Onko kukaan syntynyt 16.6

Ainainen kuutonen

Onko kukaan siis syntynyt tuona "maagisena" kuudentenatoista päivänä? En ole montaa henkilöä tavannut.Ainoastaan yhden ikäiseni.

24

2794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä kesäkuun lapsi

moi!no nytte ainaki tapasit toisen samana päivänä syntyneen sillä mäkin oon syntynyt 16.6

• nappi

Mä olen syntynyt ko.päivänä ja lisäksi työpaikallani on kaksi miestä jotka ovat myös syntyneet 16.6

• myös

on syntynyt 16.6. ja on todellinen kaksosmies: ulospäinsuuntautunut, aina tulossa jostakin tai menossa jonnekin, eroottinen, hellä, miehekäs, hieman pinnallinen, huumorintajuinen jne. Ikääkin hällä kohta 50 ja eikun mennä porskuttaa!

• vai maaginen

kuustoista? Mitenkähän niin maaginen... mutta tyttäreni on myös syntynyt kyseisenä päivänä. Kovin tuntuu kyllä maagiselta tuo häntä piirittävä ihailija parvi...

• Rose

Minä olen myös syntynyt 16.6. ja työkaverini on myös samana päivänä ja olemme myös syntyneet samana vuonna.

• kaksonen

minä olen myöskin syntynyt 16.6 ja samoin mieheni.

• 16.6.1979

..ja mies.

• samppa

160675,mitä maagista siinä on?

• mirjami

katsos kun minä olen syntynyt 160666 ja vieläpä keskiyöllä. Eli jos on kolme kuutosta, se tietää hyvää tai huonoa ja jos keskiyöllä, niin voi nähdä AAVEITA...

• Tyttönen!

Sama syntymäpäivä ja vuosi!
        Onnittelen, minua ainakin elämä kohdellut mainiosti!

• Onomaatti

Ikuna vaan en ole kuullutkaan että päivä olisi "maaginen". Tahtosin kuulla lisää tuosta selityksestä!
      Mutta keskellä kesäkuuta sitä ollaan synnytty. :D

• Chris

No hei, et ole ainoa joka syntynyt 16.06. Olen kans. Olikö sulla jotain kysyttava? Niin ota yhteytta Sähkö[email protected]

• minullakin

olen myöskin syntynyt 16.6. samoin yksi tutuistani.

• kaksonen 86

Siis kyllä olen kanssa syntynyt 16.6

• kaizu

Mäki oon syntynyy 16.6.

• kehfkua

mä myös 16.6. ja syntymävuodessakin 6...ja kellonaika 16...eli piru kait olen :)

• Mammamäx

Minä

• Kesänlapsukainen

Minä:) 160600

• Anonyymi

16.6.46, syntymäpäivä illassa. Yhtään onnittelua ei ole tullut, yhtään ihmistä en ole tavannut. Viikkoihin en ole tavannut ketään.

• Anonyymi

Minä oon

• Anonyymi

Juu 16.6 2006 :)

• Anonyymi

Mie oon vuonna 1950 kesäkuu 16 pv

• Anonyymi

Kun maapallolla on noin 8 miljardia ihmistä mikä on todennäköisyys että joku näistä on syntynyt tiettynä päivänä. Entä tietyn päivän tiettynä kellon aikana?

• Anonyymi

Esim. 16.6 syntyneitä on noin 8 000 000 000 : 365 d = 21 917 808

siis jos ajatellaan, että "suurinpiirtein" jokaisena vuoden päivänä

syntyy porukkaa saman verran ... vai, onko oikein päätelty ?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2686
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2042
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      111
      1548
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1309
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1208
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      944
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      891
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe