Miten on tikittääkö teillä miehellä se biologinen kello?
Kysyypi YH nainen joka ei enään ole kiinnostunut
vauvaprojekteista.
Haluuko kaikki 30+ miehet saada omia lapsia?
8
1871
Vastaukset
- m78.........
vielä yli tuota rajapyykkiä, mutta kait se on ihan ymmärrettävää, jos ei ennestään ole lapsia,
jos sinullakaan ei olisi lasta/lapsia, luultavasti haluaisit. Mutta vaimolla kyllä.
- Single White Female
Tuu minulle mieheksi. Ikää on kohta 30 v. Tällä ei tikitä :)
- Smurffi
Jos muksuja niin sietää olla omia.
En rupea toisten lehtolapsien elättäjäksi.- Yksinhuoltaja
Mä olen kyllä ainakin ihan itse elättänyt lapseni (HUOM! ei myöskään soisaalihuolto eikä muukaan instanssi), mutta lapsen isä ei elätä omaansa vaan kahta vierasta. Mites nyt suu pannaan?
- Pienituloinen äiti
Minun lapsella taas on rikas isä, joka elättää miltei kokonaan. Voisi luultavasti elättää sinuakin, mikäli rakastamasi naisen lapsen elättäminen on noin ahdistava ajatus. Antaa sulle vähän bensarahaa, antaa vanhoja vaatteita ym.
- hömmöm
Mies kun voi saada lapsia teoriassa koko elämänsä ajan, eikä mitkään kellot tikitä. Vauvakuume on vain naisten juttu.
- YH-isä 36
Ei tikitä. Yksi 8-vuotias riittää varsin hyvin. Olisi raskasta aloittaa se kaikki vauvarumba taas alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604936Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362249Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582079- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1831631Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3041569Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184