Millaisia kokemuksia teillä on siitä, jos mies on 10-15v nuorempi? Omalta kohdaltani siitä on kokemusta, kun kumppani on n. 10v nuorempi. Tätä "suhdetta" on jatkunut jo liki 7v. Emme ole asuneet yhdessä, emmekä tule koskaan muuttamaan yhteen, siitä olemme olleet yksimielisiä alusta saakka. Kun aikoinaan tapasimme, kumppanilla oli "haku päällä" ja hän haki päinvastoin 10v. nuorempaa naista.
Kumppanin mieli"nuoremmasta" muuttui aika pian, itse pikemminkin "harasin" vastaan ja kesti pari vuotta ennen kuin totuin hyväksymään suhteemme tasavertaisena.
Eräs vapaa naistuttuni kertoo, kuinka "nuoret" (45v)miehet hakevat hänen seuraansa ja k.o naisella on ikää liki 60, kuin myös itselläni.
Mainitsenpa myös, että niin minä, kuin tuttu "piiritetty" nainen emme ole mitään miehenmetsästäjiä emmekä helppoja "saaliita":)
Miksi vanhempi nainen kiehtoo miestä?
101
6143
Vastaukset
- sykolooki
KJun on pienenä jäänyt ilman tissiä.
- naisia
jotka kaipaavat kumppanikseen isähahmoa on myös miehiä jotka etsivät äidin korviketta. No, hyvät ja huonot puolensa kummallakin, ja jos synkkaa kahden kesken niin mikä ettei. Itse etsiskelen henkisesti kanssani samanikäistä seuraa jos nyt yleensä mitään.
- TAAS tämä aihe
joka palstalla,vastahan entinen vaihtoi sivua...
- *iso huokaus*
ja haukotus*
- mieleen
että onko käynyt milessä että AIVAN kaikki ihmiset eivät roiku jossain keskustelupalstoilla päätöikseen ???
Jos jollain on tuollainen kyssä mielessään niin sitäkö ei saisi satunnainen kirjoittaja kirjoittaa tänne koska vakiaddikteja asia ei enää kiinnosta????
Sitäpaitsi ongelman asettelu on senverran klassinen tavanomainen että väkiselläkinhän se kiinnostaa aina uusia ihmisiä.
Olisit edes laittanut linkin keskusteluun johon viittasit jos kerran elämässäsi ei ole muuta tekemistä kuin nettikeskustelut ja kun tunnut tuntevan tämänkin palstan niin hyvin että heti muistit missä verrokkikeskustelu jopa sijaitsee! - Yks tyyppi
mieleen kirjoitti:
että onko käynyt milessä että AIVAN kaikki ihmiset eivät roiku jossain keskustelupalstoilla päätöikseen ???
Jos jollain on tuollainen kyssä mielessään niin sitäkö ei saisi satunnainen kirjoittaja kirjoittaa tänne koska vakiaddikteja asia ei enää kiinnosta????
Sitäpaitsi ongelman asettelu on senverran klassinen tavanomainen että väkiselläkinhän se kiinnostaa aina uusia ihmisiä.
Olisit edes laittanut linkin keskusteluun johon viittasit jos kerran elämässäsi ei ole muuta tekemistä kuin nettikeskustelut ja kun tunnut tuntevan tämänkin palstan niin hyvin että heti muistit missä verrokkikeskustelu jopa sijaitsee!Tätä aihettahan puidaan jatkuvasti JOKA PALSTALLA!
- Järjen käyttö sallitua
Yks tyyppi kirjoitti:
Tätä aihettahan puidaan jatkuvasti JOKA PALSTALLA!
voit ohittaa aiheen. En mäkään joka aiheesta lue keskusteluja jos ei kiinnosta. Otsikosta jo näet mitä asia koskeen niin ohita äläkä inise!
- Yks tyyppi
Järjen käyttö sallitua kirjoitti:
voit ohittaa aiheen. En mäkään joka aiheesta lue keskusteluja jos ei kiinnosta. Otsikosta jo näet mitä asia koskeen niin ohita äläkä inise!
Mitäs itse minulle iniset,ei ole pakko lukea juttujani
- ahdistaa....ja tiedän tiedä...
Yks tyyppi kirjoitti:
Mitäs itse minulle iniset,ei ole pakko lukea juttujani
..........EI OLE PAKKO LUKEA näitä juttuja, eikä muutenkaan pyöriä täällä!!
Avasin nyt kuitenkin tämän koneen, ja tulin kurkkaamaan PITKÄSTÄ aikaa mitä tänne kuuluu. Sitäpä kuului mitä näkyi. Iisisti nyt ihmiset. Meillä on VAIN YKSI elämä, jota ei tarvitse elää pipo tiukalla nipottaen.
- Yks tyyppi
Vastaan kuten eilenkin edelliseen tätä käsittelevään aiheeseen eli kyllähän melkein jokainen normaali nainen saa kolemkymmentäkin vuotta nuoremman rentun elätettäväkseen jos nyt nuorempi mies kukatahansa hänen itsetuntoaan kohottaa,vaikeampaa on ottaa vastuu suhteesta henkisesti samanarvoisen kanssa kuin leikkiä Oidipuskomleksista äitiä
Ja nainen,ajattele onko lapsistasi hauskaa jos pelehdit heitä nuoremman jäbän seksileluna,nuoremnmat miehet kun tietävät vanmhempien naisten suostuvan silläkin puolella melkein mihin tahansa- Vihreät silmät
tästä on keskusteltu aiemmminkin. Olisi pitänyt arvata.En olisi aloitusta laittanut, jos olisin tiennyt. On monia syitä miksi en tiennyt ja olen aika "uusi" näillä sivuilla...joten suokaa anteeksi.
Katson asialliseksi puolustaa omaa suhdettamme, siitäkin huolimatta, että uskon ainakin osan "tietävän" ettei kahden kauppa/suhde ole suinkaan aina mustavalkoinen.
Olemme hyvin sopuisa pari - muidenkin mielestä.
Vaikea itseään kuvata, mutta toisten mielipiteiden mukaan olen nuorekas tyyppi, mutta olen "nykyajan ikäiseni"omasta mielestä. Olen aina huolehtinut niin kunnostani, kuin ulkonäöstäni. Miesystävän ei siis tarvitse hävetä. Maksamme puoliksi yhteiset menomme. Joskus "tarjoamme" toisillemme. Emme käytä toista hyväksi.
Meillä on samanlainen maku monissa asioissa - mm. taiteessa, musiikisssa, mutta on erojakin ja niin saa ollakin. Ja ikäeroa ei kymmeniä vuosia vaan vajaa 10v. Sekin voi olla liikaa joillekin. - Yks tyyppi
Vihreät silmät kirjoitti:
tästä on keskusteltu aiemmminkin. Olisi pitänyt arvata.En olisi aloitusta laittanut, jos olisin tiennyt. On monia syitä miksi en tiennyt ja olen aika "uusi" näillä sivuilla...joten suokaa anteeksi.
Katson asialliseksi puolustaa omaa suhdettamme, siitäkin huolimatta, että uskon ainakin osan "tietävän" ettei kahden kauppa/suhde ole suinkaan aina mustavalkoinen.
Olemme hyvin sopuisa pari - muidenkin mielestä.
Vaikea itseään kuvata, mutta toisten mielipiteiden mukaan olen nuorekas tyyppi, mutta olen "nykyajan ikäiseni"omasta mielestä. Olen aina huolehtinut niin kunnostani, kuin ulkonäöstäni. Miesystävän ei siis tarvitse hävetä. Maksamme puoliksi yhteiset menomme. Joskus "tarjoamme" toisillemme. Emme käytä toista hyväksi.
Meillä on samanlainen maku monissa asioissa - mm. taiteessa, musiikisssa, mutta on erojakin ja niin saa ollakin. Ja ikäeroa ei kymmeniä vuosia vaan vajaa 10v. Sekin voi olla liikaa joillekin.Miksi pitäisi näyttää nuortemmalta tai olla nuorekas jos tämä jäbä muka sinut hyväksyy sellaisena kuin olet,et sinä nuoremmaksi muutu vaikka miehesi olisi 18-vuotias
- Itsetunnon sivelyä
kunn eilen viimeksi sain ehdotteluja kolmekymppiseltä ja olen reilusti yli 50 v:)) En mä siitä pahastu. Naureskelen vaan. Kivaltahan se tuntuu että huomataan:DD
- Yks tyyppi
Jäbä jahtasi varmaa panoa
- kannustava
Yks tyyppi kirjoitti:
ja avarakatseinen ihmissuhdeasioissa. Sanonta kuuluu: "minkä taakseen jättää sen edestään vielä löytää".
- Yks tyyppi
kannustava kirjoitti:
ja avarakatseinen ihmissuhdeasioissa. Sanonta kuuluu: "minkä taakseen jättää sen edestään vielä löytää".
Ikäiseni mies tietää jo missä mennään
- Vihreäsilmäinen
Yks tyyppi kirjoitti:
että tällä yli 50:en foorumilla "roikkuu" keskenkasvuisia pojannappuloita. Siltä "Yks tyypin" kommentti vaikuttaa. Itse asiassa meissä kypsän iän naisissa kiehtoo se, että taidamme olla vanhanaikaisen romanttisia, emmekä ole ns. "jakorasioita". Ensin tutustutaan, tavataan useita kertoja ennen kuin mennään lakanoiden väliin. Haluamme muutakin suhteelta, kuin pelkkää panoa ja seksiä vaikka sekin on tärkeää parisuhteessa.
- Yks tyyppi
Vihreäsilmäinen kirjoitti:
että tällä yli 50:en foorumilla "roikkuu" keskenkasvuisia pojannappuloita. Siltä "Yks tyypin" kommentti vaikuttaa. Itse asiassa meissä kypsän iän naisissa kiehtoo se, että taidamme olla vanhanaikaisen romanttisia, emmekä ole ns. "jakorasioita". Ensin tutustutaan, tavataan useita kertoja ennen kuin mennään lakanoiden väliin. Haluamme muutakin suhteelta, kuin pelkkää panoa ja seksiä vaikka sekin on tärkeää parisuhteessa.
Parikymmpisenä tuli paneskeltua yhtä sun toistakin seksinnälkäistä naapurintätiä
- Kyllä nuoremmat miehet
kokevat vanhemmat naiset nimenomaan helppoina nakkeina ;D
- Vihreäsilmäinen
Yks tyyppi kirjoitti:
Parikymmpisenä tuli paneskeltua yhtä sun toistakin seksinnälkäistä naapurintätiä
välittyy tieto, että "Yks tyyppi" on erittäin "katkera" - mille ? Kateutta vai yksinkertaisesti huonoa tuuria omissa naisasioissa..? Vai eikö ota enää eteen..?
- Yks tyyppi
välittyy tieto, että "Yks tyyppi" on erittäin "katkera" - mille ? Kateutta vai yksinkertaisesti huonoa tuuria omissa naisasioissa..? Vai eikö ota enää eteen..?
Olen nykyään yhden naisen mies
- ollaanko me
Kyllä nuoremmat miehet kirjoitti:
naiset niin helppoja nakkeja? Kyllähä mäkin tota (sua?) ;DD ja Ritkee oon yrittäny virtuaalisesti iskee, mut ei oo onnistunu :-DD
Mun tarvii sit varmaa viä vähä vanheta, ei taija toi 43 vuattakaa, joka tuli perjantaina täytee auttaa, oottelen sitte viä 10 vuatta jos sitte tärppäis :-DD
Haluutteks te ryppystä naista vai pitääks olla hyvin säilyny viiskymppine? :-DD Yks tyyppi kirjoitti:
sitten olisi ollut? Monet harrastavat yhden yön suhteita. Mitä se meille muille kuuluu?
Anna naisten iloita siitä, että saavat edelleenkin naisena huomiota osakseen. Mukavalta se tuntuu, vaikkei mitään vailla olisikaan.
Kaikki flirttailu ei aina ole tarkoitushakuista.- siitä sulle
Yks tyyppi kirjoitti:
kymmene pistettä ja papukaijamerkki :-DD
Uskollisii miehii pitäs olla paljo enemmän maailmassa.
Voisit ton Yleismiähen kans keskustella asiasta, sen miälestä uskollisii miähiä ei ookkaan :-DD - Lähde baanalle,
ollaanko me kirjoitti:
naiset niin helppoja nakkeja? Kyllähä mäkin tota (sua?) ;DD ja Ritkee oon yrittäny virtuaalisesti iskee, mut ei oo onnistunu :-DD
Mun tarvii sit varmaa viä vähä vanheta, ei taija toi 43 vuattakaa, joka tuli perjantaina täytee auttaa, oottelen sitte viä 10 vuatta jos sitte tärppäis :-DD
Haluutteks te ryppystä naista vai pitääks olla hyvin säilyny viiskymppine? :-DDkyllä sinäkin kapakasta jonkun kiimaisen pojun löydät;DD
- Yks tyyppi
optimisti-orvokki kirjoitti:
sitten olisi ollut? Monet harrastavat yhden yön suhteita. Mitä se meille muille kuuluu?
Anna naisten iloita siitä, että saavat edelleenkin naisena huomiota osakseen. Mukavalta se tuntuu, vaikkei mitään vailla olisikaan.
Kaikki flirttailu ei aina ole tarkoitushakuista.Asioista pitää vain voida puhua niiden omilla nimillä eikä sekoittaa mukaan tekoromantiikkaa
- Vihreäsilmäinen
Yks tyyppi kirjoitti:
"vointisi" pitäis olla kunnossa..Yhden miehen naisena toivotan molempia tyydyttäviä yhteisiä hetkiä - riittävästi -:)
- Yks tyyppi
"vointisi" pitäis olla kunnossa..Yhden miehen naisena toivotan molempia tyydyttäviä yhteisiä hetkiä - riittävästi -:)
Onnea sinullekin nuorten panopoikien etsinnässä
- ikäänsä paljastaa
ollaanko me kirjoitti:
Haluutteks te ryppystä naista vai pitääks olla hyvin säilyny viiskymppine? :-DDmä oon 23 tai 33 tai 43 tai 53 tai 63 tai 73 siitä saa jokahine miettii issksee, vaihtoehtoja on aika paljo, mut se 3 on iha oikee ja kyl se 43 taitaa olla kuiteski kaikkei lähempänä :-DD
Tää piti tulla Goldie sulle, mut näytti siltä et mä vastaanki ittelleni, no ei tuu ainaskaa riitaa :-DD - untuvikkoo
Lähde baanalle, kirjoitti:
kyllä sinäkin kapakasta jonkun kiimaisen pojun löydät;DD
kyl mulle ne kauniit ruskeet silmät olis kelvannu :-DD
Mut sä lemppasit mut heti kättelyssä, nii enhä mä voi ku su perääs itkee ja aatella Ritkee :-DD - Minulla on jo
untuvikkoo kirjoitti:
kyl mulle ne kauniit ruskeet silmät olis kelvannu :-DD
Mut sä lemppasit mut heti kättelyssä, nii enhä mä voi ku su perääs itkee ja aatella Ritkee :-DDmukava ja kaunis vaimo jonka löysin ihan sattumalta,kohtalon sormi ;D
- sulla pyyhkii hyvin
Minulla on jo kirjoitti:
mukava ja kaunis vaimo jonka löysin ihan sattumalta,kohtalon sormi ;D
sellasta se kohtalo teettää :-DD
Ei siksee, ihan komee ja kiva miäs mullaki on, enkä pettäs enkä jättäs :-DD
Hjuumoriahan tää vaan on :-DD - olette oikeastaan
sulla pyyhkii hyvin kirjoitti:
sellasta se kohtalo teettää :-DD
Ei siksee, ihan komee ja kiva miäs mullaki on, enkä pettäs enkä jättäs :-DD
Hjuumoriahan tää vaan on :-DDtosi hauskoja naisia ;D
- Vihreäsilmäinen
Yks tyyppi kirjoitti:
Onnea sinullekin nuorten panopoikien etsinnässä
Yks onnentoivotuksistasi, mutta ei minunkaan tarvitse etsiä ketään , ei nuorta ei vanhempaa. Olen ehdottomasti "vanhanaikainen" yhden miehen nainen ja mulle riittää tämä - minusta 9v nuorempi mies - jonka aikoinaan sattumalta kohtasin. Parempaa suhdetta en osaa kuvitella.
