Onko kellään tietoa miten vaihdetaan n-gage QDn kuoret? itse kun kännykkää olen tutkaillut en ole onnistunut irroittamaan muutakuin kumireunustuksen ylälaidasta... joka nyt repsottaa puoli-irtonaisena. Ja vielä kymysys että tuleeko noissa halpis QD kuorissa kumireunuksia mukana?
miten vaihdetaan QD kuoret?
7
1267
Vastaukset
- Joo.
Pistä Haarukka Väliin Ja Väännä , HÖHÖÖ! :D
- Minä
Ota eka takakuori irti. Sen jäkeen vedät vain etukuoren irti.
- ohjeet
Paskanna sinne niin kyllä tehoo..
- tommi e
ohjeet kirjoitti:
Paskanna sinne niin kyllä tehoo..
Ota vanhat kuoret pois ja laita tilalle uudet.
- än-kake
tommi e kirjoitti:
Ota vanhat kuoret pois ja laita tilalle uudet.
ainakin qd:ssa pitää ottaa akun suojakansi pois jonka alla on 2 hakasta joita hieman kampeamalla pitäisi saada kuoret pois...
- Jege
än-kake kirjoitti:
ainakin qd:ssa pitää ottaa akun suojakansi pois jonka alla on 2 hakasta joita hieman kampeamalla pitäisi saada kuoret pois...
Mitenkäs sitten kun haluaa uudet kuoret kiinni puhelimeen? Mitenkä noiden kumireunusten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2812244Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131928Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1311828- 1511378
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381247- 85866
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä186822- 174816
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala437745- 52602