Minä lasken isän haudan lepoon 12. päivä.. Kun muut juhlistavat isää, minä sytytän kynttilän omalle isälleni, joka on tuolla ylhäällä. Ikävä!
Iskälle...
5
1724
Vastaukset
- Suvi
Otan osaa isäsi poismenon johdosta. Tiedän, mikä suuri tuska sinulle on harteillasi, voimia sinulle.
- kurkipotku
Tuollahan se lentelee
- Tyttär20
Otan osaa :( Niin kauheaa mutta mulla on tuo sama edessä tässä vuoden sisällä. Isä sairastaa syöpää.. :( Mutta nautin niistä hetkistä kun saan olla hänen kanssaan.. ja kun tuo isäipäiväkin on tulossa niin se nostaa kyllä tunteen todella pintaan.
Voimaa ja jaksamista, parempiin päiviin uskomista! :| - maria-
Hautasin isäni 2002 laskin uurnan hautaan.
Kyllä se ikävä joskus helpottaa!
Kohtaamme sitten kun on aika taas rakkaat ..- Crista
Otan osaa mäkin. ;( Nous tunteet pintaan mulla kun luin ton! ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105006- 792697
- 462632
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132010Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71743- 471740
- 421695
- 221666
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71651Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171651