Nii sellasta mä vaan....et jos ottaa buranaa ja alkoholii yhtä aikaa, nii voiko se olla vaarallista? Saa haukkuu ihan vapaasti pöljäksi..... :) Mut ois kiva jos joku vois vastatakki....
Valistakaa tyhmää.....
9
1986
Vastaukset
- .
on se oikeestaan....koska se yhistys on tavallaan huumetta...ootko sä sit ottanu buranaa ja kalijaa yhes vai????
- vanilja
ite oon kuullut et burana olis immuuni alkoholille. mutta mikää pitää paikkansa, en kyllä suosittele edes kokeilemaan. "kolmio-lääkkeet" (siis lääkepakkauksessa on punainen kolmio, esim. migreenilääkkeet) ovat vaarallisia alkoholin kanssa, niihin voi jopa kuolla!
- .....
vanilja kirjoitti:
ite oon kuullut et burana olis immuuni alkoholille. mutta mikää pitää paikkansa, en kyllä suosittele edes kokeilemaan. "kolmio-lääkkeet" (siis lääkepakkauksessa on punainen kolmio, esim. migreenilääkkeet) ovat vaarallisia alkoholin kanssa, niihin voi jopa kuolla!
Kaikki särkylääkkeet on mielestäni puskuroituja...
- en sitte nii tiedä
en mä nyt niin suosittelis samaan aikaan ottamaan. mut kai sitä voi vaikka aamulla buranan ottaa jos on pää kipee ja sitte illalla juhlia. :D
- Jonna
Buranassa on alkoholisuoja joten se ei mitenkään erikoisesti viinan kanssa otettuna vaikuta. Ei edes jos niitä ottaa useammankin kappaleen. Myös suurin osa muista särkylääkkeistä on alkoholisuojattu. Vaikka onhan se silti viisaampaa pitää lääkkeet ja viina kokonaan erillään.
Itse on joskus "villeinä vuosina" tullut testattua kaikenlaisia lääkkeitä yksikseen, erilaisina yhdistelminä ja monesti myös viinan kanssa. Vaarattomista Buranoista vaarallisiin sydänlääkkeisiin. Ja hengissähän tässä vielä ollaan. Mutta silti sekin leikki on niin suuri riski etten todellakaan kellekkään suosittele!!- Jipii
...erittäin tervehenkiseltä nuorelta naiselta.
Huh....
- minä
...että Burana, ja monet muutkin kipulääkkeet on puskuroitu, MUTTA - se ei kuitenkaan tarkoita minkäänlaista "alkoholisuojaa". Jos lääke on puskuroitu, se tarkoittaa sitä, ettei se ärsytä niin herkästi vatsan limakalvoa; eli sillä ei siis ole mitään tekemistä alkoholin nauttimisen kanssa. Siltikään en usko, että siitä on sen suurempaa vaaraa sulle ollu, kun et oo sitä Buranaa ihan rouhimalla rouhinut naamaas!?!
- Jipii
...joten voitko vastata yhteen kysymykseen: miksi sitä buranaa sitten pitäisi ottaa yhtä aikaa alkoholin kanssa?
- Yks vaa...
....ei mulla oo aikomusta ottaa sitä yhtä aikaa alkoholin kans, mut tuli vaan mieleen tollanen asia.... Kiitti kaikille vastauksista :) Ja hyvät kesän jatkot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618