- ei täällä viitti liian
olette oikeastaan kirjoitti:
tosi hauskoja naisia ;D
vakavasti mitää ottaa :-DD
Mut on aina kiva lukee kun jollaki menee hyvin.
Tulee ittelleki hyvä olo :-DD - S.E.Palus
Yks tyyppi kirjoitti:
Vai varmaa panoa! Ei epävarmempaa panoa voi olla!!! Tarkoitksä tosissas että yli viiskymppiset itseään kunnioittavat naiset lähtee jonkun kolmekymppisen hemmon mukaan. Älä projisoi omia ongelmias muihin. Taitaa olla olla oma tavaras niin monissa litkuissa uitettu että sun tarvii täällä aina tyrkytää samaa sontaa!!!
- Yks tyyppi
S.E.Palus kirjoitti:
Vai varmaa panoa! Ei epävarmempaa panoa voi olla!!! Tarkoitksä tosissas että yli viiskymppiset itseään kunnioittavat naiset lähtee jonkun kolmekymppisen hemmon mukaan. Älä projisoi omia ongelmias muihin. Taitaa olla olla oma tavaras niin monissa litkuissa uitettu että sun tarvii täällä aina tyrkytää samaa sontaa!!!
Kyllä vain ja parikymppisen kanssa pikapanot vieläkin varmemmat
- juuri kohottaakin
S.E.Palus kirjoitti:
kun nuoret miehet vokottelevat,eihän sitä silloin itselleen halua myöntää että poika on vain kiinnostunut seksistä;D
- S.E.Palus
juuri kohottaakin kirjoitti:
kun nuoret miehet vokottelevat,eihän sitä silloin itselleen halua myöntää että poika on vain kiinnostunut seksistä;D
on jo paljon jos haluaa seksiä! Sitten jos haluaa pelkkää rahaa niin silloin on kurjempi juttu:((
Eihän se patukkakaan kovetu jos ihan kauhea linnunpelätin on alla. - alle tai juuri parikymmpine...
S.E.Palus kirjoitti:
on jo paljon jos haluaa seksiä! Sitten jos haluaa pelkkää rahaa niin silloin on kurjempi juttu:((
Eihän se patukkakaan kovetu jos ihan kauhea linnunpelätin on alla.nai hätätilassa vaikka ladon ovea ;DD
- jotkut nuoremmat
luulee ja minä olen sanonut 20-30 vuotiaille iskijöille, että ei kiitos olen jo lapseni hoitanut.
- nautiskelija
Omasta puolestasi vain.
Asiat eivät ole ihan noin yksi viivaisia ja selkeitä.Itse asiasta et taida tietää mitään. - ainako väärinpäin?
S.E.Palus kirjoitti:
Eihän se patukkakaan kovetu jos ihan kauhea linnunpelätin on alla.Nuo miesten mielipiteet minua suuresti hymyilyttävt. Jos nainen on nuori, niin kyllä nuoret että vanhat miehet pörräävät hänen ympärillä ja yrittävät saada seksiä. Jos saadaan tyttö sänkyyn niin takanapäin voidaan vaan naureskella että sainpas, eikä yhtään olla asiasta huolissaan. Sitten kun nainen onkin aikuinen nainen ja tasan tietää mitä haluaa miehiltä, ehkäpä vaan sitä hyvää seksiä, eikä niin muuta. No nyt miehet alkavatkin naista moralisoimaan ja olemaan huolissaan, että eikö nainen älyä, että mies vaan seksiä haluaa eikä muuta! Herranen aika mitä kaksinaismoraalia, mkä ihme saa miehen noin käyttäytymään: sanoisin että peniskateus.
- aiheen aloitti nainen
ainako väärinpäin? kirjoitti:
Nuo miesten mielipiteet minua suuresti hymyilyttävt. Jos nainen on nuori, niin kyllä nuoret että vanhat miehet pörräävät hänen ympärillä ja yrittävät saada seksiä. Jos saadaan tyttö sänkyyn niin takanapäin voidaan vaan naureskella että sainpas, eikä yhtään olla asiasta huolissaan. Sitten kun nainen onkin aikuinen nainen ja tasan tietää mitä haluaa miehiltä, ehkäpä vaan sitä hyvää seksiä, eikä niin muuta. No nyt miehet alkavatkin naista moralisoimaan ja olemaan huolissaan, että eikö nainen älyä, että mies vaan seksiä haluaa eikä muuta! Herranen aika mitä kaksinaismoraalia, mkä ihme saa miehen noin käyttäytymään: sanoisin että peniskateus.
joka kysyy miesten mielipiteitä ja näin me sen olemme kokeneet eli siis kun nuorena tapailimme vanhempia täti-ihmisiä oli kysymys nimenomaan pelkästä seksistä;DD
Jos sitten haluatte nuorempien MIESTEN mielipiteitä nykysuomesta on tuolla nuo 40 ,30 ja jopa 22 ja 17 paltatkin ;DD - sanoa
Yks tyyppi kirjoitti:
Ikäiseni mies tietää jo missä mennään
"Minä tiedän" ja "ei koskaan". Jos on noin varma kaikesta, voi tulla yhtäkkiä aika suurella rytinällä perä edellä maahan. Kas, eräs kaunis päivä voi ollakin aika tietämätön ikäisekseen...
- Annelie* * *
Niin ei vanhempi enään toivo sellaista mikä on toivotonta..
- Että mies tietää
ettei vanhempi nainen saa enää lapsia?
- Annelie* * *
Että mies tietää kirjoitti:
ettei vanhempi nainen saa enää lapsia?
niin niin niin.
elämänkumppania, mitä merkitystä 10 - 15 vuoden ikäerolla kumpaankaan suuntaan on enää tässä iässä. Ihmiset aikuistuvat ja ikääntyvät niin eri tavoin, että yksilö on ainakin minusta tärkeämpi kuin numero henkilötunnuksessa. Sitäpaitsi naiset ovat vanhempana usein oman ikäluokkansa miehiä aktiivisempia monella tavoin.
Osa miehistä etsii ilmaista täysihoitoa ja hyvää palvelua yms. etuja. Jotkut nuoret miehet sellaisella rehvastelevat ja kertovat ettei nuoremmat naiset enää kiinnosta, jos kerran on päässyt oikean tädin hoitoon.
Jokainen suhde on ainutkertainen ja jos molemmat osapuolet ovat tilanteeseen tyytyväisiä, mielestäni kaikki on hyvin.
Tunsin yhden ihastuttavan reippaan 7-kymppisen tädin, joka toi Suomeen muutaman kymmenen vuotta nuoremman rakastajan jostain etelän lomakohteesta muutaman yhteisen loman jälkeen. He elivät muutamia hyviä vuosia varmaan ihan hyvää elämää, vaikka täti pitkään epäröi ottaa tällaista uutta tekijää omaan elämäänsä. Nuorimies hoiti sitten tädin kunnialla loppuun saakka epäilevien sukulaisten suureksi yllätykseksi. Hän kielsi tätiä muistamasta itseään testamentissa yms. Koki saaneensa niin paljon ja väitti ihan oikeasti rakastaneensa tätä tätiä.
