http://rammstein-finland.vze.com/
Rammstein finland avattu vasta vähän aikaa sitten! suomennoksia,kuvia ym...
ja FANIT rekisteröityy foorumille! http://rammsteinfinlan.12.forumer.com/
RAMMSTEIN-FINLAND
6
3838
Vastaukset
Vihdoinkin saatu suomalainen Rammstein-foorumi, täytyy varmaankin rekisteröityä tuonne palstalle. Toivottavasti sinne vaan saataisiin lisää kirjoittelijoita.
- wafaf
ihan nätit sivut ja hyvältä muutenkin vaikuttaa,mutta aika hitaahkot ja tuo polli ei toimi..
- nohhoh
wafaf kirjoitti:
ihan nätit sivut ja hyvältä muutenkin vaikuttaa,mutta aika hitaahkot ja tuo polli ei toimi..
..mutta ihan törkeästi kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.
- dsjsj
nohhoh kirjoitti:
..mutta ihan törkeästi kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.
että mulla tuo toimii loistavasti ja nopeasti!
kielioppi virheitä kyllä on. (saahan toki laittaa palautetta! eiköhän asia korjata...) mutta minusta silti hyvä että tuolleinen on jaksettu värkätä! - 192
dsjsj kirjoitti:
että mulla tuo toimii loistavasti ja nopeasti!
kielioppi virheitä kyllä on. (saahan toki laittaa palautetta! eiköhän asia korjata...) mutta minusta silti hyvä että tuolleinen on jaksettu värkätä!Nyt on vaihdettu uusi tyyli sivuille. Kielioppivirheet on huomattu ja koitettu korjata. Suomennoksissakin niitä kyllä on mutta ne koitetaan korjata.
- Der Meister
Tutustuin paremmin noihin sivuihin ja ainakin ovat mun makuun! Toivottavasti uutisten päivitys ym. pelaavat jatkossakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800