eli näin joulun lähestyessä, voiko isoon huoneeseen laittaa pienen kuusen??
Onko koolla väliä...
23
2166
Vastaukset
- ei ole väliä.
Meillä on suht iso olohuone, mutta pientä sieltä vaan löytyy. Välillä se on muissakin huoneissa ollut. En kyllä aio ottaa aitoa tänä vuonna, koska se lörpsähtää ja näyttää nuutuneelta niin nopeasti. Muovinen käy hyvin ja kestää pitkään (siis joulukuusi!!!)
- pitää
ei pienellä tee mitään jos ny ei johonkin vessaan sitä tuki.
- RoosaN
Pienellä ei tee yhtään mitään. Jos on oikein pieni, niin se kait voidaan sitten heittää siihen pöydälle pöytäkuuseksi? :D
- (.)Y(.)
Sinne minne se pannaan.. ;))
Kuusen siis, en mie muuta aatellutkaan.. ;)))
Ihan varmasti.. ;))
*sormet.. no mitenkäs.. ne nyt noin?* :DD sen olla pitää.
sen kun laittaa nurkkaan "seisomaan", niin kyllä sen siellä kelpaa "seistä jököttää".
sitäpaitsi tällaisen vanhan naisen on mahtavaa istua rauhassa "kiikkustuolissaan" ja ihastella koko komeutta.Mietin taas vastakohtaisuutta;)
Voihan olla myös iso kuusi pienessä huoneessa, mutta varistaako se suhteessa enemmän? ;)))suorassa..meinaan se kuusi siis...;)
- Ilo.N
isoon huoneeseen iso ja pikkuiseen huoneeseen pikkuinen. Siis kuusi.
- miten on?
Pitääkö olla aito vai käykö teko(kuusi)?
- cool.satin
miten on? kirjoitti:
mielellään suosin aitoa kaikessa. Mutta on ne vaan aika kalliita nämä nykykuuset..tulisi tekokuusi halvemmaksi. Aidossa on tuoksu ja sitä on kiva kosketella (puhun tietenkin edelleen kuusista..)
- Ilo.N
miten on? kirjoitti:
nyt olikin vaikeempi ropleema. Tietysti aito on aina Aito, tuoksut ja tunnelmathan ovat vallan toista luokkaa kuin teko(kuusen) kanssa tuhratessa.
Vaan jos ei syystä tai toisesta ole aitoa saatavana, niin hätätilassa teko(kuusikin) asiansa ajaa.
- MysNa
Voihan isoon huoneeseen laittaa vaikka kuinka pienen kuusen,
mutta pieneen huoneeseen ei pidä kauhian isoa kuusta tunkea.
Kuten itse neuvoit, kuusen pikku latavasta saa kätevän kuusen vaikka vessaan... :)))
*taas näitä vessajuttuja* - tuffe
Se pitää olla suhteutettuna huoneeseen. Piste. (
- MysNa
itse sen täksi jouluksi hakea? Onko sulla metsää??
onko saha? onko oksakarsin (??) vai vedätkö puukolla, niinku mä tein :DDD - tuffe
MysNa kirjoitti:
itse sen täksi jouluksi hakea? Onko sulla metsää??
onko saha? onko oksakarsin (??) vai vedätkö puukolla, niinku mä tein :DDDmutta aika pimeä tää on tämä vuodenaika ;)) Saha on hankittu, kiitos vaan varoituksesta :))))
- MysNa
tuffe kirjoitti:
mutta aika pimeä tää on tämä vuodenaika ;)) Saha on hankittu, kiitos vaan varoituksesta :))))
metsään... otetaan eväät ja sahat mukaan :DDD
- tuffe
MysNa kirjoitti:
ja kokeillaan hankeen ollaanko neitoja vai haaskoja ;)))
Se on sitten treffit ;))) - MysNa
tuffe kirjoitti:
ja kokeillaan hankeen ollaanko neitoja vai haaskoja ;)))
Se on sitten treffit ;)))spaaraillaan oikein pitkään ja katotaan millaset jäljet hankeen jääpi :DDDD
Näin se sitten on ;)) - kalle-p
MysNa kirjoitti:
spaaraillaan oikein pitkään ja katotaan millaset jäljet hankeen jääpi :DDDD
Näin se sitten on ;))helppo seurata...
Ja syyllinen löytyy käsialan perusteella....
Tehkää te ( ) minä teen sen pisteen keskelle... - kalle-p
MysNa kirjoitti:
syntyy kun Tuffe Metso ja MysNa Metso ovat kuusta hakemassa....
http://www.cartinafinland.fi/luontokuvia/pages/metsonsoidinjalkia.html kalle-p kirjoitti:
syntyy kun Tuffe Metso ja MysNa Metso ovat kuusta hakemassa....
http://www.cartinafinland.fi/luontokuvia/pages/metsonsoidinjalkia.htmlkalle-p sun jälkiä selvästi.
Etsit metsona näitä teerejä, Tuffea ja MysNaa.
Hyvähän se on katsoa heidän peräänsä,ei siinä mitään.- kalle-p
MysNa kirjoitti:
toisistanne, otatte sukkahousut ja toinen laittaa päänsä toiseen lahkeeseen ja toinen toiseen, niin pysytte yhdessä.
Jos metsänomistaja sattuu tulemaan paikalle hän ei osaa epäillä teitä ;DD - MysNa
kalle-p kirjoitti:
toisistanne, otatte sukkahousut ja toinen laittaa päänsä toiseen lahkeeseen ja toinen toiseen, niin pysytte yhdessä.
Jos metsänomistaja sattuu tulemaan paikalle hän ei osaa epäillä teitä ;DDsukkikset, 50 denierin - Joulun kunniaksi :)) Eikä mahdollisesti ilmestyvä metsänomistaja meitä epäile, kun tarjotaan sille pullakaffet eväistämme. *miettii mihin jemmaa sahan*
Ja sinulle tiputellaan leivämuruja reitin varrelle, ettei tarvi noin kauhiasti etsiskellä, kuten kuvassa yllä tapahtui :DDD
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893