TV:stä muistan myös nähneeni ohjelman eläkeikäisestä, akateemisesti koulutetusta naisesta, joka muutti nuoren rakastajansa ja tämän perheen luo jonnekin Afrikan savimajakylään. Filmin mukaan vaikutti siltä, että kaikki olivat enemmän kuin tyytyväisiä tilanteeseen.
Luulen, että "tavallisuuden normeista" poikkeavaan parisuhteeseen ryhtyessään ihmiset usein punnitsevat enemmän asioita ja kumppanissa pitää olla hieman enemmän sitä jotain.- asiallista
kun joskus joku vastaa asiallisesti !
Minä elän suhteessa jossa olen 8 vuotta vanhempi miestäni eikä se kyllä tunnu missään.
Sitäpaitsi on kivaa kun rakastaa - ovat suunnilleen
kaksi tuhannesta,ei voi mitenkään yleistää nykysuomen oloihin ;D
ovat suunnilleen kirjoitti:
kaksi tuhannesta,ei voi mitenkään yleistää nykysuomen oloihin ;D
Väitän, että /- 10-15 vuotta ei ole ollenkaan harvinainen ikäero aikuisena solmituissa parisuhteissa. Aira Samulinin ja Ekku Peltomäen liittoa jotkut päivittelivät aikoinaan, mutta tuskin sellaista enää nykyisin paljon ihmetellään.
Väitän myös, että ihmisillä on nykyisin enemmän valinnanvaraa ja rohkeutta tehdä tavanomaisesta poikkeavia valintoja.- jos on varaa
optimisti-orvokki kirjoitti:
Väitän, että /- 10-15 vuotta ei ole ollenkaan harvinainen ikäero aikuisena solmituissa parisuhteissa. Aira Samulinin ja Ekku Peltomäen liittoa jotkut päivittelivät aikoinaan, mutta tuskin sellaista enää nykyisin paljon ihmetellään.
Väitän myös, että ihmisillä on nykyisin enemmän valinnanvaraa ja rohkeutta tehdä tavanomaisesta poikkeavia valintoja.niin nainen voi tehdä noitakin valintoja ;DD
- Vihreäsilmäinen
Orvokki, eli on monenlaisia suhteita ja liittoja.
Ikä(ero) ei ole ratkaiseva suhteen onnistumiselle vaan persoonat. "Jokainen tyylillään" ja sen hyväksymisessä voimme kukin opetella suvaitsevaisuutta. Emme ole toisten elämän "tuomareita." Nuorena jo muutaman vuoden ikäero on kauhistus. Kun menee yli neljänkympin, iällä ei enää olee niin suurta merkitystä puoleen eikä toiseen.
Nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista siitä syystä, että vanhemmat naiset ovat usein äidillisempiä ja passaavat hulttiomiestä paremmin. Monesti vanhemmat naiset ovat varakkaampiakin kuin nuoremmat, joten sekin edistää "todellisen rakkauden" syttymistä, sillä nämä nuoremmat miehet ovat monesti sellaisia onnenonkijoita.
Vanhemmilla naisilla on suuri kiusaus alkaa hoivata sellaista nuorempaa "ymmärtäväistä miestä", joka "uskaltaa kulkea elämässä omia teitään". Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että mies on jonkinasteinen luuseri, eikä siten ole menestynyt elämässään niin hyvin kuin keskimääräiset miehet ( tylsät) hänen iässään. Jos tällainen mies osaa kuitenkin markkinoida oman heikkoutensa vahvuutena vanhemmalle varakkaalle naiselle, niin nainen tuntee löytäneensä arvokkaankin ystävyyssuhteen ja haluaa tietysti panostaa siihen kaikkensa ( lue: rahansa).
Ei pidä myöskään unohtaa sitä, että moni nainen pelkää ikääntymistä. Tällöin nuoremman miehen "aito ihailu" saattaa hetkeksi painaa vanhenemisen taka-alalle. Nuori mieskin on tilanteeseen tyytyväinen, sillä seksiä ei tarvitse kauheasti anella.
Vanha totuus reissumiesten keskuudessa oli ennen se, että vanhoilta sai aina paremmin, koska ne luulivat, että se olisi viimeinen kerta. Tästä taitaa olla hyvin pitkälti kysymys näissä vanhempien naisten jo nuorten miesten suhteissa.- Et kai vain "yleistä...
Sinulla voi olla kertomiasi kokemuksia, mutta älä sentään yleistä. Itse tunnen useita vapaita liiankin "kranttuja" hyvännäköisiä ja muuten mukavia kypsän iän naisia, mutta ovat niin, niin valikoivia että... Voisivat naisetkin joskus "heittäytyä" vaikka seikkailun merkeissä miehen syliin vaan eivät sitä tee.
Mitä tulee nuoriin "siivellä eläjä" hulttiomiehiin , heitä varmaan on siinä missä samanlaisia naisiakin. Itseään kunnioittava ihminen oli sitten mies tai nainen ei moiseen ryhdy.
Mutta loppujen lopuksi, jos suhde pelaa ja molemmat ovat hyväksyneet sen "säännöt", niin mitäpä se sivullisille kuuluu. Ja vielä: Poikkeus vahvistaa säännön, sanotaan. - Yks tyyppi
Totta joka sana vaikka nämä tädit väittävät vastaan,totuus kun usein kirpaisee
- Yks tyyppi
Et kai vain "yleistä... kirjoitti:
Sinulla voi olla kertomiasi kokemuksia, mutta älä sentään yleistä. Itse tunnen useita vapaita liiankin "kranttuja" hyvännäköisiä ja muuten mukavia kypsän iän naisia, mutta ovat niin, niin valikoivia että... Voisivat naisetkin joskus "heittäytyä" vaikka seikkailun merkeissä miehen syliin vaan eivät sitä tee.
Mitä tulee nuoriin "siivellä eläjä" hulttiomiehiin , heitä varmaan on siinä missä samanlaisia naisiakin. Itseään kunnioittava ihminen oli sitten mies tai nainen ei moiseen ryhdy.
Mutta loppujen lopuksi, jos suhde pelaa ja molemmat ovat hyväksyneet sen "säännöt", niin mitäpä se sivullisille kuuluu. Ja vielä: Poikkeus vahvistaa säännön, sanotaan.Mistäs tiedät vaikka heillä olisi ollut montakin salapanosuhdetta vaikka oman poikasi kanssa
- mahdollista
Yks tyyppi kirjoitti:
Mistäs tiedät vaikka heillä olisi ollut montakin salapanosuhdetta vaikka oman poikasi kanssa
olemattoman pojan kanssa. Ja kyllä "varatutkin" osaavat. Monet vaimot/miehet vannovat puolisonsa uskollisuutta, mutta satavarman ei pidä kenenkään olla. Tiedän muutaman tositapauksen, jossa vuosia kestänyt salasuhde tuli ilmi sananmukaisesti "täytenä yllätyksenä".
Molemmista sukupuolista löytyy taitavia näyttelijöitä. Niin taitavia, ettei oma puoliso huomaa mitään... - piispallakin salasuhde,
mahdollista kirjoitti:
olemattoman pojan kanssa. Ja kyllä "varatutkin" osaavat. Monet vaimot/miehet vannovat puolisonsa uskollisuutta, mutta satavarman ei pidä kenenkään olla. Tiedän muutaman tositapauksen, jossa vuosia kestänyt salasuhde tuli ilmi sananmukaisesti "täytenä yllätyksenä".
