Moi tulkaa juttelee nintendogsista!! (UUSI)

Tomira

Moii!
muhaha mä löysin mun joululahjakätkön ja iskä oli ostanu mulle nintendogs pelin!! se osti mäyriksen ja siinä saa siperian huskyn

216

7972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masterzelda

      Lähes mikään peli ei ole suomen-kielinen. Ainoastaan EA-gamessin pelit ovat suomen kielisiä. Mutta kyllä joitain satunnaisiakin pelejä löytyy suomen kielellä kuten jotkut Disneyn pelit. Eli Nintendogs ei oo suomenkielinen.

    • lol

      Itse sain kyseisen pelin torstaina. Pelissä on muutama eri kieli esim. japani, ranska ja englanti. Itse valitsin englannin. Se tallennetaan ylhäällä olevasta save game nappulasta. Mun mielestä peli on ihan hyvä. Omien koirieni nimet ovat Melli, (rotua en muista) ja Kessu, (kääpiö snautseri). Jos tunnet pelien koira rodut niin huomasit, että minulla on labradori ja ystävät. Kisat ovat mielestäni hauskoja. Melli pärjää agilityssa ja Kessu frisbii kisoissa. Melli osaa paljon eri laisia temppuja, mutta Kessu ei niin paljon sillä hän on jälkimmäisempi koirani. Enkä ole ehtinyt häntä kouluttaa. PS: kysy jos joku asia kiinnostaa.

      • Tomira

        ok.. sit kai sitä pitää komentaa englanniks..
        Kumpa saisin jo omani yhyy!! en jaks venata!


      • ....
        Tomira kirjoitti:

        ok.. sit kai sitä pitää komentaa englanniks..
        Kumpa saisin jo omani yhyy!! en jaks venata!

        Pelin tekstit on englanniksi mutta kyllä sä voit komentaa koiraasi ihan millä kielellä haluat. Kun opetat koiraa esim. istumaan niin sanot mikrofoniin vaikka "istu" ja sitten se oppii istumaan aina kun sanot samanlaisella äänellä "istu".


      • kinneas
        Tomira kirjoitti:

        ok.. sit kai sitä pitää komentaa englanniks..
        Kumpa saisin jo omani yhyy!! en jaks venata!

        Itselläni on Nintendogs:mayräkoira ja kamut, jonka ostin kokska siinä on husky ja mopsi(pelissä pug). Tuosta "kai sitä pitää komentaa englanniks.. " jutusta että sun pitää kosketuskynällä tehdä erilaisia jutskia, esim istumaan sen saa kun napsauttaa kynällä elukan päätä ja vetää kynän alas, tuota pitää toistaa 3-6kertaa ja jokakerralla pitää mustille sanoa "istuttamisen" jälkeen sama komento, mikä voi olla mikä tahansa sana tai edes äänne, esim: äklöpöö, mutta käytettävä komento on ihan pelaajasta kiinni(itse kyllä olen käyttänyt "järkeviä" komentoja esim:istu,makaa,maahan,hyppää,seiso...).
        Ihan kivahan tuo unelmakoira simulaattori on, mutta ei siitä ensinmäisen 2pelitunnin jälkeen irtoa paljoakaan peli-iloa... Kirjoitanpa vaan samalla että on (lähes) samantekevää minkä 3sta eri nintendogs vaihtoehdosta ostaa, sillä ajanmyötä saa näihin kaikkiin peleihin avattua kaikkien pelien koirat, ja vielä pari bonuskoiraa, ainut eroavaisuus eri nintendogsien välillä on se että jokaisessa pelissä on muutama erikoistavara mitä ei muissa versioissa ole, ja tietääkseni vielä koti (ja kotivaihtoehdot) on erilainen (vahvistamaton tieto).


      • Tomira
        kinneas kirjoitti:

        Itselläni on Nintendogs:mayräkoira ja kamut, jonka ostin kokska siinä on husky ja mopsi(pelissä pug). Tuosta "kai sitä pitää komentaa englanniks.. " jutusta että sun pitää kosketuskynällä tehdä erilaisia jutskia, esim istumaan sen saa kun napsauttaa kynällä elukan päätä ja vetää kynän alas, tuota pitää toistaa 3-6kertaa ja jokakerralla pitää mustille sanoa "istuttamisen" jälkeen sama komento, mikä voi olla mikä tahansa sana tai edes äänne, esim: äklöpöö, mutta käytettävä komento on ihan pelaajasta kiinni(itse kyllä olen käyttänyt "järkeviä" komentoja esim:istu,makaa,maahan,hyppää,seiso...).
        Ihan kivahan tuo unelmakoira simulaattori on, mutta ei siitä ensinmäisen 2pelitunnin jälkeen irtoa paljoakaan peli-iloa... Kirjoitanpa vaan samalla että on (lähes) samantekevää minkä 3sta eri nintendogs vaihtoehdosta ostaa, sillä ajanmyötä saa näihin kaikkiin peleihin avattua kaikkien pelien koirat, ja vielä pari bonuskoiraa, ainut eroavaisuus eri nintendogsien välillä on se että jokaisessa pelissä on muutama erikoistavara mitä ei muissa versioissa ole, ja tietääkseni vielä koti (ja kotivaihtoehdot) on erilainen (vahvistamaton tieto).

        Kiitos kun helpitte mua noissa jutuissa mut uskon et siihen kyllästyy enintään kuukaudes mut katotaan kun saan sen =P joten venaan jouluun asti..
        jos haluutte neuvoo mua vielä niin haluisitteko kertoa että mitä eri käskyjä se tottelee..


      • Tomira
        Tomira kirjoitti:

        Kiitos kun helpitte mua noissa jutuissa mut uskon et siihen kyllästyy enintään kuukaudes mut katotaan kun saan sen =P joten venaan jouluun asti..
        jos haluutte neuvoo mua vielä niin haluisitteko kertoa että mitä eri käskyjä se tottelee..

        miten niitä muita koiria saa kun on jo valittu ensinmäinen voiko niitä ostaa ja jos voi niin kuinka paljon ne maksaa vai maksaako ne ollenkaan? (pelissä).
        miten koira viedään kävelylle pestään ja sillee? koska en tiiä miten ne pesutarvikkeet saa siihen ja talutusremmin ja ne.. olis kiva jos voisitte helppii =/


      • ....
        Tomira kirjoitti:

        miten niitä muita koiria saa kun on jo valittu ensinmäinen voiko niitä ostaa ja jos voi niin kuinka paljon ne maksaa vai maksaako ne ollenkaan? (pelissä).
        miten koira viedään kävelylle pestään ja sillee? koska en tiiä miten ne pesutarvikkeet saa siihen ja talutusremmin ja ne.. olis kiva jos voisitte helppii =/

        Kyllä noi kaikki selviää sitten kun alat pelata sitä ja kokeilet itse. Ja siinä on kyllä mukana suomenkielinen ohjekirja missä neuvotaan.


      • ennuli1234

        moikka mullakin on toi enkä oo oikei päässyt jyväle enkä tiedä milloin ne ruoka ja kauppa kuvakkeet tulee sinne ruudun yläreunaan


    • koira fanqq

      Moi! Voi että mä haluaisin olla sun tilanteessa! mä oon toivonu sitä nintendogs mäyräkoira Pakettia mutta en tiedä mihin ne on piilottanut ne! mutta toivotaan että mä löydän sen piilon!

      • Tomira

        mulla ihan sama tilanne =S paitti et oon löytäny sen pelin ja saan sen 22 joulukuuta koska pidän joulun sillon iskällä ja 24 pv äitillä..


      • Koira Fanqq
        Tomira kirjoitti:

        mulla ihan sama tilanne =S paitti et oon löytäny sen pelin ja saan sen 22 joulukuuta koska pidän joulun sillon iskällä ja 24 pv äitillä..

        MÄ HALUUN JO NINTENDOGSIN!!


      • Masterzelda

      • Koira Fanqq
        Masterzelda kirjoitti:

        Voithan ihailla niitä dogeja näillä nettisivuilla: http://nintendogs.nintendo.co.uk/player.cfm ja http://www.nintendogs.com/ . Hyvä peli! Onks kukaan muu saanu joitain pelin harvinaisimmista kamoista ku mä? Mä oon saanu Firemans hatin!! Ja mä ostin tänään Dalmatialaisen!

        kiitti! toi kai lieventää pelin haluamista! xD mutta haluan sen silti! :D


      • Nintendogs
        Masterzelda kirjoitti:

        Voithan ihailla niitä dogeja näillä nettisivuilla: http://nintendogs.nintendo.co.uk/player.cfm ja http://www.nintendogs.com/ . Hyvä peli! Onks kukaan muu saanu joitain pelin harvinaisimmista kamoista ku mä? Mä oon saanu Firemans hatin!! Ja mä ostin tänään Dalmatialaisen!

        mä saan sen nintendogsin niin varmasti mä haluan niitä kamoja! :)


      • Labradorinoutaja
        Masterzelda kirjoitti:

        Voithan ihailla niitä dogeja näillä nettisivuilla: http://nintendogs.nintendo.co.uk/player.cfm ja http://www.nintendogs.com/ . Hyvä peli! Onks kukaan muu saanu joitain pelin harvinaisimmista kamoista ku mä? Mä oon saanu Firemans hatin!! Ja mä ostin tänään Dalmatialaisen!

        moiks! kun minäkin satun saamaan sen mäyris paketin.. =P en minäkään oikein jaksais oottaa sinne juoluun... =) No, mutta vielä tässä asiassa olen pihalla : Mikäs se Fireman hatti on?
        ei oikeen osainnut varmaan kirjottaa sitä mutta kun sillä saa kuulemma sen Dalmatialaisen, nii mietimpä vain...


    • mm hr

      oootko sä t(tyttö)vai p(poika) nindendogsit ei oo suomen kielisii,mut ohjeissa on suomeks

      • Tomira

        Juu olen tyttö.. ja ihan hulluna nintendogsiin!
        rakastan sitä mäyräkoirapelii ja siinä saa ne kaikki mun lempparit!
        Mä haluun sen jo! saan vast 22. joulukuuta! YHYY!
        varsinki siperianhuskyt on niiiin söpöjä ku ollaja voi! myös shobat ja kultsinoutsit ja jne.
        mut kumpa saisin sen jo nyt? tietääkö kukaan osoitetta missä sitä voi pelata??


      • jhbgj,vhgbvjkad
        Tomira kirjoitti:

        Juu olen tyttö.. ja ihan hulluna nintendogsiin!
        rakastan sitä mäyräkoirapelii ja siinä saa ne kaikki mun lempparit!
        Mä haluun sen jo! saan vast 22. joulukuuta! YHYY!
        varsinki siperianhuskyt on niiiin söpöjä ku ollaja voi! myös shobat ja kultsinoutsit ja jne.
        mut kumpa saisin sen jo nyt? tietääkö kukaan osoitetta missä sitä voi pelata??

        mä oon koklannu sitä kaupas Demo versiona en halunnu lähteä kaupasta pois kun yleensä kyllästyn heti äidin 10 tunnin kauppa ostoksiin mun oli yhessä vaiheessa pakko mennä sovittamaan jotain tyhmää takkia kun tulin takaisin siellä oli joku tumma ihonen poika se pelas siinä hymy huulilla mä odotin ja odotin sitten palo pinnat ja huusin= Nyt on mun vuoro!!!!!!!!!!!!! varmaan koko kauppa kuuli lähti se poika silti pois MUHAHAHAAAAAAAAAA!!!!.


      • Tomira kirjoitti:

        Juu olen tyttö.. ja ihan hulluna nintendogsiin!
        rakastan sitä mäyräkoirapelii ja siinä saa ne kaikki mun lempparit!
        Mä haluun sen jo! saan vast 22. joulukuuta! YHYY!
        varsinki siperianhuskyt on niiiin söpöjä ku ollaja voi! myös shobat ja kultsinoutsit ja jne.
        mut kumpa saisin sen jo nyt? tietääkö kukaan osoitetta missä sitä voi pelata??

        Sä oot ihan samanlainen ku mä! Mul on mäyräkoira ja kamut, sekä mun kolme ekaa koiraa oli kaikki huskeja ja ne on tietysti jäljellä vieläkin!


    • Tomira

      moi niin miten niitä muita koirarotuja saa siihen ja mitä kaikkia näppäimiä siinä pitää käyttää?
      menties sitä styluskynää no ainakin sitä mutte entäs ne muut?
      Vastatkaa mielellään.. nämä ovat tärkeitä kysymyksiä..!

      • Labradorinnoutaja

        äh.. taitaa olla parasta oottaa jouluu...
        sitten saan sen nintendogs- mäyrispaketin jos on myös se vaaleenpunanen ds..
        Hmm kauankohan siinä vois kestää ku aion pelata sitä varmaan pari tuntii päiväs, ja haluisin sen ihunan Labradorin siihen... =P pitää ottaa aluks semmoinen kultainen noutaja, ja pelata sillä..
        ehkä hommaan sit 2 koiraa kun oon saanut sen Labradorin noutajan siihen. se on varmaan kivaa


      • ....
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        äh.. taitaa olla parasta oottaa jouluu...
        sitten saan sen nintendogs- mäyrispaketin jos on myös se vaaleenpunanen ds..
        Hmm kauankohan siinä vois kestää ku aion pelata sitä varmaan pari tuntii päiväs, ja haluisin sen ihunan Labradorin siihen... =P pitää ottaa aluks semmoinen kultainen noutaja, ja pelata sillä..
        ehkä hommaan sit 2 koiraa kun oon saanut sen Labradorin noutajan siihen. se on varmaan kivaa

        Sun kannattaa ottaa heti monta koiraa jos haluat saada sen labradorin äkkiä...yhden koiran kanssa ei nimittäin voi käydä kuin kolmesti kilpailuissa yhden päivän aikana. Ja tarviit kilpailuista saatavia kouluttajapisteitä (paljon!!!) että saat uusia rotuja auki.


