Onko kellääm hyviä kokemuksia. Kyllähän siellä oli aika hyvännäköisiä ja muotoisia naisia, tosin 30v mut ei haittaa!!!!
seksitreffit.fi!
6
3038
Vastaukset
- ..jos on..
..pakka kunnosssa ja tykkää horoista, niin mikä ettei, siellä vaan ei taida juurikaan maksuttomia olla tyrkyllä, että hinnasto kannattaa ensin kysäistä, ettei budjetti ylity.
- sandwich.n.tre
Taidanpa löytyä sieltä minäkin..enkä vielä tähän päivään mennessä oo tajunnu ruveta rahastaan..sitä paitsi eikös se ole ilo antaa :D
- ..jep..
sandwich.n.tre kirjoitti:
Taidanpa löytyä sieltä minäkin..enkä vielä tähän päivään mennessä oo tajunnu ruveta rahastaan..sitä paitsi eikös se ole ilo antaa :D
..mutta sanoinkin että lähes kaikki, onhan siellä myös välillä piristäviä poikkeuksia jotka ovat ihan oikealla asialla, ilmoissa ne "alan naiset" erottaa yleensä siitä että niissä "ammattilais" ilmoissa on lähes poikkeuksetta puhelin numero mukana. Pariin aikoinaan vastasin, mutta paluupostissa tuli hinnasto.
On, on, ilo on antaa puolin ja toisin, antaisin minäkin sulle =D - M20
sandwich.n.tre kirjoitti:
Taidanpa löytyä sieltä minäkin..enkä vielä tähän päivään mennessä oo tajunnu ruveta rahastaan..sitä paitsi eikös se ole ilo antaa :D
Hyviä kuvia! ja kiihottavia!
- Vip-klubi
sandwich.n.tre kirjoitti:
Taidanpa löytyä sieltä minäkin..enkä vielä tähän päivään mennessä oo tajunnu ruveta rahastaan..sitä paitsi eikös se ole ilo antaa :D
kerro koodi sun salaisiin kuviin;)
- 1 kokemus
Mulla on yksi hyvä kokemus ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465