Molemmista sukupuolista löytyy taitavia näyttelijöitä. Niin taitavia, ettei oma puoliso huomaa mitään...ei kai tuo mitään maailmaakatavaa enää ;DD
- Käykö kateeksi?
Minä ainakin tykkään nuoremmista miehistä, ja mitäs sen on väliä, jos yhteistuumin pidetään mukavaa? Kumpikin saa mitä haluaa! Ei tässä enää tarvitse tiliä tehdä kummankaan kenellekkään:)). Mitä te nyt siitä niin yritätte jäkättää, minkälaisia naisten vartijoita muka nyt on teistä tullut?
Muistelet vanhoja aikoja, käykö sittenkin sinulla kateeksi nuo nuoremmat miehet, kun heillä on vientiä sekä omiin ikäluokkiin ja vanhempiin? Ikä on tehnyt sulle tepposesi, et saa nuorempia, ikäisesi kanssa elämä on sitä mitä on, ja taas sinua ne 10-20 vuotta vanhemmat naiset ovat jo lakanneet sinuun kiinnostumasta?? Minulla sentään käy viuhka 10-20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiini ja vanhempiin, mutta heitä en huoli...:))
Hupsheijaa, sanon edelleen.., kateutta mitä kateutta. "Happamia, sanoi kettu..." Jos olet fiksu et yritä enää mitään vastinetta selittää, kun ei ole mitä selittää. - kirpaista
Yks tyyppi kirjoitti:
Totta joka sana vaikka nämä tädit väittävät vastaan,totuus kun usein kirpaisee
...kun muistelet menneitä. Mitähän se sinullekaan kuuluu pätkän vertaa, kun herään välillä aamuisin iloisena nuoremman miehen sängyssä? Kotona eivät jo aikuiset lapset enää ole odottamssa, se sinunlaisesi entinen mies on juputtamassa jossain maailmalla, eikä edunvalvojaakaan ole kukaan minulle ehdotellut! Hitsi miten elämä on mukavaa!
- Yks tyyppi
kirpaista kirjoitti:
...kun muistelet menneitä. Mitähän se sinullekaan kuuluu pätkän vertaa, kun herään välillä aamuisin iloisena nuoremman miehen sängyssä? Kotona eivät jo aikuiset lapset enää ole odottamssa, se sinunlaisesi entinen mies on juputtamassa jossain maailmalla, eikä edunvalvojaakaan ole kukaan minulle ehdotellut! Hitsi miten elämä on mukavaa!
Olen erittäin tyytyväinen elämääni,laisesi tätihän aihen aloitti ja kysyi mielipiteitä,eikö miehet saakaan vastata?
- ollaan kateellisia
Käykö kateeksi? kirjoitti:
Minä ainakin tykkään nuoremmista miehistä, ja mitäs sen on väliä, jos yhteistuumin pidetään mukavaa? Kumpikin saa mitä haluaa! Ei tässä enää tarvitse tiliä tehdä kummankaan kenellekkään:)). Mitä te nyt siitä niin yritätte jäkättää, minkälaisia naisten vartijoita muka nyt on teistä tullut?
Muistelet vanhoja aikoja, käykö sittenkin sinulla kateeksi nuo nuoremmat miehet, kun heillä on vientiä sekä omiin ikäluokkiin ja vanhempiin? Ikä on tehnyt sulle tepposesi, et saa nuorempia, ikäisesi kanssa elämä on sitä mitä on, ja taas sinua ne 10-20 vuotta vanhemmat naiset ovat jo lakanneet sinuun kiinnostumasta?? Minulla sentään käy viuhka 10-20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiini ja vanhempiin, mutta heitä en huoli...:))
Hupsheijaa, sanon edelleen.., kateutta mitä kateutta. "Happamia, sanoi kettu..." Jos olet fiksu et yritä enää mitään vastinetta selittää, kun ei ole mitä selittää.jos kerromme mielipiteemme kun sitä meiltä kysytään?
- miltä mielestäsi
Yks tyyppi kirjoitti:
Olen erittäin tyytyväinen elämääni,laisesi tätihän aihen aloitti ja kysyi mielipiteitä,eikö miehet saakaan vastata?
nämä liki 60:t nuoria miehiä sänkyynsä raahaavat "tädit" näyttävät? Onko sinulle muodostunut peräti jokin "stereotyyppi" k.o tädeistä? Kotoa aamukahvipöydän äärestä? Esim. sisareni täyttää pian 60v ja hän todella voisi olla Paula Koivuniemen kaksoissisar ja Paulaa en nyt tohtisi tädiksi nimittää, enkä ketään itsestään huolehtinutta ikääntynyttä naista.
- Yks tyyppi
miltä mielestäsi kirjoitti:
nämä liki 60:t nuoria miehiä sänkyynsä raahaavat "tädit" näyttävät? Onko sinulle muodostunut peräti jokin "stereotyyppi" k.o tädeistä? Kotoa aamukahvipöydän äärestä? Esim. sisareni täyttää pian 60v ja hän todella voisi olla Paula Koivuniemen kaksoissisar ja Paulaa en nyt tohtisi tädiksi nimittää, enkä ketään itsestään huolehtinutta ikääntynyttä naista.
Nuoruudessani 60-luvulla oli vähän erilaisia tätejä kuin nykyään
- junttiukko
miltä mielestäsi kirjoitti:
Jos ikäisemme setä on nuoremman naisen kanssa on muka heti pervo mutta tädit ovatkin nykyään muka vain nuorekkaita!
Muuten olen nähnyt Paula Koivuniemen erittäinkin läheltä pari vuotta sitten ja oli kahden sentin pakkeli,ei varmaankaan erikoisemmin nuoren näköinen "kuorittuna" - kaksitoista
Et kai vain "yleistä... kirjoitti:
Mutta loppujen lopuksi, jos suhde pelaa ja molemmat ovat hyväksyneet sen "säännöt", niin mitäpä se sivullisille kuuluu. Ja vielä: Poikkeus vahvistaa säännön, sanotaan.Asiaa joka sana !
EIVÄT KAIKKI OLE SAMASTA PUUSTA. - kaksitoista
Yks tyyppi kirjoitti:
Juntti! Mielipiteitä saa sanoa,eihan siinä mittään,mut ei mennä asiattomuuksiin,vain et sinä saisit egoasi pönkitettyä.
- nuoruudessa
Yks tyyppi kirjoitti:
Nuoruudessani 60-luvulla oli vähän erilaisia tätejä kuin nykyään
sitten, joten alahan mukautumaan nykyaikaan
ja tämän päivän "täti-ikäisiin" naisiin. Ennen oli todella niin, että 40:t olivat "ikäloppuja" ja 50v lahjaksi ostettiin keinutuoli.
Ajat ovat muuttuneet ja varsinkin naisen ikää on usein vaikeaa arvata ja miehenkin.
Tulee mieleen 50:ä Vicky Rost, jonka hiljan näin ja Maarit Hurmerinta ja jne. Ei uskoisi... - ollut aina
junttiukko kirjoitti:
Jos ikäisemme setä on nuoremman naisen kanssa on muka heti pervo mutta tädit ovatkin nykyään muka vain nuorekkaita!
Muuten olen nähnyt Paula Koivuniemen erittäinkin läheltä pari vuotta sitten ja oli kahden sentin pakkeli,ei varmaankaan erikoisemmin nuoren näköinen "kuorittuna"..se tapa, että 50 täytettyä alatte katsella nuorempaa. Sehän on ollut itsestäänselvyys ja oikeus.Mielestäni saa "pariutua" aivan vapaasti miten vaan kukin haluaa, löytää ja saa.
