Eka esiintyminen?

Tiedättekö minkä ikäisenä lempiartistinne on ensimmäisen kerran esiintynyt yleisölle ?
Missä se tapahtui ?
Tiedättekö mikä oli laulun nimi ?

Tapsa Kansa kertoi ,että hän esiintyi ekan kerran 4-vuotiaana jossain työväentalon juhlissa.
Laulu oli kuulemma " Ratiritiralla" ;)
Joku mies oli Tapsalle sanonut neuvoksi, että miten hänen tulisi esitellä itsensä yleisölle : " Siehän voit Tapsu sanoa ,että nimeni on Kansa ja tapani tulette tuntemaan." ;D

17

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pike

      Oliskahan ollut koulussa.Jokin joulujuttu se oli.

      • Tiedätkö Pike, että onko Jari Sillanpää syntynyt Ruotsissa?


      • Pike
        Justiinax kirjoitti:

        Tiedätkö Pike, että onko Jari Sillanpää syntynyt Ruotsissa?

        Jari oli muuten juuri iskelmässä ,täytyy juosta kuuntelen, sellalsta fanitusta,On hän siellä syntynyt,


      • Pike
        Pike kirjoitti:

        Jari oli muuten juuri iskelmässä ,täytyy juosta kuuntelen, sellalsta fanitusta,On hän siellä syntynyt,

        syntynyt Ruotsissa Ludvikassa.


      • Pike kirjoitti:

        syntynyt Ruotsissa Ludvikassa.

        Onko Jarin molemmat vanhemmat suomalaisia?


      • Inkeri
        Justiinax kirjoitti:

        Onko Jarin molemmat vanhemmat suomalaisia?

        Jarin molemmat vanhemmat ovat suomalaisia. Hänen äitinsä oli Ruotsissa sotalapsena, mikä ehkä helpotti Ruotsiin muuttoa 60-luvun alussa. Lapset ovat molemmat syntyneet Ruotsissa.


    • nimifreikki

      ja hyvää musaa mies esittää...

      • Niinpä! :) Kyllä se AARRE onkin ...


      • Kymenlaaksolainen

        Kutsuttiin Rolli-Topiksi pikkupoikana :)


    • Saapas

      Eka nk. julkinen esiintyminen Puuppolan nuorisoseurantalolla noin kymmenvuotiaana esittäen "Oman kullan silmät" biisin. Olin kuulemassa esityksen. Toki hän on jo nelivuotiaasta saakka esiintynyt kotona ja myöhemmin koulussa. Usein lapsena laulanut myös kävellessään lenkillä.

      • On ollut varmaan hienoa olla todistamassa tulevan suosikkiartistinsa ihan ekaa "keikkaa" ?


      • Saapas
        Justiinax kirjoitti:

        On ollut varmaan hienoa olla todistamassa tulevan suosikkiartistinsa ihan ekaa "keikkaa" ?

        Se oli todella mielenkiintoista, vaikkei silloin sitä tiennytkään mihin saakka poika yltää, mutta aavistusta oli!


    • Lisään vielä senverran ,että Tapsan pappahan oli ammatiltaan seppä. Ja kun Tapsa pikkupoikana hääri siellä verstaalla, niin asiakkaat aina antoivat Tapsalle vähän taskurahaa, jotta tämä laulaisi heille.

    • rita

      Jarista tuossa jo puhuttiinkin.
      Mäkeläisen Mikko esiintyi 5-vuotiaana ja esitti kipaleen -Minä soitan harmonikkaa.

    • Käppänä Ukko

      Eläkkeelle jäänyt solisti/basisti Pekka Hartonen
      lauloi poikasena koulunjuhlasalissa järjestetyssä Äitienpäiväjuhlassa itseään kitaralla säestäen kappaleen - Kostaja. :)

    • ou jee.

      No täällä sitä taas jauhetaan Kansa ja Kansa kyllä Justiina pitää huolen että keskustelu pysyy yllä Kansasta.

      Koska Tapani Kansa kävi ekan kerran itse vessassa jne............

      • Mä kysyin kyllä kunkin suosikkiartistin ensimmäisestä esiintymisestä. Ja koska Tapsa on mun suosikki, niin kerroin koska Tapsa ekan kerran esiintyi. Ja jos et ole huomannut ,niin täälä on ihan kiitettävästi kerrottu jo muidenkin artistien ekoista "keikoista".


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe