Käyntikortit

Pekka 1234

Missä saa tehtyä ilmaiset käyntikortit netissä??
Kiitos etukäteen T:Pekka

7

7855

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivi

Minulla on Suomen upein, Näyttävin, puhuvin, jne. käyntikortti.Eikä siinä kaikki, minulla on Suomen upein luonnonkivistä tehtyjen esineiden kokoelma. "Kehuvaa" puhetta! Kuka vaan antaisi tilaisuuden esitellä niitä? Yritin Salmelaa, Hoikkala edellytti professorin tai akateemikon titteliä. Näin meillä! Näitä "tittelitöitä" näen joka viikko huutokaupoissa. Vähemmän kansaa kiinostaa. Toisaalta! Onhan sa upeeta, jne.

• minä

www.vistaprint.com/vp/ns/default.aspx
      Sielt saa 250 ilmasiks ,jos antaa pai-
      naa taakse
      pienen mainoksen

• hyvää halvalla

Niin, en tiedä mistä ihan oikeasti ilmaiseksi saisi (tuskin mistään), mutta ainakin itse olen tilaillut pari kertaa firmaani kaksipuoleiset käyntikortit adprint.fi -nettipainosta, kehuu olevansa vieläpä kotimainenkin.. Tuli viikossa eikä hintakaan ollut paha (eikä korteissa ollut mitään mainoksia).

• Adprint painosta

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

• samking

vistaprintiltä saa pariinkymppiin ilman mainoksia ja mainoksilla postikuluin jotakin muutamaan euroon, tilasin ruotsin kautta www.vistaprint.se

• Ilmasta
        Adprint painosta kirjoitti:

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

Nyt adprint tarjoo ilmasta suunnittelupalvelua. Ajattelin että vois kokeilla miltä kortit näyttää, ku toi hinta on mun mielestä aika kohdillaan!

• huijattu

Itse tilasin reilu vuosi sitten vistaprintiltä, maksoin laskun ja edelleenkään ei ole käyntikorteja näkynyt eikä kuulunut ja herjaavat ettei muka laskua ole maksettu. Laitoin sinne sähköisesti kuitista kopion ja vielä vaan ilmoittaa ettei ole laskua maksettu. Joten itse en ainakaa sen firmankaa asioi yhtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15570
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3589
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      277
      2451
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1773
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      129
      1484
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      379
      1435
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1223
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1163
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      952
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe