haulikon piippu suussa.
Vastaukset 7
- X0)
Taisi tilata ensin merilän paikalle ennenkuin asetti piipun suuhun ja jäi odottamaan luottotoimittajaa ;)
- jutun
kunnolla ennen kuin meuhkaatte. kyseessä on joku vanha juttu jonka merilä paljastaa kirjassaan. jokainen saa sitten itse päättää onko totta vai tarua
- se on
niinhän se sitä mainostaa
- Skeptinen
Ok, varmaan on taas juopotteluputki laukaissut masiksen päälle tilapäisesti ja pistänyt pohtimaan synkkiä. Mutta jos itse laitat haulikonpiipun suuhun, otat sen myös itse pois, ja jonkin ajan kuluttua kerrot siitä kirjassa, sana "itsemurhayritys" on hieman jyrkkä suoraan sanoen.
Noh, eikös tässä ennen linnareissua Masa-poika aukeaman verran kertonut Seiskalle, kuinka (oliko Saksassa?) hotellihuoneessa oli päättänyt hypätä "viimeisen hypyn" parvekkeelta. Ja silloinkin luottotoimittaja paikalla.
Kaikella kunnioituksella ystävyyttä kohtaan. En nyt oikein osaa sanoa onko ystävyys oikea sana, jos "yhdestä pullosta putkeen ja helvettiin" -henkilö juotetaan tasaisesti hönöön, jotta saadaan hyviä juttuja ja kuvia taas. Enkä todellakaan tarkoita Seiskaa, ilmeisesti aidostikin välillä Mattia jeesailtu sieltä suunnalta, mutta vähäsen kyllä tuo juttujen teko mediassa yleisesti on hiukkasen tuomittavan oloista. "Joisi se kuitenkin" tai "Sitten tarjoaisi joku muu..." -asenne taitaa olla vähän yllä.- yksi entinen
huippu-U, joka Matin ystavä ja ryypykaveri, joka tämän toteutti ja Matti joskus itse kommentoinut tätä, kuinka raskasta se oli kun kaveri sillälailla päätti päivänsä ja varmaan sillä samat ajatukset siitä
Jo on saamaton mies ,koska ei pysty edes itsemurhaa tekemään,vai onko kysymys vain rahastuksesta median välityksellä. He He
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561757
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5551538Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1811521Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va282983Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178948- 58816
- 58796
- 59783
- 65774
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26750