Käyntikortit

Pekka 1234

Missä saa tehtyä ilmaiset käyntikortit netissä??
Kiitos etukäteen T:Pekka

7

7909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivi

Minulla on Suomen upein, Näyttävin, puhuvin, jne. käyntikortti.Eikä siinä kaikki, minulla on Suomen upein luonnonkivistä tehtyjen esineiden kokoelma. "Kehuvaa" puhetta! Kuka vaan antaisi tilaisuuden esitellä niitä? Yritin Salmelaa, Hoikkala edellytti professorin tai akateemikon titteliä. Näin meillä! Näitä "tittelitöitä" näen joka viikko huutokaupoissa. Vähemmän kansaa kiinostaa. Toisaalta! Onhan sa upeeta, jne.

• minä

www.vistaprint.com/vp/ns/default.aspx
      Sielt saa 250 ilmasiks ,jos antaa pai-
      naa taakse
      pienen mainoksen

• hyvää halvalla

Niin, en tiedä mistä ihan oikeasti ilmaiseksi saisi (tuskin mistään), mutta ainakin itse olen tilaillut pari kertaa firmaani kaksipuoleiset käyntikortit adprint.fi -nettipainosta, kehuu olevansa vieläpä kotimainenkin.. Tuli viikossa eikä hintakaan ollut paha (eikä korteissa ollut mitään mainoksia).

• Adprint painosta

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

• samking

vistaprintiltä saa pariinkymppiin ilman mainoksia ja mainoksilla postikuluin jotakin muutamaan euroon, tilasin ruotsin kautta www.vistaprint.se

• Ilmasta
        Adprint painosta kirjoitti:

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

Nyt adprint tarjoo ilmasta suunnittelupalvelua. Ajattelin että vois kokeilla miltä kortit näyttää, ku toi hinta on mun mielestä aika kohdillaan!

• huijattu

Itse tilasin reilu vuosi sitten vistaprintiltä, maksoin laskun ja edelleenkään ei ole käyntikorteja näkynyt eikä kuulunut ja herjaavat ettei muka laskua ole maksettu. Laitoin sinne sähköisesti kuitista kopion ja vielä vaan ilmoittaa ettei ole laskua maksettu. Joten itse en ainakaa sen firmankaa asioi yhtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe