Näin hassun unen rintsikoista, mitä voisi merkitä?
Entinen kaverini oli ostanut joululahjoja, ja näytti niitä minulle. Hän oli ostanut kaikille rintsikat. Ne oli tosi suuria ja kysyinkin että kenellä on näin isot rinnat. Sitten se selitti että kaikilla sen kavereilla on.
Otin yhdet liivit käteeni ja painoin toista kuppia ja ne rupesivat soimaan=) Siihen kaverini vaan sanoi ettei tiennytkään että ne soivat.
Minua mietitytti, että onpa itselläni pienet jos kaikilla sen kavereilla on noin isot. Olin vähän jopa kateellinen.
Mitäköhän tollanenkin merkitsee?
Rintsikat unessa
Hassu uni
2
508
Vastaukset
Noh, tuli mieleen että pohdit ulkonäön vaikutusta ihmissuhteissa. Tekeekö esim. isot rinnat naisesta paremman. Et tunnu sitä oikein ymmärtävän, että joidenkin mielestä niin olisi. Minun mielestä ihmisissä on paljon syvempiäkin arvoja, olemme paljon muutakin kuin objekteja, joita voidaan esim. ulkonäön perusteella arvostella. Näin tulkitsisin jos olisi oma uneni.
- m22.
Minulla oli kanssa uni rintaliiveistä, mutta nimenomaan rintaliiveistä. Kyllä ne jonkun päällä olivat, kokoa en muista mutta muistan että rintaliivit olivat punaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854618- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607