Onko kellään Kannustalon Ainolaa? Paljon tuli maksamaan ilman tonttia ja minkalaisena versiona/valmiusasteisena? Hyvia tai huonoja puolia Ainolassa?
Kannustalon Ainolan hinta?
13
5530
Vastaukset
- vieras 10
Moi!
Ainolasta en tiedä mutta Rauhalaa ollaan rakentamassa ja varattu rahaa vähän päälle 200 000€, ilman tonttia. Paljon tehdään itse ja sukulaisten kautta mm. sähköt ja lvi-työt. Kannustalot on IN!- ahtaita
Ihanan ahtaita ainakin.
- on "paketin" päälle.
muuten menee jännäksi, jää talo kesken ja on niin huonoilla varusteilla ettei kannata paljoa mainita että on Kannustalofani.
ahtaita kirjoitti:
Ihanan ahtaita ainakin.
Ainakin makuuhuoneet ovat Kannustaloissa muiden pakettien vastaavia suuremmat. Muuten en tuohon ahtauteen sen enempiä kommentoi. Kaikissa Kannustaloissa, joissa olen käynyt, on hyvin mahtunut ainakin liikkumaan eikä mitään ahtauden tuntua ole tullut.
- olet vieraillut.
JiiPee77 kirjoitti:
Ainakin makuuhuoneet ovat Kannustaloissa muiden pakettien vastaavia suuremmat. Muuten en tuohon ahtauteen sen enempiä kommentoi. Kaikissa Kannustaloissa, joissa olen käynyt, on hyvin mahtunut ainakin liikkumaan eikä mitään ahtauden tuntua ole tullut.
Ainolan ja Onnelan nakuuhuoneita ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa suuriksi.
Muutenkin riippuu paljolti talon koosta. Mutta kyllä Kannustalojen käyttämät ratkaisut tekevät talon aika tukkoisen ja ahtaan tuntuisiksi. olet vieraillut. kirjoitti:
Ainolan ja Onnelan nakuuhuoneita ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa suuriksi.
Muutenkin riippuu paljolti talon koosta. Mutta kyllä Kannustalojen käyttämät ratkaisut tekevät talon aika tukkoisen ja ahtaan tuntuisiksi.Parissa Rauhala- ja yhdessä Onnela-muunnoksessa olen käynyt. Onnela oli varmaan lähimpänä mallia 7, Rauhaloista toinen malli 2 ja toisesta en muista mikä. Mitään ahtautta en kyllä havainnut. Ja Onnelassahan on yksi todella iso makuuhuone.
- Onnistu
on "paketin" päälle. kirjoitti:
muuten menee jännäksi, jää talo kesken ja on niin huonoilla varusteilla ettei kannata paljoa mainita että on Kannustalofani.
Joo, en usko että pystyy rakentamaan mikään Ainola tai Rauhala alle 200.000€ jos ei ole kopio.
Meillä Rauhala 2 maksoi 280.000€ vaikka tehtiinkin paljon sukulaisten kautta.
Ei ne lvi- ja sähkötyöt paljon maksa vaan ne komponentit ja osat mitä siihen tarvitaan.... - kopio-juttua, parempaa
Onnistu kirjoitti:
Joo, en usko että pystyy rakentamaan mikään Ainola tai Rauhala alle 200.000€ jos ei ole kopio.
Ei ne lvi- ja sähkötyöt paljon maksa vaan ne komponentit ja osat mitä siihen tarvitaan....saa sitten sillä "kopiolla". Talona eivät kovinkaan kummosia ole nuo Kannustalot. Mutta jos haluaa näprätä ja leikkiä niillä listanpätkillä niin siinähän sitä riittää puuhaa.
- Taitaa olla maku asia
JiiPee77 kirjoitti:
Parissa Rauhala- ja yhdessä Onnela-muunnoksessa olen käynyt. Onnela oli varmaan lähimpänä mallia 7, Rauhaloista toinen malli 2 ja toisesta en muista mikä. Mitään ahtautta en kyllä havainnut. Ja Onnelassahan on yksi todella iso makuuhuone.
tuo ahtaus. Itse en pidä, mutta totta kai muut saavat tykätä.
Taitaa olla maku asia kirjoitti:
tuo ahtaus. Itse en pidä, mutta totta kai muut saavat tykätä.
Itse en ainakaan mitään ahtautta havainnut, mutta noissa esittelyissä makuuhuoneet ovatkin yleensä aidatut, jolloin niihin ei pääse sisäpuolelle tutustumaan. Makuasioitahan nuo yleensä tosiaan ovat.
- masa
Onnistu kirjoitti:
Ei ne lvi- ja sähkötyöt paljon maksa vaan ne komponentit ja osat mitä siihen tarvitaan....Mistä kaikille riittää niitä sukulaisia joka viikonlopuksi 1,5 vuoden ajaksi talkootöihin? Ja vielä sähkö- ja Lvi-miehet viettämään iltojaan tontille? Hyvä jos saanut itselle muuttoavuksi melkein aseella uhkaamalla. Vai eikö muut kuin sähkömiesten veljet rakenna enää taloja?
- suurin-piirtein
280000€...
- muunnos
Jatkettiin taloa noin metrillä, että saatiin kunnon tuulikaappi. Samalla alakertaan yksi vaatehuone lisää ja hieman isompi sauna/pesuhuone. Lämmityksenä maalampö. Tontti edullinen, 40m2 autotalli erikseen. Kaikki yhteensä n. 300 000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907