käynnistyksenesto päällä

T&C 3.8 GV

Nyt tuli iso ongelma,nimittäin käynnistyksenesto jäi päälle.Jätin normaalisti parkkiin,ovet lukkoon ja tunnin päästä ei toiminut.Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin.Kaikki virtalaitteet pelittää normaalisti paitsi lämpö-ja bensamittari ja automaatin vaihdenäyttö ovat mykkinä.Onko kellään mitään kikka kakkosta hihassa vai pitääkö kiltisti viedä Autokeskukseen.Olen ottanut akunkegät irti ja antanut seistä jonkun aikaa,mutta ei auta.APUVA!!

17

8563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikku

      Aukesiko oven lukot avaimen perästä jos ei niin vaihda patteri avaimeen. Käynnistyksen estohan lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet.
      Ittelläni oli samanlainen tapaus.

      • T&C 3.8 GV

        Meillä on kaksi kaukosäädintä ja molemmilla toimii ihan normaalisti.


      • noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.


      • Ex voikku
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.

        Akun napa irti muutamaksi minuutiksi.


      • onko noin? että esto lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet?


    • moparisti

      niin vika voi löytyä mittariston takana olevasta pistokkeesta tai mittariston piirilevystä.
      Pistokkeeseen pääset käsiksi ratin alta vasemmalta.Noi vaihdevivun valojen toimimattomuus saattaa viitata tähän pistokkeeseen,kokeile ensin,että mittaristosta tuleva liitin on kunnolla kiinni pistokkeessa.

      • moparisti

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.


      • T&C 3.8 GV
        moparisti kirjoitti:

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.


      • Voikku
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?


      • T&C 3.8 GV
        Voikku kirjoitti:

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä


      • Chryslerman
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.


      • ooo
        Chryslerman kirjoitti:

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.


      • heksat
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        On noi AKn hinnat sitten luku sinänsä..
        Tietysti näpärä kaveri voisi yrittää korjatakin piirilevyä..


      • -97
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        ... HEH! Kuulostaa ihan Jyväskylän AutoPalelta - ei mene koskaan kemiat yksiin huoltopuolen palvelun kanssa...


    • JiiHoo1961

      Mulla oli samat oireet, ja otin lämppärin saatöpanelin irti ja laatta liitin paneelin takaa irti, sen jälkeen starttaa, käy ja mittaristo toimii. Vika löytyi purettuani ohjauspaneelin, piirikortissa oli yksi kylmäjuotos laatta liittimen toisessa päässä. Jos laatta liiton on toisesta reunasta lämmennyt, eli vähän sulanut on vika tod.näk sama.
      T jari

    • kädetpoistaskuista

      Tuohan on Voyagerien (ainakin) perus vikoja. Itsellä teki samat temput, siis Youtubesta video ja mittaristo käteen, korjaat juotokset, mittarit kiinni ja se on siinä . 0 euroa. Helppo homma.

    • kokeilemalla

      Otin mittariston johdon irti ja alkoi toimimaan mutta kun liitän niin laittaa käynnistyksen eston, joten vika on mittaristossa mulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5872
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3965
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

      Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3919
    4. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3594
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

      Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2497
    7. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2214
    8. Kerro todelliset motiivit

      kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    9. 33
      2109
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

      Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1823
    Aihe