Kun ekan kerran tapasit suosikkiartistisi keikalla, niin mihin hänessä ihan ihkaensinmäisenä ihastuit ?
A)Lauluääneen ?
B)Esiintymistyyliin ?
C)Persoonaan/luonteeseen ?
Gallup
8
437
Vastaukset
Kysymyksen voisi esittää myös näin:
Mikä on suosikkiartistisi vahvin valtti mielestäsi ?
A)Ääni
B)Esiintyminen
C)Luonne/persoona- Pike
Kaikkiin noihin varmaan tasapuolisesti
- rita
Ihan samaa mieltä,kaikki ne yhdessä.Itse asiassa se eka keikkareissu sai mut hurahtamaan täysin suosikkiini,oli mahtava kokemus.Mut noita suosikkeja on kyllä muitakin enkä valitettavasti ihan jokaisen keikalle ole päässyt.
- Inkeri
Suhtauduin Jari Sillanpäähän ihan neutraalisti ennen kuin näin hänet ensi kertaa keikalla. Sillä hetkellä minusta tuli fani, ja syitä on neljä:
a) ääni (kuulostaa elävänä paremmalta kuin levyllä)
b) esiintymistyyli (tapa ottaa kontaktia yleisöön)
c) persoona, erityisesti mahtava huumorintaju (osaa nauraa myös itselleen).
Neljäs syy oli se, että hänen ohjelmistonsa oli paljon monipuolisempi kuin ne levytetyt kappaleet, joita radiosta kuulee. - Loviisa
Suosikkini on yhtye, joten varsinaisesta lauluäänestä tai muusta vastaavasta ei voi olla kysymys.
Ihastuin näihin herroihin heti ensitapaamisella - heissä on taitavan soittamisen ja laulamisen lisäksi luontaista rentoutta ja iloisuutta sekä "naapurinpoikamainen" luonne. Heidän kanssaan oli heti mukava jutella ja heidän kanssaan ystävystyi helposti.
Silti heissä on myös jotakin "erilaista", joka jäi heti mieleen. - anna.h
kaikkiin noihin kolmeen asiaan ja ulkonäköön myös.
- Kikka
Mä ihastuin kaikkiin noihin kolmeen vaihtoehtoon myös, mutta tässä järjestyksessä:
1)lauluääni
2)esiintymistyyli
3)luonne - Saapas
Kaikki nuo ja paljon muuta lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294