elikkä avasin kaapeli- liittymän 768 koska hinta oli puolet adsl hinnasta ja nopeuskin melkein sama. mutta ihmettelen kun nopeus ladattaessa esim ohjelmia nettisivuilta, windows päivityksiä jne, niin nopeus on yleensä maximi. mutta kun käytän torrenttia ja jotain muuta waretus ohjelmaa niin nopeus on todella alhainen KAAPELI liittymällä, DSL nopeus on maximi kuten kaikilla. eli miksi kaapelilla tulee torrenteilla yms. todella hitaasti?
DSL\kaapeli ero
2
1360
Vastaukset
- asdasasd
hehe.. eikös se oo ihan hyvä että seon alhainen, kun torrentteja yms käytetään enimmäkseen rikolliseen touhuun... voi olla että palveluntarjoajan päässä on jonkinlainen nopeusrajoitin tiettyjen porttien kohdalla, eli vaikka just noiden mitä torrenttisoftat käyttää
- näinsemenee juu
juu siis kaapeli on huomattavasti paremmin signaalia kuljettava kuin se puhelinjohto, eli aina! kaapelinopeus on parempi ja pingi parempi kuin samalla nopeudella oleva adsl.
Se että et saa imuttua noil p2p ohjelmilla just nyt ku vaihdoit kaapeliin ei ole mitään tekemistä sen kaapeliyhteyden kans (rajoittavat), paitsi jos asut esm rivarissa jossa 20 asuntoa ja kaikilla sama kaapeli yhteys ja kaikki lataa samaan aikaan jotain,ni silloin saattaa vähän tippua imu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221