Ei tee mieli tyttöystävää

Toivoton

Ollaan tunnettu tyttöystävän kanssa reilu vuosi. Tunnumme olevan ajatuksiltamme ja arvoiltamme aivan samalla allatopituudella, joten sen puoleen meillä ei ole mitään ongelmia. Ainoa asia mikä minua häiritsee on se, etten tunne naiseeni minkäänlaista seksuaalista halua. Tyttöystäväni on aika reilusti ylipainoinen ja jo kun näenkin hänet alasti niin niin kaikki halut kyllä karisee. Rakastelemme noin kerran kerran kuukaudessa ja silloinkin saan miettiä ihan kaikkea muuta jos haluan että pikkuveitikka seisoo. Tyttöystäväni on kyllä tietoinen asiasta ja hän sanoo, että ei sitten naida jos ei mieli tee. Hän on siis tyytynyt kohtaloonsa ja elää vaikka seksittömän loppuelämän, jos saa vaan viettää sen kanssani. Minäkin haluaisin olla hänen kanssaan koko loppuikäni, jos vain saisi tuon yhden ainoan asian kuntoon. Tietysti voisihan sitä tumputtaa koko loppuikäni, mutta ei sekään tunnu oikein mieleiseltä vaihtoehdolta näin alle kolmekymppisenä.
Mitä siis minun kannattaisi tehdä. Pitäisikö minun vaihtaa tyttöystävää, jota en kyllä haluaisi tehdä, vai pitäisikö vaan pistää verhot kiinni ja yrittää puuhastella hänen kanssaan.

99

42342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      Sinulla on vain yksi elämä ja mikäli et halua viettää sitä ajatellen, että saisinpa jostain seksikkäämmän naisen niin pidä tuo ylipainoinen itselläsi. Jos olet tyytyväinen etkä pidä sitä uuden etsimistä kaiken sen hässäkän arvoisena niin älä lähde shinne.

      • Tuulia

        Naisen ja miehen välillä täytyy olla muutakin kuin hyvää kaveruutta ja yhteisiä ajatuksia.
        Tiedän muuten kokemuksesta että jos on sellaisen ihmisen kanssa jota ei voi ajatella haluten, niin ei se siitä miksikään koskaan muutukaan. Aikaa vaan kuluu ja tottuu sitten siihen seksittömyyteen. Jokaisella ihmisellä vissin on joku mielikuva millaisen näköinen/kokoinen ihminen innostaa.Mulla oli vuosikaudet sellainen mies jota en koskaan katsellut haluten ja jos seksiä joskus oli niin se oli ihan väkinäistä mun puolelta. Nyt on semmonen mies joka on mukava, vitsikäs, jotain samoja ajatuksiakin meiltä löytyy ja katson häntä kyllä sillä silmälläkin...


      • hei ristiriita
        Tuulia kirjoitti:

        Naisen ja miehen välillä täytyy olla muutakin kuin hyvää kaveruutta ja yhteisiä ajatuksia.
        Tiedän muuten kokemuksesta että jos on sellaisen ihmisen kanssa jota ei voi ajatella haluten, niin ei se siitä miksikään koskaan muutukaan. Aikaa vaan kuluu ja tottuu sitten siihen seksittömyyteen. Jokaisella ihmisellä vissin on joku mielikuva millaisen näköinen/kokoinen ihminen innostaa.Mulla oli vuosikaudet sellainen mies jota en koskaan katsellut haluten ja jos seksiä joskus oli niin se oli ihan väkinäistä mun puolelta. Nyt on semmonen mies joka on mukava, vitsikäs, jotain samoja ajatuksiakin meiltä löytyy ja katson häntä kyllä sillä silmälläkin...

        Nyt on semmonen mies Tuulialla että galaxit räjähtää, mutta silti oot Haluttomuus-palstalla? ;) Jepjep...


    • vonkaajako?

      josset sinä nai, niin joku muu tekee sen kohta. miksi olette edes yhdessä? miksi ette ole vain parhaita frendejä? haluaako naisesi sinua?

      • Toivoton

        Siksi ollaan yhdessä, koska meillä menee muuten tosi hyvin ja kun ei se seksi nyt kuitenkaan ihan kaikkea parisuhteessa merkitse vaikka tärkeä osa sitä onkin. En ole koskaan ajatellutkaan olevani naisen kanssa yhdessä pelkästään siksi että saisin naida. Ja kyllä hän haluaa minua.


      • vonkaajako?
        Toivoton kirjoitti:

        Siksi ollaan yhdessä, koska meillä menee muuten tosi hyvin ja kun ei se seksi nyt kuitenkaan ihan kaikkea parisuhteessa merkitse vaikka tärkeä osa sitä onkin. En ole koskaan ajatellutkaan olevani naisen kanssa yhdessä pelkästään siksi että saisin naida. Ja kyllä hän haluaa minua.

        en minäkään parisuhteessa pelkän pimpan perässä ole. mutta ota huomioon, että seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta!! sen puuttuminen voi johtaa suhteen rikkoutumiseen...kokemusta on.


      • Perhonen_
        Toivoton kirjoitti:

        Siksi ollaan yhdessä, koska meillä menee muuten tosi hyvin ja kun ei se seksi nyt kuitenkaan ihan kaikkea parisuhteessa merkitse vaikka tärkeä osa sitä onkin. En ole koskaan ajatellutkaan olevani naisen kanssa yhdessä pelkästään siksi että saisin naida. Ja kyllä hän haluaa minua.

        ei ole suhde vaan ystävyyttä !!! Seksi on todella tärkeä osa suhdetta !! Ei tärkein mutta melkein !!
        Ja kaikki muukin pitää toimia !


      • nainenlainen
        Toivoton kirjoitti:

        Siksi ollaan yhdessä, koska meillä menee muuten tosi hyvin ja kun ei se seksi nyt kuitenkaan ihan kaikkea parisuhteessa merkitse vaikka tärkeä osa sitä onkin. En ole koskaan ajatellutkaan olevani naisen kanssa yhdessä pelkästään siksi että saisin naida. Ja kyllä hän haluaa minua.

        Joo, ei seksi merkitsekään kaikkea, mutta sillä on vaikutus kaikkeen. Kuinka teillä voi muuten mennä tosi hyvin, jos et pidä naistasi haluttavana, ja tämä tietää sen? Miten tämä voisi olla vaikuttamatta kaikkeen siihen muuhunkin kuin seksiin?


    • Cara

      Tietäkö tyttöystäväsi mistä syystä olet haluton? Ajattelin vain,että ehkä tyttöystäväsi voi tehdä jotakin ulkonäölleen. Voitte vaikka alottaa liikkumaan yhdessä. JOs aijotte olla yhdessä loppuelämänne niin silloin luulisi molempien olemaan valmis panostamaan suhteeseen. Silloin täytyy panostaa myös itseensä.

      • Toivoton

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.


      • vielä...
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        Kyllä se laihdutus onnistuu kun otatte ravitsemusterapeutin avuksi. Kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä aluksi voiko ylipainon aiheuttaa jokin sairaus, esim. kilpparin vajaatoiminta, e-pillerit.

        Hyvillä ohjeilla varmasti laihtuu, jos yrittää tosissaan.


      • nimesi alkaa?
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        T: yks toivottomasti ylipainoinen..


      • Nannukka
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        sitä ylipainoa sitten on? Mikä on pituus/paino suhde? Mun mies on 180cm ja painoi yhes välis jotain 110kg, se vei haluni, mut nyt kun hän on laihtunut, seksikin sujuu. :)


      • Toivoa
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        Ei kai siinä muuta kun joka päivä Esim. 10km lenkille eukkosi kanssa ja tiukempi ruokavalio..

        Niin kylläpäs alkaa eukollas paikat kiinteytyyn..
        Sitt se homma alkaa toimii..


      • anex
        vielä... kirjoitti:

        Kyllä se laihdutus onnistuu kun otatte ravitsemusterapeutin avuksi. Kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä aluksi voiko ylipainon aiheuttaa jokin sairaus, esim. kilpparin vajaatoiminta, e-pillerit.

        Hyvillä ohjeilla varmasti laihtuu, jos yrittää tosissaan.

        Tyttö painonvartijoihin ja heti! Taatusti tepsii!
        Kokeiltu on!


      • Faabio
        nimesi alkaa? kirjoitti:

        T: yks toivottomasti ylipainoinen..

        F:llä.


      • tähän
        Toivoa kirjoitti:

        Ei kai siinä muuta kun joka päivä Esim. 10km lenkille eukkosi kanssa ja tiukempi ruokavalio..

        Niin kylläpäs alkaa eukollas paikat kiinteytyyn..
        Sitt se homma alkaa toimii..

        eukkos juoksee autos perässä narussa
        sijottuna sen 10 km lenkin päivittäin


      • ehdotuksia
        tähän kirjoitti:

        eukkos juoksee autos perässä narussa
        sijottuna sen 10 km lenkin päivittäin

        Ja sut voisi sitoa 100m korkeaan nosturiin, sitoa köyden kaulaasi ja tipauttaa roikkumaan nosturin nokasta kaulassasi olevassa köyden varassa.

        Ja sinä varmaan harrastatkin kovati lenkkeilyä??


      • Piupau
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        Minusta suhteenne vaikuttaa todella avoimelta ja hienolta, eikä sitä missään nimessä kannata katkaista! :) Nyt yhdessä liikkumaan, lenkille tai salille. Tyttöystäväsi pitää aloittaa sellainen liikuntamuoto, josta hän varmasti tykkää (ehdota zumbaa, tanssitunteja, niissä nainen pääsee liikkumaan naisellisella tavalla ja hyvänolonhormoneja vapautuu moninkerroin!!!) uinti on hyvin lempeä, mutta tehokas liikuntamuoto ylipainoiselle. Yksin tai yhdessä, mutta liikunta on avain hyvän kropan saavuttamiseen!!! ONNEA teille!


      • ???
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        Miksi ylipäätään aloittaa seurustelu jos pyöreät muodot eivät himoita?Luulen että sinussakin on jotain vikaa jotta et edes saa mieleistä naista.. ..minä olisin eronnut jo aika päiviä sitten..


      • ???
        Toivoton kirjoitti:

        Kyllä hän tietää että mistä syystä olen haluton. Ihan avoimesti olemme puhuneet asiasta. Se hänessä onkin niin hienoa, että voimme puhua asiasta kuin asiasta. Melko varmasti joku toinen nainen olisi suuttunut kun hienotunteisesti asiasta ensimmäistä kertaa vihjaisin, tai sitten olisi syyttänyt minua.
        Kyllä hän onkin yrittänyt laihduttaa, mutta paino ei putoa. Taidan suositella jos hän suostuisi hakemaan ammattiapua laihdutukseen.

        Olen tietysti pinnallinen tyyppi kun tuo asia haittaa, mutta en ihan oikeasti voi asialle mitään.

        Miksi ylipäätään aloittaa seurustelu jos pyöreät muodot eivät himoita?Luulen että sinussakin on jotain vikaa jotta et edes saa mieleistä naista.. ..minä olisin eronnut jo aika päiviä sitten..


    • et osaa edes uneksiakkaan

      No aito rakkaus ei katso kiloja on tutkittukin juttu, mutta sinulla nyt on pinnalliset seikat mielessäsi seksiä harrastaessasi. Taidat olla niitä jotka seuraavat naidessa jokaista liikettä aina sisään ja ulos työntä myöten.

    • DWfr

      Mitäs jos yrittäisit saada hänet kanssasi vaikka lenkille, ja sen lisäksi alatte käymään vaikka salilla. Tai sitten ihan vaan salilla. Siellä kyllä löytyy kuntopyörät sun muut laitteet. Mutta jos muijasi ei suostu, vaan tykkää laiskotella, syödä ja läskistyä, niin sitten mietit vakavasti jättämistä.

    • vaimo

      Hei! Ymmärrän täysin mitä ajat takaa, kun kerroit ongelmasi. Meillä käytiin samasta asiasta viime syksynä "tiukka" keskustelu; minun ylimääräisistä kiloistani. Olin vuosi vuodelta paisunut mutta mieheni ei uskaltanut sanoa mitään kun olen sellainen "kuuma kalle". Ihmettelin aina välillä miksi hän mielummin jäi katsomaan televisiota kuin läksi kanssani "nukkumaan". Kunnes eräänä päivänä en hyväksynyt mutinaa selitykseksi vaan halusin kuulla oikean syyn! Ja minun kymmenet ylikilothan ne olivat jotka pitivät mieheni kaukana minusta. Raivottuani ja haukuttuani hänelle rupesin itsekin miettimään ja laitoin syömisen normaalille tolalle. Ei enää litroittain jäätelöä illalla ei pitsaa, pullaa ja muuta mukavaa mussutettavaa kun ollaan kotona telkkarin ääressä.
      No vuosi on vierähtänyt ja minä alan näyttää naiselle ja säpinä on palannut välillemme!

    • sitten

      poikaystävä

    • s.k.r.

      ystävä, nyt veikkaan, että vaikka vaihtaisit upean naisesi (upeus on sisäistä) niin kohtaisit saman ongelman. Uskoisin, että jos alkaisit kohdata itsessäis sen tosiasian, että syy haluttomuuteesi onkin itsessäsi (piilossa oleva asia, jokin sisäinen patti), niin voisi alkaa asiat selkenemään, etenemään. Ylipainoisuus ei ole epäseksikästä. Päinvastoin, ylipainoinen nainen voi olla todella eroottinen. Tosin, jos oma mies heijastaa rakastettuunsa, naiseen, omia kielteisiä sisäisiä tuntemuksia, niin aika vaikeaa tuntea itsensä viehättäväksi, vaikka olisi minkälainen seksipommi. Nämä asiat ovat AINA korvien välissä. Ja siinä se hyvä puoli, että ovat aina myös voitettavissa, selvitettävissä. Sitkeys kannattaa, älkää antako periksi. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

      • Reservin upseeri

        Lihavuus on asia jolle voi halutessaan tehdä jotain. Ei siis muuta kuin naiset ylös ulos ja lenkille. Mars.


      • jokke

        Mielummin hyvännäköisen tyhmän kanssa kuin ruman järkevän kanssa.


      • simppa..
        jokke kirjoitti:

        Mielummin hyvännäköisen tyhmän kanssa kuin ruman järkevän kanssa.

        No sittenhän teitä on kaksi, tosin eipä tietoa minkänäköinen itse olet, tuskinpa nyt ihan sieltä parhaasta päästä.


      • Papalakana
        Reservin upseeri kirjoitti:

        Lihavuus on asia jolle voi halutessaan tehdä jotain. Ei siis muuta kuin naiset ylös ulos ja lenkille. Mars.

        Minsuta lihavat naist on aika mukavan näkösiä. Ne vaan saa jotenkin alapään vipattamaan...


      • oo-ho
        Reservin upseeri kirjoitti:

        Lihavuus on asia jolle voi halutessaan tehdä jotain. Ei siis muuta kuin naiset ylös ulos ja lenkille. Mars.

        Entäs vammaisuus onko se seksikästä!??
        Nyky normien mukaan vain kauniilla kiiltokuva naisilla/miehillä on oikeus tunteisiin muut joutaa jorpakkoon niinkö!
        Ja v***t kaikilla on oikeus rakastaa ja ollarakastettu oli sitten minkä näköinen hyvänsä.

        Pyykkilauta vatsainen ITSERAKAS älykääpiö ei ole myöskän missään tapauksessa seksikäs. Seksiin tarvitaan muutakin kuin ulkonäkö.


      • liikkuja

        Minä en näe mitään eroottista roikkuvissa läskeissä. On hieman eroa onko ylipainoa 5 tai 50 kiloa. Ja minkä ihmeen takia, kun puhutaan ylipainosta niin aletaan puhumaan, jostain pyykkilautavatsoista tai langanlaihoista heti vastakohtana. Itselle riittää ihan normaalipainoinen.

        Taitaa olla matamimimmien kehittämä lausahdus tuo "ylipainoisuus ei ole epäseksikästä."


      • Kokenut konkari

        Nää on taas näitä. Jos sua ei huvita laihduttaa, se on oma asiasi mutta älä syyllistä kaveria siitä että sillä on silmät päässä. En ole koskaan tuijottanut ihmisessä ulkonäköä, silti ei läskit kiihota, niin se vaan on.


    • naisimmeinen

      itellä vähän sama ongelma, tosin mies ei o pahasti ylipainoinen, mut ei vaan nykyään haluta. Ollaan ihan bestiksiä, samat arvot jne., mut ei paljon seksi nappaa. Muuten panettaa kyllä kymmeniä kertoja päivässä, ja vaikka ketkä muut saa mut haaveileen seksistä.
      Turha haukkua alottajaa pinnalliseksi, jos ei paneta, niin ei.

    • Ninnuli

      Elämä on kuule liian lyhyt...jos sinua häiritsee tyttöystäväsi lihavuus niin jätä hänet. Onkohan käynyt mielessäsi että MILTÄ HÄNESTÄ TUNTUU????? Sanoa paukautat että et halua häntä läskien takia!!!!! Niin jos mieheni sanoisi niin minulle niin ero tulisi saman tien.Sen verran minulla on itseku nnioitusta että sanoisin hei heit.

      Vaikka ajatukset ja arvot menisivät yksiin niin tuntuu että tyttöystäväsi roikkuu sinussa jos kerta alistuu tuollaiseen!!!

      • Reservin upseeri

        Miehetkin hikoilevat armeijassa (rakkaudesta isänmaata kohtaan). Naisillakin on kyllä moraalinen velvollisuus huolehtia kunnostaan, varsinkin jos mielivät miestä.


    • annabel

      Vaihda tyttöystävää. Jotta suhde kestäisi loppuelämän, kyllä molemminpuolista intohimoa täytyy olla. Vaikka suhteessanne seksuaalisuus on kuollut, sinun seksuaalisuutesi elää. Usko pois. Lähde vaan: loukkaat mahdollisimman vähän itseäsi ja tyttöystävääsi mitä pikemmin sen teet.

      • naxe

        Kundihan sanoo että HÄN EI halua, mutta että tyttö haluaa. Eli taitaa olla syytä miettiä sitä omaakin seksuaalisuuttaan. Haluatko muita naisia, mutta omaasi et?


    • katryh

      Onko tyttöystäväsi aina ollut ylipainoinen?Jos näin on,tiesit sen alusta asti.Mutta jos hän on suhteenne aikana paisunut pullataikinaksi,suosittelisin että otat kissan pöydälle.Minä en ainakaan pystyisi elämään seksittömässä suhteessa,nuori ja halukas kun olen.Itsellä on käynyt niin hyvä flaksi että kilot on pysyneet kurissa aina,meinaan seurustelu ei ole lihottanut minua,eikä kyllä kärsikään lihoa yhtään,pyöreähkö kun olen.

      Eli siis,puhu asiasta,varovasti ja alkakaa vaikka yhdessä harrastamaan jotain mukavaa lajia,itsellä tulee vaakamambo nyt mieleen,mutta teidän tapuksessa se nyt on hankalaa,kun ei sua haluta.

      Toivon totisesti että naisesi innostuu liikkumaan jo oman hyvinvointinsa puolesta.. :0)

    • nainen34vee

      Sanonpa vain , että miksi ihmeessä olet sitten ylipäätänsäkkin alkanut seurustelemaan lihavan naisenkanssa, joka ei sytytä??!!!

      Kyllä seksi elämä on ihan tajuttoman tärkeätä parisuhteessa. Jos ei onnistu, niin ota ero ja etsi itsellesi hoikka nainen.Maailma on pullollaan ihania , mukavia, herttaisia laihoja naisia.

      En usko, että on oikeeta rakkautta, jos seksikin etoo!!
      Enkä voi kuvitella, että olisi suhteella tulevaisuutta, jossa molemmat elää selibaatissa. Et ei todellakaan kannata jäädä yhteen!!

      • tytteli

        Ja minusta välttämättä ei homma ole kiinni kiloista, jos kemiat ei vaan pelaa. Mieheni on lihonnut seurustelumme alkuajoista (nelisen vuotta sitten) yli kymmenen kiloa. Hänellä on vatsaa jonkun verran, mutta silti haluan häntä ihan yhtä paljon kuin alussa. Ei se seksi ole yhtään huonommaksi mennyt kilojen myötä.


      • Jerry20w
        tytteli kirjoitti:

        Ja minusta välttämättä ei homma ole kiinni kiloista, jos kemiat ei vaan pelaa. Mieheni on lihonnut seurustelumme alkuajoista (nelisen vuotta sitten) yli kymmenen kiloa. Hänellä on vatsaa jonkun verran, mutta silti haluan häntä ihan yhtä paljon kuin alussa. Ei se seksi ole yhtään huonommaksi mennyt kilojen myötä.

        Se pikkuveli on tahdosta riippumaton veitikka, siinä mielessä että se nousee pystyyn jos mies kokee tilanteen eroottisesti kiihottavana. Jonkun hyllyvän pulleron kanssa voin hyvin kuvitella itsekin,että alapää ei kauheasti kykenisi mihinkään toimintaan..Itsellä oli kerran nuorempana, ei lihava,mutta ehkä pyöreämpi tyttö kuin nyt sittemmin kerran (harrasti kuitenkin fudista jne eli ei mikään ihra edes vielä) ja silloin ihmettelin ekan kerran miksi muna nousi vain puolistondikseen kuin rakasteltiin,siis kun kuitenkin pystyin laukeamaan hyvännäköisen kanssa kymmenen kertaa yössä ja kanki oli kuin olisi jotain viagraa popsinut,mutta tämän pari kiloa isomman neidin kanssa homma oli tosi väkinäistä ja vaikeaa.