Muuten tuo kommentti P Koivuniemen pakkelista oli "odotettu". Sisareni on sitten vieläkin paremman näköinen, kun ei tarvitse paksua pakkelia. - Yks tyyppi
nuoruudessa kirjoitti:
sitten, joten alahan mukautumaan nykyaikaan
ja tämän päivän "täti-ikäisiin" naisiin. Ennen oli todella niin, että 40:t olivat "ikäloppuja" ja 50v lahjaksi ostettiin keinutuoli.
Ajat ovat muuttuneet ja varsinkin naisen ikää on usein vaikeaa arvata ja miehenkin.
Tulee mieleen 50:ä Vicky Rost, jonka hiljan näin ja Maarit Hurmerinta ja jne. Ei uskoisi...Et voi verrata 50wee lähiötätivalasta Maarit Hurmerintaan,myös kylläkin jo aika lailla ylipainoa hänelläkin,Vicky taas on samannäköinen kuin silloin eli oli jo nuorena tätimäinen
- junttiukko
ollut aina kirjoitti:
..se tapa, että 50 täytettyä alatte katsella nuorempaa. Sehän on ollut itsestäänselvyys ja oikeus.Mielestäni saa "pariutua" aivan vapaasti miten vaan kukin haluaa, löytää ja saa.
Muuten tuo kommentti P Koivuniemen pakkelista oli "odotettu". Sisareni on sitten vieläkin paremman näköinen, kun ei tarvitse paksua pakkelia.Itse olet siis 90-kiloinen täti
- teitä miehiä vaivaa
junttiukko kirjoitti:
Itse olet siis 90-kiloinen täti
..kun kommenttinne toistavat samaa "kyynistä" mantraa. Onko teillä omia itsetunto-ongelmia vai mistä kenkä puristaa? Mielestäni ja muidenkaan mielestä en ole "täti" tyyppiä, ilmeisesti en myös mummo-tyyppiä, sillä lastenlapsi haluaa kutsua mieluummin minua lempinimellä, jonka on keksinyt. Myönnän, että liikakiloja on, mutta "vain" 8-10kg ja pian tippuvat, sillä kova kuntoilukuuri on parhaillaan menossa. Pärjäilkäähän "junttiukot", mutta muistakaa hellittäkää "vannetta" päässänne, niin on helpompaa:-))
- junttiukko
teitä miehiä vaivaa kirjoitti:
..kun kommenttinne toistavat samaa "kyynistä" mantraa. Onko teillä omia itsetunto-ongelmia vai mistä kenkä puristaa? Mielestäni ja muidenkaan mielestä en ole "täti" tyyppiä, ilmeisesti en myös mummo-tyyppiä, sillä lastenlapsi haluaa kutsua mieluummin minua lempinimellä, jonka on keksinyt. Myönnän, että liikakiloja on, mutta "vain" 8-10kg ja pian tippuvat, sillä kova kuntoilukuuri on parhaillaan menossa. Pärjäilkäähän "junttiukot", mutta muistakaa hellittäkää "vannetta" päässänne, niin on helpompaa:-))
Mutta ilmeisesti tädillä joka ottaa esiin sisarensa "joka on Paula Koivuniemen näköinen"
- Yks tyyppi
teitä miehiä vaivaa kirjoitti:
Ja kaikilla joilla on pakkomielteenä näyttää tai haluta näyttää nuoremmalta kuin ikäiseltään
Käykö kateeksi? kirjoitti:
Hupsheijaa, sanon edelleen.., kateutta mitä kateutta. "Happamia, sanoi kettu..." Jos olet fiksu et yritä enää mitään vastinetta selittää, kun ei ole mitä selittää.Vaikka kielsitkin minua vastaamasta viestiisi, niin olen kuitenkin niin fiksu, että korjaan "samaan hintaan" kirjoituksessasi olleet epäjohdonmukaisuudet, jotka haittaavat tekstisi ymmärrettävyyttä. Satunnainen lukija saattaa muuten saada kirjoituksestasi täysin väärän käsityksen.
Kirjoitit mm. seuraavasti:
" Ikä on tehnyt sulle tepposesi, et saa nuorempia, ikäisesi kanssa elämä on sitä mitä on, ... "
Olen aivan samaa mieltä, että ikä on tehnyt minulle tepposet, mutta niin se on varmasti tehnyt Sinullekin. Sinulla ne roikkuvat ruumiinosat ovat vain hieman ylempänä kuin minulla, kun olet jalkeilla.
Minä tiedän tarkalleen senkin, miltä tuntuu elää ikäisteni naisten kanssa. Minusta tuntuu varmasti ihan samalta kuin siitä 10 – 20 vuotta nuoremmasta henkilöstä, joka joutuu touhuamaan Sinun kanssasi.
" ja taas sinua ne 10-20 vuotta vanhemmat naiset ovat jo lakanneet sinuun kiinnostumasta?? "
Minulla on ikää jo niin paljon, että ainoa mahdollisuuteni on katsella vain ikäisiäni naisia. Jos haluaisin siirtyä 10 – 20 vuotta vanhempaan ikäluokkaan, niin se olisi jo täysin mahdotonta, sillä näin paljon minua vanhemmat naiset alkavat olla jo haudassa. Siellä haudassa on kyllä hiljaista ja pimeää ( seksille otolliset olosuhteet), mutta eivät nämä naiset ole enää kiinnostuneita seksistä minua 20 vuotta nuorempienkaan miesten kanssa, joten ei minulla ole syytä katkeruuteen.
" Minulla sentään käy viuhka 10-20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiini ja vanhempiin, mutta heitä en huoli...:)) "
Sinulla käy siis viuhka 10 – 20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiisi ja vanhempiin miehiin, mutta et kuitenkaan ketään heistä huoli??? Koska minkään ikäryhmän miehet eivät Sinua kiinnosta, niin ilmeisesti olet sellainen nainen, joka harrastaa seksiä ainoastaan Sinua 10 - 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Tällaisista naisista käytetään jotain hienoa nimitystäkin, mutta en satu sitä nyt muistamaan.- Hyvin sanottu,KIITOS
Yleismies kirjoitti:
Vaikka kielsitkin minua vastaamasta viestiisi, niin olen kuitenkin niin fiksu, että korjaan "samaan hintaan" kirjoituksessasi olleet epäjohdonmukaisuudet, jotka haittaavat tekstisi ymmärrettävyyttä. Satunnainen lukija saattaa muuten saada kirjoituksestasi täysin väärän käsityksen.
" Ikä on tehnyt sulle tepposesi, et saa nuorempia, ikäisesi kanssa elämä on sitä mitä on, ... "
Olen aivan samaa mieltä, että ikä on tehnyt minulle tepposet, mutta niin se on varmasti tehnyt Sinullekin. Sinulla ne roikkuvat ruumiinosat ovat vain hieman ylempänä kuin minulla, kun olet jalkeilla.
Minä tiedän tarkalleen senkin, miltä tuntuu elää ikäisteni naisten kanssa. Minusta tuntuu varmasti ihan samalta kuin siitä 10 – 20 vuotta nuoremmasta henkilöstä, joka joutuu touhuamaan Sinun kanssasi.
" ja taas sinua ne 10-20 vuotta vanhemmat naiset ovat jo lakanneet sinuun kiinnostumasta?? "
Minulla on ikää jo niin paljon, että ainoa mahdollisuuteni on katsella vain ikäisiäni naisia. Jos haluaisin siirtyä 10 – 20 vuotta vanhempaan ikäluokkaan, niin se olisi jo täysin mahdotonta, sillä näin paljon minua vanhemmat naiset alkavat olla jo haudassa. Siellä haudassa on kyllä hiljaista ja pimeää ( seksille otolliset olosuhteet), mutta eivät nämä naiset ole enää kiinnostuneita seksistä minua 20 vuotta nuorempienkaan miesten kanssa, joten ei minulla ole syytä katkeruuteen.
" Minulla sentään käy viuhka 10-20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiini ja vanhempiin, mutta heitä en huoli...:)) "
Sinulla käy siis viuhka 10 – 20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiisi ja vanhempiin miehiin, mutta et kuitenkaan ketään heistä huoli??? Koska minkään ikäryhmän miehet eivät Sinua kiinnosta, niin ilmeisesti olet sellainen nainen, joka harrastaa seksiä ainoastaan Sinua 10 - 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Tällaisista naisista käytetään jotain hienoa nimitystäkin, mutta en satu sitä nyt muistamaan.aamunauruista!!!!
- hieno nimi
Yleismies kirjoitti:
Vaikka kielsitkin minua vastaamasta viestiisi, niin olen kuitenkin niin fiksu, että korjaan "samaan hintaan" kirjoituksessasi olleet epäjohdonmukaisuudet, jotka haittaavat tekstisi ymmärrettävyyttä. Satunnainen lukija saattaa muuten saada kirjoituksestasi täysin väärän käsityksen.
Sinulla käy siis viuhka 10 – 20 vuotta nuorempiin miehiin, ikäisiisi ja vanhempiin miehiin, mutta et kuitenkaan ketään heistä huoli??? Koska minkään ikäryhmän miehet eivät Sinua kiinnosta, niin ilmeisesti olet sellainen nainen, joka harrastaa seksiä ainoastaan Sinua 10 - 20 vuotta nuorempien naisten kanssa. Tällaisista naisista käytetään jotain hienoa nimitystäkin, mutta en satu sitä nyt muistamaan.toisista tykkäävistä naisista on lesbo. Jos et muista miesten vastaavaa nimeä, heitä sanotaan homoiksi. Alkaako sinulla olla jo muistinheikentymää?
Tarkennan tekstiäni, roikkuvine ulkokkeineni tykkään itseäni nuoremmista ja suunnilleen ikäisistäni miehistä, vanhemmat sinunlaisesi tosikot eivät kiinnosta:)). - hehehe
hieno nimi kirjoitti:
toisista tykkäävistä naisista on lesbo. Jos et muista miesten vastaavaa nimeä, heitä sanotaan homoiksi. Alkaako sinulla olla jo muistinheikentymää?
Tarkennan tekstiäni, roikkuvine ulkokkeineni tykkään itseäni nuoremmista ja suunnilleen ikäisistäni miehistä, vanhemmat sinunlaisesi tosikot eivät kiinnosta:)).HOMO?
hieno nimi kirjoitti:
toisista tykkäävistä naisista on lesbo. Jos et muista miesten vastaavaa nimeä, heitä sanotaan homoiksi. Alkaako sinulla olla jo muistinheikentymää?
Tarkennan tekstiäni, roikkuvine ulkokkeineni tykkään itseäni nuoremmista ja suunnilleen ikäisistäni miehistä, vanhemmat sinunlaisesi tosikot eivät kiinnosta:)).Mikä kirjoituksessani puhui sen puolesta, että olisin tosikko? Hyvin leppoisaan sävyynhän minä edellistä puheenvuoroasi tulkitsin, mutta huumorilla höystetty vastaukseni tuntui aiheuttaneen Sinussa melkoista ärtymystä. Ettet vaan itse suhtautuisi tähän keskusteluun hieman liian tosikkomaisesti?
- tekstin lukija
Yleismies kirjoitti:
Mikä kirjoituksessani puhui sen puolesta, että olisin tosikko? Hyvin leppoisaan sävyynhän minä edellistä puheenvuoroasi tulkitsin, mutta huumorilla höystetty vastaukseni tuntui aiheuttaneen Sinussa melkoista ärtymystä. Ettet vaan itse suhtautuisi tähän keskusteluun hieman liian tosikkomaisesti?
JA KAIKEN LISÄKSI OLET JURI SITÄ TYYPPIÄ JOTA
VIROLAISET NAISET VIHAAVAT,
SUOMALAINEN VERKKARIT JALASSA. - Kunnon miehellä
tekstin lukija kirjoitti:
SUOMALAINEN VERKKARIT JALASSA.urkit päällä ja kossupullo takataskussa ;DD
tekstin lukija kirjoitti:
SUOMALAINEN VERKKARIT JALASSA.Yleensä ymmärrän heti jutun juonen nokkelastikin kirjoituetusta tekstistä, mutta tästä vastauksestasi en saa mitään tolkkua! Toistuvista yrityksistäni huolimatta en ymmärrä sitä, mitä halusit minulle kertoa.
Miten ihmeessä kuluneet mukavat verkkarini ja virolaiset naiset liittyvät siihen, että Sinä tykkäät 10 - 20 vuotta itseäsi nuoremmista miehistä? Voisitko vielä tarkentaa sanomaasi, jotta minäkin voisin vastata Sinulle viisaasti?
- aapeeseedee
Suurimalla osalla noista nuorukaisista se on kokeilunhalua ja luullaan että vanhemmat naiset ovat ennakkoluulottomampia seksin suhteen,ei sen kummempaa ihastumista,melkein jokaisella normaalilla miehellä on olut jonkunlaisia seksikokemuksia nuoruudessa vanhempien naapurintätien kanssa,varsinkin maalla asuvilla!
- Pirre*
miel piästä testamenttii..
- nautiskelija
Pahast laitettu !
Ootko varma että Kaikki on vain sen mammonan perrään.Allekirjoittanutta ei ainakaan koske. - Pirre*
nautiskelija kirjoitti:
Pahast laitettu !
Ootko varma että Kaikki on vain sen mammonan perrään.Allekirjoittanutta ei ainakaan koske.mammona...
- ovat..
niin ihanan tuhmia !
- vain
että ylikypsiä.
- Pirre*
epätoivoisia...tai jos ei ole mitään memetettävää..kaikki, vähäkkii on suattuu..
- ollikolli-63
Kun oikein alkaa miettii niin ei tuu mieleen ainuttakaan paria jossa mies olis 10-15 nuorempi kuin nainen et ettei vaan nyt nämä tämän kaltaiset aloitukset oli vaan kiusallaan heitettyjä fantasioita..
Asia on tasantarkkaan niin et miehiä kiinnostaa vain ja ainoostaan suunnilleen ikäisensä tai max 10v nuoremmat naiset..
Jos joku poikkeaa tuosta ikä-haarukasta niin äijässä on jotain kipeetä ja luonnotonta, tavoitteet on taloudelliset tai ukko on täysi luuseri mikä etsii emomaista paijaajaa kun ei pärjää ikäistensä markkinoilla..- Emerita sh
ollikolli, vaikka olet osin oikeassa. Siinä nimittäin, että suuria ikäerosuhteita ei ole kovin paljon. Oma kokemus on 10 vuotisesta 10 vuotta nuoremmasta kumppanista. Lähipiirissä parikin, joissa ikäeroa 7-8 vuotta, kaikissa nainen vanhempi ja hyvin on mennyt.
Ei se ikä (aina ulkonäkökään ?)taida olla ratkaiseva parisuhteen onnistumiselle vaan henkilöiden luonteiden yhteensopivuus. Yhteiset jutut, huumori ja nauraminen ym. kuuluvat
olennaisena osana yhdessä viihtymiseen.
Tosin ikäeroa kenelläkään ei ole kymmeniä vuosia vaan ollaan ilmeisesti sallivuuden rajoilla.
Puntaroin tuota sanomaasi, että "äijässä" täytyy olla jotain luonnotonta..? Sen verran olen "kouluja/kouluni" käynyt ja luotan ihmistuntemukseeni enkä voi tuntemissani tapauksissa allekirjoittaa väitettäsi.
