Onko kukaan syntynyt 16.6

Ainainen kuutonen

Onko kukaan siis syntynyt tuona "maagisena" kuudentenatoista päivänä? En ole montaa henkilöä tavannut.Ainoastaan yhden ikäiseni.

24

2619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä kesäkuun lapsi

      moi!no nytte ainaki tapasit toisen samana päivänä syntyneen sillä mäkin oon syntynyt 16.6

    • nappi

      Mä olen syntynyt ko.päivänä ja lisäksi työpaikallani on kaksi miestä jotka ovat myös syntyneet 16.6

      • myös

        on syntynyt 16.6. ja on todellinen kaksosmies: ulospäinsuuntautunut, aina tulossa jostakin tai menossa jonnekin, eroottinen, hellä, miehekäs, hieman pinnallinen, huumorintajuinen jne. Ikääkin hällä kohta 50 ja eikun mennä porskuttaa!


    • vai maaginen

      kuustoista? Mitenkähän niin maaginen... mutta tyttäreni on myös syntynyt kyseisenä päivänä. Kovin tuntuu kyllä maagiselta tuo häntä piirittävä ihailija parvi...

    • Rose

      Minä olen myös syntynyt 16.6. ja työkaverini on myös samana päivänä ja olemme myös syntyneet samana vuonna.

      • kaksonen

        minä olen myöskin syntynyt 16.6 ja samoin mieheni.


    • 16.6.1979

      ..ja mies.

    • samppa

      160675,mitä maagista siinä on?

      • mirjami

        katsos kun minä olen syntynyt 160666 ja vieläpä keskiyöllä. Eli jos on kolme kuutosta, se tietää hyvää tai huonoa ja jos keskiyöllä, niin voi nähdä AAVEITA...


      • Tyttönen!

        Sama syntymäpäivä ja vuosi!
        Onnittelen, minua ainakin elämä kohdellut mainiosti!


    • Onomaatti

      Ikuna vaan en ole kuullutkaan että päivä olisi "maaginen". Tahtosin kuulla lisää tuosta selityksestä!
      Mutta keskellä kesäkuuta sitä ollaan synnytty. :D

    • Chris

      No hei, et ole ainoa joka syntynyt 16.06. Olen kans. Olikö sulla jotain kysyttava? Niin ota yhteytta Sähkö[email protected]

    • minullakin

      olen myöskin syntynyt 16.6. samoin yksi tutuistani.

    • kaksonen 86

      Siis kyllä olen kanssa syntynyt 16.6

    • kaizu

      Mäki oon syntynyy 16.6.

    • kehfkua

      mä myös 16.6. ja syntymävuodessakin 6...ja kellonaika 16...eli piru kait olen :)

    • Mammamäx

      Minä

    • Kesänlapsukainen

      Minä:) 160600

    • Anonyymi

      16.6.46, syntymäpäivä illassa. Yhtään onnittelua ei ole tullut, yhtään ihmistä en ole tavannut. Viikkoihin en ole tavannut ketään.

    • Anonyymi

      Minä oon

    • Anonyymi

      Juu 16.6 2006 :)

    • Anonyymi

      Mie oon vuonna 1950 kesäkuu 16 pv

    • Anonyymi

      Kun maapallolla on noin 8 miljardia ihmistä mikä on todennäköisyys että joku näistä on syntynyt tiettynä päivänä. Entä tietyn päivän tiettynä kellon aikana?

      • Anonyymi

        Esim. 16.6 syntyneitä on noin 8 000 000 000 : 365 d = 21 917 808

        siis jos ajatellaan, että "suurinpiirtein" jokaisena vuoden päivänä

        syntyy porukkaa saman verran ... vai, onko oikein päätelty ?!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe