Onko kukaan siis syntynyt tuona "maagisena" kuudentenatoista päivänä? En ole montaa henkilöä tavannut.Ainoastaan yhden ikäiseni.
Onko kukaan syntynyt 16.6
24
2770
Vastaukset
- mä kesäkuun lapsi
moi!no nytte ainaki tapasit toisen samana päivänä syntyneen sillä mäkin oon syntynyt 16.6
- nappi
Mä olen syntynyt ko.päivänä ja lisäksi työpaikallani on kaksi miestä jotka ovat myös syntyneet 16.6
- myös
on syntynyt 16.6. ja on todellinen kaksosmies: ulospäinsuuntautunut, aina tulossa jostakin tai menossa jonnekin, eroottinen, hellä, miehekäs, hieman pinnallinen, huumorintajuinen jne. Ikääkin hällä kohta 50 ja eikun mennä porskuttaa!
- vai maaginen
kuustoista? Mitenkähän niin maaginen... mutta tyttäreni on myös syntynyt kyseisenä päivänä. Kovin tuntuu kyllä maagiselta tuo häntä piirittävä ihailija parvi...
- Rose
Minä olen myös syntynyt 16.6. ja työkaverini on myös samana päivänä ja olemme myös syntyneet samana vuonna.
- kaksonen
minä olen myöskin syntynyt 16.6 ja samoin mieheni.
- 16.6.1979
..ja mies.
- samppa
160675,mitä maagista siinä on?
- mirjami
katsos kun minä olen syntynyt 160666 ja vieläpä keskiyöllä. Eli jos on kolme kuutosta, se tietää hyvää tai huonoa ja jos keskiyöllä, niin voi nähdä AAVEITA...
- Tyttönen!
Sama syntymäpäivä ja vuosi!
Onnittelen, minua ainakin elämä kohdellut mainiosti!
- Onomaatti
Ikuna vaan en ole kuullutkaan että päivä olisi "maaginen". Tahtosin kuulla lisää tuosta selityksestä!
Mutta keskellä kesäkuuta sitä ollaan synnytty. :D - Chris
No hei, et ole ainoa joka syntynyt 16.06. Olen kans. Olikö sulla jotain kysyttava? Niin ota yhteytta Sähkö[email protected]
- minullakin
olen myöskin syntynyt 16.6. samoin yksi tutuistani.
- kaksonen 86
Siis kyllä olen kanssa syntynyt 16.6
- kaizu
Mäki oon syntynyy 16.6.
- kehfkua
mä myös 16.6. ja syntymävuodessakin 6...ja kellonaika 16...eli piru kait olen :)
- Mammamäx
Minä
- Kesänlapsukainen
Minä:) 160600
- Anonyymi
16.6.46, syntymäpäivä illassa. Yhtään onnittelua ei ole tullut, yhtään ihmistä en ole tavannut. Viikkoihin en ole tavannut ketään.
- Anonyymi
Minä oon
- Anonyymi
Juu 16.6 2006 :)
- Anonyymi
Mie oon vuonna 1950 kesäkuu 16 pv
- Anonyymi
Kun maapallolla on noin 8 miljardia ihmistä mikä on todennäköisyys että joku näistä on syntynyt tiettynä päivänä. Entä tietyn päivän tiettynä kellon aikana?
- Anonyymi
Esim. 16.6 syntyneitä on noin 8 000 000 000 : 365 d = 21 917 808
siis jos ajatellaan, että "suurinpiirtein" jokaisena vuoden päivänä
syntyy porukkaa saman verran ... vai, onko oikein päätelty ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338