Onko mitään Konstia saada iho punotus pois?!Mä oon kärsiny naaman punotuksesta jo muutamia vuosia ja koko ajan vaan pahenee..en kärsi mistään aknesta tai vastaavasta. mutta iho punoittaa kasvo alueella:(
Eikö maailmassa ole mitään konstia saada iho näyttämään normaali väriseltä:( auttakaa!:(:(
Tämän takia painun vaan syvempään masennukseen.
kirjotin tälle palstalle ku en löytäny tän tapaselle ongelmalle omaa palstaa.
Punoittava iho
8
11937
Vastaukset
- sdfsdfsf
käyppäs ihotautilääkärin juttusilla. kyllä siihen punoitukseen apu löytyy. tai sit käyt suoraan apteekissa kysymässä tuotetta punoittavaan ihoon.
- ...
Millä tuotteilla hoidat päivittäin ihoasi?
Joku herkän ihon sarja olisi varmaan hyvä.
Oletko kokeillut couperosa-iholle tarkoitettuja ihonhoitotuotteita?
Jos ongelma on jatkunut jo noin kauan niin ehkä on tosiaan aihetta käväistä siellä ihotautilääkärillä..- sur.....
No käytä aina sillon tällöin hoitoivoidetta ton ihon kuivuuden takii..iho joskus on kuiva ja sit välil irtoo nahkaa sanotaanko et "hilseilee"mitkää voiteet ei oo auttaneet....ja olen kokeillu couperosa ihonhoitotuotteita mut ei nekään auta!ei lähe punotus jne.
Olen jo kerran käynä mut sillonki lääkäri pukkas vaan jotain kuivalle iholle tarkotettua hoito rasvaa mut ei siitäkää nii hyötyy ole ollut
Mut minkäs tekee jos ei lääkärikää osaa neuvoo et mite sais tämän ongelman hävimään. - Arbutin
sur..... kirjoitti:
No käytä aina sillon tällöin hoitoivoidetta ton ihon kuivuuden takii..iho joskus on kuiva ja sit välil irtoo nahkaa sanotaanko et "hilseilee"mitkää voiteet ei oo auttaneet....ja olen kokeillu couperosa ihonhoitotuotteita mut ei nekään auta!ei lähe punotus jne.
Olen jo kerran käynä mut sillonki lääkäri pukkas vaan jotain kuivalle iholle tarkotettua hoito rasvaa mut ei siitäkää nii hyötyy ole ollut
Mut minkäs tekee jos ei lääkärikää osaa neuvoo et mite sais tämän ongelman hävimään.En nyt ole itse kokeillut mutta sattu vaan tää ketju silmään kun maikkarilla vai onko se nyt 4:lla pyörii se mainos välillä tästä lääkkeestä. Eli mitään kokemusta ei oo tää nyt vaan on tämmönen ehdotus.
http://www.terveyskaupat.net/nettikauppa/iho_hiukset_ja_kynnet/arbutin_pigment_whitening/ - ....
Arbutin kirjoitti:
En nyt ole itse kokeillut mutta sattu vaan tää ketju silmään kun maikkarilla vai onko se nyt 4:lla pyörii se mainos välillä tästä lääkkeestä. Eli mitään kokemusta ei oo tää nyt vaan on tämmönen ehdotus.
http://www.terveyskaupat.net/nettikauppa/iho_hiukset_ja_kynnet/arbutin_pigment_whitening/Pitää kai sitte hankkia Arbutiinia ja kokeilla miten se sitte vaikuttaa.
- ssaanna`
Kokeiles Humektan perusvoidetta..se pitäisi auttaa.Itselläni on sama homma, mutta lisäksi mulla on ollut akne.. eli kaikki näppylät ovat häipyneet mutta punoitus jäi ja olen aloittanut Humektanin käytön. Punoituskin on nyt vähempää verrattuna mitä oli ennen Humektania.
- kevät!!
itelläki naama punottaa kokoajan ja kävin ihotautilääkärillä ja se sano vaa: "ei tähän ole mitään lääkettä"
Nyt vitutus on noussut ja sen jälkeen kun siellä lähin naama entistä punaisempana vihasta kotiin ja kotona viilsin ranteeni auki - leio
ootko meikkiä aatellu kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770