Oltiin oltu remonttia paossa jo kolme viikkoa anopin ja apen luona. Siinä ajassa tuli välit aika läheisiksi anopinkin kanssa ja olinhan ajatellut häntä aikaisemminkin runkatessa. Eli mua panetti aivan älyttömästi kun jäätiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi kahden. Lauantaina oli saunavuoro ja olimme aikaisemmin käyneet erikseen pariskunnittain. Ehdotin anopille, että menemme samaan aikaan kun vuoro on vain puoli tuntia. " Vuoro on niin lyhyt, että eikö mennä yhdessä? Mua ei ainakaan haittaa tai häiritse. Oon mä alastomia naisia nähny ja ne mut". Anoppi oli hieman hämillään ja epäröi, mutta totesi " Vai haluaa se vävy anopin kanssa saunaan, no mennään sitten mutta tästä ei puhuta". Mulla oli jo vaikeuksia pitää veitikka kurissa, kun kävelin anopin perässä saunalle. Pukuhuoneessa anoppi yllätti mut täysin, kun alkoi riisua saunatakkia. Se alkoi puristella ja nostella isoja, hieman riippuvia rintojaan ja seisoi aivan mun edessä pienessä haara-asennossa. " No nää on vähän tämmöset riippuvat, mutta on ne isot. Ja onhan mulla aika paljon ylipainoakin. 56 elettyä vuotta kyllä näkyy jo. No sanos ny mitä pidät anopista alastomana?" Jumakauta sehän kiusasi mua ihan selvästi, oli tainnut huomata mun katseet aiemmin. Mä istuin penkillä sanattomana ja vain katselin sitä päästä varpaisiin. Isot rinnat roikkuivat ihanasti ja pillu oli aivan mun silmien korkeudella. Se oli miltei posliini, vain paksujen häpyhuulien yläpuolella oli tummaa harvaa karvoitusta. Reidet olivat sopivan paksut ja myös sääret, joissa oli myös hieman ohutta karvaa. Ja tietysti varpaakynnet oli lakattu punaiseksi. Mä halusin sitä niin, että miltei laukesin. Mutta rohkeasti avasin takkini ja nousin seisomaan. " Näin paljon mä pidän näkymästäni". Siinä sitä oli 18 senttiä paksua munaa täydessä valmiudessa. Anoppi tuijotti hetken ja suuttui. " Mitä helvettiä sää nyt oikeen ajattelet, tämmönen vanha akka ja vielä anoppis. Mene takas ylös, mä meen yksin saunaan". Ei auttanut kun lähteä vaan. Menin ylös ja sain ajatuksen tavasta laukaista paineeni. Hain pyykkikorista anopin pikkuhousut ja nuuhkin niitä runkatessa ja laukesin aika nopeasti. Anoppi tuli saunasta ja pyöri siinä edestakaisin saunatakki auki. Eli se härnäs mua taas. Vältin katsomasta sitä. Sitte se tuli taas ihan mun eteen ja pyyteli anteeksi kun oli hermostunut. Sanoin että ei se mitään kun vaan ei puhuta siitä kenellekään. Ja anoppi yllätti taas " Ei varmasti puhuta jos näytät sitä uudestaan, se kun oli niin terhakas". " Siis ootko sä nyt tosissas" kysyin ja anopin vastaus oli " ehdottomasti". Vastaus sai aikaan myös sykettä jalkoväliini ja takkia pois vaan. Anoppi katsoi puolikovaa kaluani ja totesi " Ahaa, se on vihainen anopille. No kohta se leppyy". "Tästä ei sitten puhuta" anoppi sanoi ja katsoi minua syvälle silmiin ja pystyin vain nyökkäämään. Katselin kun anoppi otti sen käteensä ja veti esinahkaa hitaasti edestakaisin. Onneksi olin runkannut, sillä olisin tullut jo hänen käsilleen. Aikansa runkattua puolijäykkää kaluani, hän alkoi nuolla sen vartta. Välillä hän otti terskan suuhun ja imi. Olin jo miltei täydessä mitassa kun hän vihdoin otti sitä syvemmälle suuhunsa. Hänen tahtinsa vain yltyi kunnes keskeytin hänet ja käänsin sohvalle selälleen. Suutelin hänen rintojaan ja puristelin niitä. Siirryin hitaasti reisien väliin ja aloin nuolla tätä ihanaa kiimasta kiiltelevää pillua. En edes kauaa ehtinyt nuolemaan, kun anoppi veti minua kainaloista ylöspäin. " Anna se mun sisään jo. Anna kulta pian, mä haluun tuntea sen mun sisällä". Työtä käskettyä, nousin istumaan nilkkojeni päälle aivan anopin pillun eteen ja aloin työntää kaluani sisään hitaasti. Tunsin kuinka hänen pillunsa sykki ja imi munaani sisäänpäin. Työntelin varovasti ja aivan rauhassa pitkään, välillä nopeammin. Muutama työntö pohjaan asti ja sitten terska aivan huulille. Anoppi äänteli allani niin että tiesin hänen saavan kohta. Rinnat hyllyivät nainnin tahdissa kun kiihdytin liikettä, halusin tulla samaan aikaan anopin kanssa. " Noin, oikein kovaa nyt. Anna tulla" huusi anoppi. Minä nostin hänen jalkansa olkapäilleni ja suutelin varpaita. Nussin niin kovaa kuin vain ikinä pystyin. Anoppi tärisi allani ja hänen pillunsa sykähteli ja puristi munaani voimakkaasti kun hän sai orgasmin. Myös hetken päästä minä laukesin ja ruiskutin spermat anopin pilluun.
Anopin luona
1
19686
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin kolmekymppien anoppi yli kuusikymmentä appiukko lähti kotimailleen metsälle jo seuraavana päivänä anoppi soitti tulee vain kylmää vettä, ajoin muutaman kymmenen kilometrin päähän, katselin spoileria sulake oli lauennut. jäin odottelemaan jos laukeaa uudestaan, anoppi joi viiniä koko ajan näin saunatakin alta isot pyöreät rinnat melkein kokonaan, kokeilin välillä vettä sanoin kyllä se vähän lämpenee menin saunaan spoileri oli lauteen alla Salmi tuli viereen näytä miten se korjataan Salmi kyykistyi rinnat tuli kokonaan esiin nännit pitkinä käännyin ja sanoin onko nämä lauennut Salmi nauroi näyttääkö siltä.
Puristin nänniä Salmi huokasi älä sinä poika yritä mutta ei liikkunut, koskin toiseen ja puristin rintaa Salmi katsoi silmiin avasi saunatakin ja pudotti pois oikaisi itsensä ja sanoi sinä et lähde nousin seisomaan Salmi oli heti paidan kimpussa se lensi lattialle housut aukeni nopeaan ja laski ne alas, rinnat huokui ylös ja alas nyt poka imet.
Kun maistoin nänniä päätäni pidettiin tiukasti otteessa imin molempia nännejä kalu oli jo kovana Salmi sanoi nyt heti ja istui lauteelle nostin jalkoja Salmin asettaessa kalua liuuin liukkaasenn piilluun Salmi sanoi saat naida aina ukko on jo vetelys.
Kun nain anoppi kuiskas annoin nuorena pillua halukkaana uskotko jos sanon että neljä miestä pani minua nuorena peräkkäin kuiskas se oli paras tienesti päivää kohti kaksi sataa. nyt tuntuu samalta kuin silloin iso kova kalu haluaavoi että minä haluan olethan aamuun.
soitin vaimolle join vähän anopin kaverina viiniä tulen aamulla. Melkein heti Salmi laskeutui imemään työnnin lattialle seljälleen ja nuolin Salmi repi käsistä liikuin ylöspäin imien ja nuolten imin nännejä Salmi vaati tule nyt pillu oli valmis sen äänet kuului heti Salmi sanoi olen ollut niin hutsu kuin voi olla kosketi pillua lima valui reilusti.
Nousin ja käännyin Salmi huokasi noin sitä pitää työnnin kalun pyllyyn Salmi yritti ryömiä Työnnyin sisään Salmi pysähtyi aloin liikkua hitaasti jalat leveni hitaasti Salmin pää oli poikittain mattoa vasten kuiskas veit neitsyyden kun panin sievästi Salmi puristi sormista kuiskas miksi vasta nyt, tuntuu ihanalta ota minut ja nautti yhtääkkiä Salmi huokasi minä minä tulen.
Tunsin tiukan supistuksen kiljaisi tule nyt, ensi kertaa tulin suoleen.
Syötiin iltapalaa ja mentiin sänkyyn, Salmi kuiskas se oli ihanaa kaikki oli ihanaa ja nukahti.
aamulla heräsin kahvintuoksuun Salmi oli saunatakki päällä, nauroi olin suihkussa pitkään, juotiin kahvit ja istuttiin ja puhuttiin sovittiin että ollaan hiljaa kaikesta.
Salmi nousi ja pudotti saunatakin, riisuin housut ja menin perässä Salmi oli peiton alla menin viereen Salmi katsoi ja sanoi anna mulle vielä edestä ja takaa rakasteltiin pitkään eri asennoissa kun tulin sisään Salmi halasi pitkään kuiskas sinun pitää lähteä tyttäreni luo ja suuteli , kuiskas vielä olet ihana vävy.
Meni kuukausia Salmi viestitti olen yksin, kun menin rakasteltiin heti kahdesti, Salmi huokasi ihanaa että se olet sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402