En tarkoita alko vaan liikuntaholisti olen havainnut,että siihenkin tulee riipuvaiseksi jos ei voi olla edes sohvalla ennenkuin pääsee lenkille.
Tänäänkin oli aika liukas keli sauvakävellä mutta lenkki täytyi päästä tekemään.
Oli muuten 301:n liikunta suoritus tänä vuonna.
Mitä mieltä olette ??
Olenko holisti ??
18
909
Vastaukset
- aapeeseedee
Tai ainakin olin,nyt ei tahdo olla aikaa!
- Ekitalo
..kun et lenkille ehdi koita järjestää aikaa tai kohta sitä on liiankin kanssa.
On muuten tärkein kunnossa pitäjä liikunta meinaan.
- se on
vakava ja parantumaton tauti.
Siihen ei auta muu kuin lenkkiä lenkin perään. - Jermu
Vasta sitten, kun et ehdi tähän minunkaan räpellykseen enää vastaamaan, voipi sanoa, että sulla on ihan liikaa liikuntaa kallossa.
- Ekitalo
..kun noin sanot jos tässä vielä olis toivoa,että on muutakin kun liikuntaa.
No on mulla kyllä ollutkin paljon touhuja tänä suvena toivottavasti ei mene yli kunnon puolelle.
- ollikolli-63
Kuinkas pitkää lenkkiä vedät?
Itsestäni oon huomannu et reilu kolme kilsaa päivittäin pitää kunnossa kun tiukkaan tahtiin puottelee ja kainalot pitää sit hiestä olla märät..- Ekitalo
..sauvakävellessä ja toisinaan vähän enemmänkin ja nyt kun kohta lunta tulee niin silloin vielä lisää kun vielä tulee käytyä kuntosalilla ja keilassa kerran viikossa sekä sählyllä kahdesti viikossa niin on siinä ohjelmaa näillä vuosikymmenillä.
Olen kyllä harrastanut liikuntaa koko ikäni ja minulle tekee hyvää kun tulee hiki puseroon.
- mistäkin
riippuvainen. Toiset rakkaudesta, hyväksynnästä, alkoholista, tupakasta. Tuo on nyt sitä parasta riippuvuutta, ei muuta kuin menoksi. Itse olen riippuvainen metsästä, se tuo minulle hyvän mielen ja jaksamista.
- SohvaBeruna
Häiriöksi kuitenkaan,jatka vaan samaan malliin
hoh hoijaa.....ätzii- Ekitalo
..kun noin ätsittää silloin ei pidä mennä lenkille vaan lepäillä.
hyvänlaista riippuvuutta - valitettavasti lyhytaikaista sellaista. Kadehdin sinua positiivisella tavalla: en halua sinulta mitään pois, mutta haluaisin päästä osalliseksi vastaavasta tilanteesta. Toivon taas pääseväni tilanteeseen, jossa on suorastaan sisäinen pakko päästä liikkumaan, eikä enää tarvitse pakottaa itseään liikkeelle.
Kiitos viestistäsi, joka sai minut käymään kirjahyllylläkin tarkistamassa holisti-sanan merkitystä.
Yritä olla liukastelematta, ettet joudu pakolliselle lepotauolle.- Ekitalo
..olen mielissään kun edes joku on minulle kateellinen vaikkakin positiivisella mielellä sillä kyllä minullakin on ollut omat vaikeuteni liikunnan suhteen kun Meniere oli pahimmillaan en voinut ainakaan yksin lenkille lähteä ja sekös minua otti pattiin ja lujasti mutta pikku hiljaa pääsin siitä ajasta pois.
Minulle on liikunta henki ja elämä,jota ilman en voi olla loukkasin kyllä nilkkani sähly pelissä pari viikkoa sitten yhtenä päivänä en voinut lenkille lähteä kun nilkka oli niin turvoksissa ja vieläkin on vähän mutta ei se haittaa sauvakävelyä ollenkaan.
Täällä on kyllä aika liukkaat kelit ollut nyt muutaman päivän mutta kuljen nurmikon puolella niin ei ole pahakaan.
Minulle ainakin liikunta jo Menieren takia sopii loistavasti ja nautin siitä todella paljon.
(Toiseksi eniten)
Kuljin työmatkatkin pyörällä lähes ympäri vuoden silloin kun olin vielä töissä matkaa kertyi mutkin 25 km.
Hyviä kuntoilu hetkiä vain kaikille.
- tukkusutija
mutta nii kauan kun ei päälaki osu kii lonkkaluuhun kuten stone mannilla, niin jatka harrastusta.
liikunta on kutaa itse kullekin. muta kohtuudella.
vain reipas sukupuolielämä voi pelastaa suomen nuorison liikunnan viettelyksiltä.- Pirre*
vilosohvi....* :)) *
- Pirre*
jotta liikunnassa erittyvälle adrenaliinille tulisi riippuvaiseksi, että siinä mielessä olisit "holisti"...mutta tuskin se yhtä epäterveellinen riippuvuus on.
- kateeks !!
eihän siinä mitään, jos ei tule sivuvaikutuksia..( rasitusvammoja...sosiaaliset suhteet häiriinny.jne).ja jos JAKSAA ( psyyke) ettei se mene pakon omaiseksi...
itse, kun en tahdo "jaksaa" postilaatikolla käydä... - Jeppe
...Rahikaisella, mutta onko yksi askel liikuntasuoritus. Ja heitä se sauvakävely ja rupea liikkumaan kunnolla. Ei siinä edes pulssi nouse. Mäkeen sauvojen kanssa pitää mennä. Pelkkä sauvakävely on ajan haaskausta/itsepetosta, ei se ajanoloon riitä kunnon nostamiseen.
- Ekitalo
..ole samaa mieltä ja puhun kokemuksesta.
Tottakai on eroja sauvakävely tehoissakin mutta kyllä se nostaa kuntoa jos harrastat sitä usein ja kovalla temmolla ja mikä parasta siinä ei mene nivelet rikki ainakaan niin herkästi kun esim.Juoksussa, olen kyllä juossutkin nuorempana aika paljon ja sählyssä tulee sitäkin liikettä todella hyvin.
Mitä pulssiin tulee niin kyllä varmasti nousee sekin ainakin alussa ajanmittaan kyllä tasoittuu kun kunto nousee.(Minulla on mittari mukana)
Minun mielestä sauvakävely on eläkeläisille parhain harrastus ja miksei nuoremmillekin.
Paljon hukempaan aikaa menee kun siihen ja mieli kirkastuu kummasti varsinkin sievillä ilmoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594