Miksi seksi on tärkeää?

utelias

Kertokaapa mikä oikeasti tekee seksistä parisuhteessa niin tärkeän? Miksi niin monet sanovat että "parisuhteeseen kuuluu hyvä ja säännöllinen seksielämä"?
Miksi ei voisi olla hyvää parisuhdetta kokonaan ilman seksiä, tai siten että seksiä on todella harvoin, vaikkapa vain kerran vuodessa?

148

70324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonkaajako?

      Se on äärimmäisen hellyyden muoto ja siinä, jos jossain on lähellä toista ihmistä ja tuottaa nautintoa toiselle (ja itselle). Tiedätkö mitään parempaa asiaa kuin seksin harrastaminen oman rakkaan kanssa?

      • tärkeäääää!

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!


      • Hiuli
        tärkeäääää! kirjoitti:

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!

        "Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia)."
        Tota... Sä taidat olla sairas tai vinksahtanut todella pahasti kun väität jotain noin älytöntä.
        Normaalin naisen, jolla on normaalit seksihalut, ei tarvitse olla joka päivä pimpuli kosteena.
        Jos joka päivä himottaa noin älyttömästi, suosittelisin, että varaisit pikimmiten ajan seksuaalisiin häiriöihin erikoistuneelle klinikalle. Sä nimittäin taidat olla pahemman luokan Seksuaaliaddikti JA SE EI OLE NORMAALIA.


      • semmoinen kuin olen
        Hiuli kirjoitti:

        "Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia)."
        Tota... Sä taidat olla sairas tai vinksahtanut todella pahasti kun väität jotain noin älytöntä.
        Normaalin naisen, jolla on normaalit seksihalut, ei tarvitse olla joka päivä pimpuli kosteena.
        Jos joka päivä himottaa noin älyttömästi, suosittelisin, että varaisit pikimmiten ajan seksuaalisiin häiriöihin erikoistuneelle klinikalle. Sä nimittäin taidat olla pahemman luokan Seksuaaliaddikti JA SE EI OLE NORMAALIA.

        Hihi, olen semmoinen kuin olen. Minusta joka päivä seksin haluaminen on tosi normaalia. Se on katos MULLE normaalia. Enkä mä ole ainut. Tiedän sen. Monia miehiä myös haluttaa JOKA PÄIVÄ ja sekin on normaalia. Jos ei ole sulle, ei voi mitään. Seksipoliklinikka tuskin voisi mua auttaa. Ja kun apua en edes tarvi, niin kiitti vaan suosituksesta, mutta taitaa jäädä käymättä.


      • mape
        tärkeäääää! kirjoitti:

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!

        Näin on! Kerrankin kiva huomata että joku on kanssani samaa mieltä :) Itse kuulun niihin himokkaisiin naisiin,ja on pakko saada ainakin kerran-kaks viikossa.Toki on poikkeuksiakin ollut kun oma mies on ollut työmatkalla useamman viikon,sillon ollaan ilman tai hoidellaan homma itsekseen.Mutta vaikka himokas olen,en jakorasia...parisuhteessa jo yli 5 vee saman miehen kans.Eikä ne edellisetkään lyhyitä suhteita ollut.


      • Tikru..
        semmoinen kuin olen kirjoitti:

        Hihi, olen semmoinen kuin olen. Minusta joka päivä seksin haluaminen on tosi normaalia. Se on katos MULLE normaalia. Enkä mä ole ainut. Tiedän sen. Monia miehiä myös haluttaa JOKA PÄIVÄ ja sekin on normaalia. Jos ei ole sulle, ei voi mitään. Seksipoliklinikka tuskin voisi mua auttaa. Ja kun apua en edes tarvi, niin kiitti vaan suosituksesta, mutta taitaa jäädä käymättä.

        Miksi sitten väität sellaisia naisia(miehiä),jotka nyt eivät pidä seksiä elämäntarkoituksena, epänormaaleina?Saakai sitä nyt ihan yhtä hyvin haluta kuin olla haluamattakin, mun mielestä se on jokaisen oma asia. Kummasti sinäkin vain tunnut pitävän vain sellaisia normaaleina kuin itse olet...Melko ahdaskatseista, mutta toisaalta ymmärtäähän sen...Jos et väittäisi seksiä vähemmän haluavia epänormaaleiksi olisit sitten sitä itse...


      • Matami Mimmi
        semmoinen kuin olen kirjoitti:

        Hihi, olen semmoinen kuin olen. Minusta joka päivä seksin haluaminen on tosi normaalia. Se on katos MULLE normaalia. Enkä mä ole ainut. Tiedän sen. Monia miehiä myös haluttaa JOKA PÄIVÄ ja sekin on normaalia. Jos ei ole sulle, ei voi mitään. Seksipoliklinikka tuskin voisi mua auttaa. Ja kun apua en edes tarvi, niin kiitti vaan suosituksesta, mutta taitaa jäädä käymättä.

        Mikähän mahtaa ylipäätänsä olla normaalia? Kuka pystyy sen määrittelemään? Jollekkin on normaalia harrastaa seksiä kerran pari vuodessa ja toiselle on normaalia haluta seksiä joka päivä. Kukin tavallaan. Makuasioista ei edelleenkään voi kiistellä. Toisille parisuhde on hyvä ilman vilkasta seksielämää ja toisen suhde kaatuu siihen jos ei viikkoon saa. Mun mielestä mä olen normaali kun joskus on muutama viikko kokonaan ilman haluja/seksiä ja välillä ollaan piks poks useamman kerran päivässä viikkojen ajan..Välillä vaan maistuu ja toisinaan taas sitten ei.


      • tuikku___84
        tärkeäääää! kirjoitti:

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!

        Niin!
        Minä ainakin haluan vähintään kolme kertaa viikossa! Useammin ei ole mahdollista, kaukosuhteen takia. Myönnän siis olevani himokas, mutta tahdon olla vain oman mieheni kanssa! Tarkoitan että himokas nainen ei siis tarkoita mitään jakorasiaa!!!! =)


      • Tilastotieteilijä
        Matami Mimmi kirjoitti:

        Mikähän mahtaa ylipäätänsä olla normaalia? Kuka pystyy sen määrittelemään? Jollekkin on normaalia harrastaa seksiä kerran pari vuodessa ja toiselle on normaalia haluta seksiä joka päivä. Kukin tavallaan. Makuasioista ei edelleenkään voi kiistellä. Toisille parisuhde on hyvä ilman vilkasta seksielämää ja toisen suhde kaatuu siihen jos ei viikkoon saa. Mun mielestä mä olen normaali kun joskus on muutama viikko kokonaan ilman haluja/seksiä ja välillä ollaan piks poks useamman kerran päivässä viikkojen ajan..Välillä vaan maistuu ja toisinaan taas sitten ei.

        Niin, siis normaali-sanaa käytetään kansan kielen käytössä usein ihan oikein, mutta heti jos maallikko alkaa hieman filosofoimaan asialla, niin mennään pahasti metsään tyyliin "ei ole olemassa normaalia, kaikki on normaalia jne." siis normaalius liittyy tilastotieteeseen ja normaalijakaumaan, joka on määritelty ns. kertymä tai tiheysfunktiona sovituilla parametreilla ja siitä saadaan ns. Gaussin käyrä, jota voidaan käyttää hyväksi määritellessä esimerkiksi juuri mitkä määrät seksiä on normaalit määrät: jos sovitaan väliksi 95% (yleisesti käytössä oleva sovittu luottamusväli), niin kansasta harrastaa seksiä normaalin verran 95%, eli ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein vähiten seksiä ja ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein eniten seksiä ovat sitten epänormaaleja. 95% väliin jää sitten /- 2 keskihajontaa eli keskimääräistä poikkeamaa keskiarvosta. En sitten tiedä ihan tarkkaan noita määriä käytännössä, vaikka onhan siitä tehty tutkimuksia, luulisin, että rajat normaalille ovat tässä n.8-9 krt/viikko ja 0,5-1 krt/viikko, ehkä (?).

        Joka tapauksessa kliiniset seksologit pitävät rajaa 1 krt/viikko parisuhteen hyvinvoinnille välttämättömäna alarajana, sen alle jos mennään niin yleensä alkaa tulla ongelmia jommalta kummalta puolelta.


      • vonkaajako?
        tuikku___84 kirjoitti:

        Niin!
        Minä ainakin haluan vähintään kolme kertaa viikossa! Useammin ei ole mahdollista, kaukosuhteen takia. Myönnän siis olevani himokas, mutta tahdon olla vain oman mieheni kanssa! Tarkoitan että himokas nainen ei siis tarkoita mitään jakorasiaa!!!! =)

        niinpä. EIKÄ HIMOKAS MIES TARKOITA SITÄ, ETTÄ JUOKSISI PIMPAN PERÄSSÄ RAFLOISSA TMS. Oma puoliso riittää mainiosti!


      • huili
        Hiuli kirjoitti:

        "Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia)."
        Tota... Sä taidat olla sairas tai vinksahtanut todella pahasti kun väität jotain noin älytöntä.
        Normaalin naisen, jolla on normaalit seksihalut, ei tarvitse olla joka päivä pimpuli kosteena.
        Jos joka päivä himottaa noin älyttömästi, suosittelisin, että varaisit pikimmiten ajan seksuaalisiin häiriöihin erikoistuneelle klinikalle. Sä nimittäin taidat olla pahemman luokan Seksuaaliaddikti JA SE EI OLE NORMAALIA.

        "Tota... Sä taidat olla sairas tai vinksahtanut todella pahasti kun väität jotain noin älytöntä. Normaalin naisen, jolla on normaalit seksihalut, ei tarvitse olla joka päivä pimpuli kosteena. Jos joka päivä himottaa noin älyttömästi, suosittelisin, että varaisit pikimmiten ajan seksuaalisiin häiriöihin erikoistuneelle klinikalle. Sä nimittäin taidat olla pahemman luokan Seksuaaliaddikti JA SE EI OLE NORMAALIA."

        Tuo Hiulin kommentti taas kertoo jotain lausujastaan. Onhan meitä kyllä aika moneen junaan; Hiulin kaltaisille ahdasmielisille ja meille normaaleille tarkoitettuihin.

        Miksei seksiä muka voisi haluta joka päivä? Ei kai se vielä kenestäkään addiktia tee? Samalla tavalla voisi kai tuomita Kauniita ja rohkeita katsovat, tupakkaa polttavat, kynsiä pureskelevat jne... Muutenkin ihan älytöntä seksin tuomitsemista tässä yhteiskunnassa ja toisaalta samalla sitä tunkee joka tuutista. Itse olen iloinen sellaisten puolesta, jotka osaavat ja saavat nauttia seksistä. Kadehdin teitä.


      • kaskas
        vonkaajako? kirjoitti:

        niinpä. EIKÄ HIMOKAS MIES TARKOITA SITÄ, ETTÄ JUOKSISI PIMPAN PERÄSSÄ RAFLOISSA TMS. Oma puoliso riittää mainiosti!

        Niin, ei pidä yleistää! Monille oma puoliso riittää aivan hyvin! Mutta miten käy jos suhde päättyisi? Itse en alkaisi sängystä sänkyyn hyppimään.


      • Paljonkin
        tärkeäääää! kirjoitti:

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!

        Varmaan pitkästä parisuhteesta, koska tuolla lailla kirjoitit.?
        Yhtä sairas olet himoinesi ja tarpeinesi kuin ne jotka eivät sitä seksiä koko ajan tarvitse. Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee ja miten tyhmiä yleistyksiä tekee.


      • pimpuli
        tärkeäääää! kirjoitti:

        Kerran vuodessa? Kannattaako edes sen yhden kerran takia enää odottaa sitä? Kannattaa varmaan vaihtaa miestä?

