Mulla alkoi menkat pari päivää sitten ja samoihin aikoihin alkoi mieletön närästys, jolle ei loppua näy. Ns. painetta ylämahassa. Ei olla tietoisesti yritetty lasta, mut ehkäisynä ns. varmoja päiviä...
Menkat oli aika runsaat, mut taitavat loppua kolmeen päivään, normaalisti viikon mittaiset. Miten todennäköistä on, että olen raskaana? Kuuluuko närästys oireisiin ja milloin se alkaa, jos kuuluu? Vastausta pikaisesti odottaen...
kuukautiset ja närästää/raskaanako
mammako?
3
5759
Vastaukset
- mammako?
Ai niin, lisäksi painoni on noussut muutaman kilon...Voi olla, että kuukautisoireita ;)Mut kommentteja kaipaillen...
- ole
Jos sulla on menkat ollut, et todennäköisesti ole raskaana. Olisi päinvastoin harvinaista, jos olisit nyt raskaana.
Painon nousut ja muut vastaavat mainitsevasi raskauden oireet eivät muutenkaan noin alkuvaiheessa vielä tuntuisi.
- Mjaa
...on loppuvaiheen oireita. Alkaa vasta sitten kun kohtu alkaa työntää mahalaukkua ylöspäin.
Todennäköisesti olet syönyt jotain sopimatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669