Moe!
Onko kellään kokemuksia Scopoderm (matkapahoinvointi laastarista) käytöstä ja alkoholin juomisesta samaan aikaan???
Tarkoitus olisi lähteä laivalle ja vetää kunnon känni, mutta jos merenkäynti on paha, niin ei juomisesta tule mitään (ilman Scopodermia).
SCOPODERM???
8
7798
Vastaukset
- Älä ota
Älä Herran nimessä ota Scopodermia ja viinaa. Olet letkuissa heti määräsatamassa. Scopodermiä saat ottaa, mutta et viinaa. Ja ei muuta kuitti matkan jälkeen tänne palstalle, Hyvää matkaa!
- Scopo
Olen monesti käyttänyt alkoholia, kun minulla on ollut scopoderm-laastari korvan takana eikä mitään ongelmia ole tullut, esim. kaikki risteilyt, neljän viikon purjehduslomat jne. Muista vaan pestä kädet hyvin, kun olet käsitellyt laastaria, ettei ainetta joudu silmiin, koska se suurentaa silmän pupillia.
- tällä hetkellä
Miten on!
Tuleeko lisää puoltavia vastauksia.... - bubalus
siitä mitään haittaa ole. Kyllä siinä reseptissä yleensä lukee, että vältettävä alkoholin käyttöä. Itse otin aikonani kovassa myrskyssä tavallisen matkatabletin ja oli ihan OK.
Toisaalta olen itsekin monta reissua noilla botskeilla vääntänyt. En tosin koskaan ole etukäteen päättänyt, että nytpä vedän kunnon kännit vaikka monasti ihan viihteen puolelle mennyt. Suosittelen, että otat hivenen sitä itsekontrollia reissuun, jottei homma mee ihan 'nakit' silmillä ja 'muusit' housuissa -linjalle. Trevlig resan! - merri
No miten män? Oon ite kans piakkoin lähössä risteilylle ja vähän jo pelottaa, ku yleensä otan vaa antihistamiineja ja sit oon ihan melkein tajuton koko matkan (koska ne siis väsyttää mua tosi paljon). Nyt olis sit vissiin tarkotus juuakki vähä, joten kiinnostais tietää miten esim toi scopoderm tai ne antihistamiinit reagoi alkoholin kanssa. Et joudunko teholle vai yrjölle?
- rimpula
.. älä ota ainakaan paljon viinaa.. otin itse scopodermin ja hieman viiniä (ruuan kanssa pari lasillista). Ihmettelin seuraavana päivänä kun juoksin koko ajan pissillä ja puppilit olivat pienentyneeet ja pää oli omituinen... ohjeissa lukee että ei alkoholia ja scopodermia.
- 5436536546
73547786767
- hhffds
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ja lopeta vanhojen viestien tonkiminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193345Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282374
- 421707
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91384- 411301
- 81275
- 521223
- 371133
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080