Tämä on varmaan sitä p*skaa? Kyllä ne ylläpitäjät näkee sieltä mitkä tilit ei ole käytössä ja nehän poistetaan automaattisesti, jos ei ole tietyn ajan sisällä kirjautunut kertaakaan sisään. Joten älkää hukatko arvokasta aikaa kultaisesta elämästänne lähettämällä tuota eteenpäin.
"Hyvä Hotmail-palvelun ja tilien käyttäjä, >>>>> >>>>>Hotmail-palvelun uusiin käyttäjäsisäänkirjautumisiin on tullut >>>>>yhtäkkinen ryntäys, jonka vuoksi kaikki Hotmail-tilien käyttäjät, jotka >>>>>eivät vastaanota tätä viestiä kuukauden kuluessa, tullaan poistamaan >>>>>Hotmailin käyttäjärekisteristä. >>>>> >>>>> >>>>>HUOMIO; >>>>> >>>>>Meidän täytyy selvittää ketkä Hotmail-palvelun käyttäjistä todella >>>>>käyttävät tilejään. Jos Sinä käytät omaasi, lähetä tämä viesti niin >>>>>monelle Hotmailiin kirjautuneelle jonka mahdollisesti vain tiedät. Jos >>>>>et lähetä tätä kenellekään, joudumme valitettavasti poistamaan tilisi >>>>>ajatellen, ettet käytä sitä. >>>>>Sinun täytyy lähettää tämä vähintään 20 ihmiselle. Me tiedämme, että se >>>>>kuulostaa suurelta luvulta, mutta Hotmail palvelumme alkaa olla liian >>>>>täynnä! >>>>> >>>>>Pahoittelemme tätä haittaa. >>>>> >>>>>Vilpittömin terveisin, >>>>>Hotmail Palvelujen henkilökunta"
Tämän kanssa on edistytty sen verran, että on kirjoitusvirheet jätetty pois. Joku äidinkielen mestari löytää kuitenkin jonkun virheen.
Hei kaikki hotmailin käyttäjät.
5
1128
Vastaukset
- apeli
onko tuo totta mistä sai tuon
- Hiace roskakuski
Se tuli minulle sähköpostiin ja oli jo käynyt monessa osoitteessa.
- kirjaudu sisään
Hiace roskakuski kirjoitti:
Se tuli minulle sähköpostiin ja oli jo käynyt monessa osoitteessa.
Löytyykö tosiaan joku niin tyhmä joka uskoo tuon todeksi. Pitihän syyskuussa messengeri muuttu maksulliseksi, mutta mites kävi
- jepuliz^^
kirjaudu sisään kirjoitti:
Löytyykö tosiaan joku niin tyhmä joka uskoo tuon todeksi. Pitihän syyskuussa messengeri muuttu maksulliseksi, mutta mites kävi
Täyttä ROSKAA!!!
- Hiace roskakuski
kirjaudu sisään kirjoitti:
Mahto olla teini-lållåtepsut paniikissa. Mun mielestä oli semmonenkin, että messenger olisi muuttunut maksulliseksi nyt marraskuun alussa. Vielä kun saisi selville sen alkuperäisen lähettäjän. Tukittais sen loota paskalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418