Olen teettämässä rutkasti lisäkuvia, jotka on teetetty alun perin ties missä valokuvaamoissa. Pitäisikö lisäkuvat teettää samoilla valmistajilla, vai onko sillä väliä? Olen kuullut, että Eirikuva Premium on hyvälaatuista, missä Helsingin valokuuvaamoissa sitä saa? Ja yleensäkin, mitä valokuvaamoja Helsingissä suosittelette?
Valokuvien teettäminen
3
2137
Vastaukset
- ?
Yllättävää kyllä, niin taannoin anttilan kehitys sai parhaat pisteet
kehityspalveluistaan. Siis kuvien laadusta. tunnin kuva oli huonoin.- Teettäjä
Olen teettämässä hieman erikoisen kokoisia valokuvia, kokoa 11x11. Onko teillä kokemuksia, voiko tuommoisia teettää missään päin Helsinkiä?
- om-1
Teettäjä kirjoitti:
Olen teettämässä hieman erikoisen kokoisia valokuvia, kokoa 11x11. Onko teillä kokemuksia, voiko tuommoisia teettää missään päin Helsinkiä?
Jos kuvia ei ole paljon niin teettää 11x15 kokoisia ja leikata ylimääräiset sentit pois. Kuvankäsittelet vaikka kuvat ennen lähetystä niin, että niissä on leikattava osa rajattu pois (=valkoista). Netin kautta 11x15 kuvia saa ainakin foto(.com):sta ja siellä on hinnatkin kohdallaan.
http://www.vertailussa.com/valokuvaus/valokuvien-kehitys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800