        Toi on vaikea tilanne miehelle,koska kenellä olisi sydäntä kertoa edes naiselle mistä tilanne oikeasti johtuu (joudut sepittämään juttuja stressistä ja muusta höpöstä)...En mä ainakaan pystyisi sanomaan "oon pahoillani,et näytä tarpeeks sexyltä" vaan kyllä siinä joutui keksimään tekosyitä miksi aikanaan sanoin senkin suhteen poikki,mikä on tavallaan aina väärin myös sitä toista kohtaan,mutta siinä pitää valita sanoakko asiat suoraan vai kierrellä...Mulle seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta ja siksi tunsin ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde.

        Nyt olen tosi timmin vähän nuoremman tytön kanssa, ja seksi ja elämä luistaa.Rakastetaan toisiamme


      • tytteli
        Jerry20w kirjoitti:

        Se pikkuveli on tahdosta riippumaton veitikka, siinä mielessä että se nousee pystyyn jos mies kokee tilanteen eroottisesti kiihottavana. Jonkun hyllyvän pulleron kanssa voin hyvin kuvitella itsekin,että alapää ei kauheasti kykenisi mihinkään toimintaan..Itsellä oli kerran nuorempana, ei lihava,mutta ehkä pyöreämpi tyttö kuin nyt sittemmin kerran (harrasti kuitenkin fudista jne eli ei mikään ihra edes vielä) ja silloin ihmettelin ekan kerran miksi muna nousi vain puolistondikseen kuin rakasteltiin,siis kun kuitenkin pystyin laukeamaan hyvännäköisen kanssa kymmenen kertaa yössä ja kanki oli kuin olisi jotain viagraa popsinut,mutta tämän pari kiloa isomman neidin kanssa homma oli tosi väkinäistä ja vaikeaa.

        Toi on vaikea tilanne miehelle,koska kenellä olisi sydäntä kertoa edes naiselle mistä tilanne oikeasti johtuu (joudut sepittämään juttuja stressistä ja muusta höpöstä)...En mä ainakaan pystyisi sanomaan "oon pahoillani,et näytä tarpeeks sexyltä" vaan kyllä siinä joutui keksimään tekosyitä miksi aikanaan sanoin senkin suhteen poikki,mikä on tavallaan aina väärin myös sitä toista kohtaan,mutta siinä pitää valita sanoakko asiat suoraan vai kierrellä...Mulle seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta ja siksi tunsin ettei ollut muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde.

        Nyt olen tosi timmin vähän nuoremman tytön kanssa, ja seksi ja elämä luistaa.Rakastetaan toisiamme

        Minä olen hoikka ja pidän kunnostani huolta, mutta mieheni on täysi sohvaperuna, joka elää rasvaisella ruoalla, joten kilojakin tullut lisää luonnollisesti. MUTTA hän on yhtä huumorintajuinen kuin tavatessamme ja pidän seksistä hänen kanssaan, vaikka veitikka ei olekaan paisunut kilojen myötä :)
        Ei se seksi itsessään ole mihinkään huonompaan suuntaan muuttunut, vaikka en pidäkään hänen elämäntavoistaan.


    • enemmän läskiä

      Yhtämonella naisella on sama ongelma koska ylipainoisia miehiä on Suomessa huomattavasti enemmän.

    • ...

      Nainen ennemmin on seksittä kuin viitsii laihduttaa? Onpas...laiskaa ja itsekästä.

      Ei tuo nyt hyvältä kuulostava syy ole lopettaa suhdetta joka muuten toimii, mutta jos seksi EI toimi, niin se haittaa koko muuta juttua. Eli kyllä se olisi melko hyvä saada kuntoon, varsinkin jos se oikeasti ON vain hänen lihavuudestaan kiinni.

      Koska tuolloin hänet vain pitää kannustaa laihduttamaan, ja tasapainon vuoksi voit itsekin kuntoilla ja syödä samaa mitä hänkin.

    • sitten yksinäs

      Sulla on ongelma .. ilmeisesti. Itselläni on tyttöystäväni lihonut myös, mutta rakkaus on sen verran voimakasta, että se ei haittaa edes seksissä, haluan häntä yhtä paljon kuin ensi kerran tavatessamme. Seksikin on aika paljon aivoista kiinni eikä niinkään lihaan tuijottamista.

      • hoikka nainen

        Olen samaa mieltä kuin edellinen, eli sinulla on ongelma. Et rakasta tarpeeksi tyttöystävääsi, lähinnä olette kavereita. Jos rakastaa tarpeeksi niin myös haluaa toista. Itseäni ei ainakaan yhtään haittaa miehen vatsakumpu vaan hän on mielestäni erittäinkin haluttava.


      • Siljakko
        hoikka nainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kuin edellinen, eli sinulla on ongelma. Et rakasta tarpeeksi tyttöystävääsi, lähinnä olette kavereita. Jos rakastaa tarpeeksi niin myös haluaa toista. Itseäni ei ainakaan yhtään haittaa miehen vatsakumpu vaan hän on mielestäni erittäinkin haluttava.

        Ajatelkaapa alkup. kirjoittajan sama kysymys mutta vastakkaisilla sukupuolilla. Eli laiha nainen ja lihava mies. Silloin ei kyllä satelisi näitä "kuntoilu" ym. -vinkkejä. Mutta nyt heti kun on kyseessä kookkaampi nainen, ollaan tuputtamassa jos jonkinlaista dieettiä.

        Tasa-arvoa peliin ! ! !


      • Lihota äijä
        Siljakko kirjoitti:

        Ajatelkaapa alkup. kirjoittajan sama kysymys mutta vastakkaisilla sukupuolilla. Eli laiha nainen ja lihava mies. Silloin ei kyllä satelisi näitä "kuntoilu" ym. -vinkkejä. Mutta nyt heti kun on kyseessä kookkaampi nainen, ollaan tuputtamassa jos jonkinlaista dieettiä.

        Tasa-arvoa peliin ! ! !

        ittes niin ei tarvii tuntee mitään ylemmyyden tunnetta enää naistas kohtaan. Possu.


      • Vaaka
        Siljakko kirjoitti:

        Ajatelkaapa alkup. kirjoittajan sama kysymys mutta vastakkaisilla sukupuolilla. Eli laiha nainen ja lihava mies. Silloin ei kyllä satelisi näitä "kuntoilu" ym. -vinkkejä. Mutta nyt heti kun on kyseessä kookkaampi nainen, ollaan tuputtamassa jos jonkinlaista dieettiä.

        Tasa-arvoa peliin ! ! !

        Siksi neuvoasi on vaikea toteuttaa käytännössä. Pienenä vinkkinä; katso bussipysäkillä, kenellä silmät muljahtelee päässä kun imetään suklaa patukkaa, naisilla vai miehillä. "Mää lihon vaikka en koskaan syö mitään" : D


    • Nisse33

      otapa itteäs niskasta kiini ja eroa hänestä. Ei kuulosta yhtään hyvältä.

    • pullukka

      Lukaisin viestiketjun ja vaivuin epätoivoon.

      Olen pullukka, isolla P:llä. Nyt olen pitänyt silmäpeliä erään miehen kanssa, hän ei nyt varsinaisesti ole mikään atleetti, mutta ei mikään kasakaan. Kun luin näitä teidän kommenttejanne, niin iski paniikki, entäs jos en olekaan tarpeeksi hyvännäköinen hänen silmissään.

      olen kyllä vajaan vuoden aikana nyt laihtunut lähes 20 kiloa, eli en ole niin läski kuin joku aika sitten, mutta silti olen pullukka. Vartaloni on kuitenkin sopusoinnussa, siis rinnat, takamus ja reidet keskenään. Vatsa on ainoa alue, josta voisin ottaa paljon pois.

      Täytyy varmaankin tehdä tälle asialle jotain, että hän ei siirry katselemaan muita.
      .

      • yyyyyy

        Laiduttaminen on siitä hieno juttu, että siinä voi vain voittaa (olettaen, että painoa on alunperin liikaa). Itsetunto kohenee, ulkonäkö paranee, riski sairastua vakaviin sairauksiin pienenee, ja haluttavuus vastakkaisen sukupuolen silmissä paranee.

        Kaiken lisäksi laihduttaminen on naurettavan helppoa. Ei muuta kuin ottaa itseään niskasta kiinni, eikä anna käsiensä työntää suuhun muuta kuin tarvittavan minimimäärän kaloreita. Ei pidä mässätä enempää kuin kuluttaa.

        Avuksi suosittelen esim. CLA-kapseleita vähintään 3000-4000 milligramman edestä vuorokaudessa. Niistä tuntuu olevan selvää apua.


    • mut kuitenkin...

      ... olen tullut siihen tulokseen, että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän täynnä itseään. Nyt siis puhun sellaisesta nykyajan "teknokauniista", eli luuranko jättisilikoneilla ja sentin meikkikerroksella. Itse pidän tosin tuommoisia ihan oksettavia! Mut tuntuu olevan nykään kauneinta (mukamas) mitä on, nuorten ja vallankin median mielestä.

      Usko pois, jos teillä muuten kerran menee loistavasti, niin se ei vaihtamalla ainakaan parane. Seksi ei ole tärkein asia parisuhteessa, ja haluttomuusongelmat ovat jossain määrin korjattavissa.

    • Rakkautta on...

      Olet onnekas, sillä olet löytänyt ihmisen, joka on samalla aaltopituudella kanssasi. Se on nykypäivänä hyvin harvinaista, sitä ei kannata heittää hukkaan ulkonäköseikan vuoksi.

      Jos nyt jättäisit tyttöystäväsi, mieti, mitä tapahtuisi jatkossa? Ikävä vaivaisi, yrittäisit iskeä kapakoissa uutta rakasta, mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä mahdollinen uusi tyttöystäväsi hoikkuudestaan huolimatta ei tuolla aaltopituusosastolla kuitenkaan kohtaisi. Aikaisempi rakkaus kaivertaa todella pahasti mieltä, kun olet kuitenkin halunnut viettää koko loppuelämäsi hänen kanssaan.

      Muuta neuvoa en tähän osaa antaa kuin sen, että älä hylkää hyvää suhdetta, mutta keskusteluilla ja ymmärtämyksellä voitte asiaa käsitellä. Ei se laihduttaminen ihan hirmu mahdotonta ole, vaikeaa voi olla, mutta tuella siitäkin selviää.

      Opettele hyväksymään ne hyvät asiat rakkaassasi, kauniit asiat (iho,silmät, pehmeys, hiusten tuoksu,...) niin huomaat, että seksuaalisuutta on muussakin kuin vartalon muodossa. Kyllä se vireys sieltä vielä löytyy!

      Et ole toivoton! Ihana pikemminkin!

    • yyyyyy

      Kilot kyllä lähtee, jos halua on, ellei taustalla ole jokin vakava sairaus. Jos halua ei ole riittävästi, niin sehän vaan osoittaa, ettei suhde ole naisellesi niin tärkeä kuin mässäily. Siinä tapauksessa ei muuta kuin nainen vaihtoon. En usko, että pidemmän päälle kadut, koska seksuaalisuus on kuitenkin aika tärkeä osa ihmistä.

      Toki jos halua laihduttamiseen löytyy, niin voit halutessasi auttaa paljonkin. Tämä on luonnollisesti helpompaa, jos asutte yhdessä. Muijan syömiset tarkkaan kontrolliin ja yrität myös vaikka lenkityttää naista välillä. Asetatte tavoitteita. Mutta kaikki tämä tosiaan edellyttää, että nainen itse haluaa laihduttaa, ja ymmärtää asian merkityksen.

      Mitä itseeni tulee, niin enpä voisi edes kuvitella seurustelevani lihavan naisen kanssa. Yök. Tuskin saisin seisomaan. Kaveruus on eri asia.

    • kuinka paljon

      on miehiä, jotka himoitsevat pyöreämmästä naisesta - on jotain mistä pitää kiinni... Naisesi ansaitsee paremman miehen, oikeasti rakkautesi ei ole rakkautta, kun rakastaa toista - niin rakastaa juuri sellaisena kuin toinen on. Todennäköisesti vielä jonain päivänä naisesi on löytänyt itselleen miehen, joka himoitsee häntä juuri tuollaisena. Toivottavasti naisesi huomaisi pian kuinka pinnallinen ja ilmeisesti myös aika toivotonkin tapaus olet.

      • olla

        hieman katkera.. Kuten itsekin sanoit, on paljon miehiä jotka pitävät runsaammista naisista. Sekin on pinnallisuutta. Mikäli hän ei kiihotu naisestaan, minkä sille voi. Turha siitä on kenenkään vetää herneitä nenään.


    • yksinäisyys

      Tyttöystäväsi voi aina laihduttaa, mutta ajattele kuinka kurjaa ja epätoivoista olisi yksinäisyys, ei ketään elämässä ja kadehtisit vain muita joilla on jo tyttöystävä ja itselläsi ei ketään ei edes sitä pyöreätäkään. Ole onnellinen ettet kuulu näihin edel. mainittuun.

      • nitta-22

        Niin, miksei hän laihduta? Se olisi hänen terveydelleenkin hyväksi. Oletko kysynyt?
        Hienoa, ettet ole jättänyt häntä asian takia ja taidat osata arvostaa hänessä niitä tärkeimpiä asioita, kurjaa jos seksi ei ota luonnistukseen. Itse en siihen muuta keksi kuin se lahdutus..


    • hanki apua tai eroa

      No eka asia mikä tulee viestistäsi mieleen, on että HÄPEÄT tyttöystävääsi! Kyllä jos mies oikeasti rakastaisi niin ei ne läskit ällöttäisi. Koska sitähän tuo on, ettet saa seisomaan. Sama juttu jos mies pitää kovasti laihaa naista luukasana... Eli häpeää naista ja tämän vartalo ällöttää miestä. En tajua miten voit rakastaa naista jos et hyväksy hänen olemustaan? Ovathan ne läskit läsnä hänen ollessaan pukeissakin? Joko tämä on provo tai sitten olet helvetin tyhmä jätkä. Toivottavasti nainen tajuaa jättää sut, on paljon miehiä jotka tykkää rehevistäkin naisista!

