Tiedättekö minkä ikäisenä lempiartistinne on ensimmäisen kerran esiintynyt yleisölle ?
Missä se tapahtui ?
Tiedättekö mikä oli laulun nimi ?
Tapsa Kansa kertoi ,että hän esiintyi ekan kerran 4-vuotiaana jossain työväentalon juhlissa.
Laulu oli kuulemma " Ratiritiralla" ;)
Joku mies oli Tapsalle sanonut neuvoksi, että miten hänen tulisi esitellä itsensä yleisölle : " Siehän voit Tapsu sanoa ,että nimeni on Kansa ja tapani tulette tuntemaan." ;D
Eka esiintyminen?
17
853
Vastaukset
- Pike
Oliskahan ollut koulussa.Jokin joulujuttu se oli.
- Pike
Justiinax kirjoitti:
Tiedätkö Pike, että onko Jari Sillanpää syntynyt Ruotsissa?
Jari oli muuten juuri iskelmässä ,täytyy juosta kuuntelen, sellalsta fanitusta,On hän siellä syntynyt,
- Pike
Pike kirjoitti:
Jari oli muuten juuri iskelmässä ,täytyy juosta kuuntelen, sellalsta fanitusta,On hän siellä syntynyt,
syntynyt Ruotsissa Ludvikassa.
- Inkeri
Justiinax kirjoitti:
Onko Jarin molemmat vanhemmat suomalaisia?
Jarin molemmat vanhemmat ovat suomalaisia. Hänen äitinsä oli Ruotsissa sotalapsena, mikä ehkä helpotti Ruotsiin muuttoa 60-luvun alussa. Lapset ovat molemmat syntyneet Ruotsissa.
- nimifreikki
ja hyvää musaa mies esittää...
- Kymenlaaksolainen
Kutsuttiin Rolli-Topiksi pikkupoikana :)
- Saapas
Eka nk. julkinen esiintyminen Puuppolan nuorisoseurantalolla noin kymmenvuotiaana esittäen "Oman kullan silmät" biisin. Olin kuulemassa esityksen. Toki hän on jo nelivuotiaasta saakka esiintynyt kotona ja myöhemmin koulussa. Usein lapsena laulanut myös kävellessään lenkillä.
- Saapas
Justiinax kirjoitti:
On ollut varmaan hienoa olla todistamassa tulevan suosikkiartistinsa ihan ekaa "keikkaa" ?
Se oli todella mielenkiintoista, vaikkei silloin sitä tiennytkään mihin saakka poika yltää, mutta aavistusta oli!
Lisään vielä senverran ,että Tapsan pappahan oli ammatiltaan seppä. Ja kun Tapsa pikkupoikana hääri siellä verstaalla, niin asiakkaat aina antoivat Tapsalle vähän taskurahaa, jotta tämä laulaisi heille.
- rita
Jarista tuossa jo puhuttiinkin.
Mäkeläisen Mikko esiintyi 5-vuotiaana ja esitti kipaleen -Minä soitan harmonikkaa. - Käppänä Ukko
Eläkkeelle jäänyt solisti/basisti Pekka Hartonen
lauloi poikasena koulunjuhlasalissa järjestetyssä Äitienpäiväjuhlassa itseään kitaralla säestäen kappaleen - Kostaja. :) - ou jee.
No täällä sitä taas jauhetaan Kansa ja Kansa kyllä Justiina pitää huolen että keskustelu pysyy yllä Kansasta.
Koska Tapani Kansa kävi ekan kerran itse vessassa jne............Mä kysyin kyllä kunkin suosikkiartistin ensimmäisestä esiintymisestä. Ja koska Tapsa on mun suosikki, niin kerroin koska Tapsa ekan kerran esiintyi. Ja jos et ole huomannut ,niin täälä on ihan kiitettävästi kerrottu jo muidenkin artistien ekoista "keikoista".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408