      • Labradorinnoutaja
        .... kirjoitti:

        Sun kannattaa ottaa heti monta koiraa jos haluat saada sen labradorin äkkiä...yhden koiran kanssa ei nimittäin voi käydä kuin kolmesti kilpailuissa yhden päivän aikana. Ja tarviit kilpailuista saatavia kouluttajapisteitä (paljon!!!) että saat uusia rotuja auki.

        muuten, sattuisitko tietää voiko siinä nintendogsis poistaa tallennuksen ja aloittaa alusta?
        jos siinä ei voi tehä niin nii ehkä ostan sen labradoriosan sit, koska mulla on rahaa siihen


      • ....
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        muuten, sattuisitko tietää voiko siinä nintendogsis poistaa tallennuksen ja aloittaa alusta?
        jos siinä ei voi tehä niin nii ehkä ostan sen labradoriosan sit, koska mulla on rahaa siihen

        Jouduin itekin poistamaan ensimmäisen tallennuksen melkein heti kun annoin ekalle koiralleni liian typerän nimen. XD Se neuvotaan suomeksi ohjeissa.


      • Labradorinoutaja
        .... kirjoitti:

        Jouduin itekin poistamaan ensimmäisen tallennuksen melkein heti kun annoin ekalle koiralleni liian typerän nimen. XD Se neuvotaan suomeksi ohjeissa.

        hmm..
        no mikäs sen koiran nimi oli? xD
        Noh. sitten kun minä saan sen nii minä ostan labradorinoutajan ja annan sne nimeksi Sandy, ja sit ostan myös kultaisen noutajan ja annan sen nimeksi( riippuu tanko tytön vai pojan) Ivan tai Misty


      • ....
        Labradorinoutaja kirjoitti:

        hmm..
        no mikäs sen koiran nimi oli? xD
        Noh. sitten kun minä saan sen nii minä ostan labradorinoutajan ja annan sne nimeksi Sandy, ja sit ostan myös kultaisen noutajan ja annan sen nimeksi( riippuu tanko tytön vai pojan) Ivan tai Misty

        PISKI! En ollu yhtään miettiny etukäteen nimiä ja tuo tuli ekana mieleen. :D Sit se alko ärsyttää...ja sen lisäksi luulen, että koira sekoitti nimensä ja istu-komennon, siis se kuulostaa liian samalta PISSSSki ja ISSSStu. Sulle saattaa tulla sama ongelma Mistyn kanssa jos opetat sen istumaan sanomalla "Istu"...


      • Labradorinoutaja
        .... kirjoitti:

        PISKI! En ollu yhtään miettiny etukäteen nimiä ja tuo tuli ekana mieleen. :D Sit se alko ärsyttää...ja sen lisäksi luulen, että koira sekoitti nimensä ja istu-komennon, siis se kuulostaa liian samalta PISSSSki ja ISSSStu. Sulle saattaa tulla sama ongelma Mistyn kanssa jos opetat sen istumaan sanomalla "Istu"...

        en oikeen tiiä että otanko mä koiraa jonka nimi on Misty, kun mun kaveri ottaa sellaisen kultaisen noutajan jonka nimi ois varmaan Misty, kun hänelle ajattelemattomasti näin ehdotin... =P
        No kumminkin pitää varautua siihen. Katotaan kun isä noin salamyhkäisesti sanoi lähtevänsä keskustaan.. kuiski myös äidille jotain, niin luulen että siellä ollaan ostamassa minulle sitä
        mäyräkoirä & friends- pakettia... =)
        muhahahaa ainakin löydän niiden kätköt, kun minulla saattaa olla semmoinen kuudes aisti, jonka avulla vainoan kaikki paketit.
        muhahahaa. ihuvat koirulit! täältä tullaan!


      • Labradorinnoutaja
        .... kirjoitti:

        Sun kannattaa ottaa heti monta koiraa jos haluat saada sen labradorin äkkiä...yhden koiran kanssa ei nimittäin voi käydä kuin kolmesti kilpailuissa yhden päivän aikana. Ja tarviit kilpailuista saatavia kouluttajapisteitä (paljon!!!) että saat uusia rotuja auki.

        nii et jos mä ottaisin 3 koiraa, mitkä siinä saa, niin tiäkkö kauanko siinä vois kestää
        saada kaikki rodut siihen peliin?


      • ....
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        nii et jos mä ottaisin 3 koiraa, mitkä siinä saa, niin tiäkkö kauanko siinä vois kestää
        saada kaikki rodut siihen peliin?

        Mutta luulen että ärsyttävän pitkään. Mulla aukes tänä aamuna labradorpelissä kolmas uusi rotu kun sain yli 8000 trainer's pointia (siis noi on niitä kouluttajapisteitä) ja oon pelannu jo yli kaks viikkoo jotain tunnin päivässä. Mun tuurilla siperianhusky on tietysti viimeisten joukossa ja sitten ei enää hirveästi kiinnosta kun oon jo tehnyt kaiken mahdollisen...Mutta kysy sitä juttua tuolta Masterzeldalta, se on pelannu varmaan pisimmälle tällä palstalla olevista.


      • Tomira
        .... kirjoitti:

        Mutta luulen että ärsyttävän pitkään. Mulla aukes tänä aamuna labradorpelissä kolmas uusi rotu kun sain yli 8000 trainer's pointia (siis noi on niitä kouluttajapisteitä) ja oon pelannu jo yli kaks viikkoo jotain tunnin päivässä. Mun tuurilla siperianhusky on tietysti viimeisten joukossa ja sitten ei enää hirveästi kiinnosta kun oon jo tehnyt kaiken mahdollisen...Mutta kysy sitä juttua tuolta Masterzeldalta, se on pelannu varmaan pisimmälle tällä palstalla olevista.

        Moikka taas.. menin iskän luo viikon lopuks ku oli isänpäivä joten oon taas tääl =P
        Ja hyvät uutiset on että saani sen nintendogs pelin 17 päivä joulukuuta!!
        olin ihan äimänä siis ihQ!!
        mutta ruoka kutsuu .. kirjoitelkaa ..
        P.S siis pitää ostaa mnonta uutta koiraa et sää uuden rodun .. vai??


      • Labardorinnoutaja
        Tomira kirjoitti:

        Moikka taas.. menin iskän luo viikon lopuks ku oli isänpäivä joten oon taas tääl =P
        Ja hyvät uutiset on että saani sen nintendogs pelin 17 päivä joulukuuta!!
        olin ihan äimänä siis ihQ!!
        mutta ruoka kutsuu .. kirjoitelkaa ..
        P.S siis pitää ostaa mnonta uutta koiraa et sää uuden rodun .. vai??

        sinun ´kannattaisi heti alussa ostaa 3 koiraa ja hommata niitä kouluttajapisteitä (paljon)


      • Tomira
        Labardorinnoutaja kirjoitti:

        sinun ´kannattaisi heti alussa ostaa 3 koiraa ja hommata niitä kouluttajapisteitä (paljon)

        No mistäs niitä voi ostaa?
        onko siinä joku oma koirakauppa tai jotai??


      • Labradorinnoutaja
        Tomira kirjoitti:

        No mistäs niitä voi ostaa?
        onko siinä joku oma koirakauppa tai jotai??

        siinä alussa sinun pitäisi päästä heti kenneliä, ja koiraa valitsemaan. varmaan on niin että saat alussa vain yhden koiran ja sitten sinun pitäisi hommata rahaa, että saisit lisää koiria, tai sitten saa alussa monta koiraa. enpä tiedä niin hyvin kun en ole saanut vielä sitä peliä, kuin vasta jouluna


      • Tomira
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        siinä alussa sinun pitäisi päästä heti kenneliä, ja koiraa valitsemaan. varmaan on niin että saat alussa vain yhden koiran ja sitten sinun pitäisi hommata rahaa, että saisit lisää koiria, tai sitten saa alussa monta koiraa. enpä tiedä niin hyvin kun en ole saanut vielä sitä peliä, kuin vasta jouluna

        Mäkin saan vasta jouluna =P taino 17 pv joulukuuta -.-
        Mutta kuka tietää että miten niitä koiria saa lisää!!??!!??


      • Kerää trainerpointseja joita saa esim kilpailuista ja lenkeiltä. Lenkeiltä saa 10 trainerpointsia ja kilpailuista 100.


    • Tomira

      Me ollaan saatu tä vaikka kuinka pitkälle tä keskustelu!
      tehään tästä vielä isompi!
      Joten nyt kaikki mukaan puhuun nintendogseista!!!
      ja mulle voi muuten kertoo koirien nimii ihan minkä kielisii vaan kunhan on kunnollisia =D
      no jotn...


      KAIKKI MUKAAAN!!

      • Labardorinnoutaja

        tulee tietty Labbis, semmoinen vaalee, ja sen nimeksi tulee Sandy. =)


    • dogsis

      moi tässä ois vähä tietoo nintendogs:ist....
      miten saa uusia koira rotuja? no minäpä kerron :) kun sijoitut hyvin koiran pentusi kanssa kilpailuissa kenneliisi pitäisi ilmestyä uusi rotu!!

      • Se on kyl osittain totta, koska kilpailuista saa trainerpointseja ja trainerpointseista koirarotuja.


    • dogsis

      niitä koiria voi ostaaa kennelistä!! :)

      • Tomira

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!!

        Oii! haluun sen jo! epistä kaikki muut saa sen ennen joulua mut mä en!!
        jotenkin jaksaa just ja just venata..
        Mutta asiaan XD
        Mä saan mäyriksen ja haluun sen koska siinä on mun lempikoirarodut esim 2 niistä.. Siperian husky ja kultainen noutaja :) itse ajattelin ottaa sen siperian huskyn.. voi vitsit se on söpö!
        Ja riippuu onko naaras vai uros .. niin muuten saako siinä valita jomman kumman?? no kummiskin jos on naaras aijon antaa nimeksi Akane, akiko tai lulu.. jos on uros niin nimeksi tulee aksu, buddy tai Lucky XD älkää kysykö mistä nimet tulee.. XDXDXD
        voi jee mä kirjotan paljon :O mutta lukekaa tää.. saatte ajan vietettä XDXD miksköhän sanon tän ihan lopussa XD mutta toivottavasti aloititte lopusta haha XD voikun olen hauska juu'u mutta kirjoitelkaa ja vastatkaa siihen kysymyskeen että saa ko uroksen vai naaraan..

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!


      • ..../huskie
        Tomira kirjoitti:

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!!

        Oii! haluun sen jo! epistä kaikki muut saa sen ennen joulua mut mä en!!
        jotenkin jaksaa just ja just venata..
        Mutta asiaan XD
        Mä saan mäyriksen ja haluun sen koska siinä on mun lempikoirarodut esim 2 niistä.. Siperian husky ja kultainen noutaja :) itse ajattelin ottaa sen siperian huskyn.. voi vitsit se on söpö!
        Ja riippuu onko naaras vai uros .. niin muuten saako siinä valita jomman kumman?? no kummiskin jos on naaras aijon antaa nimeksi Akane, akiko tai lulu.. jos on uros niin nimeksi tulee aksu, buddy tai Lucky XD älkää kysykö mistä nimet tulee.. XDXDXD
        voi jee mä kirjotan paljon :O mutta lukekaa tää.. saatte ajan vietettä XDXD miksköhän sanon tän ihan lopussa XD mutta toivottavasti aloititte lopusta haha XD voikun olen hauska juu'u mutta kirjoitelkaa ja vastatkaa siihen kysymyskeen että saa ko uroksen vai naaraan..

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!

        Voit valita sukupuolen ja luonteenlaadun. Joka rodusta on kolme pentua tarjolla ja ne vaihtuu joka kerta kun menet kenneliin. Esim. jos jostain rodusta ei ole tarjolla kuin kurittomia narttupentuja niin kannattaa mennä ulos kennelistä ja tulla uudelleen, jos haluaa uroksen tai helppoluonteisen pennun.

        Mulla on siinä nyt kotona shiba inu, corgi ja mopsi ja odotan edelleen siperianhuskyja. Kestää, kestää...no silti varmaan vähemmän aikaa kuin jouluaattoon. XDD


      • Labradorinnoutaja
        ..../huskie kirjoitti:

        Voit valita sukupuolen ja luonteenlaadun. Joka rodusta on kolme pentua tarjolla ja ne vaihtuu joka kerta kun menet kenneliin. Esim. jos jostain rodusta ei ole tarjolla kuin kurittomia narttupentuja niin kannattaa mennä ulos kennelistä ja tulla uudelleen, jos haluaa uroksen tai helppoluonteisen pennun.

        Mulla on siinä nyt kotona shiba inu, corgi ja mopsi ja odotan edelleen siperianhuskyja. Kestää, kestää...no silti varmaan vähemmän aikaa kuin jouluaattoon. XDD

        voihh... ei jaksais oottaa...!!
        kun minä saan sen mäyris-pelin, niin meen mun kamun kanssa sinne Bark modeen ja sit sil on musta labbis, ja sit siit tulee mun kultaisen noutajan kamu, ja sit se Labradorinnoutaja tulee sinne mulle, ja saan sen ihuunan


      • Sene
        Tomira kirjoitti:

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!!

        Oii! haluun sen jo! epistä kaikki muut saa sen ennen joulua mut mä en!!
        jotenkin jaksaa just ja just venata..
        Mutta asiaan XD
        Mä saan mäyriksen ja haluun sen koska siinä on mun lempikoirarodut esim 2 niistä.. Siperian husky ja kultainen noutaja :) itse ajattelin ottaa sen siperian huskyn.. voi vitsit se on söpö!
        Ja riippuu onko naaras vai uros .. niin muuten saako siinä valita jomman kumman?? no kummiskin jos on naaras aijon antaa nimeksi Akane, akiko tai lulu.. jos on uros niin nimeksi tulee aksu, buddy tai Lucky XD älkää kysykö mistä nimet tulee.. XDXDXD
        voi jee mä kirjotan paljon :O mutta lukekaa tää.. saatte ajan vietettä XDXD miksköhän sanon tän ihan lopussa XD mutta toivottavasti aloititte lopusta haha XD voikun olen hauska juu'u mutta kirjoitelkaa ja vastatkaa siihen kysymyskeen että saa ko uroksen vai naaraan..

        LUE TÄÄ!! IHAN PAKKO LUKEA!

        Moi!!Et oo ainut joka joutuu oottamaan mäykky pakettii jouluun asti:OOO--.Maailman Bestein peli!!!!!!!!! Meille ai voi ottaa oikeata koiraa koska mun ERNESTI sisarukset on allergisii=OO---.
        Eli samassa tilanteessa ollaa XDD.


      • Tomira
        Sene kirjoitti:

        Moi!!Et oo ainut joka joutuu oottamaan mäykky pakettii jouluun asti:OOO--.Maailman Bestein peli!!!!!!!!! Meille ai voi ottaa oikeata koiraa koska mun ERNESTI sisarukset on allergisii=OO---.
        Eli samassa tilanteessa ollaa XDD.

        Juu mekään ei saada koiraa koska meillä onjo 3 kissaa XD
        Ja mulla on tylsää ku mun kamut on ihan hulluna hepoihin ja ne ei ees jaksa kuunnella mua ku biletän koko ajan sitä nintendogsii että saan sen 17pv jne.
        paitti että mun kaveri Petra.. se nyt jaksaa kuunnella koska se itekki haluu sen XD
        niin saan sen 17 pv siks koska mun iskä ja äiti on eronnu niin vietän joulun sillon iskällä ja oon rutissu sitä pelii paljon ennen jouluu mutta ei saa ku vasta jouluna.. ja rakastan niitä siperian huskeja ja aijon hommata semmosen


      • Tomira
        ..../huskie kirjoitti:

        Voit valita sukupuolen ja luonteenlaadun. Joka rodusta on kolme pentua tarjolla ja ne vaihtuu joka kerta kun menet kenneliin. Esim. jos jostain rodusta ei ole tarjolla kuin kurittomia narttupentuja niin kannattaa mennä ulos kennelistä ja tulla uudelleen, jos haluaa uroksen tai helppoluonteisen pennun.

        Mulla on siinä nyt kotona shiba inu, corgi ja mopsi ja odotan edelleen siperianhuskyja. Kestää, kestää...no silti varmaan vähemmän aikaa kuin jouluaattoon. XDD

        Niin mutta miten sinne kenneliin pääsee??
        niinku pitääkö sinne mennä sellai että taluttaa ja kävelee sen koirankaa sinne vai onko sillä joku oma pikku kuvake siellä nurkassa mitä painaa??
        ja muuten tykkäätkö sä siperian huskeista??
        Ne on mun lemppareita ja rakastan niitä ihan sika paljon!
        ja sit viel yks kysymys.. että miten niihin koirapuistoihin pääsee ?? pitääkö koira viedä sinne taluttamalla??
        Toivottavasta vastaat pian :)


      • Labradorinnoutaja
        Tomira kirjoitti:

        Niin mutta miten sinne kenneliin pääsee??
        niinku pitääkö sinne mennä sellai että taluttaa ja kävelee sen koirankaa sinne vai onko sillä joku oma pikku kuvake siellä nurkassa mitä painaa??
        ja muuten tykkäätkö sä siperian huskeista??
        Ne on mun lemppareita ja rakastan niitä ihan sika paljon!
        ja sit viel yks kysymys.. että miten niihin koirapuistoihin pääsee ?? pitääkö koira viedä sinne taluttamalla??
        Toivottavasta vastaat pian :)

        sinun pitää vidä koira lenkille, ja sitten kun valitset reitin, minkä aiot koirasi kanssa kävellä, niin laitat sen puistoon. Tuo kenneli homma löytyy varmaan sieltä ohjekirjasta.


      • Labradorinnoutaja
        Sene kirjoitti:

        Moi!!Et oo ainut joka joutuu oottamaan mäykky pakettii jouluun asti:OOO--.Maailman Bestein peli!!!!!!!!! Meille ai voi ottaa oikeata koiraa koska mun ERNESTI sisarukset on allergisii=OO---.
        Eli samassa tilanteessa ollaa XDD.

        minäkin saan sen mäyrispaketin :) kivaa. tykkään siperian huskeista, mutta ehdoton suosikkini on Labradorinnoutaja. Meille ostetaan keväällä kermanvärinen Cairnterrieri


      • Tomira
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        minäkin saan sen mäyrispaketin :) kivaa. tykkään siperian huskeista, mutta ehdoton suosikkini on Labradorinnoutaja. Meille ostetaan keväällä kermanvärinen Cairnterrieri

        Epistä sä saat koiran.. mutta todella kivaa että säkin saat sen mäyrispaketin :)
        eikö sen voi liittää tietokoneelle ja pelata kamunkanssa??
        vai käsitinkö väärin??


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        Niin mutta miten sinne kenneliin pääsee??
        niinku pitääkö sinne mennä sellai että taluttaa ja kävelee sen koirankaa sinne vai onko sillä joku oma pikku kuvake siellä nurkassa mitä painaa??
        ja muuten tykkäätkö sä siperian huskeista??
        Ne on mun lemppareita ja rakastan niitä ihan sika paljon!
        ja sit viel yks kysymys.. että miten niihin koirapuistoihin pääsee ?? pitääkö koira viedä sinne taluttamalla??
        Toivottavasta vastaat pian :)

        Takaan ja vannon että noi kaikki kysymykset selviää viimeistään ohjekirjasta kun saat sen pelin. Ja todennäköisesti et edes tarvii koko ohjekirjaa, koska pelissä on selkeät ja yksinkertaiset valikot. :))

        No kuitenkin: kotiruudussa (siis siinä missä koirasi telmivät lattialla ja voit silitellä, ruokkia ja leikkiä niiden kanssa) on kulmassa painike nimeltä GO OUT eli mene ulos. Sen valitsemalla pääsee valikkoon, jossa on vaihtoehtoina SHOPPING (pääset suoraan kauppoihin ja kenneliin), BARK MODE (aktivoi bark moden), CONTESTS (kilpailuihin) ja WALK (kävelylle). Noin yksinkertaista. Ja koirapuistoihin pääsee, kun piirtää kävelyreitin menemään puiston sisäänkäynnin kohdalle.


      • dogsis
        Tomira kirjoitti:

        Niin mutta miten sinne kenneliin pääsee??
        niinku pitääkö sinne mennä sellai että taluttaa ja kävelee sen koirankaa sinne vai onko sillä joku oma pikku kuvake siellä nurkassa mitä painaa??
        ja muuten tykkäätkö sä siperian huskeista??
        Ne on mun lemppareita ja rakastan niitä ihan sika paljon!
        ja sit viel yks kysymys.. että miten niihin koirapuistoihin pääsee ?? pitääkö koira viedä sinne taluttamalla??
        Toivottavasta vastaat pian :)

        en osaa selittää koska minulla ei ole sitä peliä viälä mutta tiedän suurimman osan nintendo dogsista :)


      • Sene
        Tomira kirjoitti:

        Epistä sä saat koiran.. mutta todella kivaa että säkin saat sen mäyrispaketin :)
        eikö sen voi liittää tietokoneelle ja pelata kamunkanssa??
        vai käsitinkö väärin??

        epistä! minäkin tahtoisin oikeen koiran.Mutta tyydyn nintendogs koiran pentuun joka ei kuole eikä tuu papparaiseksiX)).


      • ..../huskie kirjoitti:

        Voit valita sukupuolen ja luonteenlaadun. Joka rodusta on kolme pentua tarjolla ja ne vaihtuu joka kerta kun menet kenneliin. Esim. jos jostain rodusta ei ole tarjolla kuin kurittomia narttupentuja niin kannattaa mennä ulos kennelistä ja tulla uudelleen, jos haluaa uroksen tai helppoluonteisen pennun.

        Mulla on siinä nyt kotona shiba inu, corgi ja mopsi ja odotan edelleen siperianhuskyja. Kestää, kestää...no silti varmaan vähemmän aikaa kuin jouluaattoon. XDD

        Kyllähän narttu pennutkin on välillä rauhallisii. Sitä paitsi oon huomannut että jos kennelissä on kaksi narttua ja yksi poika niin yleensä se ainoa toista sukupuolee oleva on niist rauhallisin.


    • Sene

      Niin että kun ostaa sieltä kennelistä koiran sitten siellä on enää vaan 2 koiraa eikö koskaan tule sen jälkeen kolmatta millä tavalla pääsee kisaan miten ostetaan tavaroita miten ostetaan talo ja Miten pääsee Bark Mode tilaan kiitti yritän tässä juuri jatkaa keskustelua tuleekohan uusi ennätys Guinnes kirjaan =DDDDDDDDDD.

      • huskie

        Koiranpentuja on aina kolme siellä. Luulisin. En ole ikinä yrittänyt ostaa niitä loppuun.


      • Labardorinnoutaja

        no siinä kun oot ostanu uuden koiran nii, sit sinne aina tulee ne kaikki koirat... et niitä tulee aina kun ostat koiran, niin ne niinku teleporttaa sinne käsittääkseni...


      • huskie
        huskie kirjoitti:

        Koiranpentuja on aina kolme siellä. Luulisin. En ole ikinä yrittänyt ostaa niitä loppuun.

        Tarkoitin että kolme koiranpentua jokaisesta rodusta mitkä on auki.


    • Tomira

      Kuinka paljon ne koirat maksaa vai maksaako ne ku niitä ostaa sieltä kennelistä?

      • huskie

        (Tässä ketjussa on kohta älytön määrä viestejä)

        Mulla siinä yksi pentu maksaa rodusta riippuen 500 - 600. En tiiä vielä onko uudet raodut sitten vielä kalliimpia.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        (Tässä ketjussa on kohta älytön määrä viestejä)

        Mulla siinä yksi pentu maksaa rodusta riippuen 500 - 600. En tiiä vielä onko uudet raodut sitten vielä kalliimpia.

        Tästä ketjusta pitää tulla tooooosi pitkä .. eksje? XD
        ja eikö niissä kaikissa saa spesiaali koirarodun??
        jos saa niin saako niissä kaikissa saman vai erilaisen?? vähän siistii jos saa!!
        MÄ HALUUN SEN JOO!! enään n. 31 pv siihen että saan sen pelin!
        ellen sitten kinuu sitä niiiin paljon että saisin sen jo 2 pv :D iskän on pakko antaa se mulle!
        mutta jos sen liittää tietsikkaan niin pelaako siinä pelissä muitakin kuion vaan pelkästään kaveri?? jos pelaa ni sit on viel tuplasti siistempää :DDD


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        Tästä ketjusta pitää tulla tooooosi pitkä .. eksje? XD
        ja eikö niissä kaikissa saa spesiaali koirarodun??
        jos saa niin saako niissä kaikissa saman vai erilaisen?? vähän siistii jos saa!!
        MÄ HALUUN SEN JOO!! enään n. 31 pv siihen että saan sen pelin!
        ellen sitten kinuu sitä niiiin paljon että saisin sen jo 2 pv :D iskän on pakko antaa se mulle!
        mutta jos sen liittää tietsikkaan niin pelaako siinä pelissä muitakin kuion vaan pelkästään kaveri?? jos pelaa ni sit on viel tuplasti siistempää :DDD

        Mistä oot kuullut että sen vois liittää tietokoneeseen...? Tiiän että jotkut tulevat DS-pelit voi mutta ainaskaan Nintendögsin ohjekirjassa ei sanota tosta mitäänn. Ja vaikka sen voisikin liittää niin luulen että se olis silti sama Bark Mode eli ehkä siinä tapaisi muiden pelaajien koiria ympäri maailmaa tai jotain...

        Niin ja ainaki eri versioissa on spesiaaliesineitä mitä ei muista löydy mutta mun mielestä kaikki rodut voi silti saada. Ilmeisesti dalmatialaisessa on jotain erikoista tai että se on tosi vaikee avata niissä kaikissa.

        Huh. Multa puuttuu pari sataa kouluttajapistettä 12 000:sta ja TOIVON että tuolla vaikka saisi lopultakin kennelliin pikku-huskeja. ^**^


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Mistä oot kuullut että sen vois liittää tietokoneeseen...? Tiiän että jotkut tulevat DS-pelit voi mutta ainaskaan Nintendögsin ohjekirjassa ei sanota tosta mitäänn. Ja vaikka sen voisikin liittää niin luulen että se olis silti sama Bark Mode eli ehkä siinä tapaisi muiden pelaajien koiria ympäri maailmaa tai jotain...

        Niin ja ainaki eri versioissa on spesiaaliesineitä mitä ei muista löydy mutta mun mielestä kaikki rodut voi silti saada. Ilmeisesti dalmatialaisessa on jotain erikoista tai että se on tosi vaikee avata niissä kaikissa.

        Huh. Multa puuttuu pari sataa kouluttajapistettä 12 000:sta ja TOIVON että tuolla vaikka saisi lopultakin kennelliin pikku-huskeja. ^**^

        mun poikafrendiltä XDD
        Kun sillä itelläkin on se peli.. sillä on lapradorin noutaja


    • nintendo dogs

      joo voitte ostaa siihen peliin yhteen sä itsellenne 11 rotua koska koira hotellikin on siinä sinne pystyy pistämää 8 rotua.. :)............................................................ ja eikö teistä tunnukkin siltä että se ei ole peli vaan koira joka asuu peli konsolin sisällä siis oikea koira asuu pelikoneen sisässä. kenestä näin tuntuu???

      • Tomira

        En mä nyt tiiä mutta aika hauskalta se kuullostaa kun pikkuinen koira asustelee siellä sisällä ;D
        voi että haluan jo sen..mutta onneksi päivät tulee ja menee :)


    • Tomira

      voi että ne osaa olla ihunii ne koirat!!
      ja rakastan sitä pinkin väristä DS:ää

      • Labradorinnoutaja

        no mie tykkään siitä vaaleenpunaisesta Nintendo Ds:ästä ja mun lemppari koirii (labbis ja kultsu) on ihunaisia! =)


      • *dogsi*

        ihaaanaaaa!! saan jouluna nintendogs mäyris paketin!!


      • Tomira
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        no mie tykkään siitä vaaleenpunaisesta Nintendo Ds:ästä ja mun lemppari koirii (labbis ja kultsu) on ihunaisia! =)

        joojoo mutta ei site jaksais tämmöselläkään ajalla venata millää
        :P


      • Tomira
        *dogsi* kirjoitti:

        ihaaanaaaa!! saan jouluna nintendogs mäyris paketin!!

        Jaksatko sä oottaa jouluu ku mä en jaksaa oottaa ees 17pv asti!
        Kuolen kuolen! ;D;D
        ja rakastan sitä pelii!


      • önz
        *dogsi* kirjoitti:

        ihaaanaaaa!! saan jouluna nintendogs mäyris paketin!!

        jee!! mä saan nintendogsin jouluna!! :D


    • dog.

      hei tänää on 17.11.05 mä saan tästä päiväst vähä yli 1vk eteenpäi ni saan se ihanan pelin!!!!!!!!!! :) nintendo dogs sen harmaa peli konsoli ja chiahuahua peli.......mun lemmppari rotu on saksanpaimenkoira ku mulla on oikee koira
      ja se on saksanpaimenkoira... asuuko ketää porissa tai porin lähel ku saan sen nintendo dogs peli ni että jos olis joku kene kaa peleta sitä dogsii ja että mu koiral siin pelis ois kamu

      • Tomira

        En kyllä ole porista mutta asun Paimiossa ;D
        mun L-koirarotu on siperian husky


      • mä vaan

        Mä saan pelini huomenna!


      • dog.
        Tomira kirjoitti:

        En kyllä ole porista mutta asun Paimiossa ;D
        mun L-koirarotu on siperian husky

        moi tomira voikko vastat mul pills :)


      • Tomira
        dog. kirjoitti:

        moi tomira voikko vastat mul pills :)

        Niin..en tajunnu mihin mun piteis vastata..??
        siis en asu porissa :P
        mutta saan nintendogsin 17pv joulukuuta tai 2 jos kinuun paljon XDXD


      • Tomira
        mä vaan kirjoitti:

        Mä saan pelini huomenna!

        EPISTÄ! ERITTÄIN EPISTÄ!


      • Wanna-be-potato

        Mul tuli teitä kamuja hirmu ikävä :]
        Pakko.. jatkaa.. Arrggghh!
        Niin.. Olen Porista n_n
        Mese: [email protected] ja mun nimimerkki siel on Yin Lamell.

        Vanhakos muuten olet?
        Onko muita Porista?
        Että kun kihisen innosta! n_n
        Jouluun on enää vajaa kuukausi. OMG Kun vain saan sen pelin käsiini.


    • dog.

      moi tomira oon 14v mutta oon yleens semmone misä on saksanpaimenkoira haluun ylees saksanpaimenkoira juttui ja öö.. rakastan ihan mielettömästi koirii

      • Rulaaja

        Voi vitsi kun mä oikeesti HALUUN ton Nintendogsin!!! Luultavasti (tai oikeestaan varmasti) saan sen joululahjaks. En millään malttais oottaa!


      • Labradorinnoutaja
        Rulaaja kirjoitti:

        Voi vitsi kun mä oikeesti HALUUN ton Nintendogsin!!! Luultavasti (tai oikeestaan varmasti) saan sen joululahjaks. En millään malttais oottaa!

        mä haluun sen pelin jo! ku ei jaksa oottaa...
        medän koulus mun 5 kaverii saa sen joululahjaks. mä oon kehittäny jonku hitsin laulun... 36 päivää jouluun on...
        joku tommoinene xD
        ihuina Labradori siellä oottaa... =P. no nyt pitää vielä sitten tyytyä pelkkiin videoihin..
        niistä koiruloista..


      • Nintendogs
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        mä haluun sen pelin jo! ku ei jaksa oottaa...
        medän koulus mun 5 kaverii saa sen joululahjaks. mä oon kehittäny jonku hitsin laulun... 36 päivää jouluun on...
        joku tommoinene xD
        ihuina Labradori siellä oottaa... =P. no nyt pitää vielä sitten tyytyä pelkkiin videoihin..
        niistä koiruloista..

        Mäkin haluaisin sen jo mutta te jolla on se jo elikkäs kertokaas siitä ulkoiluttalisesta eli voiko siinä itse valita flexsin värin?


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        Mäkin haluaisin sen jo mutta te jolla on se jo elikkäs kertokaas siitä ulkoiluttalisesta eli voiko siinä itse valita flexsin värin?

        Heippa kaikki te joilla ei vielä ole Nintendogsia - olkaa iloisia siitä, että teillä ensihuuma on vielä edessä. Varsinkin jos se on samalla teidän eka DS-peli, musta toi koko kosketusnäyttöjuttu oli alkuun tosi mielenkiintonen (ja on tietty vieläkin) mutta siihenkin tottuu... nykyään mä vaan valitan koirilleni jos ne möhlii kilpailuissa. :P

        Ja -Nintendogs-, fleksin väriä ei voi valita. Mitä muuta haluut tietää ulkoiluttamisesta? Kannattaa mennä kävelemään kartan reunoille kauas kotitalon läheltä, jos haluaa koiran löytävän harvinaisempia esineitä.


      • Tomira

        sori en tajunnu tätä viestii XDXD
        ja en ehtiny heti tänne nettiin ku mul on kamu mun luona yötä ja en viitti paljastaa mun ikää kaikkien muiden nähden x>


      • dog.
        Tomira kirjoitti:

        sori en tajunnu tätä viestii XDXD
        ja en ehtiny heti tänne nettiin ku mul on kamu mun luona yötä ja en viitti paljastaa mun ikää kaikkien muiden nähden x>

        anna mulle vihje ja mitä sitte vaikka oisit 18 jotkut 20 kymppisekki pelaaa ei tarvi hävetä..


      • Tomira
        dog. kirjoitti:

        anna mulle vihje ja mitä sitte vaikka oisit 18 jotkut 20 kymppisekki pelaaa ei tarvi hävetä..

        En oo lähelläkään tota ikää XD
        kuinka vanha sä oot?
        lupaan kertoo jos sä kerrot nimittäin mua huijataan aika paljon :S


      • dog.
        Tomira kirjoitti:

        En oo lähelläkään tota ikää XD
        kuinka vanha sä oot?
        lupaan kertoo jos sä kerrot nimittäin mua huijataan aika paljon :S

        moi mä sanoin että oon 14v ja oon luottavainen henkilö ja muhun voi luottaaa ja mä en valehtele
        sulle :)!!


      • Tomira
        dog. kirjoitti:

        moi mä sanoin että oon 14v ja oon luottavainen henkilö ja muhun voi luottaaa ja mä en valehtele
        sulle :)!!

        Olen itse 11w ja kauhee nintendogs fani XDXD
        Mutta kertokaahan kaikki teijän L-koirarodut..
        mulla on monta ja ne melkeen kaikki on siinä mäyris pelis XD


    • Tomira

      en jaksa oottaa!
      oon kattonu kaikki samat ihQ:t videot ainakin 10 kertaa!
      ja se näyttää niin kivalta ja ihunalta!
      varsinki sen frisbien heitto ja ku ne leikkii yhessä!
      ja sitten ku ne saa lahjoi, ja niit voi kävelyttää ja pestä..
      Mutta miten sen voi pestä??
      lukeeko siinä jotain: go to bathroom tai sellai??

      • dog.

        moi tomira kuiet vastaa mun kysäää...


      • Tomira
        dog. kirjoitti:

        moi tomira kuiet vastaa mun kysäää...

        olenhan XD
        olen 11w ja nintendogs hullu :P


      • dog.
        Tomira kirjoitti:

        olenhan XD
        olen 11w ja nintendogs hullu :P

        moi ookko oikeesti 11v. se ei oo mikää paha ikä. :) misä asut mäki pidän nintendo dogs:ist :) onks sul eläimii?? mul o


      • Tomira
        dog. kirjoitti:

        moi ookko oikeesti 11v. se ei oo mikää paha ikä. :) misä asut mäki pidän nintendo dogs:ist :) onks sul eläimii?? mul o

        juu.. mulla on 3 kissaa :))
        ja yks niistä kissoista on pentu


      • Tomira
        Tomira kirjoitti:

        juu.. mulla on 3 kissaa :))
        ja yks niistä kissoista on pentu

        Tulkaa keskustelee nintendogsista.. kertokaa kaikkea mitä teille on sattunut tai saatteko joululahjaks tai jotain vastaavaa :D


    • Tomira

      niin .. voiko sitä koiran pentua ulkoiluttaa ilman hihnaa kenties??
      kun katoin yhen filmin ni siin oli sellai että koira käveli ilman hihnaa :P

      • huskie

        Mulla ne pennut kulkee aina hihnassa joka kerta kun menen ulos...? Oliko se siinä filmissä varmasti kadulla kävelemässä? Parempi ollakin hihna, kun joskus ne menee tonkimaan roskiksia ja sitten niitä pitää kiskoa sieltä pois. X_x Puistoissa ne kyllä saa juosta vapaana.

        En oo vieläkään saanu huskypentuja kenneliin. Pöh. Viimeks sinne ilmaantui beagleja ja sitä ennen sain sisustuskauppaan kamalan kalliin merenrantatalon. Varautukaa siis ODOTTAMISEEN jos haluatte jonkun tietyn rodun auki.


      • Wanna-be-potato
        huskie kirjoitti:

        Mulla ne pennut kulkee aina hihnassa joka kerta kun menen ulos...? Oliko se siinä filmissä varmasti kadulla kävelemässä? Parempi ollakin hihna, kun joskus ne menee tonkimaan roskiksia ja sitten niitä pitää kiskoa sieltä pois. X_x Puistoissa ne kyllä saa juosta vapaana.

        En oo vieläkään saanu huskypentuja kenneliin. Pöh. Viimeks sinne ilmaantui beagleja ja sitä ennen sain sisustuskauppaan kamalan kalliin merenrantatalon. Varautukaa siis ODOTTAMISEEN jos haluatte jonkun tietyn rodun auki.

        Kasvaako ne pennut koskaan?
        Pystyyks ne lisääntyy ?


        TUUN HULLUKS TÄST ODOTTAMISEST!
        Yks päivä tuntuu kuukaudelta! ARRGGGHHH
        Joulun saan vast rahat nintendogsii laitteeseen!

        Nyt oon ihan toivoton kun luen viestejänne.


      • nindendo doggi
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Kasvaako ne pennut koskaan?
        Pystyyks ne lisääntyy ?


        TUUN HULLUKS TÄST ODOTTAMISEST!
        Yks päivä tuntuu kuukaudelta! ARRGGGHHH
        Joulun saan vast rahat nintendogsii laitteeseen!

        Nyt oon ihan toivoton kun luen viestejänne.

        nii sitä vaa koska saa chihuahuan beagle versiosaa


      • huskie
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Kasvaako ne pennut koskaan?
        Pystyyks ne lisääntyy ?


        TUUN HULLUKS TÄST ODOTTAMISEST!
        Yks päivä tuntuu kuukaudelta! ARRGGGHHH
        Joulun saan vast rahat nintendogsii laitteeseen!

        Nyt oon ihan toivoton kun luen viestejänne.

        Pennut ovat ikuisesti pentuja. Tavallaan hyvä, koska en haluais että ne sitten kuolis vanhuuteen. :( Kun noihinkin tavallaan kiintyy vaikka ne ei ookaan oikeita...ne on kuitenki tehty niin aidon oloisiksi ihan eri tavalla kuin jotkut tamagotchit.

