voisiko joku kertoa mitkä mahtaa olla ikärajat riikassa baareihin ja klubeihin? onko kovinkin tarkkaa? kiitos :)
mitkä on ikärajat?
5
1922
Vastaukset
- Poopys
Kaikki tasokkaat klubit ovat K-18 Face Control. Papereita katsotaan lähinnä latvialaisilta teineiltä. Olen ulkomaalainen -statuksella hyvinpukeutuneena pääset varmasti sisälle. Varsinkin jos olet hyvännäköinen nainen.
Must go klubi on Essential. Sinne vaan. - hohhooo
"voisiko joku kertoa mitkä mahtaa olla ikärajat riikassa baareihin ja klubeihin?"
Enpä ole yhdessäkään Riikassa nähnyt baareja. Riiassa niitä kyllä on.
Riika, Riian, Riiassa, Riikaan, Riiasta,... Kai tunnet Riikan kun kysyt. Minä tunnen montakin Riikkaa. Jos taas puhut Riiasta (taipuu suomeksi Riika, Riian, Riiassa jne) niin yleinen virallinen ikäraja on 18 v. Jos olet nuorempi ja ulkomaalainen ei yleensä ongelma päästä sisään kunhan et ihan pentu. Tosin kannattaa vähän katsoa minkätyyppiseen paikkaan olet pyrkimässä ja vaikka tsekata kaupunkioppaasta (esim. Riga in your pocket) tai paikallisilta mitkä OK mestoja. Mikä ikäsi sitten on kun tällaisia kysyt?
- minä
meitä on kaks kimuliä lähössä latviaan!
onko baariin pääseminen helppoa? vaikka vielä vuosi olisi täysi-ikäisyyteen
- hello!
voisaatana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291859Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771436
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois64980