Vietätkö Halloween-juhlia?
Entä miten suhtaudut "Karkki tai kepponen" -ryhmiin?
Minusta mikä tahansa juhlan syy, on hyvä järjestää juhlat ystäville. Pieniä pääsiäistrullejakin suorastaan odotan, vaikka tiedän senkin perinteen olevan meille vieras. Tämä amerikkailainen perinne on minulle vieras, jostain syystä suorastaan vastenmielinen, enkä haluaisi olla sen yleistymistä tukemassa.
Pääsiäisnoidat ovat askarrelleet virpomavitsoja ja he käyvät toivottamassa hyvää onnea tulevalle vuodelle.
Näistä Haloween-kerjäläisistä tulee mieleeni melkein suojelurahaa pyytävät rikolliset. *liioittelee ja virnistää ilkikurisen ilkeästi* Olenkohan hirveän väärässä, kun minusta lapset käyvät pyytämässä karkkeja ja uhkaavat kepposilla, ellei karkkia antaisi.
Jään avoimin mielin odottamaan valistusta asiaan. - Saatan todellakin olla asennevammainen tässä asiassa.
Pidätkö Halloween'ista
7
311
Vastaukset
- irma-1
Ovella kävi kyllä juuri kolme pikkutyttöä,jonkun heistä isä odotti autossa,annoin heille laivasta ostamani suklaarasian,en luullut että tänne syrjäkylillekin olisi jo Halloween löytänyt!
- sityasukas
ei täällä vielä ole kukaan halloveenin aikaan karkkeja keräillyt-en olisi moista edes tiennyt-vain trullit kevään korvalla ovat oven takana-ei mulla juhlimista vastaan mitään ole-jos vain hauskaa pidetään-sitä hauskuutta tarvitaan välillä,kunhan ei sekoiteta sitä kirkollisiin asioihin-sitä vois verrata vaikka vappuun.....taitaa olla enempi nuorison hulluttelua
näillä pituusasteilla on sitä "halloo venia" juhlia, puutarhajuhla muodossa..:)) voisiko siitä kehitellä suomettuneen Halloo minua -juhlan..:/
Ihan irvimättä, kyllähän leikkiä pitää mahtua elämään...ei tämä muuten niin leikkiä aina ole..:)
Olen kiinnittynyt ortodoksiseen perinteeseen mieheni suvun ansiosta...myös lapsemme ovat ortodokseja ja en ymmärrä tuota nykyisenlaista pääsiäisnoitaperinnettä ollenkaan...siitä huolimatta varasin aikoinaan näille kiertäville "noidille" palkat ja annoin heille ne heti, vaikka ne perinteisesti pitäisi antaa vasta pääsiäisaamuna.- j-virta
Pidä mistään Jenkkien (Amerikkalaisten) höpötyksistä
joita yritetään syöttää yli maailman- keskiyonkehraaja
Kaikenlaista ystävän päivää vietetään ja vaan sen takia kun jenkeissäkin.
Voi meitä Suomalaisia..
kannattais pysyä omissa perinteissä eikä lähtee tohon älyttömään markkinahumuun..
- Pirre*
Halloween ole sielä amerikoissa sellainen sadonkorjuu juhla..., täällä voisimme järjestää vastaavat, mutta aikaisemmin syssyllä...sen voisi nimetä vaikka Hallawei -juhlaksi.:/
- mä kannatan
hallawei juhlaa, voisha sillonki vetää naamarin naamaansa tai sukkahousut päähänsä ja käyrä naapurissa vaikka omenavarkaissa:-DD
Omppu tai kepponen :-DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514