      Ja tämä ei ole ilkeilyä, vaikka puhunkin suoraan, mielestäni on vain turhaa kummankin osapuolen jatkaa suhdetta jossa sinä ajattelet hänen vartalostaan tuolla tavalla ja nainen tyytyy siihen? Edistät tuolla vain sitä että hänelle kehittyy huono itsetunto ja hän alkaa ajatella että koska ei kelpaa sinulle, ei kelpaa kenellekään. Joten joko opettelet hyväksymään hänen vartalonsa ja rakastamaan myös sitä, tai jätät hänet ja annat itsellesi mahdollisuuden kumppaniin jota kunnioitat täysin, sekä tyttöystävällesi mahdollisuuden saada miehen joka todella rakastaa ja kunnioittaa häntä, oli hän minkä näköinen tahansa.

      Eroneuvo on aika karkea, mutta kuvitteleppa mitä tapahtuisi, jos naisesi saisi lapsen? Painoa voi tulla synnytyksen jälkeen 10-20 kiloa lisää, joillekin ei tule mitään, jos malttaa olla antamatta periksi mieliteoille ja osalla taas vaikuttavat geenit - vartalo ei jokatapauksessa ole entisensä lapsen saannin jälkeen. Mutta rakastaisitko ja himoitsisitko häntä vaikka hän painaisi vielä tuon 20 kiloa enemmän? Miltä tuntuisi jos siinä vaiheessa kokisit avioelämän TÄYSIN mahdottomaksi, ja eroaisitte kun teillä on parin kk ikäinen vauva?

      Näitä kannattaa miettiä.

      Lisäksi: yleensä tuollaisen ajattelutavan takana on oma pelko siitä että lihoo. Pelko voi olla täysin epälooginen, mutta se on yleisin syy tuohon läski-inhoon. Psykologi voi selittää tarkemmin.

      • puheet

        Luulenpa, että et ole päivääkään edes ollut parisuhteessa saatikka naisen kanssa edes seksihommissa, prvolta haiskahtaa.


      • tarkoitettu
        puheet kirjoitti:

        Luulenpa, että et ole päivääkään edes ollut parisuhteessa saatikka naisen kanssa edes seksihommissa, prvolta haiskahtaa.

        Aloittajalle!!


    • ...

      Ymmärrän kyllä ongelmasi, sillä meikäläistä naisena ei kovin ylipainoiset ja hoitamattomat miehet seksuaalisesti kiinnosta pätkääkään. Pitää vain miettiä, mitä haluaa parisuhteesta. Jos haluaa viettää loppuikänsä sellaisen ihmisen kanssa, jota kuitenkin salaa halveksii ulkomuodon - voi olla mikä muu tahansa juttu - takia, sellainen yhdessäolo ei voi loppupeleissä olla kovin antoisaa. Oletko ajatellut, että voisit olla tyttöystäväsi kanssa ainoastaan bestiksiä loppuikänne? Tyttöystäväsi voisi löytää oikean onnen sellaisen miehen kanssa, joka rakastaisi häntä sellaisena kuin hän on ja sinä saisit jatkaa sen ikuisesti jennajamesonin näköisenä (eli nuorena, rypyttömänä ja raskaanakin täysin ilman lisäkiloja) pysyvän naisen etsimistä. Voi olla ihan turha etsintä muuten. Olen vähän samaa mieltä tuossa aiemmin kirjoittaneen kanssa, että tässä on kyse jostain psykologisesta ongelmasta sinussa. Miksi tyttöystävän pitäisi muuttua sinun takiasi? Miten voisit ITSE muuttaa itseäsi? Melkein ehdottaisin, että eroatte ja annatte toisillenne vapauden hakea sitä täydellisempää puoliskoa.

    • sopimus

      ja paneskelkaa ketä haluatte...

    • Helppo ratkaisu

      ???

    • Teppo42r

      Kyllä liikakilot seksihalut vievät, onnellisintahan olisi jos tyttökaverisi tajuaisi laihduttaa. Itsehän tuota ei kyllä ihan heti mene ehdottamaan :) Onnea jatkolle sulle, mulla sama homma ollut, mutta nyt tyttökaveri aloittanut projektin, toivottavasti onnistuu!

    • ylipainosta

      Epäilen että et muuten halua seksiä.
      Haluatko sitten toisten naisten kanssa seksiä?
      Oletko edes kokeillut onnistuuko paremmin hoikan naisen kanssa.
      Vai oletko homo niinkuin uskoisin.

    • kenny

      Onko se seksi sit ni pal tärkeetä? Se kerran kuukaudessa on normaali tahti aviollisessa seksissä, niinku velvollisuuden vuoksi...

    • Ei-pinnallinen

      Mihin rakkaus on hävinnyt?

      Toki ihmisessä ensimmäiseksi katsoo ulkonäköä, mutta ei sen ulkonäön pitäisi vaikuttaa enää sitten kun toista rakastaa? Mietin tässä vaan, että josko sinun (siis kenen tahansa teistä) täydellinen laiha kaunis puoliso joutuisi johonkin onnettomuuteen eikä sen takia enää näyttäisi samalta niin jättäisittekö te RAKASTAMANNE ihmisen sen takia, että sen ulkonäkö muuttui??? En vaan voi tajuta koko keskustelua. Kyllähän se ulkonäkö vaikuttaa haluihin, mutta ei ainakaan mun kohdalla enää sen jälkeen kun oon rakastunu.

      • on bull shittiä

        Nyt onki kyse siitä, että joku katkera ja elämässään epäonnistunut peräkammarin poika täällä tuo esille aina välissä "läski nainen" keskustelujen aloituksia. Tällä tyypillä on pahat itsetunto-ongelmat kun ei ole naista saanut ja kadehtii kaveriaan jolla on nainen vaikkakin lihava sellainen. Eli kun itsellä ei ole naista ei saisia olla kaverillakaan ja haukutaan sen tyttöystävää kun ei enää muutakaan keksitä ja pahimmassa tapauksessa kun ei ole saanut naista syy onki missäs muuallakaan kuin siinä, että KAIKKI naiset on lihavia. Ja syyhän on aina muiden eikä itsessä?


    • Elämä on!

      Kyllä siinä mieheltä kun mieheltä halut karisee, jos pillunhajuinen 100 kiloinen tynnyri esittelee läskiä ja karvaista tussuaan. Sitten kun pitäisi vielä alle mennä! HYH! Hirvittää pelkkä ajatuskin! Siis oikeesti nyt en puhu mistään pienestä pyöreydestä vaan siitä että jos nainen painaa enemmän kuin mies niin jokin on kyllä pielessä ja pahasti!

      Ei nainen voi painaa enempää mitä mies!!! Terveessä suhteessa nainen on miestä lyhempi jolloin on mahdottomuus että nainen painaisi enemmän olematta sairaalloisen ylipainoinen! Ja läskeillä naisilla kun on vielä tapana haista pillulle, niin kyllä siitä on romanttisuus kaukana. YÄK!

      • vexi

        Silti mileuummin vaikka se 100 kiloinen kuin elää yksin ja surkeana ilman naista.


      • homo selvästi

        Sillä oikeat miehet tykkäävät naisen pillun tuoksusta joten siitähän sulla ei kokemusta koska olet mitä ilmeisemmin homo. Kukaan mies(hetero) ei sano etteikö tykkäisi pillun hajusta


      • kokemusta
        homo selvästi kirjoitti:

        Sillä oikeat miehet tykkäävät naisen pillun tuoksusta joten siitähän sulla ei kokemusta koska olet mitä ilmeisemmin homo. Kukaan mies(hetero) ei sano etteikö tykkäisi pillun hajusta

        Nii tai tuolla kaverilla on intiimimpää kokemusta 100 kiloisista haisevista pilluista.


      • Joonatan

        Pieni pyöreys on seksikästä, mutta liika on liikaa. Ainakin minulta karisee kaikki halut kun näen lapaluiden kohdalla roikkuvat läskit ja roikkunavan. Lihava nainen myös haisee pahalle, en sanoisi kuitenkaan että se on pillun haju.
        Lihavat naiset on myös huonoja sängyssä.


      • puute..
        Joonatan kirjoitti:

        Pieni pyöreys on seksikästä, mutta liika on liikaa. Ainakin minulta karisee kaikki halut kun näen lapaluiden kohdalla roikkuvat läskit ja roikkunavan. Lihava nainen myös haisee pahalle, en sanoisi kuitenkaan että se on pillun haju.
        Lihavat naiset on myös huonoja sängyssä.

        Sulla taitaa olla enempikin kokemusta lihavien naisten kanssa kun tiedät jopa millaisia he ovat sängyssä.


      • Ei hirveästi kokemusta
        puute.. kirjoitti:

        Sulla taitaa olla enempikin kokemusta lihavien naisten kanssa kun tiedät jopa millaisia he ovat sängyssä.

        Ei ole hirvästi kokemuksia lihavasta. Toki muutaman kerran olen kokeillut.


      • voi laihtua
        Ei hirveästi kokemusta kirjoitti:

        Ei ole hirvästi kokemuksia lihavasta. Toki muutaman kerran olen kokeillut.

        No parempi sitten siirtyä itseään miellyttävämpiin naisiin millaisia ne sitten ovatkin. Tosin olen tuntenut sinkkuaikoinanai lihaviakin naisia ja olivat kyllä hyviä sängyssä ainakin ne joiden kanssa itse olen ollut. Oma tyttöystäväni oli yhdessä vaiheessa lähes 100kg, mutta nykyisin lähes 50kg hoikempi joten olisin tehnyt elämäni suurimman virheen jos olisi silloin jättänyt hänet, nykyisin kun saa tehdä kaikkensa, että saa pidettyä hänet itsellään on meinaa sen verran hyvännäköinen, että vietäis varmasti jos silmä vähääkään välttäis.


      • ....
        vexi kirjoitti:

        Silti mileuummin vaikka se 100 kiloinen kuin elää yksin ja surkeana ilman naista.

        Ei ole näin, jos lihavuus kerta kaikkiaan on vastenmielistä. Muistan kun itse olin kauhean yksinäinen ja tutustuin tosi lihavaan mutta mukavaan tyttöön. Hänen kanssaan oli ihan hauska olla, niinkuin kaverina, mutta kun hän yritti vihjatakin seksistä niin jo ajatuskin siitä sai minut melkein huonovointiseksi. Valitsin pysyä yksinäisenä ennemmin kuin "seurustella" muodon vuoksi.

        Olen itse kokenut vastaavaa ulkonäön ja olemuksen vuoksi pois rankkaamista nuorten naisten taholta yhteensä noin 10 vuoden ajan. Ruma en ole, mutta en erityisen komeakaan ja aiemmin olin aikamoinen luuviulu ja finninaama epämuodikkaalla kampauksella ja vaatteilla. Kun vielä olen vähän ujo ja yleensä odotan toisten aloitetta tutustumiseen, se riitti, yksin sain aina olla ja yksin kotiin mennä sadoista baari-illoista, bileistä ja risteilyiltä. Kärsin tuosta kovasti. Nykyään olen saanut ryhtiä ja lihaksia, ulkoinen olemus on mielestäni selvästi kohentunut ja sen on kyllä huomannut myös naisten reaktioissa. On siis turha odottaa minulta ymmärtämystä vaatimuksille että jonkin tasapuolisuuden nimissä pitäisi antaa lihavillekin mahdollisuus, kun en itsekään vastaavaa saanut osakseni. Lihavat voivat laihduttaa yhtä helposti kuin minä tein ne toimenpiteet joilla kohensin ulkoista olemustani.


    • vastaus..

      No onhan pullukka kiihottavampi seksuaalisesti kuin kuivakka luuranko, tämä siis minun mielipide. Parempi sinun sitten vaihtaa laihaan jos se on ihanteesi.

      • kokokp

        mut tiesitkö että seksi polttaa kaloreita? joten hommiin niin kyllä se kroppa kiintyy.


    • täällä

      Tyttöystävällä on taipumus lihoa. Näihin päiviin asti seksi on maistunut välillä hyvin, mutta välillä on ollut pitkiä hiljaisia kausia. Paino ei kuitenkaan tunnu olevan ainakaan putoamaan päin. Tiesin jo suhteen alkuvaiheissa odottaa lihomista, koska hän kertoi aiemmin ennen tapaamistamme olleensa jonkin verran ylipainoinen ja hänen suvussaankin on lihavuutta. Tein jo silloin selväksi etten ole lainkaan kiinnostunut lihavista naisista seksuaalisessa mielessä ja jos ylipainoa tulee liikaa, on turha sitten odottaa aktiviteettia lakanoiden välissä. Ensin hän taisi loukkaantua, mutta on kai yrittänyt laihduttaa. Ei vain tunnu auttavan. Täytyy varmaan ottaa liikunta ja kuntoilu esille uudelleen toden teolla koska muut vaihtoehdothan ovat:
      -selibaatti ja käteenveto
      -suhteen lopettaminen
      -pettäminen vieraiden kanssa aina tilaisuuden tullen
      -salasuhde
      Pelkkiä huonoja vaihtoehtoja, varsinkin muuten hyvän suhteen lopettaminen tai salasuhde jossa tunteet varmasti astuvat väistämättä peliin jossain vaiheessa. Loppuiän kestävä selibaatti ei myöskään todellakaan houkuttele, varsinkin kun sitä on tullut parinkympin kieppeillä jo vastentahtoisesti harrastettua. Vieraissa hyppääminen tuottaisi varmasti huonon omantunnon ja tuskin antaisi juurikaan vastaavaa tyydytystä.

      • jari..

        No eiköhän se selvinnyt jo suhteenne alussa, että hänellä on taipumusta lihavuuteen? Silti et hakenut tai saanut hoikkaa naista? Olisi kannattanut ottaa joku urheilullinen nainen niin tulevaisuus olisi voinut olla peremmin hoikkuus ystävällinen. Miehet joille hoikkuus on tärkeää ja katsovat tarkkaan omiakin syömisiään luulisi sellaisen hakevan naisen esim. urheilu harrastusten parista ja ottavan ainakin selvää tytön taustasta, perheestä ja taipumuksista.


      • edellinen
        jari.. kirjoitti:

        No eiköhän se selvinnyt jo suhteenne alussa, että hänellä on taipumusta lihavuuteen? Silti et hakenut tai saanut hoikkaa naista? Olisi kannattanut ottaa joku urheilullinen nainen niin tulevaisuus olisi voinut olla peremmin hoikkuus ystävällinen. Miehet joille hoikkuus on tärkeää ja katsovat tarkkaan omiakin syömisiään luulisi sellaisen hakevan naisen esim. urheilu harrastusten parista ja ottavan ainakin selvää tytön taustasta, perheestä ja taipumuksista.

        Itselleni liikunta on tärkeää. Kuitenkin tavatessamme sain sen käsityksen että tyttöystävä harrasti säännöllistä liikuntaa, mutta ilmeisesti se olikin vain senhetkinen innostus koska kuntoilu jäi suhteen aikana pois nopeasti. Ja itse asiassa tapasin hänen vanhempia ja sukulaisia vasta muutaman kuukauden kuluttua seurustelun aloittamisesta, jolloin oltiin jo aika vakavissaan ja tyttöystäväkin oli vielä mitoissaan. Sitä ennen olin nähnyt vain kuvia hoikemmista nuoremmista sukulaisista. Sain siis vasta myöhemmin tietää että ainakin jonkinasteinen ylipaino tuntuu olevan hänen suvussaan enempi sääntö kuin poikkeus. Mutta toisaalta olen aika varma, etten olisi suhdetta sen takia lopettanut kuitenkaan vaikka olisinkin tiennyt. No ehkä ekan kuukauden tai parin aikana olisin saattanut ottaa lisää harkinta-aikaa suhteen kehitykselle, jos olisin tiennyt.


      • exan
        edellinen kirjoitti:

        Itselleni liikunta on tärkeää. Kuitenkin tavatessamme sain sen käsityksen että tyttöystävä harrasti säännöllistä liikuntaa, mutta ilmeisesti se olikin vain senhetkinen innostus koska kuntoilu jäi suhteen aikana pois nopeasti. Ja itse asiassa tapasin hänen vanhempia ja sukulaisia vasta muutaman kuukauden kuluttua seurustelun aloittamisesta, jolloin oltiin jo aika vakavissaan ja tyttöystäväkin oli vielä mitoissaan. Sitä ennen olin nähnyt vain kuvia hoikemmista nuoremmista sukulaisista. Sain siis vasta myöhemmin tietää että ainakin jonkinasteinen ylipaino tuntuu olevan hänen suvussaan enempi sääntö kuin poikkeus. Mutta toisaalta olen aika varma, etten olisi suhdetta sen takia lopettanut kuitenkaan vaikka olisinkin tiennyt. No ehkä ekan kuukauden tai parin aikana olisin saattanut ottaa lisää harkinta-aikaa suhteen kehitykselle, jos olisin tiennyt.

        Taipumus lihomiseenhan on geeneissä, mutta sen saa pysymään "kurissa" terveellisillä elämäntavoilla. Suvut on yleensä lihavia, koska syövät samankaltaisesti. Äidit opettavat lapsilleen oman tapansa kokata, ja näin rasvan ja makean popsiminen siirtyy sukupolvelta toiselle.
        Lihava voi kyllä laihtua, jos ei sairasta jotakin aineenvaihdunnan sairautta.


    • vähän

      Yksinkertainen asia: sinä et rakasta oikeasti tyttöystävääsi. Älä vaikeuta omaa äläkä toisen tilannetta, erotkaa.. Toisaalta tuli mieleeni, että mikäköhän tuossa oikeastaan onkaan takana, on helppo etsiä syytä toisesta ja jättää näkemättä omat ongelmansa. Toisaalta toista ei voi muuttaa, vain itseään.
      Jos noin alussa on tuollainen ongelma, lienee aika itsetutkiskeluun. Ajattelin vaan, että ongelmaan voi törmätä myöhemmissäkin suhteissa, toisesta löytyy aina vikaa. Tai sitten vaan on vaan uskottava se, että ette ole sopivia toisillenne, olette ehkä vaan ystäviä.

    • special feeling

      Aika iso ongelma, jos kumppaniin ei tunne vetovoimaa. Olen itse päättänyt monta orastavaa suhdetta vetovoiman puutteen vuoksi. Onko aloittajallakin kyseessä pohjimmiltaan se, että seksuaalista vetovoimaa kumppaniin ei kerrassaa ole. Pienet ylikilot eivät varmaan vie sitä perustavaa laatua olevaa tunnetta, joka kahden ihmisen välillä voi olla.

      Mikä lie suhteen aloittamisessa tärkeää, mutta itse karsin miehet aivan alussa jo sen mukaan, kohtaavatko kemiat vai ei. Vasta sen jälkeen alan miettiä muita yhläisyyksiä ja eroavaisuuksia. Fyysinenkin läheisyys on minulle niin tärkeää, että kuihtuisin suhteessa, jossa seksi olisi sivuroolissa.

    • Vaikea totuus

      Jos et pidä tyttöystävääsi edes ihan ok nättinä, niin miksi menit hänen kanssaan yhteen? Olen kyllä samaa mieltä, ei seksi ole tärkeintä todellakaan. Mutta tilanteenne satuttaa molempia ja siihen pitäisi saada ratkaisu. En oikein näe muuta ratkaisua kuin erota. Koska jos oikeasti rakastaa toista, niin kyllä haluaa seksiä kiloista huolimatta. Ainakin minun poikaystäväni seksihalut ovat vain lisääntyneet vaikka olen lihonut. (-vai lieneekö sen takia? :)

    • prealistminus

      Miten voit ihastua tai rakastua toiseen jos kerran jos ulkonäkö ei selkeästi ole yhtään mieleesi? Hulluja valintoja ja sitten porataan kun valitaan väärin. Tuskin nainen nyt tässä tilanteessa rupeaa laihduttamaan sinun mieliksesi.

    • tatarata

      Peppukipeät, ylipainoiset kukkahattutädit selittävät miten oman kehon muodoilla ja ylipainolla ei ole mitään tekemistä seksin, rakkauden jne. kanssa. Aika naurettavaa kieltää ne faktat, että oikeanlaisen muodon omaavat ihmiset ovat kiihottavampia kuin muodottomammat. Ihmisiähän me kaikki ollaan.

    • Kati

      Et ole reilu tyttöystävääsi kohtaan! Satutat häntä, vaikkei hän sitä myöntäisikään. Hän ansaitsee miehen jolle hän kelpaa juuri sellaisena kuin hän on. Joka rakastaa häntä kaikkinen kiloineen ja haluaa häntä koska hen on pehmeä ja runsas! Olet itsekäs!

    • 11
    • 19+15

      Minä en taas halua/halunnut exääni takaisin, koska oli laihtunut eromme jälkeen aivan riisitikuksi.
      Ei yhtään seksikästä!
      Mielummin vähän enemmän kuin vähemmän.
      Kyse on miehestä.

    • JKOPPP

      NIINKKÖ

    • Ananka
    • JacalynHeinecke

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe