Tossa ajelin tommosen upouuden e55 amg:n perässä
tänään motarilla stadiin päin... Aika juhlava
vehje... paljonkos näitä on suomessa?
E55 AMG
20
3370
Vastaukset
- Bayer
ja ihan hyvästä syystä!
arvannet kai sen: ) - amg forever!
kyseisiä E 55 AMG mercedeksiä on liikenteessä
suomessa hyvin vähän. Syy on hyvinkin selvä!
suomen autoverotuksen takia kyseisen auton hinta
havittelee 800 000 (josta jo jokunen bmw
fanaatikko täälläkin "mainitsi")
kyseiseen E-Sarjaan on silti saatavilla AMG
paketteja millä auto saadaan hyvin
samannäköiseksi kuin aito AMG ja näitä
korisarjalla varustettuja liikkuu jo sitten
huomattavasti enemmän!
ja TOTTA PUHUT! kyllä teksti E 55 AMG perässä =
unelma!! ja viesti perässä tulijoille että ruutia
LÖYTYY!!!
voi kunpa sellaisen omistaisi...!! - Janis Petke
harvassa ovat. Saksassa M5nen ja E55 AMG ovat
lähes samanhintaisia mutta meillä mersun hintaan
tulee jostain 154000 lisää :)
Siksi niitä on vähän.
M5 on voittanut kaikki näiden autojen testit
murskaavasti :)
No ei kai se ero niin iso ole. Jos haluaa
automaatin niin ei voi valita bemua.- Mr. Armani
Mä olen nähnyt ainaikin kaksi E55AMG:tä suomessa.
Toinen oli sininen ja toinen muistaakseni harmaa.
E55 on paljon pappamaisempi, kuin M5. M5 on "ISO
luxus-urheiluauto", kun E55AMG
taas "urheiluautomainen edustusauto", vaikka e-
sarja ei mikään edustusauto olekkaan. - amg is best
Mr. Armani kirjoitti:
Mä olen nähnyt ainaikin kaksi E55AMG:tä suomessa.
Toinen oli sininen ja toinen muistaakseni harmaa.
E55 on paljon pappamaisempi, kuin M5. M5 on "ISO
luxus-urheiluauto", kun E55AMG
taas "urheiluautomainen edustusauto", vaikka e-
sarja ei mikään edustusauto olekkaan.väitäkkö että E sarja ei ole edustusauto!!!???
isäni ajaa UPM-Kymmene edustus ajoja E sarjan
mersulla ja kaikki ovat sitä kehuneet
edustuskelpoiseksi!!!jopa kaikki firmojen vieraat
jotka maahamme saapuvat muualta maailmasta!!!et
sillain!!!
ja mikäli heidän sanansa ei ole totta niin ei
sitten mikään!!! - Keijo
amg is best kirjoitti:
väitäkkö että E sarja ei ole edustusauto!!!???
isäni ajaa UPM-Kymmene edustus ajoja E sarjan
mersulla ja kaikki ovat sitä kehuneet
edustuskelpoiseksi!!!jopa kaikki firmojen vieraat
jotka maahamme saapuvat muualta maailmasta!!!et
sillain!!!
ja mikäli heidän sanansa ei ole totta niin ei
sitten mikään!!!Kyllä se on S-sarja joka on tarkoitettu
varsinaiseksi edustusautoksi. - Mersu
Keijo kirjoitti:
Kyllä se on S-sarja joka on tarkoitettu
varsinaiseksi edustusautoksi.Kukas sen määrittelee, että S on ainoa mersun
edustusauto?
Isäpuoleni ajoi myös (tai siis kuski ajoi)
edustusajoja E mersulla. Ja yritys on Suomen
toiseksi suurin:) - 300 SE
Mersu kirjoitti:
Kukas sen määrittelee, että S on ainoa mersun
edustusauto?
Isäpuoleni ajoi myös (tai siis kuski ajoi)
edustusajoja E mersulla. Ja yritys on Suomen
toiseksi suurin:)S-malli ole ainoa edustusmalli mutta se on
ideaali kyseiseen tarkoitukseen. Tilat,
Varustelu, tyylikkyys ja status ovat
erinomaisella tasolla ja autossa on karismaa
enemmän kuin E-sarjassa. Toki myönnän että E-
sarja vastaa paremmin hintaa, mutta se on jo
toinen juttu... - ?
Mr. Armani kirjoitti:
Mä olen nähnyt ainaikin kaksi E55AMG:tä suomessa.
Toinen oli sininen ja toinen muistaakseni harmaa.
E55 on paljon pappamaisempi, kuin M5. M5 on "ISO
luxus-urheiluauto", kun E55AMG
taas "urheiluautomainen edustusauto", vaikka e-
sarja ei mikään edustusauto olekkaan.Mites neukkulassa olikaan? Siellähän Zhaika tai
Zil olivat myös edustusautoja, jos siis ne miksei
Mersun E??? - Zoltan
? kirjoitti:
Mites neukkulassa olikaan? Siellähän Zhaika tai
Zil olivat myös edustusautoja, jos siis ne miksei
Mersun E???edustusautot olivat valtamerilaivoja E-sarjan
meseen verrattuna.
Oli painoa yli 2 tonnia, panssarointi, kone
sikaiso, kaikki mahdolliset vimpaimet mitöä
rahalla sai. Zilejä ei myyty rahvaalle. Ei vaikka
rahaa olisi ollut. Ne olivat puhtaasti valtion
edustusautoja. - Kelju K.
amg is best kirjoitti:
väitäkkö että E sarja ei ole edustusauto!!!???
isäni ajaa UPM-Kymmene edustus ajoja E sarjan
mersulla ja kaikki ovat sitä kehuneet
edustuskelpoiseksi!!!jopa kaikki firmojen vieraat
jotka maahamme saapuvat muualta maailmasta!!!et
sillain!!!
ja mikäli heidän sanansa ei ole totta niin ei
sitten mikään!!!Onhan E-sarjalainen edustava auto, mutta se on
eri juttu kuin edustusauto. E-malli on taksi. - ///M5
amg is best kirjoitti:
väitäkkö että E sarja ei ole edustusauto!!!???
isäni ajaa UPM-Kymmene edustus ajoja E sarjan
mersulla ja kaikki ovat sitä kehuneet
edustuskelpoiseksi!!!jopa kaikki firmojen vieraat
jotka maahamme saapuvat muualta maailmasta!!!et
sillain!!!
ja mikäli heidän sanansa ei ole totta niin ei
sitten mikään!!!Voi vitsit!! Sun isä on kyl kova jehu!
Ku paperitehtaan työntekijät niin sanoo niin se
on jämpti! - blackmagictiger
Zoltan kirjoitti:
edustusautot olivat valtamerilaivoja E-sarjan
meseen verrattuna.
Oli painoa yli 2 tonnia, panssarointi, kone
sikaiso, kaikki mahdolliset vimpaimet mitöä
rahalla sai. Zilejä ei myyty rahvaalle. Ei vaikka
rahaa olisi ollut. Ne olivat puhtaasti valtion
edustusautoja.UPEA PELI..OIS NASTAA OMISTAA KORTIN KERA 350SLC-73
350SLC-74 JA 300E AMG-88 JA E55 AMG
- ///M5
Hieno, ei kuitenkaan niin hieno kuin CLK 55 AMG.
löytyykö E-Stä monta pakoputkeakin(2 niin kuin
CLK:n vastaavassa?). Kuitenkin äänet pääsee
tyylikkäästi pihalle niistäkin rööreistä! Näin
CLK AMG.n golfkentän parkkiksella keskiviikkona,
äänet olivat mojovat kun se lähti. - MikkeT
kaikista edustusautoista eniten minulle mieleen
on audi s8... siinä on sitä jotain --MUNAA--
hyvänä kakkosena tulee minun listassani BMW 740
iAL...
ei mulla kyllä mitään 55 AMGtä eikä M5tä
vastaankaan ole =)
kumpa tuo autovero saataisiin alemmaksi, jotta
tänne saataisiin maserateja aston martineita ym.
kaunista katseltavaa..- ///M5
Miksei 750IAL??
- Kallonkutistaja
Mikähän merkitys tässä asiassa on autoverolla?
Eihän Rolls Roycen ja kalleimpien mersujenkaan
hinnoilla ole järisyttävän isoa eroa, mutta silti
RR:t ovat edelleen harvinaisia Suomessa. Varmasti
joillakuilla Suomessakin olisi varaa hankkia RR
niin halutessaan. Syy on kai se, että suomalaiset
eivät halua erottua massasta. - MikkeT
///M5 kirjoitti:
Miksei 750IAL??
listalle pääsisi, vaan eikö tuo 740 ole
suurimoottorisin mitä valmistetaan vai vieläkö
tuota 750 sarjaa tehdään??
en ole varma.. - MikkeT
Kallonkutistaja kirjoitti:
Mikähän merkitys tässä asiassa on autoverolla?
Eihän Rolls Roycen ja kalleimpien mersujenkaan
hinnoilla ole järisyttävän isoa eroa, mutta silti
RR:t ovat edelleen harvinaisia Suomessa. Varmasti
joillakuilla Suomessakin olisi varaa hankkia RR
niin halutessaan. Syy on kai se, että suomalaiset
eivät halua erottua massasta.että jos rahaa vain löytyisi niin autoihin ne
menisi... siis rutkasti rahaa... olen
tällähetkellä opiskelija ja omistan isäni kanssa
puoliksi fiesta 1.1 -89....
mutta kaikki ihanat astonmartinit, bugattit yms.
unelmat olisi kyllä mun tallissa jos rahaa
olisi.... - ///M5
MikkeT kirjoitti:
listalle pääsisi, vaan eikö tuo 740 ole
suurimoottorisin mitä valmistetaan vai vieläkö
tuota 750 sarjaa tehdään??
en ole varma..Kyllä se minun luullakseni on vielä Suomenkin
hinnastoissa. Maksaa muistaakseni 990000mk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657