Mitä maksetaan suomen armeijan käyttämästä 7,62 tak 85 tarkka-ampujan kivääristä? Paketissa kaikki tarpeisto esim 2kpl kiikareita ja jalat.. Eli mitä kehtaa pyytää?? Mitä tarjotaan??
Tarkka-ampujan kivääri
12
13678
Vastaukset
- minä
kaksikymmentä euroa tämä on aloitus tarjous
- JUU
Hirvensurma kirjoitti:
Pannaan euro paremmaksi,jos kaupanteko kiinnostaa mailaillaan
mie en maksais mitään. se on ihan hanurista. ja kiikari myös. liian pieni suurennos.
- Fennoman
Tuleeko samasta vitriinistä,kuin Fjodorov ja Ukko Mauser?
- Vepsi
Se on vetoroov eikä mikään jotoroov. Kanattais opetela nimet oikein.
- Korkeintan
Maksaa, eihän se muokattu pystykorva oikein 'tarkka-ammuntaan' sovi ja metsällekin liian painava.
- luvat on heti!!
Hirvensurma kirjoitti:
Euro päälle
Tarjoan 2000 Euroa!!!!
- Mato
Saisko kuvia
- Kiinnostunut !
Olisin kiinnostunut antamaan tarjouksen aseesta.
Haluaisin nähdä kuvia ja mahollisesti nähdä sen.
Ota yhteyttä ! [email protected]- Fennoman
että saat odotella kauan niitä kuvia.
- asiasta kiinnostunut
en osaa vastata kyssäriisi,mutta aseen kuntohan merkkaa paljon,ja miten sitä on kohdeltu/huollettu.kun olet tehnyt päätöksen hinnasta.olisin halukas mielellään kuulemaan sen.
ystävällisin terveisin
sami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892508Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981610- 1121526
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411421Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611143- 56939
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 45817
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771