Matti yritti itsemurhaa

jusy

haulikon piippu suussa.

7

2800

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X0)

Taisi tilata ensin merilän paikalle ennenkuin asetti piipun suuhun ja jäi odottamaan luottotoimittajaa ;)

• jutun

kunnolla ennen kuin meuhkaatte. kyseessä on joku vanha juttu jonka merilä paljastaa kirjassaan. jokainen saa sitten itse päättää onko totta vai tarua

• se on

niinhän se sitä mainostaa

• Skeptinen

Ok, varmaan on taas juopotteluputki laukaissut masiksen päälle tilapäisesti ja pistänyt pohtimaan synkkiä. Mutta jos itse laitat haulikonpiipun suuhun, otat sen myös itse pois, ja jonkin ajan kuluttua kerrot siitä kirjassa, sana "itsemurhayritys" on hieman jyrkkä suoraan sanoen.

Noh, eikös tässä ennen linnareissua Masa-poika aukeaman verran kertonut Seiskalle, kuinka (oliko Saksassa?) hotellihuoneessa oli päättänyt hypätä "viimeisen hypyn" parvekkeelta. Ja silloinkin luottotoimittaja paikalla.

Kaikella kunnioituksella ystävyyttä kohtaan. En nyt oikein osaa sanoa onko ystävyys oikea sana, jos "yhdestä pullosta putkeen ja helvettiin" -henkilö juotetaan tasaisesti hönöön, jotta saadaan hyviä juttuja ja kuvia taas. Enkä todellakaan tarkoita Seiskaa, ilmeisesti aidostikin välillä Mattia jeesailtu sieltä suunnalta, mutta vähäsen kyllä tuo juttujen teko mediassa yleisesti on hiukkasen tuomittavan oloista. "Joisi se kuitenkin" tai "Sitten tarjoaisi joku muu..." -asenne taitaa olla vähän yllä.

• yksi entinen

huippu-U, joka Matin ystavä ja ryypykaveri, joka tämän toteutti ja Matti joskus itse kommentoinut tätä, kuinka raskasta se oli kun kaveri sillälailla päätti päivänsä ja varmaan sillä samat ajatukset siitä

• Jo on saamaton mies ,koska ei pysty edes itsemurhaa tekemään,vai onko kysymys vain rahastuksesta median välityksellä. He He

• onnistunut siinä niin pääsisi jätkä tuskistansa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1832
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      881
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe