millainen on keltaisen vyön koe? mitä pitää tehdä ja paljonko annetaan aikaa.
HMD:n keltainen vyö koe
3
1198
Vastaukset
- ...
Kokeessa tehdään neljä alkeiskurssin ip-tekniikkaa kolmella eri systeemillä.. muistaakseni aikarajaa ei vielä keltasenvyön kokeessa käytetä. kysele tarkemmin treeniesi vetäjiltä.
- Nimetön
niin, miks ihmiset ei voi kysyä treeneissä vetäjältä, miks pitää täällä tulla kyselee..! Varsinkin kun täältä voi saada niin monta eri vastausta, ja silloin on entistä enemmän ihmeissään..! Mutta toi vastaus oli kyllä mun mielestä oikea, itselläni oli myös noin. Aikaa ei katsottu, poikkeuksena oli joskus että jos on paljon hitaampi muita, joutuu tekemään uudestaan.. En tiedä onko se enää niin, ja riippuuko se opettajasta tai yleensäkin vyökokeissn varatusta ajasta..
- vihreä vyö
Nimetön kirjoitti:
niin, miks ihmiset ei voi kysyä treeneissä vetäjältä, miks pitää täällä tulla kyselee..! Varsinkin kun täältä voi saada niin monta eri vastausta, ja silloin on entistä enemmän ihmeissään..! Mutta toi vastaus oli kyllä mun mielestä oikea, itselläni oli myös noin. Aikaa ei katsottu, poikkeuksena oli joskus että jos on paljon hitaampi muita, joutuu tekemään uudestaan.. En tiedä onko se enää niin, ja riippuuko se opettajasta tai yleensäkin vyökokeissn varatusta ajasta..
Nykyisin on keltaisen vyön kokeen suorittamiseen annettu aikaa 3 minuttia. Jos menee tiukoille niin pääset läpi AINOASTAAN jos tekniikka oli todella puhdas (johon tarvitset melkoisen määrän treeniä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146