Kaikkea olen vielä elämässäni nähnyt, mutta en vielä tällaista. Ei ole koulutuksella, eikä millään tittelillä merkitystä on sitten julkkis, taikka joku maallikko. Samalla epätoivoisten ressukoiden kalkkiviivalla ovat!
Naiset tekevät todellakin itsestään aivan naurettavia kun tyrkyttävät epätoivoisesti itseään ja vielä kilpailevat tyhmyydestä. Tämä ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen. Osa on naisista seurustelee ja silti yrittävät päästä veiraisiin. Kuka tällaisia naisia kattelee.
Kyllä naurua piisasi kun seurattiin tilannetta sivusta. Mikään ei ole ollut niin hyvittavaa kuin nähdä naisten todellinen TYHMYYS. Porukka sai muutaman koomisen kuvakin noiden reppanoiden pyrkimyksistä. Naaman vääntämistä ja kiemurtelua :) :) Lisää tällaista, niin päästään nauramaan uudelleen.
Suomalainen nainen on tyhmä!! ...Jonka myös allekirjoitan
DENNIS RODMAN - SUOMALAINEN NAINEN ON TYHMÄ !!
24
8445
Vastaukset
- Hohoh
Tyhmä olet sinä, kun sinne paariin yleensäkkään menit! Hahahaa mies tai nainen..
- - Huvittunut -
Paraskin puhuja!
Mene kouluun vai eikö se ole vielä alkanutkaan kun kerta et osaa lukea, etkä kirjoittaa edes baaria. Hahah.. Spede!
Ensinnäkin:
1. Se en ollut minä joka kuvasi :)
2. Kyseessä ei ollut baari vaan yökerho
3. Olen töissä ko. yökerhossa
Muista ensikerralla räkänokka Spede, että olettaminen ei ole tietoa. Jos muutoin kuvittelet, niin teet itsesi naurettavaksi. Sopii minulle mainiosti :)
Syytön siihen olen jos keskustelukumppanini mielikuvat ja ajatukset ovat esiasteisia. - Stokis
- Huvittunut - kirjoitti:
Paraskin puhuja!
Mene kouluun vai eikö se ole vielä alkanutkaan kun kerta et osaa lukea, etkä kirjoittaa edes baaria. Hahah.. Spede!
Ensinnäkin:
Muista ensikerralla räkänokka Spede, että olettaminen ei ole tietoa. Jos muutoin kuvittelet, niin teet itsesi naurettavaksi. Sopii minulle mainiosti :)
Syytön siihen olen jos keskustelukumppanini mielikuvat ja ajatukset ovat esiasteisia.Ai hitto teitä =))Jos se onkin vaikka Clubi?! Seppo.
Mulla on vippi kumpaankin joten ;)) - ...
Stokis kirjoitti:
Ai hitto teitä =))Jos se onkin vaikka Clubi?! Seppo.
Mulla on vippi kumpaankin joten ;))Selittääkin paljon alakerran palvelusta, jos olet töissä..
- ootkos kade
- Huvittunut - kirjoitti:
Paraskin puhuja!
Ensinnäkin:
Syytön siihen olen jos keskustelukumppanini mielikuvat ja ajatukset ovat esiasteisia.Taitaa tämä baarityöntekijä olla vain kade Rodmannille kun naiset keskittyi häneen eikä baarimikko enää saanut helppoja panoja valomerkin jälkeen :}
- ===
Oletetaan että joku supermalli (nainen) vierailee Suomessa ja ilmoittaa haluavansa viettää yönsä suomalaisen miehen kanssa. Mitä veikkaat - löytyykö tarjokkaita hänelle? Ja kun löytyy niin voidaanko tästä vetää se johtopäätös että suomalainen mies on tyhmä?
Näistä kirjoituksista ei voi vetää kuin sen johtopäätöksen että suomalaismiehillä on huono itsetunto jos amerikkalaistähden suosio pistää haukkumaan suomalaisnaisia.
Niin ja olen itse mies.- Eppu
sä oot ihan oikeessa, oikein sydänalaa lämmitti sun mielipide. kaikkea hyvää sulle sun elämään! voiko tollasia suomalaisia miehiä ees olla!
- ggra
Niih...
Kyllä varmasti olisi baari täys miehiä, jos sanottais että vaikka esim. Britney hakisi yöseuraa..
Suomalaiset miehet ovat kyllä typeriä.. itsekkin nappasin ruotsalaisen miehen.. ;o) - ukkometso
ggra kirjoitti:
Niih...
Kyllä varmasti olisi baari täys miehiä, jos sanottais että vaikka esim. Britney hakisi yöseuraa..
Suomalaiset miehet ovat kyllä typeriä.. itsekkin nappasin ruotsalaisen miehen.. ;o)muuta sitten ruotsiin sen apinasi kanssa, mitä siinä vikiset.
- Vanhoja sanoja
ggra kirjoitti:
Niih...
Suomalaiset miehet ovat kyllä typeriä.. itsekkin nappasin ruotsalaisen miehen.. ;o)Ensinnäkin kuka luulee löytävänsä järkeviä ihmisiä baarista. Heikot ihmiset menevät baariin juomaan suruunsa, iloonsa, vihaansa siis jos ei kestä niin ei kestä mutta sen voikin purkaa jossain muualla kuin baarissa kalja tuopin ääressä. Kyllä nyt sen ymmärtää jos yhen tuopin mutta 10 on jo ihan eri juttu nimittäin liika alkoholi elimistössä vähentää serotoniin tuotantoa aivoissa joka säätelee ihmisen ilon tunnetta eli mitä ennemmän juot sitä ennemmän masentaa. Niin ihan tutkittu juttu löytyy se löytyy tieteenkuva lehdestä ja tiede lehdestä.
Tähän loppuun vielä että olen 17 sälli ja opiskelen artesaaniksi joten ahjon ääressä taon terä aseita ja koruja ynnä muuta.
info: Sälli on sepän apupoika - ===
ggra kirjoitti:
Niih...
Suomalaiset miehet ovat kyllä typeriä.. itsekkin nappasin ruotsalaisen miehen.. ;o)En tiedä onko kyse suomalaisuudesta, mutta kovin katkerilta nämä kirjoitukset vaikuttavat. En nyt sano, että kannatan sitä että naiset hakevat julkisuutta tai itsetunnon kohotusta tarjoamalla itseään Rodmanille, mutta se on jokaisen henkilökohtainen päätös. Suomalaiset miehet toimisivat vastaavassa tilanteessa aivan samoin kuten kirjoitit.
- merita
ukkometso kirjoitti:
muuta sitten ruotsiin sen apinasi kanssa, mitä siinä vikiset.
Olipas tuokin todella taas asiallista kommenttia!!
Taitaa vaan teillä joillakin suomalaismiehillä olla erittäin heikko itsetunto.. - vcncn
...sanoo julkisesti harrastavansa seksiä kauniin naisen kanssa Suomessa... eikun hetkinen, onhan yksi sellainen!
- Vanhoja sanoja
=== kirjoitti:
En tiedä onko kyse suomalaisuudesta, mutta kovin katkerilta nämä kirjoitukset vaikuttavat. En nyt sano, että kannatan sitä että naiset hakevat julkisuutta tai itsetunnon kohotusta tarjoamalla itseään Rodmanille, mutta se on jokaisen henkilökohtainen päätös. Suomalaiset miehet toimisivat vastaavassa tilanteessa aivan samoin kuten kirjoitit.
No juomisella ei ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa ja en ymmärrä mikä näissä jutuissa oikein mättää. Suomalaisuus on katoava ominaisuus ihmisissä suomalaisuus on sitä että jos vahinko tapahtuu niin noustaan ylös eikä valiteta korkeintaan pari valittua sanaa. Luovuttaminen ei ole mahdollisuus vaan häpeä ja tappio. Tuska podetaan hiljaa itsekseen metsän rauhassa kunnes metsänhenki sinut rauhoittaa. Näitä sanoja kukaan ei ymmärrä joten ei voi olla kuin 10% suomalainen. Niin ja juominen liittetään Kristin uskovaisiin 1500 luvulla papit myi alkoholi pitoisia juomia kansalaisille. Joten en usko mihinkään uskontoon koska ne ovat kaikki väärässä ja oikeassa joissain asioissa esim. Harha luulo että Jumala rankaisee. En ymmärrä jos hän on korkeamman tason henki niin miksi se haluaisi satuttaa minua ellei se sitten ole paha. Niin kuin Hanzo hattori sanoi: Mitä kirkaamin valo hohtaa sitä voimakkaammaksi varjo tulee. Niin ja Jeesuksen kirjeessä luki että minä olen kaikkialla olen puu ja sen kuori ja ilma mitä hengitätte olen minä. Tätä ei kirkko halunnut laittaa pyhään kirjaan koska se olisi murtanut kirkon vallan. Omasta mielestäni kirkko on kaikista paikoista pahin missä voi olla koska siellä palvotaan kahta jumalaa ahneutta ja rahaa. En ole katkera vain kyllästynyt ihmisten sokeuteen ja esittelyyn että kaikki on kunnossa. Totuus on vahva asia se rikko pimeyden voiman joka on kudottu valheen langoilla. Valhe sattuu mutta totuus sattuu niin paljon että se voi viedä sinulta hengen. Sen takia puhun totta vaikka se vie minulta hengen mutta elämän halua minulta ei voi riistää.
- meni
alkuoletuksesi on oikein: varmasti useampikin mies olisi tyrkyllä supermallin (nainen) kainaloon, mutta sitten menikin väärin:
eihän kukaan (toivottavasti ainakaan vakavissaan) yritä sanoa, että tämän perusteella kaikki miehet (tai täällä puhutussa tapauksessa kaikki suom. naiset) olisivat tyhmiä - no joku idiootti aina yleistää, mutta olennaisinta tässä on se, että ne tyrkylle tulleet (juuri ne ja vain ne sekä ne jotka muuten avoimesti myöntävät kiinnostuksensa) tekevät itsestään pellen, idiootin ja antavat erittäin halvan kuvan itsestään. Ketään itsearvonsa tuntevaa miestä ei kiinnosta nainen, joka toimii näin (eikä vastaavasti naista mies...).
Ja tämä suhtautumiseni ei taas kerro mitään tämän suom. miehen itsetunnosta - ainakin itselläni sitä riittää ja samoin naisseuraa, jos niin haluan. Mutta idiootti itseään tyrkyttää, vieläpä julkisesti ja millä hinnalla... onneksi olkoon vain roskasakki.
- Rantasipi
Joskus 80-luvun lopulla olin Jyväskylässä baarissa, missä Nykäsen Matti ja silloinen manageri Mike Sierra olivat. Molemmilla pörräsi niin helvetisti naisia ympärillä. Ei voinut kun hiljaa ihmetellä, että on naiset typeriä...
Matti siellä hyppeli verkkareissa ja lenkkitossuissa ja se kauhea läskiporsas Sierra piti kainaloissaan jotain blondeja.
Jotkut ihmiset tuntuvat tekevän mitä vaan päästäkseen julkisuuteen. Säälittävää!- marinaamarinaa
Käykö kateeksi kun sun ympärillä ei naisia pyöri ja oma vaimosikin antaa sulle säälistä kerran vuodessa=}
- : )
marinaamarinaa kirjoitti:
Käykö kateeksi kun sun ympärillä ei naisia pyöri ja oma vaimosikin antaa sulle säälistä kerran vuodessa=}
Itse olen ainakin tyytyväinen, että mitkään kevytkenkäiset kottaraiset ei lähentele, eikä norkoile nurkissa. Muista en tiedä, mutta onneksi ei ole tuota ongelmaa, ettäkö en saisi naista.
Tuosta on nyt kysymys muusta kuin kateudesta, julkisuuden hakuisuudesta. Niin ja kaikkihan eivät halua olla julkisuudessa, esim. minä. Julkisuudella ei ole mitään sellaista mitä tarvitsisin.
- miesz
Ai suomalainen nainen on tyhmä? Samanlaisia ne on kaikkialla...ja me miehet...me vasta huoria ollaan! Aina munaa jakamassa jos vaan tarpeeksi hyvä perse löytyy! Katso kaveri peiliin
- Rotmanni
Pari kommenttia.
Ensinnäkin, jos oot töissä siinä yökerhossa (ei siis baarissa, kuten korjasit), niin luulisi että pitäisit omana tietonasi mitä asiakkaat ovat siellä tehneet. Näin ainakin yleensä asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Mitäköhän yökerhosi omistaja tykkää, jos kuulisi että juoruilet chattipalstoilla mitä asiakkaat ovat tehneet. Tekee hyvää bisnekselle.
Toiseksi, kyse ei ole suomalaisista naisista. Kyse on naisista, miehistä ja niiden välisestä vetovoimasta. Siksi meitä on tällä pallolla 6 miljardia.
Miehia kiinnostaa miehessä (tässä tapauksessa Rodmannissa) pituus, lihaksikkuus, varakkuus, julkisuus (josta seuraa se että moni nainen tykkää, josta seuraa se että status vaan kasvaa), sen koko, eksotiikka, rohkeus,... listaa voi varmaan hieman jatkaa ja toki eri naisilla hieman eri painoarvoja, mutta varmaan selkisi.. Naiset pyrkivät valitsemaan ns. johtajauroksen (joka tässä tapauskessa oli parin päivän ajan huomion keskipiste Rodman).
Miehia kiinnostaa naisissa ulkonäkö (kasvot, kroppa), pitkät hiukset, nuoruus, yleinen naisellisuus/viehättävyys. Miehillä (lue tässä tapauksessa Rodman) on vietti olla mahdollisimman monen kanssa.
Perusjuttuja siis...voi näitä sitten spekuloida ja pyöritellä enemmänkin, mutta tähän perustuu paljon.
Liika yleistys on kuitenkin turhaa ja tosiasia on, että Rodmanin perässä kehtasi kuitenkin juosta vain murto-osa suomalaisista naisista (toisaalta kuinka moni teki sitä haaveissa, siihen osaavat vastata vain suomineidot).- varmaan
suomihuorat.
- Hilma 88v
varmaan kirjoitti:
suomihuorat.
Minnoun neitsyt vielää
*kihihhihihiiii*
ohhoh, tekarit tippu - hapa
Hilma 88v kirjoitti:
Minnoun neitsyt vielää
*kihihhihihiiii*
ohhoh, tekarit tippuhuorat perkele.
- Äitiliinisi, poju
hapa kirjoitti:
huorat perkele.
tahi tukistan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180