        Kävin muuten tänään corgini kanssa frisbeekilpailussa ja otin vahingossa kilpailuvälineeksi uimarenkaan. Hyvin sekin lensi, joten ei tuossa aivan kaikki ole niin realistista. :D


      • Rulaaja
        huskie kirjoitti:

        Pennut ovat ikuisesti pentuja. Tavallaan hyvä, koska en haluais että ne sitten kuolis vanhuuteen. :( Kun noihinkin tavallaan kiintyy vaikka ne ei ookaan oikeita...ne on kuitenki tehty niin aidon oloisiksi ihan eri tavalla kuin jotkut tamagotchit.

        Kävin muuten tänään corgini kanssa frisbeekilpailussa ja otin vahingossa kilpailuvälineeksi uimarenkaan. Hyvin sekin lensi, joten ei tuossa aivan kaikki ole niin realistista. :D

        Niin, elikkäs, monta koiranpentua siinä voi sit ottaa? Koska oon kuullu et voi ottaa vaan 3, mut jotkut sanoo et niillä on 4. Vastatkaa, pliis!


      • .TV.
        Rulaaja kirjoitti:

        Niin, elikkäs, monta koiranpentua siinä voi sit ottaa? Koska oon kuullu et voi ottaa vaan 3, mut jotkut sanoo et niillä on 4. Vastatkaa, pliis!

        Voi niitä enemmänkin ottaa kait,
        mut omassa talossa voi pitää kerralla vain kolmee, muitten täytyy olla koirahotellissa...


      • .TV.
        huskie kirjoitti:

        Mulla ne pennut kulkee aina hihnassa joka kerta kun menen ulos...? Oliko se siinä filmissä varmasti kadulla kävelemässä? Parempi ollakin hihna, kun joskus ne menee tonkimaan roskiksia ja sitten niitä pitää kiskoa sieltä pois. X_x Puistoissa ne kyllä saa juosta vapaana.

        En oo vieläkään saanu huskypentuja kenneliin. Pöh. Viimeks sinne ilmaantui beagleja ja sitä ennen sain sisustuskauppaan kamalan kalliin merenrantatalon. Varautukaa siis ODOTTAMISEEN jos haluatte jonkun tietyn rodun auki.

        versio sulla on nintendogsista?


      • huskie
        .TV. kirjoitti:

        versio sulla on nintendogsista?

        Labrador & Friends. Kouluttajapisteitä vähän yli 15 000 ja oon pelannu jotain kolme viikkoo.


      • .TV.
        huskie kirjoitti:

        Labrador & Friends. Kouluttajapisteitä vähän yli 15 000 ja oon pelannu jotain kolme viikkoo.

        Mä oon pelannu eilisest lähtien ja pisteitä on jotai 3500...
        mulla on muuten mäyräkoira versio ja jo 4 koiraakin..


      • huskie
        .TV. kirjoitti:

        Mä oon pelannu eilisest lähtien ja pisteitä on jotai 3500...
        mulla on muuten mäyräkoira versio ja jo 4 koiraakin..

        Oot ottanu heti enemmän koiria kun taloon mahtuu. :) Mulla oli alussa aika pitkään yksi yksinäinen pentu kunnes hankin sille kaverin...ja kolmannen koiran otin pelkästään pisteiden saamisen takia. Mä odotan että suosikkirotuni husky ja chihuahua aukee ja hankin sitten ne mutta muuten pidän koiriani mielummin kotona kun hotellissa. ;)


      • Labradorinnoutaja

        määkin oon nähnyt yhden semmoisen videon.
        siinä se koira(oli mäyris) meni Bark modeen


      • huskie
        Labradorinnoutaja kirjoitti:

        määkin oon nähnyt yhden semmoisen videon.
        siinä se koira(oli mäyris) meni Bark modeen

        Tuo on kyllä totta, että Bark Modessa koira kävelee yksinään kadulla ilman hihnaa. Unohdin koko jututn kun se ei oo oikeestaan ulkoiluttamista...se kulkee automaattisesti. Sille voi myös laittaa jonkin tavaran lahjapakettiin kannettavaksi, jonka se sitten antaa Bark Mode kaverille. Mulla on ollut pari kertaa DS mukana kaupungilla Bark Modessa (sen laitteen voi sulkee ja BM jää silti päälle) mutta koirani ei oo vielä löytäny ketään leikkikaveria. :P


    • .TV.

      miten dalmatialaisen saa?
      Tai siis täytyykö löytää palomieshattu?
      Ja jos, niin mistä/miten?
      Kuinka paljo trainerpointtei teil on?
      Mul on vaa jotai 3500, kun alotin pelaamisen vasta eilen!

      • Rulaaja

        Iski taas kauhee Nintendogs halu! Meiän lähellä on Prisma, jossa on se demo. Aina kun äiti menee sinne, meen mukaan et pääsisin pelaamaan sitä xP


      • .TV.
        Rulaaja kirjoitti:

        Iski taas kauhee Nintendogs halu! Meiän lähellä on Prisma, jossa on se demo. Aina kun äiti menee sinne, meen mukaan et pääsisin pelaamaan sitä xP

        Onks se demo hyväkin...? =P


      • Rulaaja
        .TV. kirjoitti:

        Onks se demo hyväkin...? =P

        On se hyvä! Ekaks en tajunnu sitä, mut sit välähti! Ja jos demo on hyvä, oikee on 10000000 kertaa parempi!


    • dog.

      moi saat yhteensä 11 koiraa itsellesi ja kotona voit pitää 3koiraa. hotelliin menee 8koiraa

      kysyvaan jotain muuta jos tarvitset apua viälä !!!! :)

      • Rulaaja

        Jee, sithän niitä voi saada montakin! Mä kun säikähin ja luulin, et niitä voi saada vaan 3...


      • .TV.
        Rulaaja kirjoitti:

        Jee, sithän niitä voi saada montakin! Mä kun säikähin ja luulin, et niitä voi saada vaan 3...

        Mutta tietääks kukaan siitä dalmatialaisest...?


      • dog.
        .TV. kirjoitti:

        Mutta tietääks kukaan siitä dalmatialaisest...?

        mä en tiädä siitä ku mun mielest siihe pitäs saada vaa 18 rotua "sori"


      • Nintendogs
        dog. kirjoitti:

        mä en tiädä siitä ku mun mielest siihe pitäs saada vaa 18 rotua "sori"

        onkos muuten pelissä jakcrusselia? oon jostain kuullu että joulukuussa tulee Nintendo DS lataus asemat ja kun ottaa nintendogs pelinsä ja DS:ssänsä
        mukaan niin voi ladata koirarotuja ja uusia esineitä peliin!


      • dog.
        Nintendogs kirjoitti:

        onkos muuten pelissä jakcrusselia? oon jostain kuullu että joulukuussa tulee Nintendo DS lataus asemat ja kun ottaa nintendogs pelinsä ja DS:ssänsä
        mukaan niin voi ladata koirarotuja ja uusia esineitä peliin!

        voi tulla siitä en ole lukenut mitään! mutta ei sitä tiedä :)


    • Tomira

      ootte kirjottanu tän ihan täytee näitä :O siis voi ihme kesti kauan lukee kaikki
      mutta kysymys :
      1. käytetäänkö siinä muita näppäimiä myös ku vaan stylus-kynää?
      2. kun menee kävelyttää sitä nii onko sillä myös muita pelaajia?
      ja sit vielä se ju´ttu kun mun bikkuweli saa sen uusimman pokemon pelin XDXD
      Niin naurattaa jo nyt ku se ei tajuu niistä peleistä yhtään mitään XDXD

      • Rulaaja

        Heh, vietin just pari tuntia kattomalla kaikkia Nintendogs aiheisia sivuja. Sellanen pikkuriikkinen kysymys ois taas, et kuinka pitkille lenkkeille te yleensä viette koiranne? Onks siinä jotain rajaa?


      • huskie
        Rulaaja kirjoitti:

        Heh, vietin just pari tuntia kattomalla kaikkia Nintendogs aiheisia sivuja. Sellanen pikkuriikkinen kysymys ois taas, et kuinka pitkille lenkkeille te yleensä viette koiranne? Onks siinä jotain rajaa?

        Tomira: siihen ei tarvii kuin styluksen ja kosketusnäytön. Kameraa voi ohjata näppäimistä jos haluaa seurata eri kuvakulmista mitä dogit puuhailee kotona. Jaaaaaa ulkoiluttaessa ei tule vastaan muita ihmispelaajia mutta pelissä olevien kouluttajien koiria kyllä. Bark Mode on eri juttu kuin tavallinen ulkoilutus.

        Ja tuosta lenkityksestä niin koiralla on kestävyysmittari, joka määrää sen miten pitkän reitin voi piirtää. Aluks ne ei jaksa kävellä kuin ehkä talon ympäri mutta sitten kestävyyttä tulee lisää. Mä vien koirani yleensä mahdollisimman pitkille reiteille että ne löytäis enemmän tavaroita.


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Tomira: siihen ei tarvii kuin styluksen ja kosketusnäytön. Kameraa voi ohjata näppäimistä jos haluaa seurata eri kuvakulmista mitä dogit puuhailee kotona. Jaaaaaa ulkoiluttaessa ei tule vastaan muita ihmispelaajia mutta pelissä olevien kouluttajien koiria kyllä. Bark Mode on eri juttu kuin tavallinen ulkoilutus.

        Ja tuosta lenkityksestä niin koiralla on kestävyysmittari, joka määrää sen miten pitkän reitin voi piirtää. Aluks ne ei jaksa kävellä kuin ehkä talon ympäri mutta sitten kestävyyttä tulee lisää. Mä vien koirani yleensä mahdollisimman pitkille reiteille että ne löytäis enemmän tavaroita.

        juu.. te ootte ihQ:ja! te lisäätte muhun nintendogs fanitusta XDXD
        tietääkö kukaan jotain osoitteita missä olisi kivoja ihQ:ja nauhoja??


      • Nintendogs
        Tomira kirjoitti:

        juu.. te ootte ihQ:ja! te lisäätte muhun nintendogs fanitusta XDXD
        tietääkö kukaan jotain osoitteita missä olisi kivoja ihQ:ja nauhoja??

        www.nintendogs.com


      • Labradoeinnoutaja
        Nintendogs kirjoitti:

        www.nintendogs.com

        ooi! enään 33 päivää jouluun eli niinku 4-5 vikkoo.. kivaa!
        mä oon alottanu laskeen 66 päivästä..=P
        aika hätähousu minäki oon.. =)
        no kyllä tämä aika menee kun teidän kanssa jutteleen. Äiti muuten sanoi mulle kun kysyin et Millon te meette ostaa sen Nintendogsin, nii se sanoi et: Kyllä se varmaan pitäis mennä ostaa viikonloppuna! jees... !!


      • Nintendogs
        Labradoeinnoutaja kirjoitti:

        ooi! enään 33 päivää jouluun eli niinku 4-5 vikkoo.. kivaa!
        mä oon alottanu laskeen 66 päivästä..=P
        aika hätähousu minäki oon.. =)
        no kyllä tämä aika menee kun teidän kanssa jutteleen. Äiti muuten sanoi mulle kun kysyin et Millon te meette ostaa sen Nintendogsin, nii se sanoi et: Kyllä se varmaan pitäis mennä ostaa viikonloppuna! jees... !!

        joo mäkin oon ihan täpinöisäni! mulla on vaan se ehto että jos koulu menee paremmin saan sen jo ehkä ennen joulua mutta saan sen jouluna vaikka en tekisi mitään... xD


      • Tomira
        Nintendogs kirjoitti:

        joo mäkin oon ihan täpinöisäni! mulla on vaan se ehto että jos koulu menee paremmin saan sen jo ehkä ennen joulua mutta saan sen jouluna vaikka en tekisi mitään... xD

        tä on iihan täynnä tä ketju :O
        mutta en tajuu miten jaksan oottaa..
        muutenkin ku on kouluu ja meil on äikän testejä tä koko viikko! kamalaa!!
        mutta kyllä se siitä menee.. toivottavasti xD
        mä saan pelini n. 26 pv että saan sen pelin
        ja huomenna on enään 25!!
        jes jes ja jes! en jaks venata!!


    • dog.

      moi missä kohtiin on aika raja missä jutuissa

      • huskie

        No ainakin kaikissa kilpailuissa on aikarajat. Frisbeetä on yksi minuutti aikaa heitellä, tokossa ja agilityssa se vaihtelee. Siis jos nyt tarkotit tuollaisa aikarajoja..? Sitä koko Nintendogs-peliä voi pelata vaikka monta vuotta eikä siinä oo mitään aikarajaa.


    • Tomira

      arvatkaas mitä! nyt löysin mun äitin joululahja kätkön ja lahjoi oli iihan siiiiika paljon! tänää meen vähän urkkimaan xD
      mutta en ole varma yhestä jutusta .. mun isällä on ehkä se DS mut mun äiti on ostanu sen nintendogs pelin! joten kiinnostuin siitä paketista :P ...
      josta otan tänään selvää.. mutta sen tiiän että mulla on pinkki DS kun kurkistin mun iskän luona olevaa pakettii..

      • Wanna-be-potato

        Ei saisi mennä kurkkimaan lahjoja! TUT, TUT!
        Mää odotan kiltisti jouluun ^o^
        Aloin laskemaan kun oli jouluun 38 päivää. n_n

        "32 yötä jouluun on. Laskin aivan itse eilen kun näin silmät pentuseeeeiiiin!"

        Tai must tänään on jo 32 yötä jouluun. (laskin aivan itse). ;]

        Mun mummu antaa mulle siihen rahnaa :] Ostan sen nintendogsin varmaan tänä viikonloppuna. Sitten vien sen mummulaan takas, niin että saan sen vast jouluna. Tänään meen elokuviin kattelemaan Harry Potterin liekehtivää pikaria. Potter on hyvä :]


      • Nintendogs
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Ei saisi mennä kurkkimaan lahjoja! TUT, TUT!
        Mää odotan kiltisti jouluun ^o^
        Aloin laskemaan kun oli jouluun 38 päivää. n_n

        "32 yötä jouluun on. Laskin aivan itse eilen kun näin silmät pentuseeeeiiiin!"

        Tai must tänään on jo 32 yötä jouluun. (laskin aivan itse). ;]

        Mun mummu antaa mulle siihen rahnaa :] Ostan sen nintendogsin varmaan tänä viikonloppuna. Sitten vien sen mummulaan takas, niin että saan sen vast jouluna. Tänään meen elokuviin kattelemaan Harry Potterin liekehtivää pikaria. Potter on hyvä :]

        äiti ja isä ei oo ostanu mulle vielä mitään!!! :( nyyh... Tää on kamalaa jos en saa Nintendogsia! jos mä en saa sitä mä teen näin:

        1. mä karkaan kotoa
        2. mä tuhopoltan meijän talon
        3. mä asun mun tädin luona
        4. mä otan mun koiran mukaan
        5. mä kiukuttelen niille seuraavat 25 vuotta
        6. mä en puhu niille mitään!!!


      • Nintendogs
        Nintendogs kirjoitti:

        äiti ja isä ei oo ostanu mulle vielä mitään!!! :( nyyh... Tää on kamalaa jos en saa Nintendogsia! jos mä en saa sitä mä teen näin:

        1. mä karkaan kotoa
        2. mä tuhopoltan meijän talon
        3. mä asun mun tädin luona
        4. mä otan mun koiran mukaan
        5. mä kiukuttelen niille seuraavat 25 vuotta
        6. mä en puhu niille mitään!!!

        toi oli sitten vielä suunnitelmissa... en ehkä noita tee mitä hurjempia mutta mykkä ainakin oon ja sitten mä kiukuttelen niille!!!


      • Tomira
        Nintendogs kirjoitti:

        toi oli sitten vielä suunnitelmissa... en ehkä noita tee mitä hurjempia mutta mykkä ainakin oon ja sitten mä kiukuttelen niille!!!

        jee kurkin mun lahjoja et vähäx jännää xDxD
        mut en eees saanu selvää niistä et muutaku sain ihQ oehmeen peiton!
        ja se peli nintendogs on iskällä xD


      • Nintendogs
        Tomira kirjoitti:

        jee kurkin mun lahjoja et vähäx jännää xDxD
        mut en eees saanu selvää niistä et muutaku sain ihQ oehmeen peiton!
        ja se peli nintendogs on iskällä xD

        kivat...


    • .TV.

      Niin, siis milloin uusia rotuja aukee?
      Siis niinku silloin ku menestyy kisois vai kun saa tarpeeks trainerpointteja vai koska???
      Mulla on 6184 pointtii mut vaan yx rotu on auennu... Koska seuraava n. aukeaa?

      • Nintendogs

        ehkä ne avautuu kun oot käyny tarpeeks kisoissa ja pärjänny hyvin!


      • .TV.
        Nintendogs kirjoitti:

        ehkä ne avautuu kun oot käyny tarpeeks kisoissa ja pärjänny hyvin!

        No...
        Just äskettäin voitin ton champpionshipin agilityssä... Oon voittanut sen 5 kertaa...
        Taidan viel joutua odottelee TOSI pitkään...


      • huskie
        .TV. kirjoitti:

        No...
        Just äskettäin voitin ton champpionshipin agilityssä... Oon voittanut sen 5 kertaa...
        Taidan viel joutua odottelee TOSI pitkään...

        Uusia rotuja ja uusia talovaihtoehtoja aukee silloin kun Trainer Pointsit ylittää tietyn rajan ja se on aina joku tasa tuhatluku. Yleensä 2 000 pisteen välein mutta ei kuulema välttämättä sillonkaan. Pisteitä saa kilpailujen lisäks siitä kun kävelyttää koiria (tai jokin mikä siellä lenkillä tapahtuu nostaa niitä pisteitä, en oo varma liittyykö se lahjojen löytämiseen vai toisten koirien kohtaamiseen vai mihin) ja sitten ihan muutamia pisteit tulee siitä, kun rapsuttelee koiraa.


      • .TV.
        huskie kirjoitti:

        Uusia rotuja ja uusia talovaihtoehtoja aukee silloin kun Trainer Pointsit ylittää tietyn rajan ja se on aina joku tasa tuhatluku. Yleensä 2 000 pisteen välein mutta ei kuulema välttämättä sillonkaan. Pisteitä saa kilpailujen lisäks siitä kun kävelyttää koiria (tai jokin mikä siellä lenkillä tapahtuu nostaa niitä pisteitä, en oo varma liittyykö se lahjojen löytämiseen vai toisten koirien kohtaamiseen vai mihin) ja sitten ihan muutamia pisteit tulee siitä, kun rapsuttelee koiraa.

        Jos niin, niin milloinkohan mulla aukeais seuraava ku pointteja on nyt n. 6500...
        Eli seuraavaks 7000 vai 8000 vai niinkuin koska...?


      • huskie
        .TV. kirjoitti:

        Jos niin, niin milloinkohan mulla aukeais seuraava ku pointteja on nyt n. 6500...
        Eli seuraavaks 7000 vai 8000 vai niinkuin koska...?

        ...että saat uuden rodun 8 000 pisteessä. En oo tästäkään ihan varma, mutta mulla on tainnu rotuja aueta aina silloin kun se tuhatluvun ensimmäinen numero on ollu parillinen. 7 000 kohdalla saatat saada uuden talon kauppaan.


      • .TV.
        huskie kirjoitti:

        ...että saat uuden rodun 8 000 pisteessä. En oo tästäkään ihan varma, mutta mulla on tainnu rotuja aueta aina silloin kun se tuhatluvun ensimmäinen numero on ollu parillinen. 7 000 kohdalla saatat saada uuden talon kauppaan.

        Sitten vaan pointtei keräämään!


    • Mä vaaan

      Mikäs on arvokkain tavara mitä ootte saanu...?
      Siis niinku mitä siitä maksettais siel secondhand putiikissa tai, no siel kummiskin...

      • huskie

        Joku ihmeen kivipatsas, josta sain 100 £.


      • .TV.
        huskie kirjoitti:

        Joku ihmeen kivipatsas, josta sain 100 £.

        Se oli ja on yhä semmonen kivipatsas Moai Statue...


      • Nintendogs
        .TV. kirjoitti:

        Se oli ja on yhä semmonen kivipatsas Moai Statue...

        pitääkö se talo sisustaa itte? tietämätön seikkailee jälleen! xD


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        pitääkö se talo sisustaa itte? tietämätön seikkailee jälleen! xD

        Voit ite ostaa kaupasta eri tyylisiä huonekokonaisuuksia. Ne maksaa muuten tolkuttomasti. :D


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Voit ite ostaa kaupasta eri tyylisiä huonekokonaisuuksia. Ne maksaa muuten tolkuttomasti. :D

        Miten ja mistä niit pystyy ostaa?
        onko niillä joku oma painallus juttu vai pitääkö sinne mennä koiraa kävelyttämällä?
        Ja saako siinä jotain tämmösen laatusii huinekkaluja esim. bambu?


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        Miten ja mistä niit pystyy ostaa?
        onko niillä joku oma painallus juttu vai pitääkö sinne mennä koiraa kävelyttämällä?
        Ja saako siinä jotain tämmösen laatusii huinekkaluja esim. bambu?

        Se kauppa löytyy suoraan kauppavalikosta. Siellä on myytävänä erilaisia teemoja siihen kotihuoneeseen...esimerkiks japanilaistyylinen, jättikokoiselta työpöydältä näyttävä, merenrantahuvila...ja nuo löytyy sitten Labradorista kun en tiiä onko noissa eroja eri versioissa. Kun käy ostamassa uuden sisustuksen niin seuraavana päivänä se huone on sitten muuttunut sellaseks.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Se kauppa löytyy suoraan kauppavalikosta. Siellä on myytävänä erilaisia teemoja siihen kotihuoneeseen...esimerkiks japanilaistyylinen, jättikokoiselta työpöydältä näyttävä, merenrantahuvila...ja nuo löytyy sitten Labradorista kun en tiiä onko noissa eroja eri versioissa. Kun käy ostamassa uuden sisustuksen niin seuraavana päivänä se huone on sitten muuttunut sellaseks.

        ok jos mäykky paketissa tulee japanilainen mä ostan sen heti! minkälainen se merenrantahuvila on?


      • dog.
        Nintendogs kirjoitti:

        ok jos mäykky paketissa tulee japanilainen mä ostan sen heti! minkälainen se merenrantahuvila on?

        eikö kaikki nintendodogsit ookki enkun kielisii ne kaikki kolme siis: chihuahua ja labradori,mäyris eks ne oo englanni kielisii


      • Nintendogs
        dog. kirjoitti:

        eikö kaikki nintendodogsit ookki enkun kielisii ne kaikki kolme siis: chihuahua ja labradori,mäyris eks ne oo englanni kielisii

        kyllä on.. :)


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        ok jos mäykky paketissa tulee japanilainen mä ostan sen heti! minkälainen se merenrantahuvila on?

        50, 000 £. Toisin sanoen, ei aavistustakaan koska en ole voinut sitä vielä ostaa. XD


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        50, 000 £. Toisin sanoen, ei aavistustakaan koska en ole voinut sitä vielä ostaa. XD

        Onkos kellään meseä?
        jos on niit voitaisiin puheskella nintendogsista :D


      • öntz
        Tomira kirjoitti:

        Onkos kellään meseä?
        jos on niit voitaisiin puheskella nintendogsista :D

        mulla on mese! ja oon ihan rakastunu nintendogseihin :D:D:D ois kiva jutella


      • dog.
        Tomira kirjoitti:

        Onkos kellään meseä?
        jos on niit voitaisiin puheskella nintendogsista :D

        mul o mese!! nii oiski kiva jutella!! ja öö en jaksa millää venata alle 2vk nintendo dogsii... ja öhm.. mitä siinä alussa tehää niinku mistä ostetaa talo ja täytyykö venata päivä jos ostaa talo ja että pääsee pelaa vastatkaa


      • Wanna-be-potato
        dog. kirjoitti:

        mul o mese!! nii oiski kiva jutella!! ja öö en jaksa millää venata alle 2vk nintendo dogsii... ja öhm.. mitä siinä alussa tehää niinku mistä ostetaa talo ja täytyykö venata päivä jos ostaa talo ja että pääsee pelaa vastatkaa

        Ois kiva jutella mesessä!
        Saan sen nintendogsin konsoleineen jouluna.
        Silti mulla on siitä aika paljon tietoa :]


      • öntz
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Ois kiva jutella mesessä!
        Saan sen nintendogsin konsoleineen jouluna.
        Silti mulla on siitä aika paljon tietoa :]

        niips.. mikäs tejän mese ossat on?? oi tosi kivaa jutella nintendogseista.. :D:D eikö vain!?


      • Wanna-be-potato
        öntz kirjoitti:

        niips.. mikäs tejän mese ossat on?? oi tosi kivaa jutella nintendogseista.. :D:D eikö vain!?

        Ehkä mun kannattais lopettaa tän pelin tiedon hankkiminen x]
        Oon koko viikon hakenu sitä. Jos vielä jatkan tätä rataa, niin kerkeen kyllästyy siihen peliin ennenkun ees saan sen. :[ Hyvästi kamuuut


      • huskie
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Ehkä mun kannattais lopettaa tän pelin tiedon hankkiminen x]
        Oon koko viikon hakenu sitä. Jos vielä jatkan tätä rataa, niin kerkeen kyllästyy siihen peliin ennenkun ees saan sen. :[ Hyvästi kamuuut

        Valitettavasti. :/ Vaikka se onkin ALUKSI tosi mielenkiintoinen peli, siinä ei kuitenkaa oo kovin paljoo erilaista tekemistä. Ja sitten jos tietää kaikki jutut jo valmiiks niin ei se varmaan tunnu yhtä hauskalta alussakaan. Mullakin siinä on mielenkiintona nykyään vaan nähdä, mitä uutta saan kouluttajapisteillä ja se jos dogit löytää uusia tavaroita. Jos voiskin aina unohtaa, että on ollenkaan pelannut tuota ja aloittaa joka päivä ihan alusta... :D


      • huskie
        dog. kirjoitti:

        mul o mese!! nii oiski kiva jutella!! ja öö en jaksa millää venata alle 2vk nintendo dogsii... ja öhm.. mitä siinä alussa tehää niinku mistä ostetaa talo ja täytyykö venata päivä jos ostaa talo ja että pääsee pelaa vastatkaa

        Kyllä siinä on tavallinen talo heti alussa valmiina ja pääsee heti pelaamaan.


    • Tomira
      • *dogsi*

        jaksaispa vielääääää
        se on niin ihku!!


      • Tessi
        *dogsi* kirjoitti:

        jaksaispa vielääääää
        se on niin ihku!!

        Mä saan myös nintendogsin jouluna! ;D En jaksa oottaa enää!


      • öntz
        Tessi kirjoitti:

        Mä saan myös nintendogsin jouluna! ;D En jaksa oottaa enää!

        niipä.. mäkään en jaksa oottaa jouluun ;D mutta ainaski saan sen pelin jouluna.. näkkiin muuteski ku laittoin googleen hakusanaksi nintencats ja sitte laitoin kuvahaun nin sielä oli todellakin nintencats!! haluun sitte sen ku se julkastaan suomessa :P:P


    • Tessi

      Nii että millanen se peli on? siis se ei varmaankaan oo sellanen ku cd, mut onks se neliön mallinen vai millanen? Ja haluisin tietää enemmän siitä Bark mode jutusta, et voisko joku valaista mua?

      • *dogsi*

        siitä bark mode jutusta se on kai sellane että pystyy tapaamaa muita koirii jos menee lenkilleja silleen.. =)


    • Wanna-be-potato

      MIKSEI MUN EDELLINEN VIESTI NÄY!! Murr.

    • Tomira

      Mutta sittenkun koittaa aika kun saan sen niin sitten tulee kyllä kivaa :)
      Ja hei muuten.. meijän pihalla on lunta!
      Aika kivaa :)
      ja kivaa kun joulu tulee >-<
      mutta nyt menen syömään ;D

      • Tessi

        voisko joku kertoo siit bark mode tilasta enemmän? ja mitkä kaikki temput pennulle voi opettaa?


      • Tomira
        Tessi kirjoitti:

        voisko joku kertoo siit bark mode tilasta enemmän? ja mitkä kaikki temput pennulle voi opettaa?

        Voi opettaa vähän kaikkea ainakin mulle on sanottu niin että se voi oppia esim. pomppimaan kun sanot pompi.
        Ja sinne bark modeen mennään siten että mennään koiran kanssa lenkille ja sitten ohjaat sen bark modeen


      • Tessi
        Tomira kirjoitti:

        Voi opettaa vähän kaikkea ainakin mulle on sanottu niin että se voi oppia esim. pomppimaan kun sanot pompi.
        Ja sinne bark modeen mennään siten että mennään koiran kanssa lenkille ja sitten ohjaat sen bark modeen

        joo kyl mä sen tiedän, mut no joo...tiiän jo kaiken :D toisessa paikassa kerrottiin


      • Wanna-be-potato
        Tessi kirjoitti:

        joo kyl mä sen tiedän, mut no joo...tiiän jo kaiken :D toisessa paikassa kerrottiin

        Aaaww... :]
        Saan tänään ne nintendogs rahat n_n
        Ja ostan sen niin pian kuin mahdollista.
        Vast jouluna voin silti iskee kynteni siihen... u_u

        *Snif*
        Että kun oon tutinoissa x]
        En pystyny ees nukkuu kun jännitti


      • Nintendogs
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Aaaww... :]
        Saan tänään ne nintendogs rahat n_n
        Ja ostan sen niin pian kuin mahdollista.
        Vast jouluna voin silti iskee kynteni siihen... u_u

        *Snif*
        Että kun oon tutinoissa x]
        En pystyny ees nukkuu kun jännitti

        kai nukuit vähän? sinun pitäisi nukkua 10 tuntii!! ja mä nukuin tota... 5 tuntii... ;) hehe


      • Nintendogs
        Nintendogs kirjoitti:

        kai nukuit vähän? sinun pitäisi nukkua 10 tuntii!! ja mä nukuin tota... 5 tuntii... ;) hehe

        Mä haluun nintendogsin jo mulla on piiiiiiitttttttttkkkkkkkkääääääää nimilista koirille! ;) hehe ajankuluks tehnyt...


      • Tomira
        Nintendogs kirjoitti:

        Mä haluun nintendogsin jo mulla on piiiiiiitttttttttkkkkkkkkääääääää nimilista koirille! ;) hehe ajankuluks tehnyt...

        Sama täällä mullakin on nimilistoja :D
        Nooh.. haluisitko antaa mulle niitä koirien nimiä?
        Nimittäin mulla on nimien pyydystys menossa :P
        Ja sit olis viel yks kysymys..
        edelleen tä sama hommeli xD niin että onko se kenneli siellä jossain kun menee kävelyttämään koiraa vai onko jokin oma painallus kohta mistä pääsee kenneliin ja saa ostaa uuden koiran??


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        Sama täällä mullakin on nimilistoja :D
        Nooh.. haluisitko antaa mulle niitä koirien nimiä?
        Nimittäin mulla on nimien pyydystys menossa :P
        Ja sit olis viel yks kysymys..
        edelleen tä sama hommeli xD niin että onko se kenneli siellä jossain kun menee kävelyttämään koiraa vai onko jokin oma painallus kohta mistä pääsee kenneliin ja saa ostaa uuden koiran??

        Mä oon melkein kateellinen teille jotka fanitatte Nintendogsia noin paljon jo ennakkoon...mulla ei ollut edes mitään ihanaakamalaa odotusvaihetta kun vaan ostin sen pelin vaikka en siitä oikein mit'än tiennykkään...

        Kenneli löytyy sit ihan suoraan valikosta ja sinne pääsee millon vaan, ei tarvii kävelyttää koiraa.
        Ja kaikki huskyfanit, jotka pelaa Labradorversiota, varokaa. Mulla on 22 000 kouluttajapistettä eikä huskiuksia vieläkään saatavilla. :(


      • Nintendogs
        Tomira kirjoitti:

        Sama täällä mullakin on nimilistoja :D
        Nooh.. haluisitko antaa mulle niitä koirien nimiä?
        Nimittäin mulla on nimien pyydystys menossa :P
        Ja sit olis viel yks kysymys..
        edelleen tä sama hommeli xD niin että onko se kenneli siellä jossain kun menee kävelyttämään koiraa vai onko jokin oma painallus kohta mistä pääsee kenneliin ja saa ostaa uuden koiran??

        joo kai se on sellanen että kun ekaa kertaa meet Nintendogsiin siihen tulee osta koira tai jotain tollasta... ;)


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Mä oon melkein kateellinen teille jotka fanitatte Nintendogsia noin paljon jo ennakkoon...mulla ei ollut edes mitään ihanaakamalaa odotusvaihetta kun vaan ostin sen pelin vaikka en siitä oikein mit'än tiennykkään...

        Kenneli löytyy sit ihan suoraan valikosta ja sinne pääsee millon vaan, ei tarvii kävelyttää koiraa.
        Ja kaikki huskyfanit, jotka pelaa Labradorversiota, varokaa. Mulla on 22 000 kouluttajapistettä eikä huskiuksia vieläkään saatavilla. :(

        Mine saan mäyrispelin


      • Nintendogs
        Nintendogs kirjoitti:

        joo kai se on sellanen että kun ekaa kertaa meet Nintendogsiin siihen tulee osta koira tai jotain tollasta... ;)

        ja niit nimii...

        Candy
        Mindi
        Vilma
        Windy
        Nuppu
        Henni
        Henna
        Vili
        Ada
        Adde
        Camy
        Cheri
        Cherry
        Chris
        Dami
        Dandy
        Ditte
        Tatja
        Milka
        Milla
        Milli
        Rosa
        Mimi
        Mimmi
        Tessa
        Tessi
        tessu
        Wendy

        No siinä tuli nyt aika paljon voin hakee lisää nimii jos tarvii... :)


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        Mine saan mäyrispelin

        Jep, siinä ilmestyy kenneliin saman rotuiset pennut kuin se koira, minkä on kohdannut Bark Modessa.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Jep, siinä ilmestyy kenneliin saman rotuiset pennut kuin se koira, minkä on kohdannut Bark Modessa.

        kiva no sitten mä haluun lahdesta kamuja bark modeen! elikkäs olisiko nintendogsiin lahesta pelikamui?


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        joo kai se on sellanen että kun ekaa kertaa meet Nintendogsiin siihen tulee osta koira tai jotain tollasta... ;)

        Kun alottaa uuden pelin ohjautuu suoraan kenneliin. Sitä ei tarvii etsiä.:)


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Kun alottaa uuden pelin ohjautuu suoraan kenneliin. Sitä ei tarvii etsiä.:)

        Muahaahahha Tänään on ensimmäinen Adventti! eli 3 jälellä!! hitot mä mitään ootan mä haluun sen nyt!!!
        viime jouluna mä olin ostaa isän ja äitin kanssa mulle lahjoja säin päättää 300 eurolla jotain... mutta en ihan sitä poreallasta saanut mutta jos tänä jouluna saisin edes 200 eurolla niin Nintendogs käryyn ja lähetään!


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        kiva no sitten mä haluun lahdesta kamuja bark modeen! elikkäs olisiko nintendogsiin lahesta pelikamui?

        Et sitten sovi netissä Nintendogs-treffejä kenenkään ihan tuntemattoman kanssa. Näitähän voi lukee vaikka jotkut tosi hämärät tyypit (hehheh XD kuten minä)...no tiiät varmaan itekin sen jutun. Sori oli ihan pakko saarnata kun kirjotit tuohon mun viestin jälkeen. :)


      • Tomira
        Nintendogs kirjoitti:

        Muahaahahha Tänään on ensimmäinen Adventti! eli 3 jälellä!! hitot mä mitään ootan mä haluun sen nyt!!!
        viime jouluna mä olin ostaa isän ja äitin kanssa mulle lahjoja säin päättää 300 eurolla jotain... mutta en ihan sitä poreallasta saanut mutta jos tänä jouluna saisin edes 200 eurolla niin Nintendogs käryyn ja lähetään!

        Tota.. kannattaisko mun kysyy iskältä sitä pelii että saisin sen jo 2 pv joulukuuta??
        Kun haluisin sitä niin maan perskuleesti!
        Mun on pakko, mun on pakko!!
        Mitä te siihen sanotte??


      • Tessi
        Nintendogs kirjoitti:

        ja niit nimii...

        Candy
        Mindi
        Vilma
        Windy
        Nuppu
        Henni
        Henna
        Vili
        Ada
        Adde
        Camy
        Cheri
        Cherry
        Chris
        Dami
        Dandy
        Ditte
        Tatja
        Milka
        Milla
        Milli
        Rosa
        Mimi
        Mimmi
        Tessa
        Tessi
        tessu
        Wendy

        No siinä tuli nyt aika paljon voin hakee lisää nimii jos tarvii... :)

        Mun isoveljen oikeen koiran nimi Tessi, ja sit myös Dantte ja Tony. Mä annan ehkä noi nimet mun koirille tai yhen nimeks tulee ehkä Emma tai Donna. xD


      • Wanna-be-potato
        Nintendogs kirjoitti:

        Muahaahahha Tänään on ensimmäinen Adventti! eli 3 jälellä!! hitot mä mitään ootan mä haluun sen nyt!!!
        viime jouluna mä olin ostaa isän ja äitin kanssa mulle lahjoja säin päättää 300 eurolla jotain... mutta en ihan sitä poreallasta saanut mutta jos tänä jouluna saisin edes 200 eurolla niin Nintendogs käryyn ja lähetään!

        KUOOLEN TÄHÄN ODOTUKSEEN!
        Nintendogs paketti konsoleineen lojuu tosa mun edessäni paketoituna. O_O *pim*
        Ja vasta joulun sais avata.
        Saan viel jonkin kohtauksen.
        viel 27 päivää totaaliseen pimahtamiseen


      • Tomira
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        KUOOLEN TÄHÄN ODOTUKSEEN!
        Nintendogs paketti konsoleineen lojuu tosa mun edessäni paketoituna. O_O *pim*
        Ja vasta joulun sais avata.
        Saan viel jonkin kohtauksen.
        viel 27 päivää totaaliseen pimahtamiseen

        En
        jaksa
        OOOTTAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Miks mua kidutetaan!
        Katoin just tänään uusimpii nintendogs videoita mitä oli ainaki 15!!
        Ja niistä tuli paljon isompi himo!!!!!!
        Mä repeän!
        Olispa joku ajankelaus kaukosäädin!
        Mutta yks kyssä..
        Kun koiraa lähtee kävelyttää niin..ni ku siinä on se mittari et kuinka kauan se jaksaa kävellä ni entä jos laittaa liikaa ni mitä sit tapahtuu tai sillee??


      • huskie
        Tomira kirjoitti:

        En
        jaksa
        OOOTTAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Miks mua kidutetaan!
        Katoin just tänään uusimpii nintendogs videoita mitä oli ainaki 15!!
        Ja niistä tuli paljon isompi himo!!!!!!
        Mä repeän!
        Olispa joku ajankelaus kaukosäädin!
        Mutta yks kyssä..
        Kun koiraa lähtee kävelyttää niin..ni ku siinä on se mittari et kuinka kauan se jaksaa kävellä ni entä jos laittaa liikaa ni mitä sit tapahtuu tai sillee??

        Äläs nyt sekoa siellä. :P Niin, mittarin avulla piirretään kävelyreitti ja reitin pitää aina päättyä takaisin kotiovelle. Eli jos mittari tyhjenee ennen sitä, ei pääse lähtemään lenkille ja joutuu alottamaan piirtämisen alusta.


    • Tomira

      Olisiko Paimiosta yhtään nintendogsin omistajaa tai sellaista ketä saa sen jouluna tai piakkoin??
      Voi olla Paimion läheltäkin :D mutta kaveria etsiskelen :P
      --------------------------------------------------
      Ja nyt minäkin haluisin antaa hauvojen nimiä mitä mulla on jos joku haluaa??

      • öntz

        joops.. anna niitä koirien nimiä.. :P en jaksa ennää oottaa.. ;D no 3 viieekoo vielä?! hehe.. en jaksa oottaa.. !!!! HEHE..


      • Tomira
        öntz kirjoitti:

        joops.. anna niitä koirien nimiä.. :P en jaksa ennää oottaa.. ;D no 3 viieekoo vielä?! hehe.. en jaksa oottaa.. !!!! HEHE..

        Akane
        Akiko
        Buttercup
        ChiChi
        Chibi
        Candy
        Denna
        Fiinu
        Jenny
        Kiki
        Korona
        Lulu
        Lucky
        Lilli
        Lily
        Misty
        Sakura
        Rikume
        Roi
        Roki
        Aksu
        Ami
        Buddy
        Ja on paaaaaaaaaaaaaaaaljon vielä ..


    • Tessi

      Mun pelii ei oo ees viel ostettu :( Haluisin harmaan DS:än et saisin chihuahua pelin, mut en oo missään kaupas nähny et sitä pakettii myytäis. :'(

      • huskie

        Niitä on vaan pinkki mäyris ja sininen labradori. Mutta minkä takia haluat just chihuahuaversion? Kaikissa niissä versioissa saa lopulta kaikki koirarodut että se on silleen ihan sama minkä niistä valitsee.


      • öntz
        huskie kirjoitti:

        Niitä on vaan pinkki mäyris ja sininen labradori. Mutta minkä takia haluat just chihuahuaversion? Kaikissa niissä versioissa saa lopulta kaikki koirarodut että se on silleen ihan sama minkä niistä valitsee.

        moi taas. tää on tosi PITKÄ ketju.! :D kiitos tomiralle ja nintendogsille ja huskielle ja myös labradorinnoutajalle, jota ei oo näkyny tällä palstalla pitkään aikaan.. ootte vastannu niihin kysymyksiin joihin olen etsiny vastausta. :D KIITOS. :) Mutta..: EN JAKSA OOTTELOOTA JOULUUN.. *hehe*
        niin.. sitä chihuahua-pakettia ei oo olemassa.. ainakaan en oo nähny..! mäkin oisin halunnu sen ekaks mutta ku sitä ei oo missään! :'( mutta: labbispaketti on aivan jees.. ja kääpiömäyräkoira kans. mutta en halunnu samaa peliä ku yks tuttu.. kaikki on aivan mahtavia! :D:D

        hyvää joulun ja tietenkin nintendogsien odotusta! :D


      • Tessi
        huskie kirjoitti:

        Niitä on vaan pinkki mäyris ja sininen labradori. Mutta minkä takia haluat just chihuahuaversion? Kaikissa niissä versioissa saa lopulta kaikki koirarodut että se on silleen ihan sama minkä niistä valitsee.

        Ku tos yhes keskustelus sanottiin, et niis vaaleenpunasis DS:sis olis menny monessa näyttö rikki, ni senkin takia ja myös sen et siin chihuahua pelis sais sheltin ja chihuahuan :D, mut kyl se mäyris pelikin käy xD kiitos kun sanoitte ettei chihuahua pakettia ees oo...mä olisin varmaan ettiny ja ettiny turhaan :)


      • Tessi
        huskie kirjoitti:

        Niitä on vaan pinkki mäyris ja sininen labradori. Mutta minkä takia haluat just chihuahuaversion? Kaikissa niissä versioissa saa lopulta kaikki koirarodut että se on silleen ihan sama minkä niistä valitsee.

        ai niin, onks siin mitään järkee, et ostais erikseen DS:n ja pelin, ni sit sais harmaan DS:n ja chihupelin??


      • huskie
        Tessi kirjoitti:

        ai niin, onks siin mitään järkee, et ostais erikseen DS:n ja pelin, ni sit sais harmaan DS:n ja chihupelin??

        Paketti tulee edullisemmaks, koska erikseen harmaa DS 129 € ja Nintendogs-peli 32-39 € = yli 160 € kun taas paketissa ne tekee 149 €. Tosin ostinhan mäkin DS:n aikasemmin kesällä ja sitten Dogsin erikseen ja hyvä niin, koska en oikein tykkää niistä pinkistä ja vaaleensinisestä DS:sistä...sitten jos niissä tosiaan on ollut enemmän jotain vikoja mitä jotkut tuolla sanoi.


      • Tessi
        huskie kirjoitti:

        Paketti tulee edullisemmaks, koska erikseen harmaa DS 129 € ja Nintendogs-peli 32-39 € = yli 160 € kun taas paketissa ne tekee 149 €. Tosin ostinhan mäkin DS:n aikasemmin kesällä ja sitten Dogsin erikseen ja hyvä niin, koska en oikein tykkää niistä pinkistä ja vaaleensinisestä DS:sistä...sitten jos niissä tosiaan on ollut enemmän jotain vikoja mitä jotkut tuolla sanoi.

        nii mut jos se menee rikki ni eiks siin oo takuu ni voi sit mennä vaihtamaan...?


      • huskie
        Tessi kirjoitti:

        nii mut jos se menee rikki ni eiks siin oo takuu ni voi sit mennä vaihtamaan...?

        On siinä samnalainen takuu kuin muissakin tuollasissa laitteissa. Eikä se varmaan ole kovin todennäköistä, että just se DS minkä sä ostat edes olis viallinen.


      • Tessi
        huskie kirjoitti:

        On siinä samnalainen takuu kuin muissakin tuollasissa laitteissa. Eikä se varmaan ole kovin todennäköistä, että just se DS minkä sä ostat edes olis viallinen.

        Nii...mulle ostetaan se varmaan tällä viikolla, mut saan sen vast jouluna... :(


    • Tessi

      Haluisin vielä kysyä tosta tallentamisesta, ku tuol ylempää sanottiin jotain et kerran saa tallentaa ja jotain, ni saaks siin tallentaa aina ku sammutat koneen vai pitääks sitä DS:ssää pitää yölläki päällä?

      • huskie

        Tottakai sen voi ja pitääkin tallentaa milloin vaan. Ei nyt kesken kilpailujen mutta kotiruudussa on aina Save-kuvake. DS:ssä on sisäänrakennettu kello joka toimii aina vaikka se ei olisikaan päällä, joten Dogit jatkaa elämäänsä silloinkin. Tuo aiheuttaa sitten sen, että vaikka ne ruokkii illalla ja sammuttaa DS:n yöksi, ne on aamulla taas nälkäisiä ja janoisia. :P

        Tää keskustelu on muuten kohta TÄYNNÄ...ja mulla on liian monta viestiä täyttämässä tätä. :D Näihin kai mahtuu 200 viestiä. Jatketaan sit vaikka jossain noissa ylemmissä.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Tottakai sen voi ja pitääkin tallentaa milloin vaan. Ei nyt kesken kilpailujen mutta kotiruudussa on aina Save-kuvake. DS:ssä on sisäänrakennettu kello joka toimii aina vaikka se ei olisikaan päällä, joten Dogit jatkaa elämäänsä silloinkin. Tuo aiheuttaa sitten sen, että vaikka ne ruokkii illalla ja sammuttaa DS:n yöksi, ne on aamulla taas nälkäisiä ja janoisia. :P

        Tää keskustelu on muuten kohta TÄYNNÄ...ja mulla on liian monta viestiä täyttämässä tätä. :D Näihin kai mahtuu 200 viestiä. Jatketaan sit vaikka jossain noissa ylemmissä.

        nii harmi että tää menee umpeen kun täällä on todella hyvää tietoa!


      • Tomira
        huskie kirjoitti:

        Tottakai sen voi ja pitääkin tallentaa milloin vaan. Ei nyt kesken kilpailujen mutta kotiruudussa on aina Save-kuvake. DS:ssä on sisäänrakennettu kello joka toimii aina vaikka se ei olisikaan päällä, joten Dogit jatkaa elämäänsä silloinkin. Tuo aiheuttaa sitten sen, että vaikka ne ruokkii illalla ja sammuttaa DS:n yöksi, ne on aamulla taas nälkäisiä ja janoisia. :P

        Tää keskustelu on muuten kohta TÄYNNÄ...ja mulla on liian monta viestiä täyttämässä tätä. :D Näihin kai mahtuu 200 viestiä. Jatketaan sit vaikka jossain noissa ylemmissä.

        Juu.. mutta kun tulee täyteen siis tä ketju.. Niin tehään ketju nimeltä: Moi tulkaa juttelee nintendogsista2 :DD


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Tottakai sen voi ja pitääkin tallentaa milloin vaan. Ei nyt kesken kilpailujen mutta kotiruudussa on aina Save-kuvake. DS:ssä on sisäänrakennettu kello joka toimii aina vaikka se ei olisikaan päällä, joten Dogit jatkaa elämäänsä silloinkin. Tuo aiheuttaa sitten sen, että vaikka ne ruokkii illalla ja sammuttaa DS:n yöksi, ne on aamulla taas nälkäisiä ja janoisia. :P

        Tää keskustelu on muuten kohta TÄYNNÄ...ja mulla on liian monta viestiä täyttämässä tätä. :D Näihin kai mahtuu 200 viestiä. Jatketaan sit vaikka jossain noissa ylemmissä.

        ja todellakin kun ensikertalaiset tulee ja alottaa tälläsen uuden nii ei jaksa kirjottaa!


      • Nintendogs
        Nintendogs kirjoitti:

        ja todellakin kun ensikertalaiset tulee ja alottaa tälläsen uuden nii ei jaksa kirjottaa!

        äskönen oli muuten 200 viesti! xD


      • as
        Nintendogs kirjoitti:

        äskönen oli muuten 200 viesti! xD

        mul on 2 koiraa, musta chihu Pebi, ja valkonen chihu mini.


      • as
        as kirjoitti:

        mul on 2 koiraa, musta chihu Pebi, ja valkonen chihu mini.

        Eli se kone ei päästä mua frisbee kisoihin. Mistä on kyse? Ja sitten että mun koira kakoo lenkillä silleen yskii ja silleen. Tietoa miksi?


      • uututtta
        as kirjoitti:

        Eli se kone ei päästä mua frisbee kisoihin. Mistä on kyse? Ja sitten että mun koira kakoo lenkillä silleen yskii ja silleen. Tietoa miksi?

        Vähän toi on jo vanha peli. Nytkö te sen löysitte? Sain sen jtn 3-4 vuotta sitten

        PUHUKAA JOSTAIN UUDESTA!!


      • as
        uututtta kirjoitti:

        Vähän toi on jo vanha peli. Nytkö te sen löysitte? Sain sen jtn 3-4 vuotta sitten

        PUHUKAA JOSTAIN UUDESTA!!

        saanko vastauksia kysymyksiini?


      • Kanttarellikka
        as kirjoitti:

        saanko vastauksia kysymyksiini?

        as, Onko sun NintenDogs uus vai vanha? Oletko hiljattain aloittanut pelin alusta, oletko harjoitellut frisbeen heittoa koiriesi kanssa? Jos mistään noista ei ole kyse ja pelisi on uusi, en osaa vastata =/. Tai sitten nintendossasi / nintendogsissasi on joku vika.

        Ja sitten, lenkillä kakominen ja yskiminen on aika normii mun koirilla ainakin =). No joo, yleensä ne kakoo ainakin jos ne on saanu syötyä roskia =(. Ja saattaahan ne yskiä ja aivastella ihan kotonakin, niin eiköhän se oo ihan normii lenkilläkin =))).

        Itselläni on valkoinen puudeli Manta ja welsh corgi Pemu-.


      • uututtta kirjoitti:

        Vähän toi on jo vanha peli. Nytkö te sen löysitte? Sain sen jtn 3-4 vuotta sitten

        PUHUKAA JOSTAIN UUDESTA!!

        Ootko edes huomannut että tää keskustelu on tehty vuonna 2005 ? :D


    • Huskyt valloittaa <3

      itel o mäykkis kans sain joululahjaks :) mul kaks huskyy siin :) itel o kans oikees maailmas kaaks huskyy ja annoin niil koiril omie koirieni nimet :) !!!

      • DOGsilvery

        ois hauska tietää minkä nimisiä ja rotuisia koiria teillä on nintendogsissa. mä kerron tässä nyt mun omani elikkäs
        dalmis-versio
        Riina, sheltti Honey, saksuli Remi, jack russelin terrieri ja Lucky, dalmis
        sitten chihuahua-versio
        Kiki, chihu Rico, chihu Jack, pembroke welsh corgi
        ja lopuksi labbis
        Taffel, shiba Nami, shiba Rinda, pembroke welsh corgi Koda, siperianhusky Bansku, pitkäkarvainen mäyräkoira


        SHIBAT


      • Hopeanuoli fani
        DOGsilvery kirjoitti:

        ois hauska tietää minkä nimisiä ja rotuisia koiria teillä on nintendogsissa. mä kerron tässä nyt mun omani elikkäs
        dalmis-versio
        Riina, sheltti Honey, saksuli Remi, jack russelin terrieri ja Lucky, dalmis
        sitten chihuahua-versio
        Kiki, chihu Rico, chihu Jack, pembroke welsh corgi
        ja lopuksi labbis
        Taffel, shiba Nami, shiba Rinda, pembroke welsh corgi Koda, siperianhusky Bansku, pitkäkarvainen mäyräkoira


        SHIBAT

        Itelki o nintendogs ja kaikki versiot ja saan sen uuden shiba pelin


      • ennuli1234567890+
        Hopeanuoli fani kirjoitti:

        Itelki o nintendogs ja kaikki versiot ja saan sen uuden shiba pelin

        moikka mullakin on toi enkä oo oikei päässyt jyväle enkä tiedä milloin ne ruoka ja kauppa kuvakkeet tulee sinne ruudun yläreunaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe