Oletko koukussa Big Brotheriin? Minä olen jäänyt koukkuun.En muutamaan päivään saanut matkustelun takia nähdä ohjelmaa ja taas tänään näen.UPEETA!
Oletko koukussa?
8
819
Vastaukset
- Jasu
Oon oikeestaan koukussa netissä pyöriviin päivityksiin talon tapahtumista. Käyn kattomassa niitä aina tunnin välein joka päivä ku on pakko pysyä ajantasalla mitä talossa tapahtuu. *crazy*
- ananasansa
joo apua oon 27 ,ja ensimmäisenä ku tulee duunista ni pitää kattoo päivitykset..huolestuttavaa.mut silti mahtavaa.voitin bb studioo liput su mut annoin kaverille ku en tod.voi toista kertaa mennä sinne.paitsi ehkä
- Jasu
ananasansa kirjoitti:
joo apua oon 27 ,ja ensimmäisenä ku tulee duunista ni pitää kattoo päivitykset..huolestuttavaa.mut silti mahtavaa.voitin bb studioo liput su mut annoin kaverille ku en tod.voi toista kertaa mennä sinne.paitsi ehkä
Miks et voi mennä toistamiseen?
- Sinikello.
Jasu kirjoitti:
Miks et voi mennä toistamiseen?
Mene ihmeessä uudestaan jos on mahdollisuus!
- matonen
mulle kävi just päinvastoin, viikon Lontoon matkan jälkeen alkoi tuntumaan ihan turhanpäiväiseltä koko bb-vouhotus. Matkalla en ees viittiny nettikonetta etsiä käsiini että ois uutisia saanu lukeakseen. Nyt kun väki on talossa vähentynyt, niin melkein ainoa suurempi mielenkiinnon kohde on se, ketkä 3 on viimeisinä geimissä mukana.
Yksikään jakso ei ole väliin jäänyt.Jos jostakin syystä en voi ohjelmaa katsoa niin nauhalle se otetaan.Tulee jopa soiteltua muille että otappa nauhalle jos ei ole itsellä mahdollisuutta....
- opg
en oo ees kattonu koko sarja!!!
- täydellä??
hommaa vaikka elämä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437