Miehet kyllä saisivat nuorempia - epäilemättä, mutta ovat valinneet toisin ja ovat tyytyväisiä. - ollikolli-63
Emerita sh kirjoitti:
ollikolli, vaikka olet osin oikeassa. Siinä nimittäin, että suuria ikäerosuhteita ei ole kovin paljon. Oma kokemus on 10 vuotisesta 10 vuotta nuoremmasta kumppanista. Lähipiirissä parikin, joissa ikäeroa 7-8 vuotta, kaikissa nainen vanhempi ja hyvin on mennyt.
Ei se ikä (aina ulkonäkökään ?)taida olla ratkaiseva parisuhteen onnistumiselle vaan henkilöiden luonteiden yhteensopivuus. Yhteiset jutut, huumori ja nauraminen ym. kuuluvat
Tosin ikäeroa kenelläkään ei ole kymmeniä vuosia vaan ollaan ilmeisesti sallivuuden rajoilla.
Puntaroin tuota sanomaasi, että "äijässä" täytyy olla jotain luonnotonta..? Sen verran olen "kouluja/kouluni" käynyt ja luotan ihmistuntemukseeni enkä voi tuntemissani tapauksissa allekirjoittaa väitettäsi.
Miehet kyllä saisivat nuorempia - epäilemättä, mutta ovat valinneet toisin ja ovat tyytyväisiä.Mulla ei nyt olekkaan kyseistä kokemusta mitä aloittaja haki vaan kerroin oman mielipiteeni asiasta. Aiemmin jo jossain oon tullut sanoneeks et minusta -10v on ok..
.......ei sun tarviikkaan olla samaa mieltä mun kanssa...kannatan erilaisia mielipiteitä..:)) - Setä
Suurista ikäeroista puhuttaessa,eiköhän edelleenkin kuitenkin ole yleisempää että mies pariskunnissa on vanhempi vaimoaan kuin päinvastoin
Omassa tuttavapiirissäni on tasan kaksi pariskuntaa joissa nainen on huomattavasti vanhempi
Tätini meni aikoinaan kolmikymppiisenä naimisiin kymmenen vuotta itseään nuoremman miehen kanssa joka siihen aikaan oli suuri puheenaihe suvussamme ja ympäristössämme,tällä parilla on kaksi lasta ja neljä lastenlasta ja he viettivät hiljattain merkkipäivää,rouvan 90-vuotispäivää ja samalla 60-vuotishääpäivää!Onnellisin tuntemani pariskunta edelleenkin!
Toinen pariskunta asuu tässä naapuristossa,eronnut rouva löysi itseään yli kymmenen vuotta nuoremman miehen joka on tuurijuoppo taksikuski,tämä liitto perustuu juuri Ollin mainitsemaan hoivailuun ja ilmeisesti tämän rouvan omanarvontuntoa kohottaa juuri se että mies tarvitsee häntä heikkoina hetkinään,miehen kännitöppäilyt ovat naapuriston suurena puheenaiheena ja rouvasta on suorastaan tehty jonkunlainen marttyyri - Emerita sh
ollikolli-63 kirjoitti:
Mulla ei nyt olekkaan kyseistä kokemusta mitä aloittaja haki vaan kerroin oman mielipiteeni asiasta. Aiemmin jo jossain oon tullut sanoneeks et minusta -10v on ok..
.......ei sun tarviikkaan olla samaa mieltä mun kanssa...kannatan erilaisia mielipiteitä..:))ollikolli vastauksestasi! Tulin minäkin ilmaisseeksi kokemuksienkin myötä tulleen mielipiteeni. Olen sitä mieltä, että ilman erilaisia kommentteja/kyseenalaistamisia ei synny keskusteluja joten niitä tarvitaan, mutta"vieroksun" mustavalkoisia ehdottomuuksia.
Itse olen vetänyt omalle kohdalle rajan ikäerokysymyksessä juuri -10v, mutta sitähän ei voi tietää, "joutuuko" vielä siitä lipsumaan. Olen kyllä itse niin lojaali ja suvaitsevainen ihmissuhdeasioissa, että jos pariskunta viihtyy yhdessä, niin antaa mennä - ikäerosta viis. Päivänjatkoa.:)) - ollikolli-63
Setä kirjoitti:
Suurista ikäeroista puhuttaessa,eiköhän edelleenkin kuitenkin ole yleisempää että mies pariskunnissa on vanhempi vaimoaan kuin päinvastoin
Omassa tuttavapiirissäni on tasan kaksi pariskuntaa joissa nainen on huomattavasti vanhempi
Tätini meni aikoinaan kolmikymppiisenä naimisiin kymmenen vuotta itseään nuoremman miehen kanssa joka siihen aikaan oli suuri puheenaihe suvussamme ja ympäristössämme,tällä parilla on kaksi lasta ja neljä lastenlasta ja he viettivät hiljattain merkkipäivää,rouvan 90-vuotispäivää ja samalla 60-vuotishääpäivää!Onnellisin tuntemani pariskunta edelleenkin!
Toinen pariskunta asuu tässä naapuristossa,eronnut rouva löysi itseään yli kymmenen vuotta nuoremman miehen joka on tuurijuoppo taksikuski,tämä liitto perustuu juuri Ollin mainitsemaan hoivailuun ja ilmeisesti tämän rouvan omanarvontuntoa kohottaa juuri se että mies tarvitsee häntä heikkoina hetkinään,miehen kännitöppäilyt ovat naapuriston suurena puheenaiheena ja rouvasta on suorastaan tehty jonkunlainen marttyyriOsaat näemmä kriittisesti tarkkailla etkä taida tusinakuorossa huudella..:))
Harva näkee mahdolliset perimmäiset syyt ja kommenttis ilahdutti mua.
Kyllä minä hyväksyn tuon et nainen on 10v vanhempi mutta isommat ikäerot puoleen tai toiseen on jo erikoisempaa ja varmaan sellaiset parit saavat kaikille olla selittämässä miksi juuri heillä natsasi.
En kumminkaan ihan ensimmäisenä katselisi kuin saman ikäluokan naisia ihan jo siksikin että heillä olettaisin olevan suunnilleen samat arvot ja kokemukset elämästä.. - aapeeseedee
Emerita sh kirjoitti:
Miehet kyllä saisivat nuorempia - epäilemättä, mutta ovat valinneet toisin ja ovat tyytyväisiä.Jos tutustut johonkin ja sitten tuleekin ikä ilmi on ehkä jo tottunut ajatukseen,suomalaiset jäbäthän usein näyttävät ikäistään vanhemmilta!
- sam45
....että naiset paranevat kypsemmällä iällä.
En nyt tarkoita seksuualista, mutta Te olette jo kokeneet kaikenlaista, olette rauhallisempia, osaatte nauttia pienistäkin iloista.
Nuorempien naisten kanssa on jatkuvaa 'menoa' ja yritystä.
Vaikka onkin 'nuorempi' ( itse 45v ), kaipaa jo sitä, että voi olla jo hieman rauhallisemminkin ja vain nauttia elämästä. Tottakai joskus ulkona käynti on mukavaa, en sitä kiellä, mutta totuus on, että kypsän naisen vieressä on hyvä olla.
Toivottavasti tämä antoi sinulle jotain vastausta kysymykseesi.
Kaikke hyvää Sinulle ja nauttikkaa vain huoletta meistä 'nuoremmista'.
Sami- Vihreät silmät (aloittaja)
Aivan satunnaisesti oli aikaa piipahtaa koneella, ja sain ilokseni lukea vastauksesi joka ilahdutti ja miellytti minua.
Mielipiteeseesi yhtyy varmasti myös kumppanini.
Hyvää jatkoa Sinulle myös ja toivottavasti kohtaat oman "helmesi"..:)
- minäkin, kun
itse lähel 60 ja poikaset 20-40 ikäiset miehet on seuraa hakemassa, minnu kun ei niin nuoret kiinnosta, kai äethahmoo hakevat poijjaat, voi voi
Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594