Remasan

Hele

Kyselin jo aiemminkin remasanista ja voiko siitä tulla allergisia oireita? Kun aloin syömään kuuria oireina olivat nuha ja aivastelu, jotka loppuivat n. 3 tuntia kapaelin oton jälkeen, mutta alkoivat tietty heti kun otin seuraavan satsin.

Nyt oireiksi on ilmennyt järkyttävä kutina. Syyhyksikin voisin jopa kuvata. Kutina ilmestyy mihin milloinkin, etenkin jalkapohjiin ja käsivarsiin. Mitään näppylöitä ei näy, mutta kun kutina iskee joudun ärtsysti raapimaan usean minuutin ajan.

Auttakaa nyt joku, kuuluuko nämä siihen, että aine on ruvennut vaikuttamaan ja oireet poistuvat aikanaan vai eikö kyseinen tuote sovi minulle? Voinko saada koko kehon hiivainfektion tmv.

9

13032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brigantia

      Sinun kannattaa ehdottomasti harkita jonkin muun tuotteen kokeilemista.
      Tuote ilmiselvästi ei käy sinulle, eikä tietenkään kannata ottaa riskiä että oireet muuttuvat vakavimmiksi.
      Olen kuullut,että kyseinen tuote voi aiheuttaa allergisia oireita ja pitemmän käytön aikana oireet voivat pahentua merkittävästi.

      • hele

        sitten testaan...remasan on ainoa luontiastuote, jota olen kuullut kehuttavan hpv:n hoitamiseen. Onko muita tuotteita?


      • rema
        hele kirjoitti:

        sitten testaan...remasan on ainoa luontiastuote, jota olen kuullut kehuttavan hpv:n hoitamiseen. Onko muita tuotteita?

        Mulla tulee myös aivastus kun otan sitä ja nuhaa. Maha myös kipeytyy, ilmeisesti mun maha ei tykkää siit kun sientä. Sit mulla nousi pintaan syylänalkuja! Ilmeisesti remasan ajaa ensin ulos syyliä jotka on ihon alla jossain piilossa ja sit vasta alkaa parantamaan? lopetin kyl käytön kun tuli haittoja mut aattelin taas koittaa uusiks. Mulla on myös hpv joten ei taida olla muuta lääkettä ja pakko nyt sit ottaa noita vaikka oireita tulee!!!


      • hele
        rema kirjoitti:

        Mulla tulee myös aivastus kun otan sitä ja nuhaa. Maha myös kipeytyy, ilmeisesti mun maha ei tykkää siit kun sientä. Sit mulla nousi pintaan syylänalkuja! Ilmeisesti remasan ajaa ensin ulos syyliä jotka on ihon alla jossain piilossa ja sit vasta alkaa parantamaan? lopetin kyl käytön kun tuli haittoja mut aattelin taas koittaa uusiks. Mulla on myös hpv joten ei taida olla muuta lääkettä ja pakko nyt sit ottaa noita vaikka oireita tulee!!!

        sinulla kutinaoireita? Järkyttävä kutina iskee välillä sinne sun tänne. Iho kuivui mahottomasti. Kun juuri sitä mietinkin, että kuuluuko asiaan näin kuurin alussa vai aiheutanko itselleni hiivan? Jalkoihin esim. on tullut ihan hiivalta näyttävää valkoista ihonpintaa. Tosin olen huomannut muutaman rintakehässäni olevan syylän pienentyneen. Kääk, kukahan osaisi oikeasti kertoa kuuluuko asiaan vai ei?


      • hmm
        hele kirjoitti:

        sinulla kutinaoireita? Järkyttävä kutina iskee välillä sinne sun tänne. Iho kuivui mahottomasti. Kun juuri sitä mietinkin, että kuuluuko asiaan näin kuurin alussa vai aiheutanko itselleni hiivan? Jalkoihin esim. on tullut ihan hiivalta näyttävää valkoista ihonpintaa. Tosin olen huomannut muutaman rintakehässäni olevan syylän pienentyneen. Kääk, kukahan osaisi oikeasti kertoa kuuluuko asiaan vai ei?

        kyllä muakin on kutissut muttei ole tullut mitää näppylää tms..varmaan remasan aiheuttaa sitä. En keksi muuta syytä kun ei ennen kutissu


      • Kävelevä panimo
        hmm kirjoitti:

        kyllä muakin on kutissut muttei ole tullut mitää näppylää tms..varmaan remasan aiheuttaa sitä. En keksi muuta syytä kun ei ennen kutissu

        kunnon lääkkeitäkin on olemassa? Itse söin joskus takavuosina jatkuvasti oluthiivatabletteja. Olin vuosi tolkulla jatkuvassa virtsatietulehduskierteessä ennenkuin hoksasin että aiheutan ne tulehdukset syömällä tuota hiivaa. Oli aina ihan turvonnut olokin kun hiiva turvotti ja kaameat ilmavaivat. Kun lopetin moisten tablettien syönnin loppuivat virtsatietulehduksetkin. Eli mulla oli varmaan pahemmanlainen hiivasyndrooma.


      • hele
        Kävelevä panimo kirjoitti:

        kunnon lääkkeitäkin on olemassa? Itse söin joskus takavuosina jatkuvasti oluthiivatabletteja. Olin vuosi tolkulla jatkuvassa virtsatietulehduskierteessä ennenkuin hoksasin että aiheutan ne tulehdukset syömällä tuota hiivaa. Oli aina ihan turvonnut olokin kun hiiva turvotti ja kaameat ilmavaivat. Kun lopetin moisten tablettien syönnin loppuivat virtsatietulehduksetkin. Eli mulla oli varmaan pahemmanlainen hiivasyndrooma.

        hoitoon ei ole muuta keinoa/lääkkeitä kuin jos papa-luokka pamahtaa 2 useasti tai 3 tai 4 tai 5 silloin tehdään kolposkopia ja solumuutoskohtiin laser-,loop- tai leikkaushoitoja. Silloin on jo asiat edennyt ns.esisyöpä-asteelle.

        Jos satut saamaan sen ns. helpomman version hpv:sta eli kondylooman alias näkyvät syylät niitä voidaan penslata. Tämänkin hoidon jälkeen vaiva uusiutuu isolla osalla.

        Kunpa olisikin jokin "oikea" lääke eikä tarvitsisi kokeilla luontaistuotteita hakuammunnalla.

        Lopetin 3 päivää sitten remasanin syönnin sen kutinan vuoksi ja nyt on oireet melkein häipyneet. Ketuttaa ihan kympillä sillä huomasin muutaman syylän (varmaankin ontelosyyliä) rintakehältäni pienentyneen.

        Eilen kävin kolposkopiassa (mullahan oli papaluokka 3) ja sieltä löytyi kolme solumuutoskohtaa. Lääkäri ei tehnyt edes laserhoitoja kun sanoi yhden olevan niin epäilyttävä ja ne kaksi muuta kohtaa hyvin vaikeassa paikassa. Eli nyt siis kärvistelen 2 viikkoa tuloksia koepaloista ja joudun jälleen jatko-operaatioihin.


    • syylän poistoon ei s

      Remasanista tuli sairas päänsärky ja ripuli! en suosittele.
      alotin vasta eilen eli 4 nappia menny ku päivällä 2 ja illalla 2. lopetan tähän koska tää päänsärky räjäyttää ohimon!!!

      siis remasan ei o mikään syylän tai muun poistolääke, se auttaa elimistön hyviksiä tuhoamaan syyläviruksen, ei muuta ! se mikään ihmelääke o.

      (syylä ei lähe ees kaasuliekillä, ja muutenki happokuuri menossa sormeen, mut tota päänsärkyä ei kestä, sormeen ku panee laastarin ni syylää ei ees muista.)

      • bioreso.

        Ei noista oireista tarvitse välittää, ne ovat vaan elimistön puhdistus reaktioita.
        Sitten jos elimistö on oikein likainen ja on paljon matoja niin saattaa menehtyä kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2484
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      290
      2166
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2072
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      113
      1287
    Aihe