Voisiko joku Pariisissa asuva kertoa mikä on ilmapiiri keskustan alueella? Hotellimme on Gare du Nordin läheisyydessä (Flora Hotel Paris). Onko kenellekkään ko. hotelli tuttu? Onko keskustassa ulkona liikkumiskielto -suositusta illasta/yöstä, mihin aikaan? Millaista seutua tuo gare du nordin lähistö lienee?
Pariisin la 12.11, ???
1
475
Vastaukset
- miksi tilanne
kehittyy Pariisissa. Toivottavasti rauhottuu.
Tuo Gare du Nordin alue on kuten muissakin suurkaupungeissa rautatieaseman läheittyvillä. Paljon halpoja hotelleja, paljon ilotyttöjä sun muita, muutenkin kova liikenne ja paljon ihmisiä tungeksii.
Jos vaan voit valita jonkun muun alueen niin olis ehkä parempi. Seinen eteläpuoli ylipäätänsä on paljon miellyttävämpää aluetta ja rauhallisenpaa. Luxemburg putiston lähettyvillä tai Latinalaiskorttelissa. Saint-Germaine-des- Pres kaupunginosa on minun mieluisin. Kaupunginosat 05 ja 06 suoittelen.
Tääsä linkki
http://www.en.paris-hotel-resa.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741