haluutteko...

pisaRa

kertoo mulle kaikkee mitä tiiätte jeremy sumpterista? tiiän et se näytteli peter panissa, ku meillä on se ♥♥
ihan mitä vaa tiiätte.
P.S. se on mailman paras näyttelijä...aina johnny depin jälkee ♥♥♥♥♥♥♥♥

3

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotai
    • Täs ny ekaks perustietoja: No ainaki sen koko nimi on : Jeremy Robert Myron Sumpter ja on saanu noi Robert ja Myron nimet sen isoisän mukaan. Syntyny 5 Helmikuuta vuonna 1989. Syntymäpaikka on Monterey, California. Silmien väri jotku ihanan siniset tai jotku sini-vihreet :) Hiuksien väri vaaleen ruskeet, ainaki nuorempana oli, mut nyt tainnu sit värjätä tummemmaks. Sil on kaks pikkusiskoa, Jessica ja Jennifer. En tiä onko enään, mut oli koira jonka nimi oli Bear. Suosikki kouluaine on Historia ja suosikki urheilulajeja sil on : koripallo, jalkapallo ja pesäpallo (amerikkalainen tietysti sit.) Ja se on sen nimisessä amerikkalaisessa pesäpallojoukkueessa ku: San Francisco 49ers.
      No sit tiän et sen suosikki artisteja on : Beatles, Rolling Stone, Tom Petty ja Neil Young.( Ja ite tykkään kans tosta Neil Youngin musiikista :)
      No sit suosikki leffa sil on : The Passion. Ja suosikki näyttelijöitä sil on : Mel Gibson,Robert Redford,Jim Carrey,Cameron Diaz ja Tom Hanks. Suosikki kirja sil on : The Giver Foods. Suosikki ruoka on : Spagetti ja Chili. Ja lempi väri on sillä sininen :) Tos oli nyt jotain tietoa siitä ja sit viel sanon viel sen leffoja.

      No ainaki tämä Peter Pan jonka pitäis monen tietääkki ;) on tehty vuonna 2003. Mut sitä ennen toi Jeremy on näytelly paris leffas kyl. Esim :
      I'll Be Home for Chirstmas, tehty vuonna 2001. Sitte sen niminen leffa ku Just A dream, tehty kans 2001. Sit Local Boys niminen leffa, tehty vuonna 2002. Sit Frailty niminen leffa, tehty kans 2002. No sit just tää Peter Pan, 2003. Sitte Clubhouse niminen leffa, vuonna 2004. Sitte sellanen ku: His Secret Life, tehty vuonna 2005. Sit sellanen ku: The Sasquatch Gang, tehty vuonna 2006.
      Sit sellanen ku: An American Crim, tehty vuonna 2007. Sit tälläne ku: Friday Night Lights: Jakso- 03, tehty vuonna 2008 ja vuonna 2009 tehty toho samaan toi jakso- 04. Sit tällänen ku: Calvin Marshall, tehty vuonna 2009. Sit tällänen
      ku: Death and Cremation, tehty vuonna 2010 ja samana vuonna tehty leffa nimeltä: You're So Cupid (jonka ite haluisin nähä:) Ja no sit tänä vuonna tehty sen niminen ku: Soul Surfer, ja seki varmaa tosi hyvä :)
      No kuitenki tossa nyt jotain tietoo ainaki :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe