todettiin mieheni testeistä löytyneen. Nyt hän on menossa tähystykseen, jossa tutkitaan ruokatorvi, mahalaukku ja pohjukkaissuolen limakalvo. Tietääkö kukaan mitä he etsivät? Vuotavaa mahahaavaa tuskin on ei hänellä vatsvaivoja ole. Vatsa usein löysä eli heti ruokailun jälkeen on tarvetta mennä ulostamaan. Huolissaan oleva vaimo tässä huolissaan miettii.
Verta ulosteessa
13
22476
Vastaukset
- Kolonia
En halua pelotella, mutta äidilläni todettiin samoilla oireilla syöpä paksussasuolessa.
Onneksi oli alkuvauheessa, että ennuste on hyvä.
Siellähän voi olla vaikka mitä. Tähystykset antavat vastauksen.- vaimo
jotain tuollaista, toivottavasti ei ole sitä.
- verta 20 vuotta
Vielä en ole kuollut. Ei kaikilla ole syöpä mutta tutkia kannattaa.
- ulosteessa
oli munkin miehellä 3 vuotta sitten ja tähystyksessä todettiin paksusuolensyöpä.Mahahaavaa eivät edes ehdotelleet.Jos näin huonosti on asiat niin toivottavasti on ajoissa todettu niin silloin on ihan hyvät paranemisennusteet.Minun miehelläni levinnyt ja nyt tilanne aika huono....Kamala tilanne tiedän sen kokemuksesta ja odottelu on pahinta mutta toivon Teille kaikestä sydämestäni voimia ja että kaikki menisi hyvin!
- veriuloste
Alkoi,kun lopetin tupakoinnin,noin pari kuukautta sen jälkeen,ja sitten kävin tähystyksessä,ja siellä todettiin haavainen paksunsuolentulehdus(colitis ulserosa)lääkkeillä pysyy kurissa.
- vaimo
mitä muuta se voisi olla ? Ihmetyttää, kun muita oireita ei ole. Kiitos kirjoituksistanne.
- CU.
veriuloste kirjoitti:
Alkoi,kun lopetin tupakoinnin,noin pari kuukautta sen jälkeen,ja sitten kävin tähystyksessä,ja siellä todettiin haavainen paksunsuolentulehdus(colitis ulserosa)lääkkeillä pysyy kurissa.
Yksi vaihtoehton Crohnin tauti. Lääkkeet auttaa monella siihenkin.
Minulla itselläni Colitis Ulserosa. Mikäpä tässä, kurissa pysyy kun vältän tiettyjä ruoka-aineita. - vaimo
CU. kirjoitti:
Yksi vaihtoehton Crohnin tauti. Lääkkeet auttaa monella siihenkin.
Minulla itselläni Colitis Ulserosa. Mikäpä tässä, kurissa pysyy kun vältän tiettyjä ruoka-aineita.se on ?
- syöpää
vaimo kirjoitti:
se on ?
Suomessakin on järjestetty parina viime
vuonna seulontatestejä, joilla on etsitty
paksusuolisyöpää oireettomilta henkilöiltä.
Mikäli ulosteen veritesti on positiivinen
niin nämä henkilöt tähystetään. Näistä
tähystetyistä on löytynyt syöpä 8-10
prosentilta eli ainakin 90 prosenttia
verenvuodoista johtuu jostain muusta. - välttämättä
vaimo kirjoitti:
mitä muuta se voisi olla ? Ihmetyttää, kun muita oireita ei ole. Kiitos kirjoituksistanne.
Syöpähän ei on yleensä oireeton. Eli ainut merkki voi olla tuo veri, muuta ei tarvitse olla ja silti syöpä löydetään. Monihan sanoo, etteihän minulla ollut edes kipuja ja syöpä todettiin...niinpä.
- testi?
Miksi mieheltäsi ylipäätään otettiin ulostenäyte, jos ei oireita?
- vaimo
työpaikan työterveyslääkärillä ja heillä tehdään perusteelliset tutkimukset kerran vuodessa. Myös virtsaa seurattiin, mutta sokeriarvot oli onneksi oikeat ( Diabetes). Ikä varmaan sanelee milloin tehdään mitkäkin testit.
- Me&My
GOOGLATKAA!!! Jos haluaa keskustelupalstoja edes vähän luotettavampaa tietoa, on sitä syytä etsiä muualta. Jos internetistä on keskustelupalstan osannut löytää, varmaan osaa silloin myös etsiä sivun www.google.fi ja laittaa hakusanoiksi "verta ulosteessa". Voi äly älä jätä... EVO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079