Miten muut INSOMINin käyttäjät olette päässeet eroon lääkkeestä.
Itselläni reilun kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen alkoivat taas unihäiriöt ja kova ahdistus.
Googlettamalla löysin lääkkeestä juuri noita vieroitusoireita. Aionkin nyt lopettaa lääkkeen hiljalleen. Mieluiten kuitenkin lähipäivinä/viikkoina. Onko muilla kyseistä lääkettä popsineilla kokemusta tuosta lopettamisesta?
Itselläni reilun kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen alkoivat taas unihäiriöt ja kova ahdistus.
Googlettamalla löysin lääkkeestä juuri noita vieroitusoireita. Aionkin nyt lopettaa lääkkeen hiljalleen. Mieluiten kuitenkin lähipäivinä/viikkoina. Onko muilla kyseistä lääkettä popsineilla kokemusta tuosta lopettamisesta?
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itse popsin näitä aikoinaan suuriakin määriä kerralla,insomiinista vain tulee karmeita painajaisia itselleni. Vieroitusoireita tulee se on selvä, jos sinulla on uniongelmia, suosittelen vaihtamaan kunnon unilääkkeeseen. Ei nuo mulla ainakaan pitkäaikaista unta tuoneet. Kivan tokkuran niistä toki saa kun vähän enemmän ottaa.Itse unilääkkeisiin hyvin perehtyneenä suosittelen levozinia, paras lääke siinä mielessä että saa varmasti nukuttua, eikä vieroitusoireetkaan pahat ole jos et vuosikausia käytä.