Minulla on PC:llä N-Gagen peli jossa on Sysrem kansio, mutta mihkä se System kansio pitää siirtää siellä N-Gages mUistikortissa? Sen kortsin juurelle vai?
System Peli
Miten asnnan?
1
414
Vastaukset
- Jazka15
Niin se homma on aika vaikee selittää, mut ihan ekaks hommaa netist kännylles semmonen ohjelma ku Fexplorer ja asenna se. Noin nyt tunkaise se pelin system kansion sisältö vaikka siihen pääkansion (huom! ei koko system kansiota vaan pelkkä sisältö) sitten avaa Fexplorer ja mene asemalle E:(siis kännykällä) ja etsi se system kansion sisältö kansio(t) ja leikkaa se jonka jälkeen liität sen sinne nokia:n system kansion sisälle. Pitäs toimii ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584