        Mä en tajua tommosia ihmisiä. Hanki joku kaverisuhde ja jätä seksi kokonaan pois jos et sitä halua. Impotentteja miehiä löytyy varmaan?

        Ällöä kun tyhmät mimmit, jotka ei tiedä himosta mitään, kirjoittaa tänne ja sit miehet luulee että kaikki naiset on semmoisia. Sitten tulee noita idioottimaisia tekstejä miehiltä, että "miehillä on tarpeensa" jne. Pöh, yhtä lailla on naisilla seksihimoja. Semmonen nainen, joka ei ole joka päivä pimpuli kosteena, on sairas (tarkoitan, että hänellä on tulehdus tms. sairaus) tai vinksahtanut (psyykkisiä ongelmia).

        Himokas nainen ei toisaalta ole mikään jakorasia, joka jakaa kaikille. Himokas nainen voi olla yhden miehen nainen. Että silleen!

        Pimpuli kosteana! Ihana...
        :D


      • vonkaajako?
        kaskas kirjoitti:

        Niin, ei pidä yleistää! Monille oma puoliso riittää aivan hyvin! Mutta miten käy jos suhde päättyisi? Itse en alkaisi sängystä sänkyyn hyppimään.

        jos suhde poikki ja omaa ei ole, sit asia on eri...


      • sex <3
        Tilastotieteilijä kirjoitti:

        Niin, siis normaali-sanaa käytetään kansan kielen käytössä usein ihan oikein, mutta heti jos maallikko alkaa hieman filosofoimaan asialla, niin mennään pahasti metsään tyyliin "ei ole olemassa normaalia, kaikki on normaalia jne." siis normaalius liittyy tilastotieteeseen ja normaalijakaumaan, joka on määritelty ns. kertymä tai tiheysfunktiona sovituilla parametreilla ja siitä saadaan ns. Gaussin käyrä, jota voidaan käyttää hyväksi määritellessä esimerkiksi juuri mitkä määrät seksiä on normaalit määrät: jos sovitaan väliksi 95% (yleisesti käytössä oleva sovittu luottamusväli), niin kansasta harrastaa seksiä normaalin verran 95%, eli ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein vähiten seksiä ja ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein eniten seksiä ovat sitten epänormaaleja. 95% väliin jää sitten /- 2 keskihajontaa eli keskimääräistä poikkeamaa keskiarvosta. En sitten tiedä ihan tarkkaan noita määriä käytännössä, vaikka onhan siitä tehty tutkimuksia, luulisin, että rajat normaalille ovat tässä n.8-9 krt/viikko ja 0,5-1 krt/viikko, ehkä (?).

        Joka tapauksessa kliiniset seksologit pitävät rajaa 1 krt/viikko parisuhteen hyvinvoinnille välttämättömäna alarajana, sen alle jos mennään niin yleensä alkaa tulla ongelmia jommalta kummalta puolelta.

        Siis, olen nainen yli 40v ja seksiä todella kaipaan lähes päivittäin, joskus jopa useita kertoja päivässä haluttaa. Toi 1krt/viikko on aivan liian vähän ! Tällä hetkellä olen sinkku, joten arvaatte minkälaiset himot on...


      • Joopajoo
        kaskas kirjoitti:

        Niin, ei pidä yleistää! Monille oma puoliso riittää aivan hyvin! Mutta miten käy jos suhde päättyisi? Itse en alkaisi sängystä sänkyyn hyppimään.

        Kaikkihan sen tietää et parisuhteen kehittyes seksi jää vähemmälle. Onko se nyt sitte niin uutta...Sitäpaitsi pitääkö murista,ittehän kaikki omat miehensä että muijansa valittee. Ja mikäli ei miellytä,senkun hakee uutta kehiin. Loppujen lopuksi kaikki tapaa jonkun vertaisensa,ei muutaku ettiin. Mä ainaki teen niin! Kylmää ja karua..mutta elämä on!! Ja totuushan on ettei parisuhde kauaa kestä ilman seksiä..monet luultavasti alleviivaa tämän. =)


      • älä yleistä
        Joopajoo kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää et parisuhteen kehittyes seksi jää vähemmälle. Onko se nyt sitte niin uutta...Sitäpaitsi pitääkö murista,ittehän kaikki omat miehensä että muijansa valittee. Ja mikäli ei miellytä,senkun hakee uutta kehiin. Loppujen lopuksi kaikki tapaa jonkun vertaisensa,ei muutaku ettiin. Mä ainaki teen niin! Kylmää ja karua..mutta elämä on!! Ja totuushan on ettei parisuhde kauaa kestä ilman seksiä..monet luultavasti alleviivaa tämän. =)

        Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja seksiä mahtuu viikkoon n. 2-5 kertaa AINAKI. Ei oo vielä kummastakaan tuntunu että kiinnostus on vähentyny, päin vastoin. Mitä kauemmin ollaan yhdessä oltu, sen paremmaksi se on muuttunu. Tietää miten voi toisen saada nauttimaan ja tietää mistä ite nauttii.


      • MARGITSA

        KUINKA PIAN KUMPPANISTA TULEE NS. RAKAS, JOTTA SEKSI VOI ALKAA. SE EI OLE HETKEN JUTTU. MIELESTÄNI AINAKAAN. ENSIN TÄYTYY TIETÄÄ MITÄ RAKKAUS ON. JOS TIEDÄT, KERRO. KUINKA PIAN TIETÄÄ TODELLA RAKASTAVANSA. SIINÄ ON EVÄÄT JO SITOUTUMISEEN. EIKÖ VAIN!?


      • member1
        sex <3 kirjoitti:

        Siis, olen nainen yli 40v ja seksiä todella kaipaan lähes päivittäin, joskus jopa useita kertoja päivässä haluttaa. Toi 1krt/viikko on aivan liian vähän ! Tällä hetkellä olen sinkku, joten arvaatte minkälaiset himot on...

        Do dii, eiköhän jokainen haluu päivittäin: itse yks krt /kuukausi. Laske siitä kuinka kasvaa kupla otsaan...


      • tahtoo
        MARGITSA kirjoitti:

        KUINKA PIAN KUMPPANISTA TULEE NS. RAKAS, JOTTA SEKSI VOI ALKAA. SE EI OLE HETKEN JUTTU. MIELESTÄNI AINAKAAN. ENSIN TÄYTYY TIETÄÄ MITÄ RAKKAUS ON. JOS TIEDÄT, KERRO. KUINKA PIAN TIETÄÄ TODELLA RAKASTAVANSA. SIINÄ ON EVÄÄT JO SITOUTUMISEEN. EIKÖ VAIN!?

        Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä vasta parisen kuukautta ja täytyy myöntää että harrastamme seksiä melkein joka kerta kun näemme...mieheni on niin komea etten saa pidetyä näppejäni irti hänestä ja hänellä taas rupeaa seisomaan vai tullessaan lähelleni...elämä on ihanaa!!!!
        Ei parisuhteessa kannata edetä minkään kaavan mukaan vaan tehdä mitä vain niin kauan kuin molemmista se tuntuu hyvältä. Sitä paitsi suhteen alussa on mahdotonta sanoa koska rakastaa toista sillä tuolloin tunteet ovat useimmiten niin vahvat vaikka ei toista kunnolla tunnekaan.


      • nymfo kylläkin

        itseasiassa tiedän parempaa ku seksi oman rakkaan kanssa.Nimittäin muuten vaan läheisyys...Mikä voi olla parempaa ku nukahtaa oman rakkaan kainaloon...??Tai katsoa telkkaria vierekkäin ja vaikka pidellä toista kädestä...On niin paljon kyllä muutakin ku pelkkä seksi.


      • dark angel
        MARGITSA kirjoitti:

        KUINKA PIAN KUMPPANISTA TULEE NS. RAKAS, JOTTA SEKSI VOI ALKAA. SE EI OLE HETKEN JUTTU. MIELESTÄNI AINAKAAN. ENSIN TÄYTYY TIETÄÄ MITÄ RAKKAUS ON. JOS TIEDÄT, KERRO. KUINKA PIAN TIETÄÄ TODELLA RAKASTAVANSA. SIINÄ ON EVÄÄT JO SITOUTUMISEEN. EIKÖ VAIN!?

        Rakkauden tietää..se on jokaisella henkilökohtainen tunne, ei sitä voi selittää..Mut ei rakkaus tule ihan päivän tai viikon tai edes kuukaudenkaan päästä.Itse olen seurustellut puolvuotta ja vasta nyt voin sanoa että tosissani rakastan..Mut tosissaan...Sitä on tyhmä kysyä muilta milloin rakastaa..se pitää itse tuntea.


      • Terve Uros
        semmoinen kuin olen kirjoitti:

        Hihi, olen semmoinen kuin olen. Minusta joka päivä seksin haluaminen on tosi normaalia. Se on katos MULLE normaalia. Enkä mä ole ainut. Tiedän sen. Monia miehiä myös haluttaa JOKA PÄIVÄ ja sekin on normaalia. Jos ei ole sulle, ei voi mitään. Seksipoliklinikka tuskin voisi mua auttaa. Ja kun apua en edes tarvi, niin kiitti vaan suosituksesta, mutta taitaa jäädä käymättä.

        ..Musta kans miehenä asia on niin, että jos joka päivä saa 1-3 kertaa keskimäärin seksiä, ni sillon on parisuhde kunnossa. Yleensä se tahtoo vaan jäädä tuohon määrään kuukaudessa=(( Ja naisen nautinto tulee tottakai etusijalla koska parhaat kixxit saan siitä kun näen toisen nauttivan siitä mitä teen.


      • Poison
        Tilastotieteilijä kirjoitti:

        Niin, siis normaali-sanaa käytetään kansan kielen käytössä usein ihan oikein, mutta heti jos maallikko alkaa hieman filosofoimaan asialla, niin mennään pahasti metsään tyyliin "ei ole olemassa normaalia, kaikki on normaalia jne." siis normaalius liittyy tilastotieteeseen ja normaalijakaumaan, joka on määritelty ns. kertymä tai tiheysfunktiona sovituilla parametreilla ja siitä saadaan ns. Gaussin käyrä, jota voidaan käyttää hyväksi määritellessä esimerkiksi juuri mitkä määrät seksiä on normaalit määrät: jos sovitaan väliksi 95% (yleisesti käytössä oleva sovittu luottamusväli), niin kansasta harrastaa seksiä normaalin verran 95%, eli ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein vähiten seksiä ja ne 2,5% jotka harrastavat kaikkein eniten seksiä ovat sitten epänormaaleja. 95% väliin jää sitten /- 2 keskihajontaa eli keskimääräistä poikkeamaa keskiarvosta. En sitten tiedä ihan tarkkaan noita määriä käytännössä, vaikka onhan siitä tehty tutkimuksia, luulisin, että rajat normaalille ovat tässä n.8-9 krt/viikko ja 0,5-1 krt/viikko, ehkä (?).

        Joka tapauksessa kliiniset seksologit pitävät rajaa 1 krt/viikko parisuhteen hyvinvoinnille välttämättömäna alarajana, sen alle jos mennään niin yleensä alkaa tulla ongelmia jommalta kummalta puolelta.

        "Joka tapauksessa kliiniset seksologit pitävät rajaa 1 krt/viikko parisuhteen hyvinvoinnille välttämättömäna alarajana, sen alle jos mennään niin yleensä alkaa tulla ongelmia jommalta kummalta puolelta."

