Sinenmaan sivuilla? Mitä mieltä? Mä pidän sitä aika friikkinä tapauksena. Siitähän oli lehdessäkin pari vuotta sitten juttua. Vieläköhän se asuu siellä jätekamasta kyhätysssä majassa siellä Hesassa jossain metsikössä? Aika erikoista että nainen lähtee tällaiseen elämäntapaan. Ei se varmaan ihan tyhmä ole kun osaa tehdä tuollaisia sivuja mutta niiden sisältö on taas asia erikseen. Joku voi tykätäkin niistä:D
Oletteko käyneet tuolla
7
385
Vastaukset
- irma-1
Missä ne sivut?
- irma-1
Elämäntapataiteilija kirjoitti:
Pitää tutkia myöhemmin kaikessa rauhassa
Televisiossa oli äskettäin ohjelma, joka esitteli laveasti häntä, hänen näkemyksiään ja elämäntapaansa. Mielestäni hän ei todellakaan ole tyhmä, eikä syrjäytynyt, vaan omaperäinen ja aktiivinen ihminen, joka ainakin minun puolestani saa elää niinkuin haluaa.
Häntä tuskin tarvitsee tulevaisuudessakaan katsella kaikissa kissanristiäisohjelmissa kaikkien alojen asiantuntijana.- Vaikka mieluummin minä häntä kuvittelisin kuuntelevani kuin kaikenmaailman missukoita, idoleita tai muuten tv:stä tuttuja kasvoja, joita haastatellaan "asiantuntijoina" mitä kummallisimmissa yhteyksissä.- Elämäntapataiteilija
tuota ohjelmaa mutta olen joskus aikaisemminkin lukenut samaisen ihmisen juttuja ja olivat niin pimeitä ettei niitä jaksanut kukaan lukea. En tiedä kun on niin paljon kyseisen henkilön hengentuotoksia tuolla netissä, että olisikohan kaikkein pehmeimmät jutut poistettu? Oli välillä rivoakin tekstiä ja ajattelin etä kyllä tuon ihmisen paikka olisi ennemmin pehmustetussa huoneessa kuin kiviluolassa. Mikseikähä tuo ihminne hyödynnä ATK-taitojaan jossan hyödyllisemmässä asiassa ja tienaisi elantonsa sillä.Periaattessa eihän tuon ihmisen ruoka ja vaattteetkaan ilman jonkun rahaa ole hankittu kun hän hyökkää noissa kirjoituksissaan rahaa vastaan.Hän tuntuu halveksivan kaikkia ihmisiä jotka käyvät töissä ja tienaavat rahaa.
Jokuhan ensin ne tavarat on rahalla ostanut ja heittänyt pois ja niitä hän sitten käy hakemassa omiin tarpeisiinsa. Jos kaikki ajattelisivat noin niin eihän roskisdyykkareilla olisi mitään haettavaa kun kukaan ei enää ostaisi mitään mitä heittäisi roskikseen. Ei valmistettaisi mitään kun kukaan ei kävisi töissä niin teollisuus pysätyisi jne... Elämäntapataiteilija kirjoitti:
tuota ohjelmaa mutta olen joskus aikaisemminkin lukenut samaisen ihmisen juttuja ja olivat niin pimeitä ettei niitä jaksanut kukaan lukea. En tiedä kun on niin paljon kyseisen henkilön hengentuotoksia tuolla netissä, että olisikohan kaikkein pehmeimmät jutut poistettu? Oli välillä rivoakin tekstiä ja ajattelin etä kyllä tuon ihmisen paikka olisi ennemmin pehmustetussa huoneessa kuin kiviluolassa. Mikseikähä tuo ihminne hyödynnä ATK-taitojaan jossan hyödyllisemmässä asiassa ja tienaisi elantonsa sillä.Periaattessa eihän tuon ihmisen ruoka ja vaattteetkaan ilman jonkun rahaa ole hankittu kun hän hyökkää noissa kirjoituksissaan rahaa vastaan.Hän tuntuu halveksivan kaikkia ihmisiä jotka käyvät töissä ja tienaavat rahaa.
Jokuhan ensin ne tavarat on rahalla ostanut ja heittänyt pois ja niitä hän sitten käy hakemassa omiin tarpeisiinsa. Jos kaikki ajattelisivat noin niin eihän roskisdyykkareilla olisi mitään haettavaa kun kukaan ei enää ostaisi mitään mitä heittäisi roskikseen. Ei valmistettaisi mitään kun kukaan ei kävisi töissä niin teollisuus pysätyisi jne...En jaksanut ryhtyä tutkimaan hänen sivujaan, kun poikkesin kurkistamassa antamaasi linkkiä.
Televisio-ohjelmaa seurasin hieman sivusilmällä. Siitä poimin mieleeni luonnon kanssa sovussa elämisen ja rahatalouden rattaista piittaamattomuuden sekä monenlaisia aktiviteetteja. Hämmästyttää, että viranomaiset ovat sallineet hänen niin pitkään pitää majaansa ihan keskustan tuntumassa.
Olen sitä mieltä, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, elleivät ole muille vahingoksi.- Hänestä ole
optimisti-orvokki kirjoitti:
En jaksanut ryhtyä tutkimaan hänen sivujaan, kun poikkesin kurkistamassa antamaasi linkkiä.
Televisio-ohjelmaa seurasin hieman sivusilmällä. Siitä poimin mieleeni luonnon kanssa sovussa elämisen ja rahatalouden rattaista piittaamattomuuden sekä monenlaisia aktiviteetteja. Hämmästyttää, että viranomaiset ovat sallineet hänen niin pitkään pitää majaansa ihan keskustan tuntumassa.
Olen sitä mieltä, että annetaan kaikkien kukkien kukkia, elleivät ole muille vahingoksi.Antasivat olla omassa rauhassaa.
Joitain hyvin viksujakin mielipiteitä tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584