" etsin kunnes

löydän suun , ja tiedän toiveen täyttyvän,yksin viellä huomiseen jaksan kunnes löydän suun " hampaan pesijän laulu......
Huomenta kaikille......

29

1810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cool.satin

Pesetkö tässä samanaikaisesti hampaitakin? Varsinainen monitoimi-ihme!

• Osan kävellä ja syödä purkkaakin samaan aikaan..:)
        Tota mutta monitoimimies en ole...:)))
        " viheltelee ".....

• cool.satin
        hai kirjoitti:

Osan kävellä ja syödä purkkaakin samaan aikaan..:)
        Tota mutta monitoimimies en ole...:)))
        " viheltelee ".....

Vautsi!!! Osaatko kävellä ja puhua puhelimessaki samaan aikaan? Mun mies ei osaa :)

• cool.satin kirjoitti:

Vautsi!!! Osaatko kävellä ja puhua puhelimessaki samaan aikaan? Mun mies ei osaa :)

niihin " nuoriin " jotka ei käytä puhelinta ollenkaan..ei mulla mitää sanottavaakaan olis...kuuntelen sujuvasti kyllä...

• 'kyyn eleitä'?(pääsi pois päin k.....)

Onneksi hampaasi ovat myrkyttömät ja ja muutkin 'eleesi' positiivisia,joten nou hätä edes hampaiden pesussa.

Hieno aloittaa viikko/päivä lukaisemalla avauksiasi.

Hyvät huomenet myös omasta puolesta kaikille.

• sinulle....
        Taas mun sanavarastoon uutta " kyyn eleitä "...:))

• ne osaa

Naiset osaa parhaiten kyyn eleet.

• ne osaa kirjoitti:

ihan niinkään.. Pientä katkeruutta tuossa on pilkahtavinaan :(

• cool.satin
        ne osaa kirjoitti:

Olen kyllä aika notkea.. ;)

• ne osaa kirjoitti:

luonnossakin kyy käy 'hyökkääväksi puolustajaksi',joten annetaan kaikille mahdollisuus puolustautua.

ps.Onhan se eräskin suuri pelkoa herättävä vesinisäkäs kuuluisa kyyneleistään.
        Vaikka muodoltaan on käärmeen kaltainen.

• tuffe

jos pystyt pesemään hampaat ja laulamaan yhtä aikaa :)) ainiin.. vai kenen hampaat.. ja missä, kädessä vai...

Ai p... luin uudestaan sun laulus.. :))) heh, meinas se ratkaiseva u jäädä lukemati :))) Joko löytyi, vai jouduitko kaatamaan kahvin korvasta sisään?

• meni sormi suuhun...video tykkiä tuossa käynnistelin...miksi ihmiset sammuttaa sen koneesta eikä kauko säätimestä ...miksi....
        mun sukka että töitä tein....:))

• kiitos mitä musta sanoit...en mä nyt oikeesti niin luksakka ole...näkisitpä vain kun riehun.....

• Ællen

*Tänään on maanantai, 7.11. herran vuonna 2005 kello on 10:12, kaikki on hyvin :D

*Työmaa näyttää synkältä, rock'n'roll on saavuttanut pari läheistä työkaveria ;D

*watuttaa, mutta siedän sen
      *En woi poistua itse kuitenkaan ;D

Kiva kun sie oot siellä :D
      Jossain ;D

• Kiva kun sinusta kuuluu....juu rokkia pitääkin olla elämässä..mulla kyllä nyt tuo tanko puoli päällä..:)
        JAKSA..niin mäkin....
        Hei nähdään joululounaalla...;)
        muista lahja saa maksaa korkeintaan 5 ekuu....

• meriv

Sulle korvaaaniii aannnnaaannnn..

• noin nätisti taas sinä...:))
        Kerro...;)

• Tän aamun biisi on kyllä Rafaelin enkeli muunneltuna kurkku kipeänä aamuun ankeaan,kuka käski eilen ulkona riehumaan...Oikeen mukavaa päivää kaikille, täytyy kiirehtia työpaikalle kohti uusia haasteita!!!!:D

• laulattaa

Maanantai aamuna työmaalle oli tarkoitus mennä, ottaa muutama puhelu vaan ja tulla kotiin nukkumaan. Ensin siihen tuli pari pomoa...

• illalla rommia ja kuumaa vettä.....

• tukihenkilösi

huomenta ja huomiseksi täyspannu sit :)

• ja viellä koko pannu...taidankin keittää teetä hä hää......:)))
        Hei mulla oli vieraina..arvaa ..naisia..juu ja kuuntelivat ihan hiljaa mitä puhuin....

• nainen vain

pannullinen kahvia noidan luudalta, kaikkihan sen tietää mistä pannusta hai maistaa.

• tukihenkilö
        hai kirjoitti:

ja viellä koko pannu...taidankin keittää teetä hä hää......:)))
        Hei mulla oli vieraina..arvaa ..naisia..juu ja kuuntelivat ihan hiljaa mitä puhuin....

ei käy onnen lahjat, sinä kun puhut vetää se naisetkin hiljaiseksi. Mulla taas niin, et muille he vain hymyilevät mulle suorastaan nauravat :)

• tukihenkilö kirjoitti:

ei käy onnen lahjat, sinä kun puhut vetää se naisetkin hiljaiseksi. Mulla taas niin, et muille he vain hymyilevät mulle suorastaan nauravat :)

sä olet semmoinen iloluotoinen...
        mä vaan rusto......siis ei ruotoja...:)

• nainen vain kirjoitti:

pannullinen kahvia noidan luudalta, kaikkihan sen tietää mistä pannusta hai maistaa.

taidan tehdä sellaista mistä en itsekkään tiedä..monimutkaista
        vai oletustako kirjoitat......" aikuinen nainen "
        voi vitsi vastasin provoon.....yök mua

• jpntar1

...Hai.. :))) Oli taas mukava lukea aloituksesi..

• aikas jännää ..sun nikistä tulen hyvälle tuulelle...hyvin on siinä kirjaimet järjestyksessä....:))

• jpntar1
        hai kirjoitti:

aikas jännää ..sun nikistä tulen hyvälle tuulelle...hyvin on siinä kirjaimet järjestyksessä....:))

tuulelle...kun kirjaimet.. järjestyksessä..???? No, hyvä ..:))))Kiva, että se auttaa...

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5555
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      2882
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2581
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2439
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      21
      2140
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1734
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1313
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1193
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1155
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90