haulikon piippu suussa.
Matti yritti itsemurhaa
7
2721
Vastaukset
- X0)
Taisi tilata ensin merilän paikalle ennenkuin asetti piipun suuhun ja jäi odottamaan luottotoimittajaa ;)
- jutun
kunnolla ennen kuin meuhkaatte. kyseessä on joku vanha juttu jonka merilä paljastaa kirjassaan. jokainen saa sitten itse päättää onko totta vai tarua
- se on
niinhän se sitä mainostaa
- Skeptinen
Ok, varmaan on taas juopotteluputki laukaissut masiksen päälle tilapäisesti ja pistänyt pohtimaan synkkiä. Mutta jos itse laitat haulikonpiipun suuhun, otat sen myös itse pois, ja jonkin ajan kuluttua kerrot siitä kirjassa, sana "itsemurhayritys" on hieman jyrkkä suoraan sanoen.
Noh, eikös tässä ennen linnareissua Masa-poika aukeaman verran kertonut Seiskalle, kuinka (oliko Saksassa?) hotellihuoneessa oli päättänyt hypätä "viimeisen hypyn" parvekkeelta. Ja silloinkin luottotoimittaja paikalla.
Kaikella kunnioituksella ystävyyttä kohtaan. En nyt oikein osaa sanoa onko ystävyys oikea sana, jos "yhdestä pullosta putkeen ja helvettiin" -henkilö juotetaan tasaisesti hönöön, jotta saadaan hyviä juttuja ja kuvia taas. Enkä todellakaan tarkoita Seiskaa, ilmeisesti aidostikin välillä Mattia jeesailtu sieltä suunnalta, mutta vähäsen kyllä tuo juttujen teko mediassa yleisesti on hiukkasen tuomittavan oloista. "Joisi se kuitenkin" tai "Sitten tarjoaisi joku muu..." -asenne taitaa olla vähän yllä.- yksi entinen
huippu-U, joka Matin ystavä ja ryypykaveri, joka tämän toteutti ja Matti joskus itse kommentoinut tätä, kuinka raskasta se oli kun kaveri sillälailla päätti päivänsä ja varmaan sillä samat ajatukset siitä
Jo on saamaton mies ,koska ei pysty edes itsemurhaa tekemään,vai onko kysymys vain rahastuksesta median välityksellä. He He
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274845Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133028Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481099Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231044PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht137886Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport41853- 112809
- 37794
- 142713