        Jos tuo pitäisi paikkaansa niin ihmiset jotka esim. matkustavat paljon työnsä vuoksi eivätkä ole edes välttämättä joka viikko kotona eivät pystyisi seurustelemaan ollenkaan. Monet parisuhteessa elävät saattavat myös pitää pitkiäkin selibaatti-kausia (esim. uskonnollisten/henkisten syiden takia) ja silti suhde voi hyvin. Vanhempana kun molemmilla osapuolilla halut alkavat vähenemään ei välttämättä edes tee mieli viikottain... tai kuukausittain... silti suhde voi olla onnellinen.

        Masturbointi on keksitty jos niin kovasti tekee mieli.


      • samaa mieltä

        Ihana kommentti!!! :)


      • joo-o

        Eipä tuu mieleen... :)


      • Anonyymi
        mape kirjoitti:

        Näin on! Kerrankin kiva huomata että joku on kanssani samaa mieltä :) Itse kuulun niihin himokkaisiin naisiin,ja on pakko saada ainakin kerran-kaks viikossa.Toki on poikkeuksiakin ollut kun oma mies on ollut työmatkalla useamman viikon,sillon ollaan ilman tai hoidellaan homma itsekseen.Mutta vaikka himokas olen,en jakorasia...parisuhteessa jo yli 5 vee saman miehen kans.Eikä ne edellisetkään lyhyitä suhteita ollut.

        "himokkaisiin joiden saatava kerran kaks viikossa" anteeks mitä🤣 toi on siinä rajoilla lasketaanko jo pihtaamiseksi. Mies parhaimmillaan haluaa monesti päivässä ja joka päivä...


      • Anonyymi
        sex <3 kirjoitti:

        Siis, olen nainen yli 40v ja seksiä todella kaipaan lähes päivittäin, joskus jopa useita kertoja päivässä haluttaa. Toi 1krt/viikko on aivan liian vähän ! Tällä hetkellä olen sinkku, joten arvaatte minkälaiset himot on...

        Niin se oli tukimuksessa löydetty ns.Alaraja, - jos harvemmin niin vaikuttaa negatiivisesti suhteen muihin osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Joopajoo kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää et parisuhteen kehittyes seksi jää vähemmälle. Onko se nyt sitte niin uutta...Sitäpaitsi pitääkö murista,ittehän kaikki omat miehensä että muijansa valittee. Ja mikäli ei miellytä,senkun hakee uutta kehiin. Loppujen lopuksi kaikki tapaa jonkun vertaisensa,ei muutaku ettiin. Mä ainaki teen niin! Kylmää ja karua..mutta elämä on!! Ja totuushan on ettei parisuhde kauaa kestä ilman seksiä..monet luultavasti alleviivaa tämän. =)

        Ei tuotakaan voi yleistää. Omalla kohdalla seksuaalisuuden ( rakastelun) määrä ei ole pudonnut suhteissa pitkät suhteet takana. Onneksi itsellä on osunut tuuri että halut ja kyvyt ovat sillä saralla osuneet ex puolisoiden kanssa yksiin.
        Muista syistä entisiä.


      • Anonyymi
        semmoinen kuin olen kirjoitti:

        Hihi, olen semmoinen kuin olen. Minusta joka päivä seksin haluaminen on tosi normaalia. Se on katos MULLE normaalia. Enkä mä ole ainut. Tiedän sen. Monia miehiä myös haluttaa JOKA PÄIVÄ ja sekin on normaalia. Jos ei ole sulle, ei voi mitään. Seksipoliklinikka tuskin voisi mua auttaa. Ja kun apua en edes tarvi, niin kiitti vaan suosituksesta, mutta taitaa jäädä käymättä.

        Juu olet oikeasti alkukantainen heikko älyinen yksilö. Seksuaaliset ihmiset on heikkoälyisiä ja primitiivisiä eläimen tasolla olevia. Vain lisääntymistarkoituksessa suoritettu toiminto on normaalia. Tulevaisuudessa tämäkin voidaan tehdä labrassa ja jää nuo saastaiset alapää asiat historiaan. Tiedätkös mistä kaikki maailman taudit johtuu...aivan saastaisesta ällön hajuiseta primitiivisistä haluista.


    • Onnellinen mies

      Näitä palstoja lukiessa tulee muistaa se että näillä palstoilla eivät liiku kaikki Suomen ihmiset. Suomessa on paljon perisuhteita jotka ovat hyviä ja toimivia eikä niissä harrasteta seksiä.

      Jokainen parisuhde luo omat sääntönsä ja tapansa eikä siinä pitäisi olla mitään nokan koputtamista muilla. Jos seksittömyys sopii molemmille niin silloin suhde voi olla hyvä ja toimiva. Jos taas toinen haluaa ja toinen ei niin silloin on aina ongelmia tiedossa.

      Onhan seksi kuitenkin mukava tapa osoittaa toiselle hellyyttä, rakkautta ja läheisyyttä.
      Mikäs sen mukavmpaa kuin seksin jälkeen nukahtaa toisen kyljessä kiinni :)

      • Valaisija mies

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.


      • vonkaajako?
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        totta varmaan tuokin...pitää painaa, kun vielä jaksaa!!!


      • Onnellinen mies
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        Varmasti isommalla osalla miehistä on tarve seksiin kuin naisilla. Tätäkin palstaa lukiessa ei kuitenkaan voi olla huomaamatta että paljon on miehiäkin joita ei seksi kiinnosta parisuhteessa.


      • surkea
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        Meillä ei mies ainakaan halua seksiä. Eikä kyse ole ulkomuodon etovuudesta ym. sitä ei vaan kiinnosta.


      • ei pelkkää rakkautta

        Ei seksi ole mitään pelkkää rakkautta ja hellyyttä. Kyllä sen kuuluu sattuakin hiukan ja olla hurjaa. Mikä järki elämäs on, jos kaikki vaan on sitä samaa latteeta tyhmää PÖH. Toimiva parisuhde ilman seksiä - nauraako pitäis????


      • kans tai ainakin mulla
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        Tyhmii noi kirjoitukset, joissa luullaan seksin olevan jotenkin sukupuolisidonnaista ! Oma kokemus ainaki on semmoinen, että jos ei seksiä ole ollut pariin päivään, niin unissa sitä tulee väkisin mukaan ja orgasmikin tulee unissa, jos ei sitä ole kumppanin kans saanut. Tuskin tommosta minullakaan olis, jos ei olisi seksitarpeita siinä missä miehilläkin.


      • mataleena1
        kans tai ainakin mulla kirjoitti:

        Tyhmii noi kirjoitukset, joissa luullaan seksin olevan jotenkin sukupuolisidonnaista ! Oma kokemus ainaki on semmoinen, että jos ei seksiä ole ollut pariin päivään, niin unissa sitä tulee väkisin mukaan ja orgasmikin tulee unissa, jos ei sitä ole kumppanin kans saanut. Tuskin tommosta minullakaan olis, jos ei olisi seksitarpeita siinä missä miehilläkin.

        Tarpeet vaihtelee ikään ja sukupuoleen katsomatta.
        Joillekin on ehkä riittävä määrä jouluna ja juhannuksena.

        Joku tuossa sanoi että seksi kuuluu rakkauteen, en ole aivan varma onko se niin? Tietysti joku tyköveto täytyy olla toiseen ihmiseen että siihen pystyy.

        Liitossa intohimo kuolee useimmiten vuodessa parissa. Onkohan ihminen yksiavioinen mietin usein?

        Jos on pidempi tauko alkaa tulla uniin mitä upeimpia rakastajia. Ihana herätä aamulla sellaisesta unesta. Suorastaan ikävöi tätä unen miestä.


      • Onnellinen mies
        ei pelkkää rakkautta kirjoitti:

        Ei seksi ole mitään pelkkää rakkautta ja hellyyttä. Kyllä sen kuuluu sattuakin hiukan ja olla hurjaa. Mikä järki elämäs on, jos kaikki vaan on sitä samaa latteeta tyhmää PÖH. Toimiva parisuhde ilman seksiä - nauraako pitäis????

        Jospa luet tätä sivua hieman pidempään niin huomaat monissa aloituksissa lauseen "Meillä kaikki sujuu muuten hyvin mutta ei seksi"

        Entä jos hieman lyhennämme lausetta ?
        "Meillä kaikki sujuu hyvin"

        Väitän edelleen että Suomessa on lukuisia suhteita jotka toimivat hyvin ilman seksiä.
        Ne joille seksi on parisuhteessa välttämättömyys tottakai kärsivät seksittömässä suhteessa. Jos suhteessa kumpikaan ei halua seksiä niin mikä ongelma silloin on seksittömyys suhteessa?


      • HALUT,HIMOT ja TARPEET
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        ja usein onkin, oletko mieheni valmis minut tyydyttämään?


      • Nainen ja naisen tarpeet
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        Mun mielestä seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

        Mitä taas tulee tähän valitukseen, että miehellä on miehen tarpeet......
        Naisella on ihan yhtä suuret tarpeet seksiin kuin miehellä.
        Entäs sitten kun mies ei osaa/halua/kykene täyttämään naisen tarpeita? Onko silloin naisenkin tylysti "vedettävä käteen" niin kuin joku aikaisemmin kirjoitti miehen tekevän. Ja onko kaikki sitten vaihteeksi miehen syytä?

        Ei miehet olet seksijumalia eikä naisetkaan, luonnostaan.
        Kaikki vaatii oppimista. Kukapa on parempi kumppani oppia seksin salat kuin tuttu partneri? Mä uskon, että ns. yhden illan panon kanssa ei koskaan pääset täydelliseen seksiin. Soon höpö puhetta.
        Täydellisen seksin ja yhteenkuluvaisuuden saavutaaa myöhemmin. Siinä vaiheessa ei tarvii valittaa miehen tai naisen tyytymättömästä seksielämästä.


      • mies 32
        Nainen ja naisen tarpeet kirjoitti:

        Mun mielestä seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

        Mitä taas tulee tähän valitukseen, että miehellä on miehen tarpeet......
        Naisella on ihan yhtä suuret tarpeet seksiin kuin miehellä.
        Entäs sitten kun mies ei osaa/halua/kykene täyttämään naisen tarpeita? Onko silloin naisenkin tylysti "vedettävä käteen" niin kuin joku aikaisemmin kirjoitti miehen tekevän. Ja onko kaikki sitten vaihteeksi miehen syytä?

        Ei miehet olet seksijumalia eikä naisetkaan, luonnostaan.
        Kaikki vaatii oppimista. Kukapa on parempi kumppani oppia seksin salat kuin tuttu partneri? Mä uskon, että ns. yhden illan panon kanssa ei koskaan pääset täydelliseen seksiin. Soon höpö puhetta.
        Täydellisen seksin ja yhteenkuluvaisuuden saavutaaa myöhemmin. Siinä vaiheessa ei tarvii valittaa miehen tai naisen tyytymättömästä seksielämästä.

        liian usein tuntuu vaan olevan niin että naisilta se halu kaikkoaa parisuhteessa.viimeistään sillon kun ne on saanu ekan lapsen.kaikki kauniit puheet siitä miten nimenomaan seksi on niille niin tärkeetä unohtuu sillä sekunnilla kun on lapsi syntyny.tai jopa muutaman vuoden seurustelun jälkeen ilman lapsiakin.erikoisinta on että nainen väittää viimeiseen asti ettei seksihalut ole kadonneet,väittää rakastavansa eikä kuulemma seksissä sen enempää kuin kumppanissakaan ole mitään vikaa.vaikee tajuta.onko naisen niin vaikee tajuta sitä ettei normaali mies joka osaa myös tehdä kotitöitä ja huolehtia itsestään ja perheestä halua että vaimo/tyttöystävä muuttuukin äitihahmoksi?en mä kaipaa mitään sisäkköä' tai äitiä.seksi riittäis.tai rehti myöntäminen että nainen ei vaan enää ole kiinnostunut samasta miehestä.vai onko sen asian huomaaminen naiselle niin vaikea paikka ettei sitä voi edes itselleen myöntää?


      • läppikeppiläästä
        Valaisija mies kirjoitti:

        Naisista en tiedä mutta joka miehellä on tarve seksiin. Miesten alempi elinikäkin selittyy puhtaasti erektion ja sitämyötä elämänilon loppumisella.

        No ei varmaan pidä paikkaansa että joka miehellä seksin tarve.Olen yli 8 v ollut ilman ja tarkoitan täysin ilman kun ei huvita vaikka olen naimisissa, ja vaimolla jos tekee mieli tehköön mitä lystää sen eteen.


    • Mies.

      jos se on kerta vuodessa. Sitä en tiedä, voiko sanoa, että se olisi tuossa tapauksessa säännöllistä ja hyvää, riippuu parista.

    • Aave

      Kyllä seksi on olennainen osa parisuhdetta ja jos sitä ei ole,niin eikös se ole sitten vähän kaveri/ystävä meininkiä?Itse en voisi kuvitellakaan seksitöntä suhdetta,saati sitten kerran vuodessa meininkiä.Jos sitä haluaisi tehdä kerran vuodessa niin miksi sitten vaivautua ollenkaan?!!Ja sehän on ihan fakta,että mies tuntee yhteyden naiseensa nimenomaan yhdynnän kautta.Eli miehelle on erittäin tärkeää saada kontakti seksin kautta!Ja onhan se niin intiimiä että seksin jälkeen todella taas tuntee olevansa tärkeä kumppanilleen...Toiset jopa haluavat elää ilman seksiä,mutta eiköhän suurin osa ihmisistä kuitenkin sitä harrasta suhteessaan,koska se on tärkeää,ihanaa,vähentää stressiä ja lähentää kumppaneita toisiinsa =)

      • miten menee

        "Ja sehän on ihan fakta,että mies tuntee yhteyden naiseensa nimenomaan yhdynnän kautta.Eli miehelle on erittäin tärkeää saada kontakti seksin kautta!Ja onhan se niin intiimiä että seksin jälkeen todella taas tuntee olevansa tärkeä kumppanilleen..."

        Tuon takia, jotkut naiset erehtyy luulemaan, että olisi hyvä asia aloittaa seksin harrastus mahdollisimman pian suhteessa, mutta eipä se pidä paikkaansa.


      • Catariina
        miten menee kirjoitti:

        "Ja sehän on ihan fakta,että mies tuntee yhteyden naiseensa nimenomaan yhdynnän kautta.Eli miehelle on erittäin tärkeää saada kontakti seksin kautta!Ja onhan se niin intiimiä että seksin jälkeen todella taas tuntee olevansa tärkeä kumppanilleen..."

        Tuon takia, jotkut naiset erehtyy luulemaan, että olisi hyvä asia aloittaa seksin harrastus mahdollisimman pian suhteessa, mutta eipä se pidä paikkaansa.

        Mä luulen, että se miehen yhteyden tunne jää helpommin siihen yhdynnän asteelle, jos kiirehtii antamaan vain sen takia. Odottaminen lähentää miestä myös henkisesti, mitä taas nainen tarvitsee voidakseen edes täysipainoisesti nauttia seksistä.

        Eli kaiketi kyseessä on jonkinlainen kompromissi ;)


    • äärimmäistä rakkautta

      se on tapa päästä toisen lähelle, lähemmäs kuin muiden tarvitsee päästä. Toimiva parisuhdeseksi on osoitus rakkaudesta, siitä mitä ei viikonloppupanoista saa.
      Se on rentoutumiskeino, poistaa stressiä, ja samalla pääsee hellimään kumppaniaan sillä tavalla mitä ei kodin ulkopuolella tehdä.

      On suhteita jossa ei seksiä ole ja pitkissä suhteissa se tottakai vähenee.
      Mutta sitä pitää olla molempien aloitteista, jos vain toinen haluaa, sehän on sama kuin toinen sanoisi : rakastan sinua ja toinen ei ikinä

    • WDWDW

      Miehille se on pääasiassa pelkkä pano. Puristellaan vähän tissiä, ja rynkytetään sen viis minsaa, ja se on siinä. Naiset kaipaa kauniita sanoja, hellyyttä, haleja, koskettelua, suukottelua....

      • Mariatee

        Kyllä naisetkin välillä voi haluta pelkkää pikaseksiä ilman sen kummempia silittelyitä... Seksi on vähän niinkuin ruokaa, välillä tekee mieli pikaruokaa ja välillä seitsemän ruokalajin ateriaa. Ja onneksi ei sentään kaikki miehet ole tuollaisia viiden minuutin rynkyttäjiä, ainakin itselleni on siunaantunut ihana kumppani joka jaksaa kyllä paneutua naisensa tyydyttämiseen ihan ajan kanssa.


      • riittää

        Viis minuuttia seksiä riittää ihan mainiosti jos molemmat saa orkun. Ei mitään järkee sen kauempaa rynkyttää. Seksi ei ole mitään rakkautta eikä läheisyyttä, se on rajuja tunteita ja mulle ainakin usein ulee semmoinen olo, että tahtoisin tappaa mun miehen koska seksi tuntuu niin helvetin hyvälle. Jos ei tommosta olis, niin vois lopettaa elämästä saman tien.

        Jos mun mies alkais mulle hölistä jotain tyhmää romantiikkaa, niin pitäisin teholle sen heti. NAISET ei tarvi helliä sanoja eikä haleja - siis semmoiset naiset, jotka osaa muutakin kuin ruikuttaa nurkassa etovien tarpeidensa kans kosmetologista ja kymmenistä pareista kenkiä, joilla ei voi ees kävellä.


      • xyz

        Kyllä miehet varmasti nauttivat myös tunnin rakastelusta samoin kuin naiset joskus pikapanosta. Ei se "viiden minuuutin rynkytyksen" jälkeen saatu orgasmi miehellekään mikään itseisarvo ole. Eikö se vähän niin kuin tarkoittaisi, että miehet haluavat harrastaa seksiä mahdollisimman vähän aikaa... Ja ihan varmasti satun tietämään, että miehetkin pitävät suutelemisesta ja monenlaisesta koskettelusta ja hitaasti etenemisestäkin. Kaiken kaikkiaan "oikean" eli rakkaan ihmisen kanssa seksi voi olla mielettömän hienoa. En minä ainakaan luopuisi siitä vapaaehtoisesti.


      • sormet
        Mariatee kirjoitti:

        Kyllä naisetkin välillä voi haluta pelkkää pikaseksiä ilman sen kummempia silittelyitä... Seksi on vähän niinkuin ruokaa, välillä tekee mieli pikaruokaa ja välillä seitsemän ruokalajin ateriaa. Ja onneksi ei sentään kaikki miehet ole tuollaisia viiden minuutin rynkyttäjiä, ainakin itselleni on siunaantunut ihana kumppani joka jaksaa kyllä paneutua naisensa tyydyttämiseen ihan ajan kanssa.

        sinulla on hyvin ja joskus saat jopa seitsemää eri moista tuntuu mielenkiintoiselta


      • olet ainaki

        minun miestä ajatellen! hän on hellä, suukottelee, hieroo, halailee ja varmistaa että musta tuntuu hyvälle! mun mies on ihana!


      • Poison
        riittää kirjoitti:

        Viis minuuttia seksiä riittää ihan mainiosti jos molemmat saa orkun. Ei mitään järkee sen kauempaa rynkyttää. Seksi ei ole mitään rakkautta eikä läheisyyttä, se on rajuja tunteita ja mulle ainakin usein ulee semmoinen olo, että tahtoisin tappaa mun miehen koska seksi tuntuu niin helvetin hyvälle. Jos ei tommosta olis, niin vois lopettaa elämästä saman tien.

        Jos mun mies alkais mulle hölistä jotain tyhmää romantiikkaa, niin pitäisin teholle sen heti. NAISET ei tarvi helliä sanoja eikä haleja - siis semmoiset naiset, jotka osaa muutakin kuin ruikuttaa nurkassa etovien tarpeidensa kans kosmetologista ja kymmenistä pareista kenkiä, joilla ei voi ees kävellä.

        Sinun kaltaiset ihmiset, jotka pitävät sitä omaa tapaa Ainoana Oikeana Totuutena, etovat minua helvetisti. Kenkäpareja taitaa olla kaksi, joilla voi kyllä kävellä mutta ovat olleet niin paljon käytössä että molemmat ovat jo hajoamassa, kosmetologilla en ole koskaan käynyt, mikäli tuolla muka jotain merkitystä on. Jotkut ihmiset vain haluavat läheisyyttä ja rakkautta, ajatus joka sinulle on näemmä mahdotonta käsittää. Mutta siinäpä vain, etsi se viiden minuutin mies, minä etsin sen joka kaipaa seksiltä muutakin...


      • Anonyymi
        riittää kirjoitti:

        Viis minuuttia seksiä riittää ihan mainiosti jos molemmat saa orkun. Ei mitään järkee sen kauempaa rynkyttää. Seksi ei ole mitään rakkautta eikä läheisyyttä, se on rajuja tunteita ja mulle ainakin usein ulee semmoinen olo, että tahtoisin tappaa mun miehen koska seksi tuntuu niin helvetin hyvälle. Jos ei tommosta olis, niin vois lopettaa elämästä saman tien.

        Jos mun mies alkais mulle hölistä jotain tyhmää romantiikkaa, niin pitäisin teholle sen heti. NAISET ei tarvi helliä sanoja eikä haleja - siis semmoiset naiset, jotka osaa muutakin kuin ruikuttaa nurkassa etovien tarpeidensa kans kosmetologista ja kymmenistä pareista kenkiä, joilla ei voi ees kävellä.

        Toiset naiset tarvitsee toiset ei. Samoin kuin toiset tykkää hellästä nautinnollisesta seksistä toiset enemmän sadom.. jutuista jokainen tyylillään kunhan kumppani on samoilla linjoilla ja suostunut.


    • poika

      nyt olet henkilö aivan väärässä, itse ainakin olen suhteessa, jossa jo peelkkä läsnäolo on tärkeää, ja mitä tulee "hyvään" seksiin, siihen kuuluu paljon muutakin kuin "sisään/ulos" - liike, koska kyllä nyt jokainen osaa tämän

      • Saanut mies

        Menee nimenomaan näin,hellillä hyväilyilläkin vaatteet päällä voi kumppanilleen tuottaa mielihyvää ja orgasmeja,ainakin meillä.


    • suvunjatkaminen

      niin...

      oikeastaan, Luontohan on vain varmistanut että ihmissuku jatkuu. Siksi siis ne himot jyllää ja hormonit pörrää.

      Eli oikeastaan se seksi ei ole tärkeää, vaan se että turvataan jälkeläisten syntyminen.

      Etenkin näin ajatellen seksin ylikorostaminen on todella naurettavaa.

      -----
      Ihminen on siitä kummallinen olio, että hänellä voisi periaatteessa olla mahdollisuus vähän eritellä oman käyttäytymisensä motiiveja, nähdä ehkä itseään tarkemminkin. Nähdä vaikkapa minkä verran on viettiensä viemänä (tai ainakin vähän siitä.)

      Joillain ihmisillä on iän lisääntymisen myötä mahdollisuus vähän vapautua siitä hormonikeitoksesta, joka ajatuksiamme sekoittaa.
      Esim naisilla vaihdevuosien jälkeen. Sitä alkaa tosi kumman selvänäköisesti nähdä, kuinka monet pörräävät siinä hormonihumalassa ja 'munan viemänä' suuren osan elämästään.
      Vähän näyttää, niinkuin suurin osa aivotoiminnasta olisi joillain ihmisillä siellä alapäässä!

      • hirmuinen

        Seksillä on hirmuinen määrä myönteisiä puolia, joita se mukanaan tuo. Seksin halu ja haluamattomuus on myös indikaattoreita ihmisen tunne-elämään ja fyysiseen terveyteen.

        Tämmöisellä ajalla kun ihmisiä on pian jo 7 miljardia, on ihan hörhöö puhua jostain jälkeläisten syntymisen tarpeesta. Hei joo, eiks maailma huku paskaan jo muutenkin ilman että tarvii turvata meidän ihanien ihmisten lisääntymistä enää.


    • EI OLE OLEMASSAKAAN

      ILMAN SEKSIÄ KYSEESSÄ EI OLE PARISUHDE

      VAAN...

      YSTÄVYYSSUHDE!!!!!!!!

      KUMPAA HALUAT?

      • monenlaisia

        Aika kovasti sanottu, jottei oel parisuhde, ilman seksiä. No, riippuu tietty, mitä seksillä tarkoitetaan. Kyllähän hyväilyt yms. ovat myös seksiä, vaikka usein seksi ymärretään=yhdyntä. On paljon pariskuntia, jotka eivät syystä tai toisesta voi harrastaa seksiä. En silti sanoisi, että heillä on pelkkä ystävyyssuhde. Suhteessa saattaa olla olla lämpöä ja toisesta välittämistä ilman rakasteluakin. Ja sitten on tietty paljon parisuhteita, joissa ei ole tippakaan rakkautta, mutta seksiä kyllä...Miksiköhän näitä suhteita kutsuttaisiin?


      • suhteiden maailma
        monenlaisia kirjoitti:

        Aika kovasti sanottu, jottei oel parisuhde, ilman seksiä. No, riippuu tietty, mitä seksillä tarkoitetaan. Kyllähän hyväilyt yms. ovat myös seksiä, vaikka usein seksi ymärretään=yhdyntä. On paljon pariskuntia, jotka eivät syystä tai toisesta voi harrastaa seksiä. En silti sanoisi, että heillä on pelkkä ystävyyssuhde. Suhteessa saattaa olla olla lämpöä ja toisesta välittämistä ilman rakasteluakin. Ja sitten on tietty paljon parisuhteita, joissa ei ole tippakaan rakkautta, mutta seksiä kyllä...Miksiköhän näitä suhteita kutsuttaisiin?

        suhde, jossa ilman rakkautta tai sen tyyppistä välittämistä harrastetaan seksiä, on seksisuhde, niitäkin on ja ne voivat olla toimivia ja molempia osapuolia tyydyttäviä: ns. fuckbuddy-juttuja, joskus harvoin saattaa olla jopa kaveri-seksi-suhde, mutta yleensä siitä tulee ongelma, siis että kaverit vain tarvittaessa satunnaisesti harrastavat seksiä, mutta nämä tuhoutuvat usein siinä, että mukaan tulee jommalta kummalta tai molemmilta tunteita, jolloin kyseessä ei ole enää kaverisuhde tai seksisuhde vaan siitä saattaa tulla suhde tai avoin suhde, eli että harrastetaan seksiä ja on tunteita ja välittämistä, mutta silti saadaan harrastaa myös muiden kanssa seksiä. sitten on siis kaverisuhteita, oikeita parisuhteita jne. seksiksi lasketaan kaikki hyväily, suutelu, koskettelu, hiplailu, kaikki toiminta mikä tuottaa seksuaalista mielihyvää jommalle kummalle tai molemmille, siis suuseksi, yhdyntä, anaaliyhdyntä, suuseksi peräaukkoon, yms tetenkin myös!


      • Anonyymi

        Noin se juuri on!


    • Metal.Mama

      Niinku joku muukin sanoi, ilman seksiä ei ole olemassa parisuhdetta. Seksitöntä suhdetta kutsutaan ystävyydeksi... X-D

      Jos mä saisin seksiä vaan kerran vuodessa mä lähtisin lätkimään suhteesta ja vähän äkkiä. Kyllä sitä ny vähintään kerran viikossa pitää...

    • feeling hot

      Onhan se ihanaa rakastella ihmisen kanssa, jota rakastaa. Se yhteenkuulumisen tunne ja nautinto on aivan taivaallinen asia. Sitten on kiva leikitellä mielessään jälkeenpäin mielikuvilla siitä, mitä on tullut tehtyä;)
      Sukupuolielimet on tarkoitettu alunperinkin myös käyttöä varten. Seksillä pidetään kuntoa yllä ja mieshän alkaa purkaantumaan unissaan jollei saa seksiä. Mitä enemmän seksiä, sitä epätodennäköisempää miehen saada eturauhasvaivoja! Sitten naisella paikat kuivuu ja näivettyy, jos ei niitä käytetä! Seksi saa hyvät hormonit liikkeelle, jotka hoitavat limakalvoja ja pitävät mielen vireänä;)
      Lisäähän seksi dopamiiniakin (muistaakseni).
      Sitäpaitsi ainakin minua alkaa ennen pitkää panettamaan, jos en sitä seksiä saa ja se on aika ikävä tunne myös naiselle!

      • vonkaajako?

        ihan totta. hyvä seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja piristää kummasti. on sitten mukavaa todellakin leikitellä ajatuksilla, mitä sitä tulikaan sitten tehtyä siellä saunanlauteilla, kun pimpsa vähän vilahti pyyhkeen välistä... :)

        kuulostaa hirveältä, jossei ihminen kiihottuisi lainkaan...mistään!!


    • ei onnistuis

      hyvään parisuhteeseeseen ilman seksiä pystyy kai vaan impotentti ja frigidi

      • puhut

        mutta se on karu totuus!


    • suvunjatkamiseen..

      .. onko tuo nyt niin vaikeaa tajuta. En ole hihhuli. mutta ihmisellä on yhtä voimakas suvunjatkamisvietti kuin muillakin olennoilla maan päällä.
      Kuvitelkaa jos ihmisilläkin olisivat ns. juoksuajat olis tappeluita vain tiettyinä aikoina
      esim. kapakoissa
      Eikä mustasukkaisuus murhiakaan tehtäisi.Ainakaan ympäri vuoden.

      Witsi witsi.. oli aika kun maa luotiin luoja jakoi kiima aikoja elollisille. Kissoille koirille jne... Ihminen mankui milloin mulla milloin mulla? luoja suuttui ja sanoi sun aikas on ain!

      • dflg

        seksi on tärkeetä.

        Aattelepa jos seksiä ei olis ollenkaan koko suhteessa.
        ei siittä suhteesta tulis muuta kuin "kaverisuhde"
        pari suhde ilman seksiä ei ole mitään.
        ihminen kaipaa hellyyttä ja tyydytystä... ja sitä se saa seksin kautta...
        seksi on parisuhteen kohokohta.


    • manzu

      Voisin kysyä samaa, että miksi seksi on niin tärkeää.. Mitä ihmiset tekevät seksillä..Onhan muitakin rentoutumiskeinoja kun joku seksi..Miehet tuntuvat vaativan sitä seksiä niin paljon, että halu lähtee. En voi ymmärtää miehiä, joita kiinnostaa seksin harrastaminen niin paljon. Minä en näe seksissä mitään muuta kun että sitä on pakko tehdä tai muuten toinen jättää..seksi on niin likaista puuhaa...onhan olemassa suihku, mutta silti se tunne seksin jälkeen..arg..ei ole mitään inhottavampaa kun ilmeillä ja eleillään "tunnustaa" miehelle, että haluan sinua..inhottaa, että mies näkee lävitseni että haluan häntä..en halua antautua mutta pakko jotta sais toisen tyytyväiseksi.. Mulle on aivan sama saanko seksiä ollenkaan. En näe seksiä tärkeänä asiana parisuhteessa. Mulle on ihan sama, vaikka en saisi koskaan sitä. Niin, toiset sanovat että parisuhde ilman seksiä on pelkkää ystävyyttä. Ystävyyttä tai ei. Mutta minä vihaan seksiä. Joku saattaisi tässä vaiheessa kysyä minulta, että olenko kokenut elämässäni jotain traumaattista seksin suhteen. En. Kai. Ja jos on niin on mulla paikka jossa voin puhua asioistani. Tekstini saattaa kuulostaa ristiriitaiselta, mutta elämä on. Ristiriitaista ja yhtä h*lvettiä.

      • blondi-72hki

        puuhaa jos toisesta välittää.Tottakai kiintymyksen voi osoittaa toiselle usealla eri tavalla mutta jos johonkin seksi kuuluu niin ehdottomasti parisuhteeseen.


      • on semmonen

        On semmoinen asia kuin kiihottuminen. Siitä pääsee kun harrastaa seksiä. Voi siitä päästä yksinkin, ei tarvi kumppania, mutta jos on kumppani, niin mieluiten sen kans. Mutta jos ei tapahdu kiihottumista ja jos se kiihottuminen ei suunnilleen tunnu siltä, että se REPII SINUT KAPPALEIKSI, niin sitten ei tarvikaan seksiä. OK, mutta kun joillekin ihmisille se kiihottuminen on ihan hirvee tunne. Siitä tulee kipeeksi lopulta pää ja kaikki. SEN takia pitää saada seksiä, että vois taas olla rauhassa ja ilman sitä kiihotusta - ainakin sit seuraavaan päivään asti.

        Mutta ihan kiinnostava, joskin surullinen toi sinun viesti. En ymmärrä sinua kun olen ihan erilainen nainen. Mutta ehkä voisin yrittää ymmärtää.


      • ei haluja

        No jopas sattui, kerrankin joku kirjoittaa ihan samoja ajatuksia seksista kuin itsellani on. Minulle se on aina ollut lahinna pakkopullaa ja voisin aivan hyvin elaa ilman seksia. Kasittaakseni minullakaan ei ole mitaan traumaattisia kokemuksia, mutta en vain osaa nauttia siita rynkytyksesta enka ymmarra, miksi se muka on niin upeaa ja ihanaa.


      • Vihervarpunen

        Suhde ilman seksiä voi olla muutakin kuin ystävyyttä, nimittäin rakkautta. Se vain on niin, että joku nainen sytyttää tällaisen viisikymppisen, vaikka ei ole mitään seksiä tai läheisyyttä hänen kanssaan. Ja sitten tässä voi elätellä muita kuin eroottisia ja orgasmikeskeisiä mielikuvia. Nuorempana olin aika aktiivinen seksissä, kun oli semmoinen suhde, mutta sitten aloin kysellä asioiden tarkoituksia. On aika pitkälle kulttuurisidonnainen tapa, että rakkautta yritetään ilmaista seksin kautta, kun muitakin tapoja on mahdollista oppia. Olen kuullut monta tarinaa siitä, miten seksi muuttuu lopulta pahaksi asiaksi elämässä, kun se irtaantuu syvemmistä tarkoituksistaan, eli on jonkinlainen jäljelle jäänyt addiktio haalistuneesta rakkauskokemuksesta.


      • toi johtuu siitä

        Psykiatrian tutkimuksissa on havaittu, että hyväksikäytetyistä tytöistä n. 50% unohtaa kokonaan asian ja se saadaan selville vain muiden ihmisten kertomana, yleensä siitä joku jossain tietää, perheessä tai muualla tai sitten se saadaan esim. isältä, enolta tai muulta käyttäjältä selville ihan tenttaamalla suoraan ja painostamalla tunnustamaan. Tuo puolet siis unohtaa asian ihan kokonaan! Hyväksikäyttö on vieläpä melko yleistä, joko sukulaisen tai tuttavan kautta tapahtuvaa yleensä. Se aiheuttaa naisille sitten aikuisena ongelmia seksin kanssa, joko yhdyntäkipuja psyykkisistä syistä, masennusta, haluttomuutta, persoonallisuushäiriöitä, paniikkihäiriöitä, vaikka mitä!


      • nain
        ei haluja kirjoitti:

        No jopas sattui, kerrankin joku kirjoittaa ihan samoja ajatuksia seksista kuin itsellani on. Minulle se on aina ollut lahinna pakkopullaa ja voisin aivan hyvin elaa ilman seksia. Kasittaakseni minullakaan ei ole mitaan traumaattisia kokemuksia, mutta en vain osaa nauttia siita rynkytyksesta enka ymmarra, miksi se muka on niin upeaa ja ihanaa.

        seksi on koska iho kaipaa ihoa.


    • takku

      Minä en ainakaan voisi elää parisuhteessa,missä ei olisi ollenkaan seksiä! Enkä usko että kukaan normaali haluaa olla ilman seksiä. Jos ei halua,on jossain vikaa tai ei pysty. Meillä minä olen se innokkaampi osapuoli,vaikka usein kuulee että mies on. Miehelläni on oma sairautensa,mikä vaikuttaa asiaan ja silti koittaa jaksaa minuakin. Se vaatii molemmilta uhrauksia,mutta seksiä emme lopeta.

      • tikku

        Eikä kukaan normaali ala haukkumaan pareja epänormaaleiksi jos eivät harrasta seksiä.


    • ihmettelijä

      Niin, siis mistä päättelitte, että kirjoittaja oli nainen, siis hän ken aloitti tämän keskustelun ?? Luin tekstin useamman kerran ja mietin, että mistä voi sanoa, että kirjoittaja oli nainen.

      • huomasitko?

        Naisen käsialalla!


    • miekkonen_

      Minä en seksistä juurikaan välitä.En tiedä johtuuko siitä, että harrastin sitä hyvin paljon teininä. (olin 13 vuotias, kun menetin poikuuteni vakiosuhteessa)

      Jotenkin en vain halua seksiä. Parisuhteessamme sitä on harrastettu viimeisen 3 vuoden aikana ehkä n. 5 kertaa.

      Onneksi naisenikaan ei juurikaan välitä seksistä, tai sitten hän on vain sopeutunut. Seksi on minulle suorituspaineita luova asia, jota ilman elän mieluusti. Välillä toki tulee seksihaluja, mutta sen hoidan nopeasti ja siististi itsetyydytyksellä pois.

      • Gixxer

        Vai,et oikein 5 kertaa..tyyliin,kerran juhannuksena ja jouluna.Mikäs siinä,jos vaan se teille sopii,vai oletko kumppaniltasi edes kysässy asiasta mielipidettä?Seksi on paljon muutakin,kun vai itse yhdyntä.


      • 1-3 kertaa viikossa

        käykö naisesi vieraissa???


      • miekkonen_
        1-3 kertaa viikossa kirjoitti:

        käykö naisesi vieraissa???

        Jos käy, niin suon sen hänelle. Itse on todellakaan seksistä pidä.


      • miekkonen_
        Gixxer kirjoitti:

        Vai,et oikein 5 kertaa..tyyliin,kerran juhannuksena ja jouluna.Mikäs siinä,jos vaan se teille sopii,vai oletko kumppaniltasi edes kysässy asiasta mielipidettä?Seksi on paljon muutakin,kun vai itse yhdyntä.

        En ole koskaan harrastanut seksiä jouluna. Jotenkin..joulu ja seksi, ei kuulu yhteen.

        Kumppanini on sanonut, ettei hänelle seksuaalisuus paljon merkitse. Ja jos hän seksiä haluaa, voi hän minun puolestani harrastaa sitä jonkun toisen kanssa.

        Pidän kovasti yhteiselostamme, ilman seksiä.


      • sormet
        miekkonen_ kirjoitti:

        Jos käy, niin suon sen hänelle. Itse on todellakaan seksistä pidä.

        kantsii käydä psykiatrin puheilla saattaa olla että olet tietämättäsi ajautunut uhriksi


      • aisankannattajille
        miekkonen_ kirjoitti:

        Jos käy, niin suon sen hänelle. Itse on todellakaan seksistä pidä.

        Olen lukemattomia kertoja saanut tyydyttää "seksittömässä" parisuhteessaan riutuvia nuoria naisia. Näissä tilanteissa voisin kutsua itseäni "onnen pekaksi", niin kiihkeitä nämä kuivan kauden päättäjäispanot ovat olleet. Uskomatonta kuinka näitä haluttavia, kiihottavia naisia pidetään ainoastaan telakalla.


      • miekkonen_
        aisankannattajille kirjoitti:

        Olen lukemattomia kertoja saanut tyydyttää "seksittömässä" parisuhteessaan riutuvia nuoria naisia. Näissä tilanteissa voisin kutsua itseäni "onnen pekaksi", niin kiihkeitä nämä kuivan kauden päättäjäispanot ovat olleet. Uskomatonta kuinka näitä haluttavia, kiihottavia naisia pidetään ainoastaan telakalla.

        Tiedän että tarkoituksesi oli loukata, mutta valitettavasti et onnistunut.

        Katsos kun me ihmiset olemme erilaisia. Minä en yksinkertaisesti pidä seksistä. En saa siitä minkäänlaista nautintoa.


      • miekkonen_
        sormet kirjoitti:

        kantsii käydä psykiatrin puheilla saattaa olla että olet tietämättäsi ajautunut uhriksi

        Mikä uhri? en oikein ymmärtänyt..Miten olisin uhri?


      • testosteronivajaus
        miekkonen_ kirjoitti:

        En ole koskaan harrastanut seksiä jouluna. Jotenkin..joulu ja seksi, ei kuulu yhteen.

        Kumppanini on sanonut, ettei hänelle seksuaalisuus paljon merkitse. Ja jos hän seksiä haluaa, voi hän minun puolestani harrastaa sitä jonkun toisen kanssa.

        Pidän kovasti yhteiselostamme, ilman seksiä.

        Siihen saa apua apteekista. Ei tuollainen
        ole normaalia. Käytätkö muuten jotain
        psyykelääkettä? ne vievät halut. Mittauta
        prolaktiiniarvosi. se ei saa miehellä olla
        yli 300.
        Onpas pöhelöä vetää ennemmin käteen kun
        naisesi sisään/päälle. IHMETTELEN!


      • niitä saa
        aisankannattajille kirjoitti:

        Olen lukemattomia kertoja saanut tyydyttää "seksittömässä" parisuhteessaan riutuvia nuoria naisia. Näissä tilanteissa voisin kutsua itseäni "onnen pekaksi", niin kiihkeitä nämä kuivan kauden päättäjäispanot ovat olleet. Uskomatonta kuinka näitä haluttavia, kiihottavia naisia pidetään ainoastaan telakalla.

        kerro ny tässä kaikille salaisuutes,
        mistä sä ne muka bongaat. Jos vastaat
        kapakoista ja ravintoloista niin siitä vaan.
        Vielä joku iskee sinulta hengen pois!


      • seuraaja__
        aisankannattajille kirjoitti:

        Olen lukemattomia kertoja saanut tyydyttää "seksittömässä" parisuhteessaan riutuvia nuoria naisia. Näissä tilanteissa voisin kutsua itseäni "onnen pekaksi", niin kiihkeitä nämä kuivan kauden päättäjäispanot ovat olleet. Uskomatonta kuinka näitä haluttavia, kiihottavia naisia pidetään ainoastaan telakalla.

        Sinussa on joku pahanlaatuinen vika, siksi et saa vakituista kumppania. ainoat, joille kelpaat ovat epätoivoiset kriisissä olevissa parisuhteissa riutuvat naiset. Ja tuollaista sinä kehtaat vielä täällä mainostaa. =)

        Tiedän, sääli on sairautta mutta säälin sinua silti.


      • vaurioitunut lapsena

        kun olet harrastanut seksiä kumppanin kanssa jo lapsena paljon, niin kehityksessä on varmaan tullut joku vinoutuma ja pidät siksi seksiä vastenmielisenä suorittamisena


      • alin.emanuel
        Gixxer kirjoitti:

        Vai,et oikein 5 kertaa..tyyliin,kerran juhannuksena ja jouluna.Mikäs siinä,jos vaan se teille sopii,vai oletko kumppaniltasi edes kysässy asiasta mielipidettä?Seksi on paljon muutakin,kun vai itse yhdyntä.

        yeh, baby, you did it , sex is more than sex itself , is living together in harmony and love and beauty, sex can be just speaking on the fone withyou beloved one...


    • on pakollinen

      Miehellä paineet kasvaa koko ajan. on pakko
      voida purkautua. jos nainen ei anna niin
      mies vetää käteen. Siitä voi seurata
      turhautuminen, ajautuminen päihteisiin
      ja sen myötä rikoksiin. KAIKKI ON ANTAMATTOMIEN
      NAISTEN SYYTÄ!!!!

      • women,women

        really true , i did not think about ,


      • tuttua

        Olen kyl nainen, mutta orgasmin saamttomuudesta tulee erittäin turhautuneeksi. Kuka joskus uskoisi, että ei se päde vain mieheen? Ihan samalla tavalla naisella elimet paisuu ja kun on aina vaan paisuneet, alkaa pää särkeä, ärtymys kasvaa ja lopulta koko keho särkee. Joten ei noi ihanuudet todellakaan ole vain miehen ongelmia.

        Onneksi voi todellakin vetää käteen, mutta se on hyvin ikävää jos asuu samassa huoneistossa miehen kans, jota haluaa ihan tajuttomasti. Varmasti ei tee mieli yksin läträtä. Mut joskus on pakko, ettei olis toivottoman kiukkunen. Ja ettei alkaisi väkivaltaiseksi.


      • kyllä ole
        tuttua kirjoitti:

        Olen kyl nainen, mutta orgasmin saamttomuudesta tulee erittäin turhautuneeksi. Kuka joskus uskoisi, että ei se päde vain mieheen? Ihan samalla tavalla naisella elimet paisuu ja kun on aina vaan paisuneet, alkaa pää särkeä, ärtymys kasvaa ja lopulta koko keho särkee. Joten ei noi ihanuudet todellakaan ole vain miehen ongelmia.

        Onneksi voi todellakin vetää käteen, mutta se on hyvin ikävää jos asuu samassa huoneistossa miehen kans, jota haluaa ihan tajuttomasti. Varmasti ei tee mieli yksin läträtä. Mut joskus on pakko, ettei olis toivottoman kiukkunen. Ja ettei alkaisi väkivaltaiseksi.

        naisen kirjoittama!Van jonkun pillun puutteessa olevan miehen provo.


    • paha mennä sanomaan

      Jokinen pariskunta ratkaisee asiansa itse, jos ei kumpikaan halua seksiä, niin tuskin sitä sitten harrastetaankaan.

      Asia on silloin ongelmallinen, jos toinen parisuhteessa elävistä haluaa enemmän kuin toinen. Ei kai kukaan halua puutteessa elää?

    • Just just..

      Kuka menee parisuhteeseen ilman tietoa siitä,millanen mies/nainen on sängyssä?
      EN minä ainakaan.Siitä parisuhteesta tuskin tulisi mitään.
      Mikä on sen IhaNamPaa ku naida tuttu/tuntematon mies/nainen johon tuntee vetoa. Edes sen yhden illan,moniko tohtii tunnustaa ?
      Saati sitte jos kyseinen henkilö on tuttu..IHaNaA! Etenkin jos sattuu nauttiin siitä.
      Eikös tuosta alusta jo selvinnytkin, että SEKSI on parisuhteen perusta!!

      • nimimerkki

        "SEKSI on parisuhteen perusta!!"

        -> kasva aikuiseksi.


    • Art-zi

      että siitä tulee hyvä ja rentoutunut olo kun pääsee puuhastelemaan tykkäämänsä/rakastamansa naisen kanssa sängyssä (tai jossain muualla) kaikenlaista kivaa ja kummatkin nauttivat hommasta. En osaa tyhjentävämmin selittää, loput menee tuonne henkimaailman puolelle.

      Ei sellaisesta parisuhteesta tule hevon v*ttua jos ei ole ollenkaan seksiä tai tosi harvoin. Toi on todellista itsensä kiduttamista ja halujensa kahlintaa. Siten se ei myöskään ole enää hyvä ja tasapainoinen parisuhde.

      Kysymys on kuitenkin yhdestä ihmisen perustarpeesta ja oikeudesta onneen.

    • minä

      Ei se minulle ole mikään universumin keskus. En esim. voisi kuvitellakaan jättäväni tyttöä sen takia että tämä ei halua seksiä.
      Parisuhde ilman seksiä on mahdollista. Se voi katsokaas olla rakkautta.
      Mutta, en minäkään nyt voisi tästä päättää lukkiutuvani elinikäiseen selibaattiin kuitenkaan!:) Masturboin kyllä kun sattuu haluttamaan. En tosin ole sitäkään tehnyt enää kuukauteen. Seksi on minulle vain yksi mielihyvää tuottava asia muiden joukossa.

      • mumma-mamma

        Miten joku voi nauttia seksistä, kun se sattuu niin kamalasti. Eihän itseään halua satuttaa tahallaan. En myöskään ole koskaan tavannut miestä, joka hellisi ja pitäisi hyvänä? Vai tämä puristus, rytkytys 5-7 minuuttia ja ukko kellahtaa uneen. Tekisi miele iskeä jollain, mutta onneksi ne älyy pukeutua ja häipyä. Sen jälkeen pesen likaa pois itsestäni puoli tuntia suihkussa lähes "ahdylla" ja otan kipuun särkylääkkeen. Koko alapää on tulessa. Miten tällaisesta voi joku nauttia. Vastatkaa, please?


      • pieni

        Jos on vuoden ilman,niin ei tuu mitään,akalla on kuiva nirhainen,ukolla on kutistunut lerpuksi nahaksi.Jos vuoden pitää väliä silloin on loppunut koko homma.Minä epäilen että nainen käyttää sormea ja olen varma että käyttää sormea.


      • postimies
        mumma-mamma kirjoitti:

        Miten joku voi nauttia seksistä, kun se sattuu niin kamalasti. Eihän itseään halua satuttaa tahallaan. En myöskään ole koskaan tavannut miestä, joka hellisi ja pitäisi hyvänä? Vai tämä puristus, rytkytys 5-7 minuuttia ja ukko kellahtaa uneen. Tekisi miele iskeä jollain, mutta onneksi ne älyy pukeutua ja häipyä. Sen jälkeen pesen likaa pois itsestäni puoli tuntia suihkussa lähes "ahdylla" ja otan kipuun särkylääkkeen. Koko alapää on tulessa. Miten tällaisesta voi joku nauttia. Vastatkaa, please?

        olet ilmeisesti harrastanut seksiä useamminkin.Miksi? Eikö eka kerta olisi riittänyt,jos se on noin tuskallista.Ei taida himot hellittää.


    • ei ongelmaa

      Jos molemmat haluavat harvoin, niinkuin meillä se ei ole tärkeää onneksi.
      Seksi ei saa olla numero yksi suhteessa.
      Elämässä henkiset puolet tulevat tärkeämmäksi kun ikää tulee.
      Ahdistaisi pelkkä ajatus että mies vonkaisi vain seksiä, yök.

      • harhassa

        luulempa että teillä mies käy vieraissa tai harrastaa omaa kivaa useasti. olin muutaman vuoden kaltaisesi naisen kanssa ja kyllästyin omaan kivaan ja lähdin lätkimään. jos mies esittää ettei kaipaa seksiä, niin hän vaan uskottelee näin naiselle.


    • minä vain

      jos ei paneta, niin sitten ei paneta. Jos joku tyytyy harrastamaan seksiä kerran vuodessa niin eihän se minulta pois ole. Itse en kestäisi!

    • pitkä suhde

      Ihminen kaipaa toista ihmistä vierelleen ja kanssakulkijaksi. Jaetaan asiat ja ajatukset. Toisesta tulee lähin ihminen ja luotettavin toveri. Suunnitellaan tulevaisuus ja jaetaan yhteinen menneisyys. Mikään ei pääse tätä turva-aluetta vahingoittamaan silla kumppanit yhdessä taistelevat asiansa puolesta.
      Joillekin suhteeseen kuuluu päivittäinen/viikottainen/kuukausittainen/satunnainen tai ei ollenkaan seksi.
      Ja siksi toisekseen seksikin on erilaista, joskus menee niin kovaa ettei mukana pysy ja joskus ei tapahtu pitkään aikaan mitään sillä saralla.
      Tärkeintä on lähellä olo ja silmiin katsominen, rakkaus.
      Vaikka seksiä ei olisi ollenkaan kumppanin kanssa niin seksiä voi olla yksinkin. Kukaan ei ole vastuussa toisen tyydyttämisestä vaan se on jokaisen omalla vastuulla. Opetelkaa hauska ja tyydyttävä itsetyydytys.
      Älkää laskeko kertoja tai liittäkö siihen rakkaudenmittaria. Olkaa vapaita ja antakaa kumppaninkin olla. Iloitkaa siitä että teillä on rakas siinä vierellä jakamassa arkea.

      Mari ja Eki (yhdessä samaa mieltä 32 vuotta)

    • Make60

      Senhän takia parisuteessa ollaan että saa seksia melkein aina kun sitä tarvitsee. Tulee sinkkuna oleminen kallliiksi kun tarttis 2-4 kertaa viikossa käydä etsimässä seksipartneria ravintoloista. Nuorena sitä jaksoi muutta kun ikää tulee niin ei viikolla jaksaisi olla möyhään ulkona ja seuraavana aamuna töihin lähtö olisi vaikeaa. En teidä onko parikuntia jotka elävät platoonosessa suhteessa jos on niin päässä vikää.

      • vainko

        sen takia, no älä ainakaan myönnä puoliskollesi että olet vain seksin takia hänen kanssaan.


    • parru

      parisuhde on------->hyvä seksi--on-->hyvä pari-
      suhde.......muuta ei oo

    • poika

      minulle henkilökohtaisesti riittäisi kun vain pussaltaisiin ja oltaisiin yhdessä.
      nyt kun olen kokeillut sen, niin täytyy kyllä sanoa että, ei se ollut niin suuri juttu kuin sitä luuli

      minusta laadukkaaseen seksiin kúuluu muutakin kuinn ne mitä videoissa opetetaan

      käyttäkkää mielikuvitustanne ihmiset, niin saatte ikimuistoisia rakastelukertoja

    • Miehes

      Jep.

    • on tärkeää

      tärkeää jokaiselle ihmiselle. Säännöllistä seksiä vaan jokaiselle, joka päivä. Miten tämä olisi mahdollista? Miten elämä voi kulua pelkässä puutteessa!? Kyllä avioliitossa elävät ovat kuitenkin siitä onnellisessa asemassa että on toiveita edes JOSKUS saada.

    • .........................

      Jos kerran seksillä ei ole parisuhteessa mitään merkitystä, niin yhtä hyvin voisit olla parisuhteessa äitisi, isäsi, sisaresi, veljesi tai lapsesi kanssa.

      Oikeastaan, tehän olettekin kuin sisarukset.
      Olette täydellisesti saavuttaneet parisuhteenne latteuden.

    • Stella

      Kyllä se on niin etten minä henkilökohtaisesti ainakaan voisi kuvitella olevani seksittömässä suhteessa.
      Seksi on terapiaa ja antaa syyn jaksaa seuraava päivä.
      Mutta mielestäni jos suhteessa on vaan pelkkä seksi niin onko se sitten parisuhde?-Ei,se on seksiä ilman sen kummempaa.Tai niin sen pitäisi ainakin olla.
      Näin viiden vintiön jälkeen haluni eivät ole laantuneet saati sitten mieheni halut,jotka ovat vaan lisääntyneet.Harmivaan ettei ns.aika ole kasvanut samassa suhteessa,ja kun nukkuakkin pitäisi joskus.
      Mieheni ei paljon puhu kun taas itse olen "lörppö" ja kaipaan puhumista,sen vuoksi on joskus ihana olla toisen kainalossa ja tietää että se toinen on ainakin kuuntelevinaan.
      Olisiko sitten hauskaa jos pitäisi kalenterista varata aika seksille?pystyykö siihen että on "varannut" 2h rakasteluun/seksiin esim.kahdesti viikossa vaikka keskiviikko ja lauantai kello 20-22.00 ja muuna aikana ei sitten edes mietitä mitään levotonta.
      Just joo toimii ehkä jollain mut eihän se koira käskien hauku....
      Hitsi että olinkin taas selventävä tyyppi...

      • 18v (m)

        Eihän tuo seksi nyt niin tärkeä juttu ole että sitä joka päivä pitäs harrastaa. Minulla ei ole haluja kuin olla kerran viikossa sängyssä vaikka olenkin näin nuori eli 18vuotias mies. Ärsyttävää ois jos nainen haluis useemmin.. Mutta onhan sellaisiakin olemassa. Mitähän intoa siinä olisi rynkyttää joka ilta kun voisi olla kunnolla sitten kerran viikossa. Minun mielestä ainakin tämä minun 1x/vko on paras vaihtoehto minulle.


    • Tseggis

      Tsekatkaa sekopäiset ja hauskat videot, kuvat, vitsit, flash-videot, tekstit, optiset illuusiot, äänet ja monet muut ososta www.hiekkalaatikko.tk !!

    • hyvältä

      Eiköhän se vain tunnu hyvältä. Miksi ihmiset muuten semmoista tekisivät?

    • tarpeita on

      vaikea täyttää, jos ei tykkää toisesta sillä lailla..oli sitten parisuhteessa harrastamassa seksiä tai yhden illan pano meneillään.

    • tyttö 25

      Ollaan mieheni kanssa seurusteltu 4 vuotta ja meidän suhteessa seksi ei oo koskaan ollu THE MAIN THING, ei todellakaan. Me rakastellaan n kerran kuukaudessa, eikä se oo kummallekkaan liikaa tai liian vähän. Me osoitetaan huomiota toisiamme kohtaan monella muullakin tavalla. Mä väitän, että suhde, joka perustuu enemmän ystävyyteen kuin fyysisyyteen, kestää huomattavasti paremmin! Ja jos läheisyyttä on tarpeeksi, toisen päivittäistä huomioimista sekä yhteistä aikaa, ja on oikeasti kiinostunu toisen persoonasta, ajatuksista, mietteistä, nii tarviiko sitä nussia ku vitun eläimet. Mä en ainakaan usko että ihmiset on luotu tänne sekstailun takia, vaan paremminkin sen takia meidän (heteroiden) vehkeet sattuu sopimaan yhteen, että voidaan duunaa jälkikasvua. Kommentoikaa ihmees.

    • mies myös

      Seksi ei ole ainakaan vielä minua haluttanut, vaikka runkkailen kyllä. Eikä se itseä haittaisi, mutta kun toiset yleensä sitä haluavat. Ne kirotut naiset :) Parisuhdetta kuitenkin kaipaa, vaikka tietenkään sellaista ei saa nimittää parisuhteeksi, koska siinä ei penetroida ketään. Ihan sama, olkoon vaikka kumppanuutta tai läheinen ihmissuhde sitten. Miehiäkin tällaisia on, mutta loukkaajia tietysti aina enemmän, jos joku kehtaa sanoa (en julkisesti sanokaan). Näitä vittuilijoita vihaan sekä myös niitä, jotka lyövät psykologialla päähän kuin Jehovat Raamatulla. Voi olla vaikea asia monille (minullekin etenkin ennen) jos ei kiinnosta, varsinkin kun sitä propagandaa tulee joka tuutista. Juuri kuulin, kun joku psykologian opiskelija (!) puhui naapuripöydässä, että sama kuolla jos ei pidä seksistä. No, niinhän moni tuppaa ajattelemaan vanhuksista ja monista muistakin naapureistaan nykyään.

