Peruukki+uiminen

peruukillinen

Moi!

Olen lähdössä viikon päästä kylpylälomalle. Minua mietityttää kuinka hyvin peruukki pysyy päässä uidessa? Pitäiskö ostaa sitä teippiä jonka saa kiinni peruukkiin ja sitten ihoon?

5

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintapuoli

pitää kyllä tosihyvin, mutta uidessa pelkkä uimalakkikin ois ihan neutraali näky, enkä tiedä miten ne hiukset reagoi klooriveteen jos hiukan kastuu, kun ovat keinokuitua.
      Se teippi on sellasta kakspuolista vähän kuin kelmua, saa peruukkiliikkeestä.

• liottaa peruukkia

hei
      loma-ajatus kuulostaa hienolta!

Mutta en uskaltaisi kyllä liotella peruukkiani niissä kloorivesissä. Ja mites käytkö siinä ehkä saunassa ja suihkussa ainakin. Mun peruukki on ihan tankea kun se on märkä, just eilen pesin.

Mulla on ellewillen kuituperuukki, on niitä varmaan kestävämpiäkin olemassa. Kannattaisi varmaan kysyä sieltä, mistä ostit omasi!

Ainakin sun pitää uimareissun jälkeen huoneessa sitten pestä se kunnon peruukkishampoolla ja laittaa hoitoaine.

Olisko olemassa joku ihana uimahattu, olen nähnyt tosi kauniita missä on hauskoja kukkia! Sopis kelle tahansa, varmaan sullekin.

hauskaa lomaa - ja kerro mihin ratkaisuun päädyit!
      Toivon itse, että saan taas oman tukan ennen ensi kesää ja mahdollista kreikan matkaa.

• minä vain

Täytyy varmaan soittaa sinne peruukkiliikkeeseen ja varmistella näitä juttuja.

Itselläni on kyllä semmoinen muistikuva että se peruukkiliikkeen omistaja sanoi että peruukki päässä saa uida kunhan tosiaan pesee sen aina hyvin uinnin jälkeen.

No itselläni on tuo peruukki ollut jo melkein puoli vuotta ja tosi vähän on kyllä tullut käytettyä. Käytän lähinnä huivia, peruukki on päässä ehkä kaksi tai kolme kertaa kuukaudessa.

On vaan mukavempi olla siellä kylpylässäkin "rauhassa" ettei koko ajan tuijotella miksi ei oo hiuksia.. Siksi olisi kiva käyttää sitä peruukkia siellä.

No pitää vain rimpauttaa sinne liikkeeseen!

Toivottavasti hiuksesi kasvavat siihen kreikan matkaan mennessä! Itsekin odotan innolla ensi kesää, josko voisi olla jo ihan omilla hiuksilla.

Hauskaa talven ja joulun odotusta kaikille!

• polskutteluja
        minä vain kirjoitti:

Täytyy varmaan soittaa sinne peruukkiliikkeeseen ja varmistella näitä juttuja.

Itselläni on kyllä semmoinen muistikuva että se peruukkiliikkeen omistaja sanoi että peruukki päässä saa uida kunhan tosiaan pesee sen aina hyvin uinnin jälkeen.

No itselläni on tuo peruukki ollut jo melkein puoli vuotta ja tosi vähän on kyllä tullut käytettyä. Käytän lähinnä huivia, peruukki on päässä ehkä kaksi tai kolme kertaa kuukaudessa.

On vaan mukavempi olla siellä kylpylässäkin "rauhassa" ettei koko ajan tuijotella miksi ei oo hiuksia.. Siksi olisi kiva käyttää sitä peruukkia siellä.

No pitää vain rimpauttaa sinne liikkeeseen!

Toivottavasti hiuksesi kasvavat siihen kreikan matkaan mennessä! Itsekin odotan innolla ensi kesää, josko voisi olla jo ihan omilla hiuksilla.

Hauskaa talven ja joulun odotusta kaikille!

kiitos toiovotuksestasi!

toivottavasti en ollut ilonpilaaja kun varoittelin niistä kloorivesistä.

Itse en ole uskaltautunut ulkomaailmaan ilman "tukkaa". Vähitellen alan uskoa, ettei sitä heti huomaisi peruukiksi. Kulmakarvoja voi varovasti piirrellä lisää kulmakynällä, ja otsatukan alta näyttää suht tavalliselta. Mutta ne peijakkaan muovihiukset välillä osuvat silmään, kun ei ole ripsiä edessä.

- käypä muuten tutkimassa uimalakkivalikoima, sieltä saattaisi löytyä jotain tosi naisellista ja ihanaa ja pukevaa sinulle! Ainakin isommissa tavarataloissa luulis olevan. (?)

iloisia polskutteluja sinulle! - alanpa minäkin haaveilla kylpylästä ennen kesäuinteja.

• kotiuduttu
        polskutteluja kirjoitti:

kiitos toiovotuksestasi!

toivottavasti en ollut ilonpilaaja kun varoittelin niistä kloorivesistä.

Itse en ole uskaltautunut ulkomaailmaan ilman "tukkaa". Vähitellen alan uskoa, ettei sitä heti huomaisi peruukiksi. Kulmakarvoja voi varovasti piirrellä lisää kulmakynällä, ja otsatukan alta näyttää suht tavalliselta. Mutta ne peijakkaan muovihiukset välillä osuvat silmään, kun ei ole ripsiä edessä.

- käypä muuten tutkimassa uimalakkivalikoima, sieltä saattaisi löytyä jotain tosi naisellista ja ihanaa ja pukevaa sinulle! Ainakin isommissa tavarataloissa luulis olevan. (?)

iloisia polskutteluja sinulle! - alanpa minäkin haaveilla kylpylästä ennen kesäuinteja.

Kylpylässä on nyt käyty ja hauskaa oli. uiminen peruukin kanssa onnistui todella hyvin. Peruukki pysyi hyvin paikoillaan , en käyttänyt aina teippejäkään. Iltaisin vain pesin peruukin kunnolla ja yön aikana se ehtikin hyvin kuivua.

Kannattaa mennä rohkeasti uimaan vain peruukki päässä. Peruukki näytti hyvin luonnolliselta kastuessaankin ja se pysyi hyvin päässä. Saunaan ei toki sen kanssa oikein pysty menemään mutta eipä se oikein haitannut.

Kaikki vain uimaan peruukin kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe