Onko koolla väliä...

kalle-p

eli näin joulun lähestyessä, voiko isoon huoneeseen laittaa pienen kuusen??

23

2167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole väliä.

Meillä on suht iso olohuone, mutta pientä sieltä vaan löytyy. Välillä se on muissakin huoneissa ollut. En kyllä aio ottaa aitoa tänä vuonna, koska se lörpsähtää ja näyttää nuutuneelta niin nopeasti. Muovinen käy hyvin ja kestää pitkään (siis joulukuusi!!!)

• pitää

ei pienellä tee mitään jos ny ei johonkin vessaan sitä tuki.

• RoosaN

Pienellä ei tee yhtään mitään. Jos on oikein pieni, niin se kait voidaan sitten heittää siihen pöydälle pöytäkuuseksi? :D

• (.)Y(.)

Sinne minne se pannaan.. ;))
      Kuusen siis, en mie muuta aatellutkaan.. ;)))
      Ihan varmasti.. ;))
      *sormet.. no mitenkäs.. ne nyt noin?* :DD

• sen olla pitää.

sen kun laittaa nurkkaan "seisomaan", niin kyllä sen siellä kelpaa "seistä jököttää".

sitäpaitsi tällaisen vanhan naisen on mahtavaa istua rauhassa "kiikkustuolissaan" ja ihastella koko komeutta.

• Mietin taas vastakohtaisuutta;)
      Voihan olla myös iso kuusi pienessä huoneessa, mutta varistaako se suhteessa enemmän? ;)))

• suorassa..meinaan se kuusi siis...;)

• Ilo.N

isoon huoneeseen iso ja pikkuiseen huoneeseen pikkuinen. Siis kuusi.

• miten on?

Pitääkö olla aito vai käykö teko(kuusi)?

• cool.satin
        miten on? kirjoitti:

mielellään suosin aitoa kaikessa. Mutta on ne vaan aika kalliita nämä nykykuuset..tulisi tekokuusi halvemmaksi. Aidossa on tuoksu ja sitä on kiva kosketella (puhun tietenkin edelleen kuusista..)

• Ilo.N
        miten on? kirjoitti:

nyt olikin vaikeempi ropleema. Tietysti aito on aina Aito, tuoksut ja tunnelmathan ovat vallan toista luokkaa kuin teko(kuusen) kanssa tuhratessa.
        Vaan jos ei syystä tai toisesta ole aitoa saatavana, niin hätätilassa teko(kuusikin) asiansa ajaa.

• MysNa

Voihan isoon huoneeseen laittaa vaikka kuinka pienen kuusen,
      mutta pieneen huoneeseen ei pidä kauhian isoa kuusta tunkea.

Kuten itse neuvoit, kuusen pikku latavasta saa kätevän kuusen vaikka vessaan... :)))
      *taas näitä vessajuttuja*

• tuffe

Se pitää olla suhteutettuna huoneeseen. Piste. (

• MysNa

itse sen täksi jouluksi hakea? Onko sulla metsää??
        onko saha? onko oksakarsin (??) vai vedätkö puukolla, niinku mä tein :DDD

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

itse sen täksi jouluksi hakea? Onko sulla metsää??
        onko saha? onko oksakarsin (??) vai vedätkö puukolla, niinku mä tein :DDD

mutta aika pimeä tää on tämä vuodenaika ;)) Saha on hankittu, kiitos vaan varoituksesta :))))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

mutta aika pimeä tää on tämä vuodenaika ;)) Saha on hankittu, kiitos vaan varoituksesta :))))

metsään... otetaan eväät ja sahat mukaan :DDD

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

ja kokeillaan hankeen ollaanko neitoja vai haaskoja ;)))

Se on sitten treffit ;)))

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

ja kokeillaan hankeen ollaanko neitoja vai haaskoja ;)))

Se on sitten treffit ;)))

spaaraillaan oikein pitkään ja katotaan millaset jäljet hankeen jääpi :DDDD

Näin se sitten on ;))

• kalle-p
        MysNa kirjoitti:

spaaraillaan oikein pitkään ja katotaan millaset jäljet hankeen jääpi :DDDD

Näin se sitten on ;))

helppo seurata...
        Ja syyllinen löytyy käsialan perusteella....

Tehkää te ( ) minä teen sen pisteen keskelle...

• kalle-p

• kalle-p
        MysNa kirjoitti:

toisistanne, otatte sukkahousut ja toinen laittaa päänsä toiseen lahkeeseen ja toinen toiseen, niin pysytte yhdessä.
        Jos metsänomistaja sattuu tulemaan paikalle hän ei osaa epäillä teitä ;DD

• MysNa
        kalle-p kirjoitti:

toisistanne, otatte sukkahousut ja toinen laittaa päänsä toiseen lahkeeseen ja toinen toiseen, niin pysytte yhdessä.
        Jos metsänomistaja sattuu tulemaan paikalle hän ei osaa epäillä teitä ;DD

sukkikset, 50 denierin - Joulun kunniaksi :)) Eikä mahdollisesti ilmestyvä metsänomistaja meitä epäile, kun tarjotaan sille pullakaffet eväistämme. *miettii mihin jemmaa sahan*

Ja sinulle tiputellaan leivämuruja reitin varrelle, ettei tarvi noin kauhiasti etsiskellä, kuten kuvassa yllä tapahtui :DDD

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      428
      2358
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2159
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1435
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1109
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1025
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      413
      1002
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      888
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      885
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      839
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      815
    Aihe