Viime yönä näin unta, että minulla oli neljä koiraa. (oikeasti ei ole yhtään enkä voi ottaa allergian takia) Kahden koiran rotua en tiedä, mutta toisista kahdesta toinen oli rotwailer (mielestäni ruma koira) ja toinen oli vähän kuin kultainen noutaja, mutta turkki oli harmaa. Laitoin koirat pieneen vessaani päiväksi kun olin töissä ja kotia tullessa oli rotwailer syönyt kaikki wc-paperit mitä vessassa oli. Se näykki koko ajan ja yritti syödä kaiken tielleen osuvan. Heräsin siihen kun olin lähdössä ostamaan niille kuljetushihnaa ja puruleluja.
Mitä koirat tarkoittivat unessa?
Nukkumaijatar: Koirat unessa
2
1065
Vastaukset
Koirat symbolivat unessa usein miestä. Jos sinulla on mies, voisiko unesi koirat kuvastaa miestäsi symbolisesti? Käyttäytyykö miehesi esim. jotenkin sellaisella tavalla josta et pidä, tuottaa harmia sinulle. Inhottava koira voisi kuvata inhottavaa henkilöä ja kultainen noutaja, jo nimestäkin ilmeten, on uskollinen palvelija, ja se olikin unessasi harmaa, onko siis elämä miehesi kanssa harmaata? Koira merkitsee myös uskollisuutta ja toveruutta, ystävää, jos sinulla ei miestä ole. Onko sinulla siis hankala ystävä(ystävänä koira voi olla sekä mies että nainen). Tai ystävä jonka kanssa on harmaata olla, ankeaa siis. Nämä piirteet henkilössä siis harmittaa ja haluaisit että hän muuttuisi paremmin käyttäytyväksi.
- Ehdotus
Oletko mahdollisesti laittanut itsesi kaîkenkaikkiaan niin ahtaalle, että näykit hädässäsi mitä eteen sattuu? Unen loppu lupasi parannusta, jonkinnäköistä ohjausta elämään ja jotain mihin hyvässä mielessä johdattaa energia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058