kynnet muuttumassa punaiseksi

mikäs on kun kynnet alkaa pikkuhiljaa muuttumaan punaiseen päin? vitamiinipuutos vai joku muu oire?
3331
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Itse olen huomannut, kun syön monivitamiinia tabletteina kasvavat kynteni huomattavasti punaisempana. Teho alkaa näkyä siitä lähtien kun kynnet kasvavat. Kynsissä on selvä raja, joka on vaaraton. Jos näi ei ole, saattaa punaisuus johtua verenkiertohäiriöistä tai verenpaineesta.

Äänestä
  • juu en syö mitään pillereitä.veikkaan että alkoholi jota käytän on syypää? vai näkyykö se kynsissä?eikös niistä näe onko kalsiumin puute yms!

    Äänestä

Tupakka voi muuttaa kynsien väriä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mies 60 kirjoitti:

mikäs on kun kynnet alkaa pikkuhiljaa muuttumaan punaiseen päin? vitamiinipuutos vai joku muu oire?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu