Voisiko joku Pariisissa asuva kertoa mikä on ilmapiiri keskustan alueella? Hotellimme on Gare du Nordin läheisyydessä (Flora Hotel Paris). Onko kenellekkään ko. hotelli tuttu? Onko keskustassa ulkona liikkumiskielto -suositusta illasta/yöstä, mihin aikaan? Millaista seutua tuo gare du nordin lähistö lienee?
Pariisin la 12.11, ???
1
465
Vastaukset
- miksi tilanne
kehittyy Pariisissa. Toivottavasti rauhottuu.
Tuo Gare du Nordin alue on kuten muissakin suurkaupungeissa rautatieaseman läheittyvillä. Paljon halpoja hotelleja, paljon ilotyttöjä sun muita, muutenkin kova liikenne ja paljon ihmisiä tungeksii.
Jos vaan voit valita jonkun muun alueen niin olis ehkä parempi. Seinen eteläpuoli ylipäätänsä on paljon miellyttävämpää aluetta ja rauhallisenpaa. Luxemburg putiston lähettyvillä tai Latinalaiskorttelissa. Saint-Germaine-des- Pres kaupunginosa on minun mieluisin. Kaupunginosat 05 ja 06 suoittelen.
Tääsä linkki
http://www.en.paris-hotel-resa.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485