Onko kukaan siis syntynyt tuona "maagisena" kuudentenatoista päivänä? En ole montaa henkilöä tavannut.Ainoastaan yhden ikäiseni.
Onko kukaan syntynyt 16.6
24
2851
Vastaukset
- mä kesäkuun lapsi
moi!no nytte ainaki tapasit toisen samana päivänä syntyneen sillä mäkin oon syntynyt 16.6
- nappi
Mä olen syntynyt ko.päivänä ja lisäksi työpaikallani on kaksi miestä jotka ovat myös syntyneet 16.6
- myös
on syntynyt 16.6. ja on todellinen kaksosmies: ulospäinsuuntautunut, aina tulossa jostakin tai menossa jonnekin, eroottinen, hellä, miehekäs, hieman pinnallinen, huumorintajuinen jne. Ikääkin hällä kohta 50 ja eikun mennä porskuttaa!
- vai maaginen
kuustoista? Mitenkähän niin maaginen... mutta tyttäreni on myös syntynyt kyseisenä päivänä. Kovin tuntuu kyllä maagiselta tuo häntä piirittävä ihailija parvi...
- Rose
Minä olen myös syntynyt 16.6. ja työkaverini on myös samana päivänä ja olemme myös syntyneet samana vuonna.
- kaksonen
minä olen myöskin syntynyt 16.6 ja samoin mieheni.
- 16.6.1979
..ja mies.
- samppa
160675,mitä maagista siinä on?
- mirjami
katsos kun minä olen syntynyt 160666 ja vieläpä keskiyöllä. Eli jos on kolme kuutosta, se tietää hyvää tai huonoa ja jos keskiyöllä, niin voi nähdä AAVEITA...
- Tyttönen!
Sama syntymäpäivä ja vuosi!
Onnittelen, minua ainakin elämä kohdellut mainiosti!
- Onomaatti
Ikuna vaan en ole kuullutkaan että päivä olisi "maaginen". Tahtosin kuulla lisää tuosta selityksestä!
Mutta keskellä kesäkuuta sitä ollaan synnytty. :D - Chris
No hei, et ole ainoa joka syntynyt 16.06. Olen kans. Olikö sulla jotain kysyttava? Niin ota yhteytta Sähkö[email protected]
- minullakin
olen myöskin syntynyt 16.6. samoin yksi tutuistani.
- kaksonen 86
Siis kyllä olen kanssa syntynyt 16.6
- kaizu
Mäki oon syntynyy 16.6.
- kehfkua
mä myös 16.6. ja syntymävuodessakin 6...ja kellonaika 16...eli piru kait olen :)
- Mammamäx
Minä
- Kesänlapsukainen
Minä:) 160600
- Anonyymi
16.6.46, syntymäpäivä illassa. Yhtään onnittelua ei ole tullut, yhtään ihmistä en ole tavannut. Viikkoihin en ole tavannut ketään.
- Anonyymi
Minä oon
- Anonyymi
Juu 16.6 2006 :)
- Anonyymi
Mie oon vuonna 1950 kesäkuu 16 pv
- Anonyymi
Kun maapallolla on noin 8 miljardia ihmistä mikä on todennäköisyys että joku näistä on syntynyt tiettynä päivänä. Entä tietyn päivän tiettynä kellon aikana?
- Anonyymi
Esim. 16.6 syntyneitä on noin 8 000 000 000 : 365 d = 21 917 808
siis jos ajatellaan, että "suurinpiirtein" jokaisena vuoden päivänä
syntyy porukkaa saman verran ... vai, onko oikein päätelty ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886