Haluuko kaikki 30+ miehet saada omia lapsia?

Tikittääkö teillä?

Miten on tikittääkö teillä miehellä se biologinen kello?

Kysyypi YH nainen joka ei enään ole kiinnostunut
vauvaprojekteista.

8

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m78.........

vielä yli tuota rajapyykkiä, mutta kait se on ihan ymmärrettävää, jos ei ennestään ole lapsia,
      jos sinullakaan ei olisi lasta/lapsia, luultavasti haluaisit.

• Mutta vaimolla kyllä.

• Single White Female

Tuu minulle mieheksi. Ikää on kohta 30 v. Tällä ei tikitä :)

• Smurffi

Jos muksuja niin sietää olla omia.
      En rupea toisten lehtolapsien elättäjäksi.

• Yksinhuoltaja

Mä olen kyllä ainakin ihan itse elättänyt lapseni (HUOM! ei myöskään soisaalihuolto eikä muukaan instanssi), mutta lapsen isä ei elätä omaansa vaan kahta vierasta. Mites nyt suu pannaan?

• Pienituloinen äiti

Minun lapsella taas on rikas isä, joka elättää miltei kokonaan. Voisi luultavasti elättää sinuakin, mikäli rakastamasi naisen lapsen elättäminen on noin ahdistava ajatus. Antaa sulle vähän bensarahaa, antaa vanhoja vaatteita ym.

• hömmöm

Mies kun voi saada lapsia teoriassa koko elämänsä ajan, eikä mitkään kellot tikitä. Vauvakuume on vain naisten juttu.

• YH-isä 36

Ei tikitä. Yksi 8-vuotias riittää varsin hyvin. Olisi raskasta aloittaa se kaikki vauvarumba taas alusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4936
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2249
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2079
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      183
      1631
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      304
      1569
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe