tuulilasin vertailu

caddywalk

Mitä mieltä olitte Caddyn sijoittumisesta muita vastaan?

9

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etu-ja takapenkiltä

      Cadillacin omistajat tuskin lukevat, mitä joku tuulilasin toimittaja on autosta kirjoittanut.....

      • Jani_

        Onko tämä siis tulkittavissa niin, että Cadillakilla ajelevat on niiin ylimielisiä ettei "suomen suurimman autolehdenkään" mielipiteissä ole mitään mielenkiintoista? ;)

        Tuossa arvostelussa taas saattoi todeta, että kaikki vertailuautot on niin hyviä ettei selkeitä eroja synny. Jokaisella on tietysti omat painotuksensa. Cadillac miellyttää ainakin minun silmää noista selvästi eniten. Oikeasti harmillinen ominaisuus taas on hirveät varaosahinnat - taattua jenkki linjaa siis.


      • autokokemusta
        Jani_ kirjoitti:

        Onko tämä siis tulkittavissa niin, että Cadillakilla ajelevat on niiin ylimielisiä ettei "suomen suurimman autolehdenkään" mielipiteissä ole mitään mielenkiintoista? ;)

        Tuossa arvostelussa taas saattoi todeta, että kaikki vertailuautot on niin hyviä ettei selkeitä eroja synny. Jokaisella on tietysti omat painotuksensa. Cadillac miellyttää ainakin minun silmää noista selvästi eniten. Oikeasti harmillinen ominaisuus taas on hirveät varaosahinnat - taattua jenkki linjaa siis.

        ... Cadillacillä ajavat eivät ole huomaavinaan tuloksia, joisssa Caddy ei pärjää ja ovat niistä hiljaa. Sitävastoin mieluisat tulokset tuodaan näyttävästi esiin, jos sellaisia löytyy.


      • GeeM
        autokokemusta kirjoitti:

        ... Cadillacillä ajavat eivät ole huomaavinaan tuloksia, joisssa Caddy ei pärjää ja ovat niistä hiljaa. Sitävastoin mieluisat tulokset tuodaan näyttävästi esiin, jos sellaisia löytyy.

        ..eiköhän tuo mahda päteä sinuunkin ?


      • Caddyn
        Jani_ kirjoitti:

        Onko tämä siis tulkittavissa niin, että Cadillakilla ajelevat on niiin ylimielisiä ettei "suomen suurimman autolehdenkään" mielipiteissä ole mitään mielenkiintoista? ;)

        Tuossa arvostelussa taas saattoi todeta, että kaikki vertailuautot on niin hyviä ettei selkeitä eroja synny. Jokaisella on tietysti omat painotuksensa. Cadillac miellyttää ainakin minun silmää noista selvästi eniten. Oikeasti harmillinen ominaisuus taas on hirveät varaosahinnat - taattua jenkki linjaa siis.

        Ei Caddyn omistaja ole mitenkään ylimielisiä, enkä millään ymmärrä että mitä ylimielistä on jättä lukematta joku testi tai olla välittämättä jostain testistä? Ei minua kiinnosta paskan vertaa jotkut testit. Mä ostan yleensä auton itselleni, en testaajille. Kyllä mä luen testejä, mutta ne ei vaikuta auton ostooni pätkän vertaa. Ylimielisiä?? huoh...

        Väitän, etttä joka haluaa Caddyn, niin häntä ei kiinnosta paskan vertaa jokin muu auto, vaikka se olisi saanut 0,1 pistettä enemmän jossain testissä, vaikka joku nysvääkin noiden testein perässä kuin raamattua lukien.

        Jos olisit ostamassa tila-autoa, niin sä varmaan ostaisit nyt Corolla Verson, koska se voitti Suomen suurimman autolehden testin?

        Ja luuletko että joka haluaa Rolls Roycen, niin se edes miettii jotain tuulilasin testiä? Suomessa Caddyn maine ei ole samalla tasolla kuin esim jenkeissä. Ja tuossa TL:n testissä olevista autoista valitaa se, joka miellyttää eniten itseä, ei se, joka miellyttää testaajia eniten.


      • Jani_
        Caddyn kirjoitti:

        Ei Caddyn omistaja ole mitenkään ylimielisiä, enkä millään ymmärrä että mitä ylimielistä on jättä lukematta joku testi tai olla välittämättä jostain testistä? Ei minua kiinnosta paskan vertaa jotkut testit. Mä ostan yleensä auton itselleni, en testaajille. Kyllä mä luen testejä, mutta ne ei vaikuta auton ostooni pätkän vertaa. Ylimielisiä?? huoh...

        Väitän, etttä joka haluaa Caddyn, niin häntä ei kiinnosta paskan vertaa jokin muu auto, vaikka se olisi saanut 0,1 pistettä enemmän jossain testissä, vaikka joku nysvääkin noiden testein perässä kuin raamattua lukien.

        Jos olisit ostamassa tila-autoa, niin sä varmaan ostaisit nyt Corolla Verson, koska se voitti Suomen suurimman autolehden testin?

        Ja luuletko että joka haluaa Rolls Roycen, niin se edes miettii jotain tuulilasin testiä? Suomessa Caddyn maine ei ole samalla tasolla kuin esim jenkeissä. Ja tuossa TL:n testissä olevista autoista valitaa se, joka miellyttää eniten itseä, ei se, joka miellyttää testaajia eniten.

        Niin, ei kai tarvitse edes olla Caddyn omistaja tms. että testeillä ei ole merkitystä lopulliseen auton valintaan. Ja kuten nykyisin on tavallista vertailtavien autojen erot on niin pieniä ettei testituloksella ole suuremmin merkitystä, joten sieltä ei löydy mitään hirvittäviä pohjanoteerauksia mitkä oikeasti vaikuttaisivat ihmisten ostokäyttäytymiseen. Vertailu toimii toimii pikemminkin auton testinä ja esittelynä kuin minään sen kummempana "kilpailuna".

        Mutta ylimielistä on viitata kintaalla koko vertailua/testiä "siksi koska omistan Caddyn ja en alennu moiseen rahvasteluun". Eikö Caddynkin tapauksessa ole kiva katsoa miten joku testaaja näkee ne asiat jotka itselle on ok?

        Rols Royce on sitten taas ihan eri juttu se mutta sillekin on hyviä vaihtoehtoja - aika harvalle autolle ei ole.


    • caddywalk

      Joo...

      Kyllähän todelliselle autoilun ystävälle autoilu on muutakin kuin mitattavissa olevat numerot. Puhutaan vaikka Saksalaisista autoista. Niissa on oma "leimansa", kun astuu kyytiin; jämäkät penkit, jäykkä tukeva alusta, hyvä viimeistely yms. Amerikkalaisissa on eurosta poikkeava tyyli, mukavuus (lue sitten vaikka löysä alusta), varusteet...
      Jokainen varmaan valitsee itselleen sopivan, mutta miksi autolehdissä on yleensä eurolinjan vetäjiä? Loppujen lopuksi mieltymykset ovat käyttäjistä kiinni.

      Itse ajan mielluimmin autoa, jossa keulaa koristaa laakeriseppele.

    • STS-98

      oli se, että kerrankin valittiin vastustajat oikeasta hintakategoriasta. Edellisessä vertailussa kymmenisen vuotta sitten TM:ssä Seville joutui vastatusten selvästi kalliimpien(Audi, BMW ja mersu) autojen kanssa. Syynä tietysti se, että autot olivat varusteiden ja kokonsa puolesta samalla viivalla.
      Mieluista oli myös havaita, että Caddyjen laatu on auto autolta parantunut sekä myös ajo-ominaisuudet. Itse olisin kuitenkin toivonut Northstaria pellin alle.
      Ihan kuriositeettina voi mainita juuri ilmestyneen TM:n testi uudesta 500S mersusta. Lisävarusteet kyseiseen yksilöön maksoivat n. 50 000 €!

      • ikinä?

        Jos luottaa sokeasti TL testeihin, niin MB on varmaan tosi huoono auto. Sehän on usein testeissä -silloin kun se edes otetaan- heikoimpien joukossa. Eli kaikki riippuu kriteereistä! Mersu on suomessa aina ylihintainen vastaaviin kilpailijoihin nähden, joten tarjoaa hintaansa nähden vähän vastinetta. Mut jos on massia, niin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe