käynnistyksenesto päällä

T&C 3.8 GV

Nyt tuli iso ongelma,nimittäin käynnistyksenesto jäi päälle.Jätin normaalisti parkkiin,ovet lukkoon ja tunnin päästä ei toiminut.Starttaa normaalisti mutta ei lähde käyntiin.Kaikki virtalaitteet pelittää normaalisti paitsi lämpö-ja bensamittari ja automaatin vaihdenäyttö ovat mykkinä.Onko kellään mitään kikka kakkosta hihassa vai pitääkö kiltisti viedä Autokeskukseen.Olen ottanut akunkegät irti ja antanut seistä jonkun aikaa,mutta ei auta.APUVA!!

17

8639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voikku

      Aukesiko oven lukot avaimen perästä jos ei niin vaihda patteri avaimeen. Käynnistyksen estohan lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet.
      Ittelläni oli samanlainen tapaus.

      • T&C 3.8 GV

        Meillä on kaksi kaukosäädintä ja molemmilla toimii ihan normaalisti.


      • noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.


      • Ex voikku
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        noin. Kävi Sitikan kaa samoin.

        Patterin pyörittäminenkin voi riittää, jos kyse on kontaktista.

        Kaukosäätimettömällä avaimella jos menee sisään, pitäisi startata kyllä.

        Akun napa irti muutamaksi minuutiksi.


      • onko noin? että esto lähtee samalla pois kun aukasee kaukarilla ovet?


    • moparisti

      niin vika voi löytyä mittariston takana olevasta pistokkeesta tai mittariston piirilevystä.
      Pistokkeeseen pääset käsiksi ratin alta vasemmalta.Noi vaihdevivun valojen toimimattomuus saattaa viitata tähän pistokkeeseen,kokeile ensin,että mittaristosta tuleva liitin on kunnolla kiinni pistokkeessa.

      • moparisti

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.


      • T&C 3.8 GV
        moparisti kirjoitti:

        ja pistorasiaa toki äsken tarkoitin.Pahoittelut huonosta suomesta.

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.


      • Voikku
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Kiitoksia neuvoista.Olen kokeillut noita kaikkia konsteja erittäin huonolla menestyksellä,ei toimi niin ei toimi.Täytyy viedä se A-keskukseen huomenna,ihmetelköön sitten siellä sitä.

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?


      • T&C 3.8 GV
        Voikku kirjoitti:

        Kerroppa sitten mikä oli vikana?

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä


      • Chryslerman
        T&C 3.8 GV kirjoitti:

        Tänä aamuna hinurin perässä A-keskukseen ja sieltä diagnoosi oli:Mittariston piirilevy rikki.Hinta 469 eskoo ja piti tilata Saksasta asti kolmen työpäivän toimitus-ajalla.Ei vaan tahdo mahtua pienen pojan päähän,että mitä tekemistä tolla levyllä on käynnistyksen kanssa,kun kuitenkin kaikki muut pelittää,myös mittariston valot lukuunottamatta lämppäri-ja bensamittareita ja vaihteiston näyttöä.On se tekniikka vaan niin ihmeellistä

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.


      • ooo
        Chryslerman kirjoitti:

        Viikkona muutamana sitten kävi aivan samalla tavalla (voyager -98) ja tietysti kaupan pihassa, pärkkele.. Mittaristossa oli samat oireet ja löi eston päälle.

        Korjaus (ei hajuakaan mitä tekivät) maksoi autokeskuksessa vain n. reilun satasen, mutta vika oli myös piirilevyssä eikä mennyt vaihtoon. Tiedä noista sitten.

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.


      • heksat
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        On noi AKn hinnat sitten luku sinänsä..
        Tietysti näpärä kaveri voisi yrittää korjatakin piirilevyä..


      • -97
        ooo kirjoitti:

        Vaadi vanha piirilevy sitten ehdottomasti itsellesi etteivät laita sitä korjattuna täydellä hinnalla jonkun toisen autoon.
        Tuntuu vaan puheiden ja omien kokemusten perusteella olevan chryslerin huolto-organisaatiolla paljon parannettavaa ja tuntuu olevan koko maanlaajuinen ongelma.
        Itse en vie enää sebringiä mihinkään merkkiliikkeeseen jos vain välttämään pystyy ja ainakaan en ilman että seuraan koko huollon vierestä.

        ... HEH! Kuulostaa ihan Jyväskylän AutoPalelta - ei mene koskaan kemiat yksiin huoltopuolen palvelun kanssa...


    • JiiHoo1961

      Mulla oli samat oireet, ja otin lämppärin saatöpanelin irti ja laatta liitin paneelin takaa irti, sen jälkeen starttaa, käy ja mittaristo toimii. Vika löytyi purettuani ohjauspaneelin, piirikortissa oli yksi kylmäjuotos laatta liittimen toisessa päässä. Jos laatta liiton on toisesta reunasta lämmennyt, eli vähän sulanut on vika tod.näk sama.
      T jari

    • kädetpoistaskuista

      Tuohan on Voyagerien (ainakin) perus vikoja. Itsellä teki samat temput, siis Youtubesta video ja mittaristo käteen, korjaat juotokset, mittarit kiinni ja se on siinä . 0 euroa. Helppo homma.

    • kokeilemalla

      Otin mittariston johdon irti ja alkoi toimimaan mutta kun liitän niin laittaa käynnistyksen eston, joten vika on mittaristossa mulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tukalaa kuumuutta

      Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2482
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

      Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2084
    3. Sinä, ihastukseni

      Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      23
      1872
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

      Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1615
    5. Okei, myönnetään,

      Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1475
    6. Onko kaivatullasi

      himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1366
    7. Sokea "ystävälle"

      Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1339
    8. Ensi kesänä

      Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      38
      1315
    9. En ymmärrä käytöstäsi

      Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1295
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

      En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1076
    Aihe