    • Sii Soo

      Kumppani, jonka kanssa ei ole seksiä = KAVERI

      Seksi tekee parisuhteesta parisuhteen. Jos ei ole seksiä, on kaverisuhde. Siinä vaiheessa voi kukin sitten alkaa miettimään, että onko kyseessä niin mukava kaveri, että haluaa (seksittömän) arkensa hänen kanssaan jakaa.

    • 4-6krt viikossa

      Seksinmäärä parisuhteessa on oikea silloin kun se on molemmille osapuolille riittävä. Olipa sitä sitten 7 kertaa päivässä tai 7 vuoden välein. Silloin seksi ei varsinaisesti ole edes tärkein asia parisuhteelle. On vain osa hyvää parisuhdetta.
      Ongelma on useimmiten siinä että se määrä ei osu molempien haluja vastaavaksi
      eli toinen haluaa huomattavasti vähemmän kuin toinen. Ja silloin seksistä tulee todella paha mörkö parisuhteelle. Siitä tulee Tärkein asia parisuhteessa.
      Yleensä sen haluttomamman osapuolen on erittäin vaikea jopa mahdotonta ymmärtää miksi se sille halukkaammalle puoliskolle on niin tärkeä asia.
      Ja ymmärtää miltä ainainen "puute" tuntuu. Puute lainausmerkeissä siksi että kyse voi olla ihan mielettömästä halusta juuri sitä omaa kumppania kohtaan joka ajansaatossa muuttuu seksinpuutteeksi.

    • ei tee mieli mulkkua

      pahempaa kuin seksittömyys on henkinen yksinäisyys parisuhteessa! ja sitä olen todellakin saanut kokea!!!

    • kgjogijsohgsrh

      Niin..jos suoraan sanon, niin tämä aihe herättää todellakin ihmisissä ristiriitoja ja monia eri kantoja/näkemyksiä. Tästä aiheesta, kun väittelee ei loppua tule. Mun mielestä on vain parempi, ettei lueskella mitään tilastoja ja eikä katsella tai kuunnella ns. mediahömpötyksiä. Parasta on, että itse ajattelee järjellä, että mikä tuntuu tässä suhteessa, (missä juuri MINÄ elän) normaalilta ja hyvältä. Suhteet ja ihmiset ovat yksilöitä ja eikä näistä seksijutuista pidä kiistellä. On hyvä, että maailmassa on erillaisia ihmisiä. Toiset haluavat enemmän ja toiset vähemmän. Vähemmän haluavat ihmiset sopivat hyvin yhteen keskenään ja taas toisin päin. Tarvitseeko näin lapsellisesta aiheesta kiistellä aikuisten ihmisten? Kai nyt teidän omakin järki sanoo, ettei näin voida asiasta puhua, jos vaikka tämän aiheen alkuperäinen kirjoittaja olisi vaikka 15v. tyttö. En toki niin väitä, että hän on, mutta mahdollistahan se on. Keskustelun lukiat voivat myös olla hyvin nuoria.Toisia tuomitsevaa ja naurettavaahan keskustelua tämä on. Menee nuorten ihmisten pää aivan sekaisin kun lukee aikuisten ihmisten typeriä kirjoituksia. Naurattaa ja nyt ainakin tiedän, että on osa meistä aikuisista ihmisistä vain sitten todellakin hölmöjä! Miettikää, jos omat lapsenne lukisivat teidän kirjoituksianne täällä. Aika rivoa kieltä käyttävät jotkut.

    • sawwww

      Yhdyn edelliseen kommenttiin… Seksin määrä parisuhteessa on varmaan muille aivan se ja sama, jos molemmat pariskunnan osapuolet ovat itse tyytyväisiä suhteeseen. Ja kyllä se määrä ja laatu vaihtelevat, ei ihminen ole mikään kone johon elämän muut osa-alueet ja tapahtumat ei vaikuttaisi. Nämä 24/7 armotta jyystävät panokoneetkin saattavat joku päivä huomata, että ei haluta enää.

      Köyhältä kuulostaa sekin, että seksi on joillekin parisuhteen ainut nautinnon lähde ja tarkoitus. Jos elämä pyörii vain seksin ympärillä, voi kai senkin nähdä yhtä lailla ”ongelmana” kuin haluttomuudenkin?

      Tottakai seksi on tärkeää, onhan ihminen seksuaalinen olento. Mutta se, miten, kuinka usein ja kenen kanssa sitä haluaa harrastaa, on jokaisen oma juttu. Jos joku tyytyy sooloseksiin, on se hänen oma asiansa. Kaikki ei saa nautintoa samoista asioista, eikä se tarkoita että täytyy olla hyväksikäytetty tai muutoin suurta vääryyttä kokenut. Kenellä meistä on valta määritellä normaalin ja hyvän raja?

      Tämän viestiketjun perusteella suomalaiset tuntuu olevan suhteellisen mustavalkoista porukkaa. Näköalattomuus taitaa olla paljon suurempi ongelma, kuin seksikysymykset.

      • NäinMeillä

        "Tottakai seksi on tärkeää, onhan ihminen seksuaalinen olento. Mutta se, miten, kuinka usein ja kenen kanssa sitä haluaa harrastaa, on jokaisen oma juttu"

        Tämä ihmisen luontainen seksuaalisuus on minusta aika lailla se pääpointti. Jokainen haluaa tulla hyväksytyksi myös seksuaalisuuden osalta sellaisena kuin on. Jos se ei onnistu parisuhteessa, ei se suhde voi olla täysin tasapainoinen ja tyydyttävä. Kaikki muut määreet määristä ja tavoista ovat toisarvoisia. Siis sekä se haluttomampi kuin halukkaampikin pitää hyväksyä sellaisenaan eikä syytellä toista lahnaksi tai himokkaaksi pukiksi tms. Se miten seksielämä käytännössä järjestetään, onkin sitten toinen juttu. Mutta ilman toisen seksuaalisuuden hyäksymistä ilman arvolatauksia se ei ainkaan onnistu.


    • fgergerg

      Kannattaa ehkä harkita eroa siinä vaiheessa, jos toinen syyllistää toista hänen haluttomuudestaan, tai suurista seksuaalisista haluista. Jokaisen pitäisi kelvata ja riittää suhteessaan sellaisenaan kuin on. Varmasti joku toinen ymmärtää paremmin ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet halujesi kanssa, jos oma kumppani siitä syyttelee. Kenenkään ei tarvitse kuulla jatkuvaa vähättelyä ja loukkaavaa syyttelyä toiselta. Ei parisuhdetta sellaiseksi ole luotu. Pitää osata epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta huolimatta arvostaa itseään ja pitää itseään myöskin ainutlaatuisena, vaikka kyseessä olisi niinkin vaikea asia itselleen ymmärrettäväksi kuin seksuaalinen haluttomuus. Tuntuu, että monet ihmiset häpeävät sitä itsessään. Toisaalta nykyajan ihanne on nainen, joka tekee paljon töitä hoitaa lapset hoitaa kodin ja on seksuaalisesti aina valppaana. Harvat tähän mielikuvaan oikeasti edes kykenee, eikä tarvitse kyetä. Kun tämä yhteiskunta vaatii mahdottomia asioita ihmiseltä ja nykyajan ihanteet, on selvää, että toiset ottavat tämän asian erittäin raskaasti ja stressaantuvat koko seksistä. Meidän pitäisi jopa elää niin, ettemme välitä siitä, mitä muut meiltä odottavat ja mitä odotamme itseltämme. Löysentäisimme otteita elämään ja keskittyisimme itsekkäästi itseemme ja omaan hyvinvointiimme.

    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        Moi vaan sinne myös.


    • Anonyymi

      Se on normaalia parisuhteessa. Määrät ja tieheydet sitten määrittelevät osapuolet keskenään. Ei ole yhtä kaavaa varmaan olemassa.

    • Jollekin voi olla, jos on haluja ja mieltää seksin niin välttämättömäksi. Minulle seksi ei ole välttämättömyys eikä kumppanillekaan. Ihmiset on erilaisia.

    • Anonyymi

      Voi tietysti olla parisuhde kokonaan ilman seksi. Tärkeää on vain se, että se sopii molemmille osapuolille.

      Itse en täysin seksittömään parisuhteeseen ainakaan tässä kohtaa lähtisi. Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta. Tietysti jossain kohtaa elämässä voi sitten tulla tilanne, jossa seksi loppuu ja jos siihen on hyvä syyt, niin sitten käy niin. Vielä en kuitenkaan olisi sellaiseen suhteeseen valmis.

    • Anonyymi

      Minä naisena itse ainakin voin paremmin olen rennommipi ja onnellisempi koen itseni halutuksi ja rakastettuksi kun on säännöllinen seksielämä. Nautin kun voin tuottaa toiselle hyvää oloa. Kyllähän se lähenttää ja tuo myös lämpöä suhteeseen. Vähemmän tulee riitojakin silloin kun seksiä on enemmän.

      • Anonyymi

        Seksi rakkaan ihmisen kanssa lisää hyvää oloa ja se vahvistaa rakkautta kumppaniinsa.


    • Anonyymi

      Kukaan ihmettelijöistä ei taida ymmärtää sitä, että jos ei se miltään tunnu, niin eihän sitä tietenkään halua.

      • Anonyymi

        No ei varmaan niin jos ei se miltään tunnu. Mutta kun rakastuu ja rakastaa niin silloin se tuntuu
        todella hyvältä!


    • Anonyymi

      Siksi kun rakastuu toiseen ja toinen on juuri sellainen jonka tuntee omakseen, silloin haluaa seksiä hänen kanssaan. Kenen kanssa tahansa en halua seksiä koskaan harrastaa!

    • Anonyymi

      Joo mutta jos "siellä" ei vaan tunnu, vaikka olisi rakastunut.

      • Anonyymi

        Seksi voi olla myös läheisyyttä ja sitä, että pitää toista hyvänä.


    • Anonyymi

      Totta kai voi olla myös parisuhteita, joissa ei ole seksiä, mutta vain siinä tapauksessa, että molemmat ovat sitä mieltä. Muutoinkin jokaisella parilla on luonnollisesti omannäköinen seksielämä, eikä siinä muilla ole nokan koputtamista.

      Hyvä ja säännöllinen seksielämä on kuitenkin mahtava a intiimi juttu parisuhteessa ja antaahan se sen säväyksen, joka muista ihmissuhteista puuttuu.

      Olen reippaasti yli 60-vuotias nainen ja seksi on ollut parisuhteessamme ehkä tärkein tekijä eli se on aina toiminut vaikka muut osa-alueet ovat näinkin pitkässä parisuhteessa, yli 40 vuotta, välillä tökkineet ja pahasti.

      Vieläkin meillä on seksiä tai ainakin läheisyyttä; seksin merkitys on vähentynyt kun ei enää hormoonit hyrrää nuoruuden malliin.

    • Anonyymi

      Hei, ei se ole sivistyneelle ihmiselle tärkeää. Primitiiviset ja heikkoälyiset (vertaa apinoita yms) ihmiset pitää sitä tärkeänä. Mitä enemmän ihminen ajattelee ja toimii halujensa mukaan, niin sen tyhmepi ja alkukantainen hän on.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe