Minulla on 300 litranen akvaario jossa asustaa 20 mustatetraa. Niiden omituista käyttäytymistä olen katsellut. Kalat kutivat viellä kuukaus sitten nyt ne taas menee pohjalla kaikkien puiden taakse piiloon ja niitä ei näy ollenkaan ja ne myös säihkähtävät liikettä akvaarion ulkopuolella. Mutta yöllä ne lähtevät pinnalle etsimään ruokaan ja uimaan vilkkaasti. Mistä moineen johtuu? Kalat eivät edes näytä sairailta tulevat jopa äkkiä hakemaan ruokaa päivällä. Muu kalasto on: lehtikalapariskunta, 15 monnista ja 1partamonni.vesi arvoja en ole mitannut mutta kalat ovat olleet minulla noin 5 vuotta ja ovat näyttäneet tyytyväisiltä tähän päivään asti.
Omituiset mustatetrat.
Nimetön
2
674
Vastaukset
- patu
Jokin niitä nyt ahistaa?
Kerro lisää, mitä on tapahtunut viime kuukausien aikana... veden vaihto rutiinissa muutoksia, kunnon piletystä kämpilläs, tms. paha veikkailla summan mutikassa?- Nimetön
ei ole ollut minkäänlaisia muutoksia akvaariossa ja asun omakotitalossa ja kalat ovat yläkerrassa joten juhliminen ei voi häiritä niitä. voisiko johtua siitä että kasvillisuus on varsin matalaa. korkein kasvi on miekkakasvi 40cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745