haulikon piippu suussa.
Matti yritti itsemurhaa
7
2800
Vastaukset
- X0)
Taisi tilata ensin merilän paikalle ennenkuin asetti piipun suuhun ja jäi odottamaan luottotoimittajaa ;)
- jutun
kunnolla ennen kuin meuhkaatte. kyseessä on joku vanha juttu jonka merilä paljastaa kirjassaan. jokainen saa sitten itse päättää onko totta vai tarua
- se on
niinhän se sitä mainostaa
- Skeptinen
Ok, varmaan on taas juopotteluputki laukaissut masiksen päälle tilapäisesti ja pistänyt pohtimaan synkkiä. Mutta jos itse laitat haulikonpiipun suuhun, otat sen myös itse pois, ja jonkin ajan kuluttua kerrot siitä kirjassa, sana "itsemurhayritys" on hieman jyrkkä suoraan sanoen.
Noh, eikös tässä ennen linnareissua Masa-poika aukeaman verran kertonut Seiskalle, kuinka (oliko Saksassa?) hotellihuoneessa oli päättänyt hypätä "viimeisen hypyn" parvekkeelta. Ja silloinkin luottotoimittaja paikalla.
Kaikella kunnioituksella ystävyyttä kohtaan. En nyt oikein osaa sanoa onko ystävyys oikea sana, jos "yhdestä pullosta putkeen ja helvettiin" -henkilö juotetaan tasaisesti hönöön, jotta saadaan hyviä juttuja ja kuvia taas. Enkä todellakaan tarkoita Seiskaa, ilmeisesti aidostikin välillä Mattia jeesailtu sieltä suunnalta, mutta vähäsen kyllä tuo juttujen teko mediassa yleisesti on hiukkasen tuomittavan oloista. "Joisi se kuitenkin" tai "Sitten tarjoaisi joku muu..." -asenne taitaa olla vähän yllä.- yksi entinen
huippu-U, joka Matin ystavä ja ryypykaveri, joka tämän toteutti ja Matti joskus itse kommentoinut tätä, kuinka raskasta se oli kun kaveri sillälailla päätti päivänsä ja varmaan sillä samat ajatukset siitä
Jo on saamaton mies ,koska ei pysty edes itsemurhaa tekemään,vai onko kysymys vain rahastuksesta median välityksellä. He He
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466