Nukkumaijatar: Koirat unessa

Enneunien näkijä

Viime yönä näin unta, että minulla oli neljä koiraa. (oikeasti ei ole yhtään enkä voi ottaa allergian takia) Kahden koiran rotua en tiedä, mutta toisista kahdesta toinen oli rotwailer (mielestäni ruma koira) ja toinen oli vähän kuin kultainen noutaja, mutta turkki oli harmaa. Laitoin koirat pieneen vessaani päiväksi kun olin töissä ja kotia tullessa oli rotwailer syönyt kaikki wc-paperit mitä vessassa oli. Se näykki koko ajan ja yritti syödä kaiken tielleen osuvan. Heräsin siihen kun olin lähdössä ostamaan niille kuljetushihnaa ja puruleluja.

Mitä koirat tarkoittivat unessa?

2

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirat symbolivat unessa usein miestä. Jos sinulla on mies, voisiko unesi koirat kuvastaa miestäsi symbolisesti? Käyttäytyykö miehesi esim. jotenkin sellaisella tavalla josta et pidä, tuottaa harmia sinulle. Inhottava koira voisi kuvata inhottavaa henkilöä ja kultainen noutaja, jo nimestäkin ilmeten, on uskollinen palvelija, ja se olikin unessasi harmaa, onko siis elämä miehesi kanssa harmaata? Koira merkitsee myös uskollisuutta ja toveruutta, ystävää, jos sinulla ei miestä ole. Onko sinulla siis hankala ystävä(ystävänä koira voi olla sekä mies että nainen). Tai ystävä jonka kanssa on harmaata olla, ankeaa siis. Nämä piirteet henkilössä siis harmittaa ja haluaisit että hän muuttuisi paremmin käyttäytyväksi.

• Ehdotus

Oletko mahdollisesti laittanut itsesi kaîkenkaikkiaan niin ahtaalle, että näykit hädässäsi mitä eteen sattuu? Unen loppu lupasi parannusta, jonkinnäköistä ohjausta elämään ja jotain mihin hyvässä mielessä johdattaa energia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe