Käyntikortit

Pekka 1234

Missä saa tehtyä ilmaiset käyntikortit netissä??
Kiitos etukäteen T:Pekka

7

7736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivi

      Minulla on Suomen upein, Näyttävin, puhuvin, jne. käyntikortti.Eikä siinä kaikki, minulla on Suomen upein luonnonkivistä tehtyjen esineiden kokoelma. "Kehuvaa" puhetta! Kuka vaan antaisi tilaisuuden esitellä niitä? Yritin Salmelaa, Hoikkala edellytti professorin tai akateemikon titteliä. Näin meillä! Näitä "tittelitöitä" näen joka viikko huutokaupoissa. Vähemmän kansaa kiinostaa. Toisaalta! Onhan sa upeeta, jne.

    • minä

      www.vistaprint.com/vp/ns/default.aspx
      Sielt saa 250 ilmasiks ,jos antaa pai-
      naa taakse
      pienen mainoksen

    • hyvää halvalla

      Niin, en tiedä mistä ihan oikeasti ilmaiseksi saisi (tuskin mistään), mutta ainakin itse olen tilaillut pari kertaa firmaani kaksipuoleiset käyntikortit adprint.fi -nettipainosta, kehuu olevansa vieläpä kotimainenkin.. Tuli viikossa eikä hintakaan ollut paha (eikä korteissa ollut mitään mainoksia).

      • Adprint painosta

        Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä


      • samking

        vistaprintiltä saa pariinkymppiin ilman mainoksia ja mainoksilla postikuluin jotakin muutamaan euroon, tilasin ruotsin kautta www.vistaprint.se


      • Ilmasta
        Adprint painosta kirjoitti:

        Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

        Nyt adprint tarjoo ilmasta suunnittelupalvelua. Ajattelin että vois kokeilla miltä kortit näyttää, ku toi hinta on mun mielestä aika kohdillaan!


    • huijattu

      Itse tilasin reilu vuosi sitten vistaprintiltä, maksoin laskun ja edelleenkään ei ole käyntikorteja näkynyt eikä kuulunut ja herjaavat ettei muka laskua ole maksettu. Laitoin sinne sähköisesti kuitista kopion ja vielä vaan ilmoittaa ettei ole laskua maksettu. Joten itse en ainakaa sen firmankaa asioi yhtään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe